23. 3. 2017, 3:17

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Ministerstvo dopravy ohrožuje životy cestujících


Občanské sdružení Naši zemi nedáme! vyzývá předsedu vlády Petra Nečase k neprodlenému zásahu proti úředníkům ministerstva dopravy a Správy železniční dopravní cesty (SŽDC), kteří jedním škrtem pera znehodnotili šedesátimiliardovou investici do železničního koridoru a ohrozili životy a zdraví statisíců cestujících.



10. 12. 2012


Datum: 10. 12. 2012, Autor: Pavel Prchal
Přečteno: 15675x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

Tento článek je blud
(Petr, 13. 12. 2012 - 11:16:41)
Odpovědět
Jsem ten, co jste jeho video použili v článku. V Dluhonících se levo/pravostranným provozem v podstatě nic nezmění. To byste poznali i při pohledu na video, kterým argumentujete a které je natočené za levostranného provozu. Z Olomouce vlak stejně musel tak jak tak, křížit protisměr od Přerova a ještě i protisměr od Ostravy.
Teď může najet na spojku v Prosenicích, kde jsou výhybky na 100km/hod (ne jen 80 jako v Dluhonících) a přesmyk bude prostě pojížděn opačně, tedy z Prosenic do Dluhonic, kde vyjede bez křížení. Všechny koleje jsou uzpůsobeny pro provoz oběma směry v normálním režimu= banalizovány. Až se zkorydorují i Dluhonice, kde má dojít taky ke změnám, snad výhybky dokonce na 120km, je a teprve bude článek úplným nenávistným bludem. Piště radši příště o něčem, čemu snad rozumíte.

kontrolní otázka
(MM, 10. 12. 2012 - 22:49:26)
Odpovědět
Víte, z kterého města je ten obrázek :-)

Re: kontrolní otázka
(vlasta klepák, 11. 12. 2012 - 09:38:23)
Odpovědět
Z nějakého namalovaného?

Re: Re: kontrolní otázka
(MM, 11. 12. 2012 - 21:48:17)
Odpovědět
Řekl bych, že ten obrázek celkem realisticky zobrazuje Brno někdy na počátku století páry :-))

Re: Re: Re: kontrolní otázka
(Brooch, 12. 12. 2012 - 08:27:05)
Odpovědět
Ferdinandova draha v Brne.

Afinita vlakofilů k Pirátské straně je zajímavá záležitost
(xChaos, 10. 12. 2012 - 13:04:04)
Odpovědět
Já se tomuto vůbec nebráním. Je zajímavé vidět, že dávno před "počítačovými nerdy" existovali ještě "vlakoví nerdi", a že jde do jisté míry o podobnou krevní skupinu.

Sice si myslím, že pravostrané křížení a následný jednotný pravostranný provoz na všech koridorech je nevyhnutelný vývoj... ale zase logicky to asi chtělo nejprve vybudovat nové mimoúrovňové křížení a teprve POTOM měnit pravidla hry... samozřejmě, kdyby trať provozovala normálně ekonomicky uvažující firma, pro kterou je nejvýhodnější výužít svoji infrastrukturu pokud možno na maximum, tak k tomuto nikdy nedojde...

Re: Afinita vlakofilů k Pirátské straně je zajímavá záležitost
(jzvc, 10. 12. 2012 - 21:17:36)
Odpovědět
Predevsim se podobna akce mela naplanovat zaroven s vystavbou/rekonstrukci koridoru a ne (jak je to v CR standardem) nejdriv neco postavit, a pak to zbourat ... a predelat.

Ale jak rikam, v CR naprostej standard, neexistujici koncepce cehokoli = podobny zmetky se tu vyrabej jak na bezicim pasu.

Ostatne, pred barakem na naprosto nepodstane ulicce slouzici prakticky pouze jako parkovani pred domem nam, na deravy asfalt namalovali cary jak na dalnici ...mno a tyden na to dorazila freza.

Re: Re: Afinita vlakofilů k Pirátské straně je zajímavá záležitost
(Petr Vileta, 11. 12. 2012 - 02:32:27)
Odpovědět
Mýlíte se Jezevče. Koncepce existuje a dokonce dlouhodobá. Rozkrást co jde.

Re: Re: Re: Afinita vlakofilů k Pirátské straně je zajímavá záležitost
(vlasta klepák, 11. 12. 2012 - 09:39:31)
Odpovědět
Tady si vás dovolím opravit. Rozkrást co jde... i to co nejde.

Re: Re: Re: Afinita vlakofilů k Pirátské straně je zajímavá záležitost
(adx, 11. 12. 2012 - 10:32:09)
Odpovědět
Kocepce je jasna. Namalovat cary stalo nejake penize a jiste to neplatili urednici ze sveho. Navic pokud v zapeti zmizely, tezko se bude zkoumat kolik jich ve skutecnosti bylo. Kdyby byl stat trasparentni, tak si za par minut doklikate, kdo tam ty cary maloval, co za to dostal a ktery urednik o tom rozhodl a jak vypadalo prislusne rozhodovani o dodavateli.

K nekoncepnosti na draze. Je mozne ze jsem svedky pouheho rozhodovani hlupaku (po "pocitani" podpisu na prezidentskych kandidatu se nedivim nicemu). Pokud byl vsak byl vytvoren problem, tak se bude muset vyresit a to nebude zadarmo. Tipnlu bych si ze dodavatel uz je dohodnuty.

Re: Re: Afinita vlakofilů k Pirátské straně je zajímavá záležitost
(a8nr, 13. 12. 2012 - 00:50:09)
Odpovědět
Mýlíte se. Dluhonická spojka je součástí stavby Uzel Přerov, 2. stavba, která ještě nebyla realizována.
Upřímně, divím se pirátům, že tu Duškovy výplody publikují. Ve skutečnosti se změnou odstranilo křížení v Břeclavi ve směru Vídeň (vzniklo před půl rokem) a Bratislava, v Bohumíně ve směru Polsko, Slovensko a v Přerově ve směru Olomouc-Břeclav. A co se týče nedostatku kapacity, na rozdíl od některých jiných tratí jím okolí Přerova netrpí.


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Kauzy
články v rubrice

27. 5. 2013 | 2085
Zaměstnávají České dráhy sebevražedné manažery?
26. 2. 2013 | 493
České dráhy ničí lokálky i sebe s pomocí České televize
26. 12. 2012 | 175
Co dělat, když vás policie na demonstraci šikanuje?
10. 12. 2012 | 422
Ministerstvo dopravy ohrožuje životy cestujících
3. 12. 2012 | 183
Pardubice: Smrt v policejní cele
26. 11. 2012 | 340
Policejní brutalita na Václavském náměstí: Rozhovor s napadenou vlajkonoškou
22. 11. 2012 | 253
Česká televize ničí železnici neobjektivním zpravodajstvím
11. 10. 2012 | 206
Jak Jihomoravský kraj ničí lokálky
2. 10. 2012 | 2965
Pardubický kraj + opuštěné lokálky = sabotáž jízdních řádů + zfušovaná data = netransparentnost + ignorace připomínek
3. 5. 2012 | 329
Regionální železniční doprava - mýty a skutečnost
23. 2. 2012 | 129
Kdo hacknul databázi ODS? Anonymous nebo Parlamentní listy?
22. 1. 2012 | 864
Likvidace trati č. 257 Mutěnice-Kyjov
20. 1. 2012 | 252
The Pirate Bay k SOPA: Hollywood začínal jako piráti, teď není potřeba!
19. 1. 2012 | 247
Proč pražský magistrát lže?
16. 1. 2012 | 4776
Cestování v čase na pražském magistrátu
12. 1. 2012 | 7845
Šéf IT na magistrátě byl znám dopředu
12. 1. 2012 | 125
IT na magistrátu – čelem proti zdi
9. 1. 2012 | 217
Ministr Drábek začal trestat malé ryby
7. 1. 2012 | 127
Proxio: další ražba tunelu a vzpoura úředníka
5. 1. 2012 | 306922
Rozloučení s lokálkami Pardubického kraje
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 2972
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Zvolbovaní Piráti
12. 10. 2014 | Piráti | 20268
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 3615
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33220
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.