30. 4. 2017, 3:21

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Jak jsem se stal a nestal Franzistou


Názor občana, který se angažoval v prezidentské kampani profesora Franze. Autor článku se zamýšlí nad pozitivy i negativy Franzovy kandidatury i nad kandidátem samotným. Článek je na Pirátských novinách publikován s autorovým svolením.



14. 12. 2012


Datum: 14. 12. 2012, Autor: Bořivoj Filip
Přečteno: 74311x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

Kolik je roků autorovi článku?
(De, 24. 12. 2012 - 08:54:48)
Odpovědět
? To je určující zada má právo Franze kritizovat za jeho postoje kdysi.

Re: Kolik je roků autorovi článku?
(Bořivoj Filip, 24. 12. 2012 - 19:28:33)
Odpovědět
Je mi 22 a v článku jasně píšu "Tehdejší dobu jsem nezažil a vše, co vím, tedy pochází z veřejně dostupných zdrojů dobových i retrospektivních." Článek také nemá být objektivním soudem, ale mým osobním názorem. Vždyť samotný perex začíná slovy "Názor občana"

Re: Kolik je roků autorovi článku?
(D, 5. 1. 2013 - 00:43:36)
Odpovědět

Re: Kolik je roků autorovi článku?
(Bill, 5. 1. 2013 - 00:44:23)
Odpovědět
Přečtěte si všechno radši třikrát. Pak se párkrát zamyslete. A pak teprve začněte plodit.

schwarzenberga taky nevolit:
(stručně, 20. 12. 2012 - 17:33:07)
Odpovědět
Za 'upeč třeba zeď' musí Bauhaus zaplatit Svěrákovi 200 tisíc
1. září 2010 OLOMOUC - Olomoucký vrchní soud dnes uložil společnosti Bauhaus zaplatit herci a scenáristovi Zdeňku Svěrákovi odškodné 200 tisíc korun za to, že v roce 2004 neoprávněně změnila a použila v reklamě část textu jeho písně Dej cihlu k cihle (lidovky)

Nesoudila to taky Langerová? Každopádně Svěrák dělá teď Schwarzenbergovi kampaň, fuj.

není třeba spekulovat:
(stručně , 20. 12. 2012 - 17:30:26)
Odpovědět
http://jdem.cz/w5646

https://www.youtube.com/watch?v=XyB2QiAKfYA

Na celém tom příběhu je cosi podivného
(Petr Syruček, 18. 12. 2012 - 14:45:34)
Odpovědět
JXD tvrdí:"Vypracovali jsme koncept, podle kterého se měl skinheadských tlup ujmout stát, jmenovitě ministerstvo vnitra. Skinheadi měli být přijímáni do vnitrem řízených oddílů domobrany, kde by se naučili pořádku, správným stravovacím návykům, úctě k právu." Nevím přesně, kdy se to dělo, ale řekněme, že v roce 90. Tehdy bylo JXD 25 a VF 31.Působí to ale spíše jako nápad postpubescentních spasitelů světa bez kapky realismu.

Ještě bych dodal,
(koldak, 16. 12. 2012 - 17:25:27)
Odpovědět
že se pan Franz opakovaně odmítl vyjádřit k současnému "autorskému zákonu", což ovšem u zasloužilého laureáta OSA nepřekvapuje

Re: Ještě bych dodal,
(vlasta klepák, 16. 12. 2012 - 19:08:53)
Odpovědět
Podle volbení kalkulačky je Franz proti zrušení poplatků za prázdná media. No, je to umělec. Já ho volit nebudu... stejně jako kohokoliv, koho jsem do poloviny tohoto roku vůbec neznal.

Re: Ještě bych dodal,
(Martina H., 17. 12. 2012 - 21:39:17)
Odpovědět
Taky se mi OSA nelíbí. Ale přeci proto nebudu vyzobávat a přikrášlovat informace tak, abych toho člověka pošpinila. To se vrátí jako bumerang!!! Hodnotíte Franz - OSA, nebo článek jakým způsobem je podaný? Chceme informační společnost nebo desinformační???? Přání často bývá otcem myšlenky. Není to i důvod zveřejnění takového článku?

Re: Re: Ještě bych dodal,
(vlasta klepák, 18. 12. 2012 - 10:32:51)
Odpovědět
Ale samozřejmě, díky tomu můžeme číst i Vaše diskusní reakce...

Mnoho povyku pro nic
(., 15. 12. 2012 - 21:52:24)
Odpovědět
Franz je v prezidentských volbách outsider bez šance na úspěch. Bez té šokující vizáže by byl úplně neviditelný a nejspíš by se ani kandidátem nestal.

Re: Mnoho povyku pro nic
(roman, 15. 12. 2012 - 23:39:31)
Odpovědět
Franz samozřejmě šanci má, jeho vzhled vás asi tak oslnil že jste již nechtěl znát jeho názory, poslechnout si jeho vystoupení v televizi a podobně, že? Možná byste zjistil, že Franz je opravdová osobnost na rozdíl od ostatních kandidátů...

Re: Re: Mnoho povyku pro nic
(Áda, 16. 12. 2012 - 00:41:45)
Odpovědět
Co to plácáš za nesmysli z důsledku nevzdělanosti, nedostatku IQ a správných informací ? Franz je vyhulenec, toť asi vše, co je k tomu potřeba říci.

Re: Re: Re: Mnoho povyku pro nic
(David Novák, 16. 12. 2012 - 08:09:43)
Odpovědět
"Nesmysly" a "v důsledku". Internet asi fakt nepatří do ruky komukoli...:-)

Re: Re: Mnoho povyku pro nic
(., 16. 12. 2012 - 01:02:58)
Odpovědět
Je to truc kandidát a jeho názory skutečně nesleduju, protože si ani nechci představovat, že stát reprezentuje člověk, který si o své vůli zvolil takovou vizáž. Výsledky nemusí odpovídat průzkumům, v 1.kole hodlám podpořit Schwarzenberga, který také není favoritem. A pokud skutečně bude 2.kolo Fischer-Zeman, tak jako menší zlo mi vychází Fischer. Nechci na Hradě Zemana s jeho kamarády Šloufem, Čubou a podobnými.

Re: Re: Re: Mnoho povyku pro nic
(Hanysek, 16. 12. 2012 - 11:07:42)
Odpovědět
Pohledej po netu než začnš mlít o Čubovi. Slušovice nebyly českou Potěmkinovou vesnicí, naopak se tam razil "socialismus kapitalistického typu", tvrdá osobní zodpovědnost za vykonanou práci a toto se tehdejší ksč kurevsky zajídalo. Čuba sám tvdě pracoval a pomocí systému odměn a trestů k tomu donutil i ostatní. To byl stát ve státě a komanči po něm sakra dupali a to do doby než přišel Michail s perestrojkou. Pak teprv byly Slušovice dávány za příklad "socialistické organizace".

Re: Re: Re: Mnoho povyku pro nic
(vlasta klepák, 16. 12. 2012 - 19:14:52)
Odpovědět
A já tam nechci Fišera. Kam vítr, tam plášť. Popravdě řečeno, mám problém s jakýmkoliv kandidátem a patrně budu volby nějakým způsobem sabotovat.

Re: Re: Re: Re: Mnoho povyku pro nic
(., 16. 12. 2012 - 21:56:47)
Odpovědět
Taky nejsem nijak nadšený, ale volit půjdu - toho, kdo mi bude vadit míň.

Re: Re: Re: Mnoho povyku pro nic
(jay, 19. 12. 2012 - 21:55:33)
Odpovědět
souhlas

Re: Re: Re: Mnoho povyku pro nic
( , 20. 12. 2012 - 17:21:52)
Odpovědět
jasně, raději než Čubu Romana Janouška (volební team Fischera) a Bakalu (sponzoring)... hm užásně jste si vybral :-)

Re: Re: Re: Mnoho povyku pro nic
(stručně, 20. 12. 2012 - 17:29:04)
Odpovědět
http://jdem.cz/w5646

https://www.youtube.com/watch?v=XyB2QiAKfYA

Re: Re: Mnoho povyku pro nic
(Michal, 16. 12. 2012 - 13:01:14)
Odpovědět
čím víc poslouchám jeho názory a cítím mezi řádky tu inklinaci k režimu který se tu bez úspěchu snažil zavést jistý rakušan, tím víc mám pocit, že pan Franz je velmi nebezpečná osoba

Citát VZ: "Počítače a internet jsou jeden z nejhorších zločinů spáchaných na lidstvu, protože se dostaly do rukou prostému lidu. Internet měl zůstat vědcům."
(, 15. 12. 2012 - 20:05:02)
Odpovědět
Citát VZ: "Počítače a internet jsou jeden z nejhorších zločinů spáchaných na lidstvu, protože se dostaly do rukou prostému lidu. Internet měl zůstat vědcům."
Tento a více zajímavých citátů na http://www.smetiste.net/vf.html

Re: Citát VZ:
(dave, 15. 12. 2012 - 20:13:43)
Odpovědět
No jo ty komunisto..

Re: Citát VZ:
(David Novák, 15. 12. 2012 - 21:21:30)
Odpovědět
A když čtu mnohé komentáře, nemohu než souhlasit:-)

Re: Re: Citát VZ:
(vlasta klepák, 16. 12. 2012 - 19:22:29)
Odpovědět
Hmmm, co Vám na to říct. Ano, internet je nebezpečná věc, na tom se shodneme. Ale pro koho? Komu poslouží, pokud internet nebude užíván lidmi?

A opravdu by se takový názor dal ztotožnit s pirátskými myšlenkami?

Ne.

Re: Citát VZ:
(Martina H., 17. 12. 2012 - 21:50:00)
Odpovědět
Citáty jsou k ničemu. Když něco řeknu, přece často záleží na tom jak to řeknu a v jakém kontextu. (mimochodem knihy,které uvádějí pouze citáty, jsou pěkné braky - ale je fakt, že jsou pěkně zdobené....). Ale zrovna tuto otázku dostal Franz na Hydeparku a odpověděl, pro mě, velmi lidsky (pro ty co chtějí vědět a ne jenom plivat doporučuju shlédnout).

Re: Re: Citát VZ:
(vlasta klepák, 18. 12. 2012 - 10:33:58)
Odpovědět
Zabalil to do hromady šroubovaných souvětí, kde zároveň řekl, že se mýlil a že má pravdu.

Pár poznámek
(David Novák, 15. 12. 2012 - 16:48:03)
Odpovědět
Milý Bořivoji/Filipe. Nikdo po Vás nežádal, abyste se stal "Franzistou"; k vytváření vlastního kultu za absence kritického rozumu jste se rozhodl sám, a je symptomatické, že jste svůj postoj vyjádřil pomocí termínu "franzista", jehož v 90. letech užívali skinheads, kteří se s dotyčným v životě nesetkali a zřejmě ani netušili, kdo to vlastně je; prostě podlehli klamné legendě. Zřejmě tak, jako jste Vy před pár měsíci podlehl legendě, jíž jste si vytvořil sám. A právě tak nyní vytváříte antilegendu, kterou opět stavíte na klamech a pochybných argumentech. Proto si například fakt, že Franz běžně neposlouchá punk (což, mimochodem, není tak úplně pravda, dokonce punkovou muziku skládal) interpretujete sám pro sebe tak, aby zapadal do antilegendy, v níž Franz "pohrdá" posluchači punku. S něčím takovým, jako jsou báje, mýty a legendy se těžko polemizuje. Upřímně Vám přeji, abyste dospěl.

Re: Pár poznámek
(Michal, 15. 12. 2012 - 20:31:55)
Odpovědět
Vy jste samozřejmě člověk světa znalý, vy jste člověk s přehledem i silou převzít odpovědnost za 10 milionů našich spoluobčanů, proto mě, nevzdělanému, používajíce jen prostý rozum rád odpovíte, když Vás požádám o 5 opravdu rozumných a opodstatněných důvodů proč by měl být pan Franz presidentem.

Re: Re: Pár poznámek
(David Novák, 15. 12. 2012 - 21:20:14)
Odpovědět
A jaká že je souvislost mezi Vaším příspěvkem a mým komentářem?

Re: Re: Re: Pár poznámek
(, 16. 12. 2012 - 12:55:43)
Odpovědět
souvislost je zcela prostá, jakožto samozřejmě zcela objektivní osoba po 20letém přátelství s Darth Maulem nám všem jistě nestraně vylíčíte všechny jeho přednosti a opodstatněné důvody proč by Mr. Pakližé měl být presidentem, Vám se do toho ale evidentně moc nechce, ostatně jako všem fanatikům z Franzovi sekty

Re: Re: Re: Re: Pár poznámek
(vlasta klepák, 16. 12. 2012 - 19:25:52)
Odpovědět
Jeden důvod mohu poskytnout - vypadá jako exot a dá se tedy volit na truc. Já bych si tam teda zvolil Járu Cimrmana, ale ten nekandiduje.

Re: Pár poznámek
(Bořivoj Filip, 16. 12. 2012 - 01:10:24)
Odpovědět
Legendu stavím na slovech, která jsem přímo z úst Vladimíra Franze slyšel na veřejných setkáních pod kyvadlem na Letné a ve Dvorak Sec Gallery, v obou místech jsem s ním populární hudbu řešil. O rockové hudbě:
"[Mozart, bla bla bla] Takových výšin téměř nikdo nedosáhl. Jak zoufalá je v porovnání s ním rocková kapela, jež se válí po pódiu, rozmlátí nástroje, bliká na lidi tisíci žárovek, pouští na ně kouř... a stejně nezmůže víc.

Já mám ale dojem, že tvorbu výtvarníků, spisovatelů, filmařů, umělců všech oborů neovlivňuje za posledních třicet nebo čtyřicet let žádný umělecký žánr tolik jako rock a pop-music.

Rock volí jednoduchou, obecně pochopitelnou formulku. Čtyřčtvrteční téma, jednoduchý nápad a musí to šlapat, rezignuje se na snahu, aby to bylo z hudebního hlediska nějak chytré. Čímž rock nahrazuje rituál. Rituál je taky kvantifikace času. K něčemu však slouží, zatímco rock neslouží ničemu. Navíc využívá jeden podlý efekt: hluk. Hluk, který přestává být hudbou, jsou to jen tlakové vlny. V tom se rozpustí celý koncertní sál, stane se jednolitou hlukovou hmotou, v níž mají lidé pocit identifikace a sounáležitosti.

Takže vám se rock vůbec nelíbí?

Nelíbí. Míjí se totiž účinkem. Buší do zdi, za níž není nic."

Kromě toho v osmdesátých letech dal vstupu na skinheadskou scénu přednost před scénou punkovou dle svých slov taky právě proto, že ta punková byla a je spjatá s užíváním drog, kterými pan Franz opovrhuje zcela otevřeně. A kdybyste viděl ten sarkastický úšklebek, který po ně hodil, když jsem se o populární hudbě na jednom veřejném setkání zmínil.

S dospíváním děkuji, je mi 22, ještě chvíli plánuji setrvat v mladické nerozvážnosti...

Re: Re: Pár poznámek
(OT, 16. 12. 2012 - 01:34:37)
Odpovědět
Jsou pro volbu hlavy státu důležité názory na hudbu? Volíme politického představitele a u toho jsou rozhodující úplně jiné otázky.

Re: Re: Re: Pár poznámek
(David Novák, 16. 12. 2012 - 08:13:21)
Odpovědět
Uvedené citace tak maximálně svědčí o jeho jeho schopnosti trefně daný jev popsat. Pořád mi tam nějak schází to pohrdání skupinami posluchačů...

Re: Re: Re: Pár poznámek
(Bořivoj Filip, 17. 12. 2012 - 03:38:51)
Odpovědět
Máte pravdu, zajímavější jsou třeba jeho názory na ženy (v první řadě roditelky dětí a opečovávatelky rodinného krbu), jeho teze, že Československo nemělo nikdy vzniknout, jeho volání po Romských elitách a naprostá ignorace těch již existujících a jeho celková fascinace stavovským systémem. Tomáš Schejbal publikoval na deníku Referendum zajímavý článek, který nachází souvislosti mezi Franzovými výroky a Strasserismem, sociálnějším proudem NS-DAP.

Re: Re: Re: Re: Pár poznámek
(David Novák, 18. 12. 2012 - 12:46:32)
Odpovědět
No, na Schejbalově článku je zajímavé jenom to, že žádné souvislosti nenachází a dokonce to tam explicitně říká, ale ze všech sil se snaží všit slova tak, aby to působilo opačným dojmem. Jeho text je pouhým usilovně leštěným prdem.:-)

Re: Re: Pár poznámek
(Linda, 18. 12. 2012 - 12:34:47)
Odpovědět
No to se na mě nezlobte, ale co se týká Vaší citace o hudbě, má Franz naprostou a jedinou pravdu. Jsem hudebně vzdělaná a řekla bych důkladně. Ač sama část rockové scény poslouchám, naprosto souhlasím s tím, že je to bezduchá a nekreativní "šlapačka", hlavně ať to duní a je při čem chlemtat pivo...

Jestli byl nebo nebyl Franz punker, skin či květinové dítě nechme stranou, to tady neřeším.

Re: Re: Re: Pár poznámek
(Jan Švec, 18. 12. 2012 - 12:56:05)
Odpovědět
Překvapuje mne, že jste si jako osoba důkladně hudebně vzdělaná vybrala k poslechu z celého toho širokého spektra zrovna tu část rockové hudby, která je podle Vašich slov bezduchá a nekreativní.
Mimochodem, celkem mě baví představa lidí bezduše chlemtajících pivo při poslechu například raných Genesis :)

Hoax
(Robert, 15. 12. 2012 - 16:11:36)
Odpovědět
Ta prihoda z roku 1992 je tak neduveryhodna, az to boli. A pokud vim, tak Amrit Sen POUZE sdilel nejake komenty, to ze byl primym svedkem udalosti je asi tak stejne presne jako ze Tomio Okamura je komunista.
P.S. Pokud s nekym stravite celou kampan, asi se nemuzete divit, ze slysite porad to same...

Re: Hoax
(Bořivoj Filip, 15. 12. 2012 - 23:37:00)
Odpovědět
Ano, zrovna tato historka je trochu problematická, taky kvůli nepravděpodobnému datování (v roce 92 se Franz již mezi skinheady nepohyboval), není to však jen opsání komentáře, ale autentický zážitek kamarádky Amritovy manželky (nebo přítelkyně, nevim). Další dva zmíněné příběhy (vinárna Orlík a koncert na Žofíně) jsou však podepsané autorkou, která byla v prvním případě přímou obětí, v druhém přímou svědkyní a je ochotná to kdykoli odpřísáhnout.

Re: Re: Hoax
(David Novák, 18. 12. 2012 - 12:47:58)
Odpovědět
No, Bořivoji/Filipe, právě že - minimálně u druhé historky - není ochotna...

Re: Re: Hoax
(seal, 2. 1. 2013 - 18:34:37)
Odpovědět
Jestli se po r. 92 Franz mezi skinheady pohyboval nebo ne je otázka, protože já jsem jej několikrát potkala zhruba v letech 1998 - 2002 a vždy měl na sobě kanady, vyhrnuté maskáče, bombra a hlavu dohola. Takže sympatií nikdy nepozbyl.

Re: Hoax
(Michal, 16. 12. 2012 - 13:09:01)
Odpovědět
ano, ta historka o sociální sondě je důvěryhodná asi jako povídka o dvou věžácích do kterých se trefilo letadlo


(Martina H., 15. 12. 2012 - 15:53:46)
Odpovědět
A ještě jedna věc - autor se snaží dělat z Franze přetvářku, prý se tváří, že je tolerantní a přitom uznává pouze svoje hodnoty (vážná hudba, atd.). Jenže, na jeho podpoře se podíleli hlavně jeho studenti, ne? A mladí lidé tyto věci vycítí, tohle mi fakt nesedí.

Re:
(Michal, 16. 12. 2012 - 13:45:42)
Odpovědět
študáky tu zatím utáhl každý jouda na vařenou nudli

Re: Re:
(Martina H., 16. 12. 2012 - 17:09:03)
Odpovědět
to potom celý náš národ. Ale ještě, že nám pan Filip objasnil, že je Franz pokérovaná sobecká holá hlava a my teď s mírem v duši můžeme volit sypaťáky co to tu až doteď tak pěkně spravovali.

Re: Re: Re:
(Bořivoj Filip, 17. 12. 2012 - 04:52:30)
Odpovědět
Proč ta polarita? Je snad Franz jediným autentickým občanským kandidátem? Není snad mezi kandidáty taky například Táňa Fischerová?

Re: Re: Re: Re:
(Martina H., 17. 12. 2012 - 21:29:37)
Odpovědět
A jak dlouho bude paní Fišerová v kurzu? Dokud na ní někdo nenajde nějakou "zjímavou" informaci? Pana Okamuru už nám taky odrovnali. Zdůraznňuju, že nejde o Franze, ale takový přístup vytváří podhoubí pro likvidaci nechtěných protivníků a to ne zrovna čestným způsobem. Fakt už jsem těch nudlí přejezená!

Re: Re: Re: Re:
(volani.webnode.cz, 26. 12. 2012 - 02:32:01)
Odpovědět
Chci volit Fisherovou a budu rád, když budete hledat a zveřejňovat.

Spekulace
(Dušan Dvořák, 15. 12. 2012 - 15:47:47)
Odpovědět
Zámerne jsem si poslechl projevy a přečtl svědectví té doby, protože nechci podporovat kandidáta, který by měl násilnické nebo dokonce rasistické a nacionalistické sklony. Z toho všeho, co jsem z oněch veřejně dostupných zdrojů slyšel a četl se nedá říci nic o morlním selhání, spíš možná idealismu. Dá se k tomu říct jediné, kdo chce psa bít, hůl si najde.

Re: Spekulace
(Bořivoj Filip, 17. 12. 2012 - 05:02:03)
Odpovědět
Nedokážu to odhadnout přesně, ale tipnul bych, že na arších, které se nyní válí na Vnimini, bude tak kolem dvou tisíc podpisů mojí zásluhou, na stáncích jsem jednu dobu trávil veškerý svůj volný čas. Nejsem člověk, který apriori chtěl psa bít, jsem člověk, který našel notně zapáchající hromádku a rozhodl se, že již dál nechce psa drbat na břiše.

Autor spekuluje...
(roman, 15. 12. 2012 - 15:38:41)
Odpovědět
Autor spekuluje, že byl Franz nějakým idolem oněch soudobých "mladých" skinheadů, pokud by byl tak pravděpodobně uspěje s ideou Nové České jednoty, ale neuspěl. Možná se nezachoval jako hrdina, ale rozhodně se to nedá považovat za morální selhání...

Re: Autor spekuluje...
(martin dr., 17. 12. 2012 - 10:51:10)
Odpovědět
ono asi "moralnim selhanim" bylo v clanku narazeno na zcela jinou skutecnost, vime?

že by měli strach z vítězství Franze?
(Martina H., 15. 12. 2012 - 15:37:57)
Odpovědět
1.Trošku jiné svědectví... (možná, že to zas takový idol oholených hlav nebyl, jak se autor článku pokouší naznačovat) http://www.reflex.cz/clanek/nazory/48772/byl-franz-skinhead-ne-hlavy-jsme-si-vyholili-spolecne.html velice účinně se lidé ničí pomluvou - o tom psal i klasik Neruda, v povídce Přivedla žebráka na mizinu
3. že autor byl mezi příznivci Franze? To je možné, ale proč? http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/256868-tajni-agenti-sledovali-britske-aktivistky-tak-dukladn

Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(Michal, 15. 12. 2012 - 16:25:53)
Odpovědět
Promiňte ale když nácek obhajuje nácka že náckama nikdy nebyli, tak tu cosi smrdí

Re: Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(David Novák, 15. 12. 2012 - 16:50:02)
Odpovědět
Jediné, co tu smrdí, je zřejmá absence kritického rozumu u autorů podobných komentářů.

Re: Re: Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(Jan Šafář, 15. 12. 2012 - 17:27:18)
Odpovědět
Vám prozměnu spousta "nekritického idealismu" silně přebývá :)

Re: Re: Re: Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(David Novák, 15. 12. 2012 - 19:49:08)
Odpovědět
Vážený pane, fakt myslíte, že v mém pokročilém věku a zejména po více než dvacetiletém intenzívním (mnohdy každodenním) pracovním kontaktu a, doufám, mnohaletém přátelství s dotyčným trpím "nekritickým idealismem"?:-)

Re: Re: Re: Re: Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(Lol, 15. 12. 2012 - 21:58:57)
Odpovědět
A duševně se cítíte zcela zdráv?:-D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(David Novák, 16. 12. 2012 - 08:05:42)
Odpovědět
Omlouvám se, ale zde se úchýlím ke klasikovi: To je tak ubohá otázka, že ji nepoctím odpovědí.

Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(Bořivoj Filip, 16. 12. 2012 - 00:59:33)
Odpovědět
Na tajného agenta jsem příliš hlučný a výrazný, žádná agentura by mne na takovou pozici nevzala. To v tomhle státě skutečně člověk nemůže změnit názor, aniž by byl hned obviněn z uplacení nebo konspirace?

Re: Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(David Novák, 16. 12. 2012 - 08:06:59)
Odpovědět
Drobátko se divím, že na podobnou pitomost vůbec reagujete.

Re: Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(Martina H., 16. 12. 2012 - 09:12:00)
Odpovědět
Takže Vy názor můžete změnit? A podle Vás teoreticky skin Franz ne? Vy můžete zradit - to je vlastně jenom změna názoru..., ale běda když má někdo odlišný názor než je ten Váš - to pak je namyšlený snob? Nezastávám se tady pana Franze, ale obecně - pokud budou lidé šířit pomluvy a pomluvám věřit, tak se potom nedivme, že to s náma vypadá tak, jak vypadá.

Re: Re: Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(Bořivoj Filip, 17. 12. 2012 - 04:23:46)
Odpovědět
Názor mohu změnit, ale neměl bych předstírat, že jsem nikdy neměl jiný. O Franzovi nikde v článku nepíšu, že by dle mého dosud zastával nacionálně socialistické názory, jen že jeho zaryté mlčení o vznesených obviněních je krajně znepokojivé. (A tím zarytým mlčením nemyslím jen to, že nezareagoval na facebooku, myslím to, že s novinářkou, která pustila do světa historky z Orlíku a Žofína s ním měla přes iniciativu domluvený sraz v kavárně, aby si o tom pohovořili a on jí kdyžtak řekl svou část příběhu. Na sraz bez omluvy a předešlé zprávy nedorazil, rovněž vyloučil další osobní komunikaci, na email od ní odpověděl dvěma holými větami.)

O lidech, kteří mají jiný názor než já si myslím, že mají jiný názor než já. O lidech, kteří označí všechny v místnosti za nevzdělance kvůli tomu, že nečetli Klostermanna a neposlouchají Suka, si myslím, že nabubřelými snoby jsou.

Re: Re: Re: Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(Martina H., 17. 12. 2012 - 21:24:37)
Odpovědět
1.A co další otazníky - proč se pořád diskutuje o tom, zda byl Franz skin, ale nikde se nemluví o tom, že nějakou dobu žil s romskou rodinou? (doporučuju shlédnout Hydepark).
2. V Hydeparku se ho někdo ptal, proč nepřišel na nějakou ekonomickou debatu a současně jej osočil, že je to kvůli tomu, že nerozumí ekonomice - jeho odpověď byla jednoduchá a zcela pochopitelná: Děláme kampaň na koleně, přichází spousta informací, nestíháme - nevěděli jsme o tom. To uvádím v souvislosti s Vaší poznámkou o schůzce... A tak bych mohla pokračovat dále, prostě ono lecos jde zkorutit k obrazu svému.

Spíše bych vnímala Vaši informaci jako podnět k tomu vydat se mezi jeho studenty, které učil nebo učí (nejlépe současně s jedním člověkem zapřísáhlým pro a druhý proti Franzovi). Z toho by mohla vyjít objektivní informace, vhodná pro tento web. Tak jak je to tady podáno, to zavání.

Re: Re: Re: Re: Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(DD, 17. 12. 2012 - 23:49:46)
Odpovědět
A co? To je nějaký plus? Se z něj nepo..., fanynko! Řekni proč by jako měl být prezidentem, to ani vzdáleně netuším.

Re: Re: Re: Re: že by měli strach z vítězství Franze?
(David Novák, 18. 12. 2012 - 12:58:41)
Odpovědět
Bořivoji/Filipe, víte přeci, že Vladimír se na FB nevyskytuje, ani zde přímo nekomunikuje. S nikým. A pokud jde o ono setkání v kavárně, ptal jsem se na to - protože se zdržel na předchozím jednání, Iniciativa ještě před schůzkou poslala dotyčné omluvný e-mail. Následně prostřednictvím e-mailu Franz odpověděl na všechny položené otázky, a jeho odpovědi vyšly ve formě rozhovoru v časopise. A že se s dotyčnou poté odmítl setkat osobně? Po všech nadávkách, které mu adresovala?


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Názory
články v rubrice

6. 5. 2013 | 15248
Sociální stát a nezaměstnanost žen
15. 4. 2013 | 497
Facebook je předzvěstí konce svobodného Internetu
24. 3. 2013 | 5112
Stroje nás připraví o práci, radujme se
18. 2. 2013 | 577
Nadbytečná pracovní síla
20. 1. 2013 | 423
Psychopati jdou do práce?
10. 1. 2013 | 289
Chcete skutečně prezidenta?
31. 12. 2012 | 232
Známe svého nepřítele?
14. 12. 2012 | 10919
Jak jsem se stal a nestal Franzistou
4. 12. 2012 | 213
Kam se ubírá česká zahraniční politika?
3. 12. 2012 | 152
Internet ohrožuje staré struktury
29. 11. 2012 | 140
Zapomenutá studie k otázce církevního majetku
27. 11. 2012 | 675
Proč jsem v pirátské straně?
19. 11. 2012 | 275
Modrý pták ve vlastní šťávě
15. 11. 2012 | 15976
Alexandr Mitrofanov: Zachování tváře
12. 11. 2012 | 40604
Jeden za všechny, všichni bez jednoho?
30. 10. 2012 | 26882
Jak opět nalézt důvěru v demokracii?
12. 10. 2012 | 352
České příhraničí
22. 9. 2012 | 5194
Podnikání po česku
13. 9. 2012 | 17981
Kotrba a metody volebních speciálů: z kritiky fraška?
1. 9. 2012 | 315
Vyvrácení nebezpečného postoje "Nemáte-li co skrývat, nemáte se čeho bát"
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 4374
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Zvolbovaní Piráti
12. 10. 2014 | Piráti | 20273
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 3619
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33224
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.