19. 10. 2017, 12:44

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Evropský parlament bude příští úterý hlasovat o zákazu veškerého porna v "médiích". Ano opravdu. Podnikněme okamžitou akci!


Evropský parlament bude příští týden hlasovat pro zprávu, která volá po legislativě zakazující veškerou pornografii v "médiích". Pojem "média" je uveden tak, aby zahrnoval i internet a zároveň je dostatečně široký a neurčitý i na to, aby zahrnul i vlastní fotografie, které pošlete přátelům stejně jako zasílání obyčejných textových zpráv. Tento hanebný útok na naši svobodu slova a projevu vyžaduje naši okamžitou akci.



8. 3. 2013


Datum: 8. 3. 2013, Autor: Rick Falkvinge, volný překlad Aleš Sůra, ales.sura(at)pirati.cz
Přečteno: 48659x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

Že až teď..
(S., 19. 3. 2013 - 23:23:05)
Odpovědět
Podle mě, to měli zakázat už dávno... !!!!!!

Sociální inženýrství EU
(Luba, 12. 3. 2013 - 10:20:05)
Odpovědět
Každý podobný zásah do svobod občanů by měl být podložen adekvátním výzkumem negativních společenských jevů, které má potlačovat. Jako zásadní se mi jeví traumatizace lidí, kteří se v pornobyznysu z nejrůznějších důvodů angažovali, a následně chtějí své životní směřování změnit. Např. není žádoucí, aby mladá holka, která kdysi natočila ze zvídavosti či v existenční tísni nějaký pornosnímek, byla tímto svým činem po zbytek života před svými blízkými či dětmi znemožněna. Virtuální svět pornowebů může být nezralými lidmi, či lidmi jiných kultur, např. muslimskou komunitou, považován za realitu. Je pak špatně, když si někdo touží tyto sexuální pohádky převádět do skutečného života. Pak narazí a bude frustrován, což může vést neadekvátnímu řešení - k rezignaci na partnerství či k násilnostem mezi partnery.

Re: Sociální inženýrství EU
(igy, 13. 3. 2013 - 11:28:36)
Odpovědět
Toto zrovna není aktuální problém, protože mladí si víc než kdo jiný uvědomuje nebezpečí internetu a snadného šíření čehokoliv, tedy i porna, třeba že původně určeného jen pro ameriku. Do porna jdou tedy ti, kteří se s tím dokáží vyrovnat, a stydlivější jdou do prostituce, která je diskrétnější.

Re: Re: Sociální inženýrství EU
(Jose, 14. 3. 2013 - 23:34:50)
Odpovědět
Kéž máte pravdu v tom, že mladí si rizika dobře uvědomují a ještě je otázka, kterou věkovou kategorii tím myslíte. Osobně bych řekl, že mladí si rizika uvědomí a/ sami na základě toho, co si přečtou nebo se dozví ve škole/rodičů nebo b/ spálí se někdo v okolí nebo c/ spálí se sami. Ale to je opravdu pouhý odhad. Odkud čerpáte závěr uvedený ve vaší poslední větě?

Link druha cast
(Jose, 9. 3. 2013 - 23:15:03)
Odpovědět
nevim proc je link zkracen - chybi text: etske-pornografie/

uplny link z predchoziho prispevku
(Jose, 9. 3. 2013 - 23:13:38)
Odpovědět
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/215677-odbornici-varuji-teenageri-jsou-nejvetsimi-siriteli-d

Druhá strana přístupného porna
(Jose, 9. 3. 2013 - 23:12:19)
Odpovědět
Zdravím,

jde tu o několik témat dohromady, ale zkusím reagovat aspoň na část z nich. Ohledně rovnoprávnosti - pornografie velmi často zobrazuje ženu v podřízené pozici - zobrazuje ženy, které často dělají věci, které jiné ženy ve skutečnosti svým partnerům dělat nechtějí. Tím, že je to široce přístupné se pak v konzumentech porna vytváří pocit, že "je to normální a když to partnerka dělat nechce, je to její problém". Tím jsou je na ženy vytvářen tlak "vždyť je to přece normální". Česko je velmi liberální země ohledně dostupnosti porna a to si podle jedné zprávy na ČT vybírá daň na nejmladší generaci (zřejmě nejen v ČR, takže to řeší EU). http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/215677-odbornici-varuji-teenageri-jsou-nejvetsimi-siriteli-d Co stojí za návrhem zákazu na úrovni EU, netuším, ale bezbřehá přístupnost je druhý extrém, který plodí své negativní ovoce. Bylo by dobré diskutovat o tom, kdy a pro koho je porno přístupné a komu a za jakých okolností škodí. Jaký vztah mezi mužem a ženou je pro společnost žádoucí a přínosný pro obě strany. Erotika a erotičnost má své kouzlo, ale ukázat vše "na tvrdo" do určité míry otupuje příjemce. Příště je potřeba silnější dávka. Bylo by zajímavé slyšet názor partnerek mužů, kteří sledují porno - co si o tom myslí a jak to dle nich ovlivňuje jejich sexuální soužití.

Re: Druhá strana přístupného porna
(e, 10. 3. 2013 - 17:58:26)
Odpovědět
>Tím, že je to široce přístupné se pak v konzumentech porna vytváří pocit, že "je to normální a když to partnerka dělat nechce, je to její problém". Tím jsou je na ženy vytvářen tlak "vždyť je to přece normální".

Nejhorsi je flakat lidi do jednoho pytle a nejlepe podle toho jak to vnimate vy sam si myslet, ze takto to vnimaji ostatni. Pokud mate doma zenu, ktera vam ukony ktere vidate v pornu nebude delat, je to jeji vec. Nenutte ji do toho. Nenutte ale vasi doktrinu o skodlivosti porna druhym. Mezi muzi i zenami je spousta tech, kterym se to libi. Lide jsou velmi ruznorodi. Myslet si ze vsichni vnimame stejne je silne naivni. Pak tu vznikaji takove dementni navrhy jako zakaz porna. Pokud nekoho nekdo nuti do sexualnich praktik, ktere se tomu druhemu nelibi, nic tomu druhemu nebrani s dotycnym nezit a najit si vhodnejsiho partnera.

Re: Re: Druhá strana přístupného porna
(Jose, 12. 3. 2013 - 22:11:33)
Odpovědět
Nevím, kterou "doktrinu o škodlivosti porna" máte na mysli. Zrovna tak nevím, podle čeho usuzujete, že "házím všechny lidi do jednoho pytle". Svým příspěvkem jsem poukázal na užitečnost diskuse o tom, komu porno škodí a jak moc je potřeba ho regulovat. Dát prostor k cenzuře pod záminkou zákazu porna je skandální, ale extrémní dostupnost porna má svá pozitiva i negativa a v různé míře pro různé skupiny lidí. Dle mého je ale fakt, že teenageři sami exhibují za peníze na netu docela alarmující fakt. Myslím, že se tím mohou ochudit o důležitý moment intimity a rozkoše na celý svůj život. Jsem rád, že se shodneme, že lidé jsou různí a doufám, že se shodneme v tom, že v otevřené diskusi můžu vyjádřit svůj názor odlišný od vašeho - zejména pokud je opřen o věcné argumenty.

Re: Re: Re: Druhá strana přístupného porna
(e, 13. 3. 2013 - 08:33:05)
Odpovědět
Vyjadrit svuj nazor muzete ale to je tak vsechno. Ridit lidi dle toho co si vy sam myslite, nebo podle toho co vy sam pokladate a nepokladate za spravne si dovolit proste nemuzete. Pokud to delate, pak lidi omezujete a delate tak totez co dela EU skrze toho jak prikazuje lidem jak ma zit. Zdrojem takovych prikazu je obvykle nevedomost, neznalost, nedostatecna zivotni zkusenost, ci penize. To ze teenageri prodavaji sve tela pro pornograficke ucely ma dva duvody. Bud se jim to libi, nebo to delat musi a pricinou je spatna financni situace. To je potreba velmi striktne odlisit a v tom prvnim pripade do toho nikomu nic neni pokud je clovek plnolety (i kdyz i tady by se dalo polemizovat co to plnoletost je, protoze ta se vyvojem spolecnosti muze posouvat i vyse, i nize), a v druhem pripade je potreba nikoliv zakaz pornografie, protoze tim jeste vice zhorsime jejich financni situaci a donutime je ke kriminalite. Nic jineho jim nezbyva, pokud nemohou najit praci a v dnesni dobe najit praci kdy se vsude zefektivnuje a zproduktivnuje je velmi nesnadne. Ten kdo zatim praci ma si vsak vzdy mysli opak a mysli si to az do chvile kdy ho z prace vyhodi a a z teprve tehdy procitne a pozna realitu.

Re: Re: Re: Druhá strana přístupného porna
(e, 13. 3. 2013 - 08:36:24)
Odpovědět
cemu rikam hazeni do jednoho pytle?

" pornografie velmi často zobrazuje ženu v podřízené pozici - zobrazuje ženy, které často dělají věci, které jiné ženy ve skutečnosti svým partnerům dělat nechtějí."

Kde berete tu jistotu ze ta podrizenost neni zadouci? Pokud si myslite ze vsechny zeny u porna trpi tak hazete vsechny do jednoho pytle. Nebo respektive mate jeden nazor a tim to hasne. Existuje spousta jineho porna, kde je podrizen naopak muz, nebo je lesbicke/homosexualni porno, tam je podrizen kdo? Existuji skupinova porna, tam muze byt podrizen kdokoliv nebo taky nikdo. Proste vybral jste uzky vzorek porna kdy je podrizena zena a z toho nejspise vyvozujete zavery o prospesnosti zakazu porna. Tohle mysleni neni dobre, neprinasi nikomu uzitek.

Re: Re: Re: Re: Druhá strana přístupného porna
(Jose, 14. 3. 2013 - 23:16:24)
Odpovědět
Pořád nevidím, kde v mém příspěvku čtete, že házím lidi do jednoho pytle - vámi uvedený citát přece pouze konstatuje, co se zobrazuje v pornu. Zrovna tak jsem nenapsal ani to, že "všechny ženy u porna trpí", tak netuším, proč mi to podsouváte. Souhlasím, že jsou pornofilmy, kde žena vystupuje v dominantní pozici, ale cílovou skupinou jsou opět muži. Porno je v drtivé většině zboží pro mužskou populaci. A ve vašem odhadu se pletete - já nevyvozuju závěry o prospěšnosti zákazu porna. Jen jsem poukázal na to, že bezbřehá dostupnost porna má svá negativa (a uznávám, že i pozitiva) a teď je dle mého k diskusi, do jaké míry je to pro naši společnost prospěšné a kdy to začíná škodit. Co si myslím, že diskusi neprospívá je vaše nálepkování mého myšlení, o kterém vynášíte soudy ještě před tím, než se s ním důkladně seznámíte. To přináší nedorozumění a vytváří bariéry. Takže to s tím jedním názorem, se kterým to hasne, jste dle mého psal spíš o sobě.

Re: Druhá strana přístupného porna
(Waseihou, 10. 3. 2013 - 20:01:59)
Odpovědět
Ano, něco pravdy na tom je. Ale proto přece není nutné zakazovat porno a nebo snižovat jeho dostupnost!

Řešení je nasnadě, "dětské" porno by mělo být to, čím je většina věcí s přízvyskem "dětské". Tedy nikoliv porno "o dětech", ale porno "PRO děti".

Jsou dvě skupiny dětí jenž se mohou podívat na porno,ty u kterých se ještě pohlavní pud nevyvinul, a pak ty u kterých se utváří. Protože každý má dány jiné predispozice, je třeba, aby všichni měli možnost získat pro ně vhodné materiály.

Protože je možné mít sex od 15, měla by vzniknout také kategorie pornografie pro občany jenž dosáhli tohoto věku. Tato pornografie by měla být kvalitní a i když především by mělo jít o zábavu, vedlejší formou by to mělo být i edukativní či výchovné. Ono i tak stupidní věci jako zkrácené podání toho jak kluk začal chodit z holkou než si to rozdali může být užitečné, pokud ukáže že se líbali, objímali, byli na sebe hodní, pohádali se a ublížili se a pak se dali dohromady, chovali se jak dementi a přiznali si to, cokoliv takového, to může být užitečné.

Je také třeba brát v potaz, že určití skupina dívek ve věku od 13 začnou chodit s klukama ještě před dovršením 15 let věku. Tady nechť je snížena věková hranice pro soulož, nebo uzákoněna podmínka, že holka 13-15 může mít pohlavní styk s klukem který ještě neměl 18 let. I pro takové by se asi měly nějaké ty "materiály" nechat vytvořit, ale holky by to mohly dostat například pouze od gynekologa aby se to moc nešířílo.

V podstatě není dobré bojovat proti "sexualizaci" žen zákazy, ale raději vyobrazením pozitivních příkladů. Než bezduchá šukačka, daleko lépe by působil romantický film kombinovaný s pornem. Všimněme si, že díky zvláštnímu postavení pornografie se v mainstreamu nic takového neobjevuje. Láska a sex přitom patří k sobě, kdežto porno je obvykle sex bez lásky, a romantický film je nudný protože je v něm málo sexu. Případné kousky mimo mainstream pak díky nižším rozpočtům málokdy mohou dosáhnout kvalit, kterých by se jim dostalo kdyby taková produkce byla legální.

Takže romantika a sex, nechť je dostupný od 13 let, co se médií týče, a zrušit všechny zákazy a omezení. Pak ti jenž mají peníze si buduo moci dovolit takové věci natočit, protože budou vědět, že je prodají a investice se jim vrátí. Nikdo ale jinak neinvestuje do romantické porno komedia, když dostane "rating X" a bude mládeži nepřístupná, přitom právě mládež je skupina generující zisk.

Nejnebezpečnejší věc kterou regulace bojující proti "sexualizaci žen" v médiích je právě demotivace tvůrců jít až na hranu, naopak politická korektnost učiní všechnu produkci nudnou a nezáživnou, proto je proti tomuto třeba bojovat.

Stejně tak odstraňování genderových stereotypů je také špatné, protože například pro trans lidičky může ono kouzlo zpočívat právě v jejich existenci. Nejeden transsexuální fetišista se převléká proto, aby si ulevil od stresu, a úleva má svůj psychologický původ také v tom, že ženám je obvykle přisuzována submisivní společenská role a povrchní zájmy, prostě holky se budou klidně bavit o tom jak správně upéct bábovku a poštěbetají si, namísto aby nadávaly na práci a politiku, což sice taky mohou, ale podle stereotypu to nedělají tak často. Na práci si samozřejmě taky postěžují mezi sebou, ale podle sterotypů se spíše budou bavit o tom, jaké vztahy mají mezi sebouk, než o náplni práce samotné a doménové problematice kterou musí každodenně řešit.

Re: Re: Druhá strana přístupného porna
(vlasta klepák, 11. 3. 2013 - 12:04:40)
Odpovědět
Hilfka pro blitzčtenoše:

Nic nezakazovat, naopak vyrobit porno i pro mladistvé. Porno by mělo mít příběh, mělo by být i poučné, spíše připomínat romantický film než jenom šukačku.

Re: Druhá strana přístupného porna
(jzvc, 11. 3. 2013 - 17:25:25)
Odpovědět
Ano ano... spravne, zakazat ... a detem bych zakazal vecernicky, zpusobuji jim tezke ujmy (nekdy i na zdravi) protoze ony kreslene postavicky casto delaji veci, ktere ve skutecnosti udelat nejdou, nebo je nikdo delat nechce ... podme demonstrovat za rovnopravnost animovanych postavicek ...


Jsem za nahrazeni vecenicku nejlepe nejakym velmi realnym a naturalisticky pojatym dokumentem ... trebas z valky. Tohle lidi delaj po staleti a radi (vscihni bez rozdilu). Dedi by mely vedet jak se trebas usekne hlava, co z cloveka vypadne, kdyz se mu rozpare bricho ...

BTW: Kdyz uz sme u ty rovnopravnosti, vetsina chlapu taky dela zenskejm veci, o ktery ve skutecnosti nestoji, ale jsou k tomu spolecnosti tlaceni - prave ty deti.

Re: Re: Druhá strana přístupného porna
(Jose, 12. 3. 2013 - 22:12:53)
Odpovědět
Nevím, jestli je váš příspěvek myšlen vážně nebo ironicky, ale vzhledem k chybějícím smajlíkům to asi myslíte vážně. Z čeho jste dospěl k názoru, že večerníčky způsobují těžké újmy? Vy svým dětem pouštíte (či hodláte pouštět) vámi popsané naturalistické dokumenty? Co jim to přinese, jak je to obohatí? Znalosti biologie? Co si myslíte o Platonově názoru, že "pohled na ohavnost vytváří ohavnost v duši"? Chlapi jsou tlačeni do plození dětí? Vždyť jsou svobodní, tak proč to dělají? Drží jim někdo pistoli u hlavy během soulože? Nevím, jestli jsem vás pochopil správně. K jakým dalším věcem ženy nutí muže proti jejich vůli?

Re: Druhá strana přístupného porna
(Alex, 13. 3. 2013 - 18:19:44)
Odpovědět
Počítám ale, že vraždy a násilí, které běhá v TV od rána do večera Vám nevadí. Zatímco nahý zadek do 22:00 nikdo vidět na obrazovkách nemůže.
Sex je narozdíl od násilí přirozenou součástí života. Ikdyž někdo může mít jinak.
Já ale každopádně dávám přednost sexu. Zařiďte se podle sebe.

Re: Re: Druhá strana přístupného porna
(Jose, 14. 3. 2013 - 23:17:43)
Odpovědět
Počítáte špatně - násilí v televizi mi velmi vadí, takže když už se rozhodnu u ní trávit čas, velmi pečlivě si vybírám, co budu sledovat. Sex není totéž co porno - alespoň pro mne, takže souhlasím, že sex je přirozenou součástí života, ale zásadní je, že porno v drtivé většině ukazuje pouze fyzický akt soulože bez dalších rozměrů, který sex doprovází. Jestli pro vás je sex jen to, co vidíte v pornu, jestli vaše vnímání sexu je stejně tak ploché, jako je porno, tak chápu, že vám porno nevadí.

Porno
(Stařík, 9. 3. 2013 - 11:27:00)
Odpovědět
Je mi 80, ale porno mi nevadí. Souložení je přirozená činnost člověka, když to někoho zajímá, ať se koukne. Co mi ale vadí, jsou potoky krve, vraždění, střelby a násilí, které běží na TV denně. To by měl parlament omezit!!!
A mimochodem: ty hackerské útoky na veřejné instituce z minulých dní mi připadají jako policejní příprava na získání souhlasu veřejnosti s velkobratrským zákonným sledováním netu.

pořád jde o jedno a to samé
(Lenka, 9. 3. 2013 - 10:59:40)
Odpovědět
zákonem si dovolit dostat se lidem do počítačů, do emailů, o zákonné povolení hlídat a odposlouchávat Skype, textovky, SMS, MMS a prostě úplně všechno. tohle teď jde jen s povolením soudů a za závažných okolností, pak to může dělat kdekdo. i poskytovatel internetu a mobilního připojení podle své zlovůle, protože to bude zákonné.

Pirátský styl
( , 9. 3. 2013 - 02:08:00)
Odpovědět
"Toto je samo o sobě nepřijatelné, ale aby nedošlo k omylu – členové evropského parlamentu budou příští úterý hlasovat PRO tuto zprávu pokud o sobě nedáme jasně a nahlas vědět. "

Opět ta odporná pirátská manipulace, ten jejich odporný styl psaní. Nikdo z vás neví, jak kdo z europoslanců bude hlasovat, ale už si uzurpujete právo chvály, pokud bude hlasovat tak, jak vy vyzýváte. Vlastně bysme měli volit jen vás, protože ti ostatní blbci europoslanci dojednoho, když hlasují správně, tak je to jen protože jste vy předtím spamovali jejich email a jinak by jistě hlasovali přesně opačně. A je to tak, protože vy to tvrdíte.

Prostě pirátský styl sdělování informací, hnus velebnosti.

Víte, volič si sám svobodně vyhodnotí, kdo jak a proč a pro co hlasoval, nebude to mediální nátlak pirátů, kdo to určí. Mějte se :-)

Re: Pirátský styl
( , 9. 3. 2013 - 04:20:25)
Odpovědět
a aby znaznělo i to, co naopak v článku plném zbytečných keců o ničem nezaznělo, tak navrhovatelem je pokud se nemýlím nikoliv EU, ale komisařka za lucembursko z lidové pravostředové strany

to je zajímavé ne? stejně jako u nás donesl na vládu ACTA Schwarzenberg.. prostě stejné hnízdo i v lucembursku

Re: Re: Pirátský styl
( , 9. 3. 2013 - 04:22:11)
Odpovědět
proti ACTA nehlasovla v europarlamentu ODS, naopak socialisté i komunisté a velká většina ostatních europoslanců hlasovali proti ACTA

kapitalistická lobby se snaží a zkouší to znovu a znovu

Re: Re: Re: Pirátský styl
(keks, 16. 3. 2013 - 10:23:11)
Odpovědět
Zrusit porno chteji liberalni feministky a liberalismus je korenem vseho zla. Liberalne katolicka britska media (Murdoch a spol) poradaji stredoveky hon na carodejnice. V 60. letech byla jina doba a podle dnesnich podivnych gumovych zakonu i v nasi zemi by se mohla zabasnout polovina populace ('kdo opakovane primeje osobu mladsi 18 let k pohlavnimu styku, pacha trestny cin ...'). Vas majetek muze kdykoli zabavit exekutor, zisk zabavi zamestnavatel nebo zprivatizovany stat, sex odstrani cenzura, nakonec pozbydete pravo na zivot, dobytek se prece musi kosit, kdyz se premnozi.

Re: Re: Pirátský styl
(gpx, 10. 3. 2013 - 18:57:48)
Odpovědět
Zdá, že té dámě při hře na doktora strčil kdysi spolužák prst do análu a ona se s tím do dnes nevyrovnala.

Re: Pirátský styl
(Aleš Sůra, 9. 3. 2013 - 14:57:30)
Odpovědět
Jde o to, že zpráva měla již předem vyjednanou podporu a pravděpodobně by prošla. Stejně jako by bez odporu veřejnosti prošli SOPA, PIPA, ACTA a podobné.

Re: Pirátský styl
(vlasta klepák, 11. 3. 2013 - 12:10:04)
Odpovědět
S tou manipulací nemáte pravdu. Jednak jde o logický projev pirátského programu, jednak je realistické předpokládat tu pesimističtější variantu, projevit nějakou aktivitu a být mile překvapen, než předpokládat tu optimističtější variantu, usnout na vavřínech a pak být zklamán.

Mimochodem, to, že jsou europoslanci blbci, není přesné označení. Lepší by bylo "tupé stádo". EU/EP potřebuje opozici jako sůl, jinak odkývají naprosto cokoliv, jakoukoliv kravinu.

hmhm
(f, 8. 3. 2013 - 23:10:35)
Odpovědět
Není nad dobré pohonění... péčko bych nezakazoval:-)

Pakárna
(pavel, 8. 3. 2013 - 23:08:38)
Odpovědět
Až budu bohatý, a já jednou budu fest bohatý, tak budu fest podporovat piráty a hackery protože to co se tu děje je do nebe volající bordel. A když je to takový mrdník tak se hold musí najít někdo kdo vezme weby vlády útokem , kdo vezme jinak a jiné weby iným útokem a vůbec prostě a jednoduše jediný kdo v tomto stavu něco zmůže je pirát a hacker..... bohužel jinak to nejde a ani asi nepůjde.

Prohibice
(Radovan, 8. 3. 2013 - 15:02:33)
Odpovědět
V okamžiku, kdy establishment přestane porno zakazovat, tenhle byznys skončí. Zákazem se kola opět roztočí. Jako u každé prohibice. Qui bono?

Re: Prohibice
(..., 9. 3. 2013 - 22:35:07)
Odpovědět
To je zcela fascinujici myslenka. Jednak by me zajimalo, kterej establishment ted zakazuje porno, a jednak... jakoze ted nikdo nevyrabi rohliky, protoze jsou zakazany? No, byl jsem pred chvili v Tescu a zadny tam nebyly, pravda, nicmene to bude spis souviset s tim, ze je nedele pozde vecer.

Min drog a vic myslet, smarja!

Re: Re: Prohibice
(Radovan, 12. 3. 2013 - 13:32:11)
Odpovědět
1) Zkuste se příště podepsat, takhle je to jen výkřik posery, ne diskuze.
2) Klíčové slovo pro článek (pod kterým je diskuze) i samotnou diskuzi je prohibice. Ne establishment. Zmíněnou větu jsem si vypůjčil od Vladimíra Poštulky, který dějiny pornografie zmapoval.
Vaši poznámku o rohlících jsem nepochopil. Doporučuji něco nejprve načíst a strávit, obecně, abyste měl o čem myslet. Vy konkrétně.

Asi chtějí kurvy víc peněz
(Honic, 8. 3. 2013 - 10:26:38)
Odpovědět
Když nebude porno, budeme si muset vybití sexuální energie kompenzovat jinak. Buď přibudou sexuální zločiny, nebo vzroste poptávka po erotických službách, pokud vzroste poptávka, zvedne se cena. Kurvy si tak vydělají víc a prostituce začne být atraktivní povolání a bude se dále šířit.
Stejně tak na zákazu může vydělat pornoprůmysl, protože porno nebude tak dostupné, budou moct zdražit, případně pornoprůmysl vstoupí na černý trh.
MLS!

Re: Asi chtějí kurvy víc peněz
(racek, 8. 3. 2013 - 13:03:32)
Odpovědět
když nebude porno, tak vyrazíme do války!... http://neviditelnypes.lidovky.cz/svet-budoucnost-valky-masturbatu-i-d6s-/p_zahranici.asp?c=A070402_2
http://neviditelnypes.lidovky.cz/svet-budoucnost-valky-masturbatu-ii-dvb-/p_zahranici.asp?c=A07040

Re: Re: Asi chtějí kurvy víc peněz
(racek, 8. 3. 2013 - 13:07:01)
Odpovědět
tak ještě jednou...
http://goo.gl/wglh1
http://goo.gl/6mPI6

Re: Re: Asi chtějí kurvy víc peněz
(Petr, 9. 3. 2013 - 03:49:12)
Odpovědět
Slučujete dvě věci. Prostitutka je povolání, kdežto kurva je druh lidského charakteru.

Re: Asi chtějí kurvy víc peněz
( , 9. 3. 2013 - 01:18:44)
Odpovědět
máte snad pocit, že prostituce je málo rozšířené a málo lukrativní povolání nebo máte pocit, že je na internetu málo porna? nebo máte pocit, že prostitutek v posledních letech internetu málo přibývalo? boha jeho, to je zase argumentace..


Souvislost?
(igy, 8. 3. 2013 - 10:06:42)
Odpovědět
Může mi někdo vysvětlil, jakou má vlastně pornografie souvislost se snahou zrovnoprávnit pohlaví?

Re: Souvislost?
(Fili, 8. 3. 2013 - 10:19:45)
Odpovědět
Samozřejmě že žádnou, ale je to název u kterého každý řekne ano..


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Piráti
články v rubrice

12. 10. 2014 | 20346
Zvolbovaní Piráti
30. 4. 2014 | 33234
Facebook je konec. Konec japonec.
2. 4. 2014 | 8052
Evropa je naše moře
1. 4. 2014 | 2179
Pirátské noviny mají nové sponzory
16. 3. 2014 | 20109
Zrození České pirátské strany
28. 4. 2013 | 63502
Zkorumpované banky, zkorumpovaný kopírovací průmysl: Jaktože můžou externalizovat své obchodní problémy?
1. 4. 2013 | 259
Je konec
16. 3. 2013 | 377
Piráti zvou příznivce k otevřenému překladu knihy CryptoParty Handbook
8. 3. 2013 | 922
Evropský parlament bude příští úterý hlasovat o zákazu veškerého porna v "médiích". Ano opravdu. Podnikněme okamžitou akci!
3. 3. 2013 | 5812
Guerilla Open Acces Manifesto: Otevřme přístup sami
14. 2. 2013 | 193
Jsou nároky isify a LogiCallu z vymáhání práv k fotografiím oprávněné?
14. 2. 2013 | 118
Nové Pirátské dvanáctero aneb jak se z toho nezbláznit
10. 2. 2013 | 421
Soud pro lidská práva: Tresty za sdílení souborů jsou porušením lidských práv
20. 1. 2013 | 40285
Sledujuseriály.cz opět v provozu
7. 1. 2013 | 10154
Kampaň za referendum na Praze 7
1. 1. 2013 | 48000
Novoroční řeč pirátského kapitána Ivana Bartoše
19. 12. 2012 | 5078
Kulatý stůl iniciativ 17.12.2012
16. 12. 2012 | 462
Britská bitva o Pirátskou zátoku
6. 12. 2012 | 159
Piráti nabízejí místa ve volebních komisích pro volbu prezidenta
30. 11. 2012 | 224854
Lidé si přejí zrušit OSA
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 19519
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 3641
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33234
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.

Evropa je naše moře
2. 4. 2014 | Piráti | 8052
Chvilka angažované politické poezie.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.