24. 8. 2017, 4:45

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Policejní brutalita na Václavském náměstí: Rozhovor s napadenou vlajkonoškou


Dne 17.11.2012 se na Václavském náměstí odehrálo něco víc než jen demonstrace odborářů, přestože média se nám pokoušela vnutit právě tento obrázek o situaci. Kdepak, sedmnáctý listopad v Praze nám opět ukázal, jak velice blízko jsme situaci z roku 1989. Policie opět opakuje tu osudovou chybu – chrání gaunery a bije nevinné lidi. Jak daleko to až zajde? Budeme muset napříště vytrhávat dlažbu z ulice a stavět barikády? Anebo budou požadavky demonstrujících konečně vyslyšeny? Pirátské noviny přinášejí rozhovor s účastnicí protestu, která byla během pokojného protestování na Václavském náměstí surově zbita policií, která se ji navíc ještě rozhodla trestně stíhat.



26. 11. 2012


Datum: 26. 11. 2012, Autor: Adam Skořepa
Přečteno: 44857x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

re:
(Míla, 4. 12. 2012 - 15:54:41)
Odpovědět
To neznamená, že se k ní budou chovat jako STbáci. To už tady jednou bylo a bohužel se to vrací.


(test, 28. 11. 2012 - 18:48:18)
Odpovědět
Vypadaji nejak nahnedle, recnici...

videa nejen ze 17.11.
(skdeTV, 28. 11. 2012 - 13:22:52)
Odpovědět
http://www.youtube.com/skdetv


(Lomer, 28. 11. 2012 - 11:39:38)
Odpovědět
Takovéto jednání policie je naprosto běžné. Pokud se to PS straně nelíbí, měla by proti takovému jednání postavit pokaždé. A ne jen když se to stane někomu z jejich členů.

Re:
(, 28. 11. 2012 - 11:48:39)
Odpovědět
Lucie Obadalová není členem Pirátské strany. Četl jste vůbec ten článek? Třeba hned na začátku "Lucie Obadalová není členkou žádného sdružení, uskupení ani odborů."

Bystrost některých čtenářů mě fakticky zaráží.

Re: Re:
(volani.webnode.cz, 27. 12. 2012 - 19:51:40)
Odpovědět
"A ne jen když se to stane někomu z jejich členů. "

Poučuješ a přitom sám nechápeš text- trapas co? :)

Bylo by dobré poslat video výpovědi s anglickými titulky AI
(Jana Karásková, 28. 11. 2012 - 05:06:38)
Odpovědět
Amnesty International mi každou chvíli posílá informace o vězněných a napadaných lidech v Číně, na Kubě, v Barmě, v Bělorusku...

Měla by se také starat o to, co se děje v ČR. Jsem členem, jezdím na valné hromady /ač se mi nelíbí, jak se AI staví k některým otázkám - např. ke konfliktu v Sýrii/. Zatím jsem jim nic neposlala, ač jsem o tom hned uvažovala.

Lucie by to myslím měla udělat. Možná i další lidé by tam měli napsat...

A to video z Václaváku s anglickými titulky a k tomu videa z akce - zásahu policie postnout i na fb zahraničních poboček Amnesty.

Výpověď účastníků manifestace 17.11.2012 napadených Policií ČR
(Jan Korál, 27. 11. 2012 - 21:15:10)
Odpovědět
https://www.youtube.com/watch?v=HYcmxWafxuc&feature=g-user

Napište článek o tom, jak se chovat při zadržení policií
(Jack the Reppir, 27. 11. 2012 - 11:09:05)
Odpovědět
U takových kauz je nejhorší, že obviněný má vždycky důvod přehánět nebo si vymýšlet (ať už je nebo není nevinný), takže nevíme, jak to vlastně bylo. Některé části toho jejího popisu mi přijdou až absurdní.

Mnohem zajímavější by mi přišel článek, který by radil, jak postupovat při případném zadržení. Jaká má člověk práva, co se tam podepisuje, co má člověk právo odmítnout, k čemu potřebují váš souhlas a k čemu ne, co člověk dělat musí, apod. Takový článek bych uvítal mnohem víc než subjektivní pohled jedné strany.

Re: Napište článek o tom, jak se chovat při zadržení policií
(josef, 27. 11. 2012 - 16:37:25)
Odpovědět
Na toto je spusta očitých svědků. Ten den bylo zadrženo více lidí a to na obědnávku samotných odborářských bosů proaltu. Vyvolali násilí jen proto aby nezazněla pravda.

Re: Napište článek o tom, jak se chovat při zadržení policií
(volani.webnode.cz, 27. 12. 2012 - 20:01:48)
Odpovědět
Já byl na místě.
Policie asi chtěla "uvolnit" magistrálu. Ale zákrok byl podle mne zbytečně agresivní a brutální.
Byl jsem na místě a atmosféra mi připomínala videa z demonstrací z roku 1989.
Je sice pravda že třeba na demonstracích anarchistů nebo SDT bylo více policistů, ale neviděl jsem je, že by takto brutálně zasahovali.
Mám dojem, že jsem viděl nahoře na Václaváku jak se rozběhlo několik desítek neozbrojených lidí proti ozbrojeným policistům (pravděpodobně domlouvajícího obušky nějakému demonstrantovi?...). Byly tam nějaké mobily/kamery ale nenarazil jsem na záznam. Takže bůh ví co jsem to tam viděl :))


(PetBad, 27. 11. 2012 - 10:06:17)
Odpovědět
A už jste zase naprosto nevolitelný. Že já vám ten hlas dával...

ZLOJEDKA
(zlinm@n, 26. 11. 2012 - 21:35:21)
Odpovědět
Nevěřím té ženštině ani slovo. Je to jak naučené kecy z anarchistické příručky "jak pošpinit policii". Ani stopa sebereflexe, ani stopa po objektivním zhodnocení situace. Jen stížnosti a lítostínské brečení nad příkořím, které se jí děje. Nebohá žena mohla stát klidně o pár metrů dál a nic by se jí nestalo. Policie rozhodně nerozehnala celou demonstraci. Demonstrace se svobodně konala. Pokud chce měnit svět, musí se nechat zvolit. Pokud má ovšem jen fašounské kolegy pak stěží dostane dost hlasů od normálních obyvatel. Takže asi zůstane jen osamělou pipkou, která nezvládla svůj svět a cestou za ideálem se nechává třískat životem.

Re: ZLOJEDKA
(, 28. 11. 2012 - 11:50:14)
Odpovědět
Aha, takže protože nelíže prdel kreténovi Janečkovi, musí být hned "zlojedka"... běž mu strčit hlavu do řitního otvoru, zombíku.

Re: ZLOJEDKA
(..., 28. 11. 2012 - 14:57:08)
Odpovědět
Tak. Výpověď té ženské buď nějaký naprostý idiot dost výrazně upravil, nebo je zcela vymyšlená. Takhle nikdo nemluví, přijde mi to jako poslouchat pětileté dítě (větná stavba, použité výrazy). A když mě policie připoutá k lavici v antonu a přikáže mi vyprázdnit zavazadlo, tak si asi do držky nezačnu ládovat sváču, že.

Re: ZLOJEDKA
(knochenbrecher, 3. 12. 2012 - 13:24:49)
Odpovědět
Nevím co si o tom mám myslet hlavně proč by si měla vymýšlet sám se tím prošel butko jsi policiska nebo nahráváš těm sviním si škodná tohle může napsat jen ignorant.

Re: ZLOJEDKA
(Venedo, 4. 12. 2012 - 16:11:57)
Odpovědět
nevěříš protže sám jsi policajtský zmmrd


(Bruno, 26. 11. 2012 - 19:52:47)
Odpovědět
Zdravím, je mi líto co se tam stalo... byl jsem tam ze začátku (když se magystrála zabírala...což mimochodem také neylo jen tak...pocisté prostě nechtěli..) potom jsem tam nebyl ale s Lucií jsme se potkali ona s vlajkou já v masce (kvůli čemuž mi bylo taky od pána policisty vynadáno-->nechápu proč bych nemohl mít na demonstraci masku :D ... aby si mě natočili atd.? je to hnus) je mi líto co se tam stalo a doufám že to nezůstane bez odezvy...

PČR
(Petr , 26. 11. 2012 - 19:41:44)
Odpovědět
No jo máte pravdu ti policisti jsou všichni blbci, všichni by jste všechno udělali líp, zato kriminalisti, to jsou lepší lidi, tedy spíš menší blbci. Bez PČR by Vám všem bylo líp, sami by jste si to zařídili a se vším si poradili, lidi mají asi málo svobody a proto je nechme dělast si co chtějí, vždyť na to mají právo... Máte drazí spoluobčané úplnou pravdu, akorát by mě pak pobavilo jak by všichni řavli, ať s tim někdo něco dělá, až ten váš nedostatek svobody jednou vygraduje tím, že se lidi budou probodávat a střílet, bodat na potkání páč jsou přeci svobodní občaní. Neumíte se svobodou zacházet, chcete jen práva a ne povdinnosti... toť vše.

Re: PČR
(Josef Kadleček, 26. 11. 2012 - 23:00:13)
Odpovědět
A PČR má svobody akorát, když kroutí ruce ženský až k prasknutí ! A pak si na ní dva ještě kleknou, to je velká frajeřina, ať si drží vlajku kterou ještě pořád smí. Bravo ! Víc takových fízlů, ať tu máme Orwela co nejdřív.

Re: PČR
(Lenka, 27. 11. 2012 - 16:44:28)
Odpovědět
Petře není to tak.Při každé pomluvě,která byla vedená na internetu na konto Policie,jsem byla na straně Policie a vždy budu i nadále,ale je pravdou,že tak jako někteří lidé,tak někteří policisté,nemají čisté svědomí.Viděla jsem video s té demonstrace a opravdu ta holka nic špatného neudělala a demonstrace byla povolená.Byly to zbytečné zásahy.Jednou mi jeden policajt řekl a já na to nikdy nezapomenu:jsme obyčejní lidé jako vy,zametají s námi,kde můžou a až vás bude víc než 100 tisíc,my,co máme charakter a povinnost chránit,jdeme s vámi proti té holotě.Ale bohužel nejsou všichni stejní.

Re: PČR
(..., 28. 11. 2012 - 15:00:35)
Odpovědět
Ano, bez PČR

Re: Re: PČR
(..., 28. 11. 2012 - 15:01:31)
Odpovědět
... by nám bylo všem líp. Ne, kriminalisti nejsou lepší - akorát umí číst a psát.

Re: Re: Re: PČR
(Tydyt, 28. 11. 2012 - 16:12:24)
Odpovědět
Mně přijde že v tom videu chybí kus, který by možná objasnil proč slečnu sbalily. Slečně ani není rozumět.

Re: PČR
(Venedo, 4. 12. 2012 - 16:16:29)
Odpovědět
policajta dneska dělají jen totálně ubohý chudáci a duševní mrzáci - jste jen plíseň a pomeje tohoto světa, gauneři, kteří se jinde nechytli, stejně jako ten politický nočník plný hoven budižkničemů - rovný s rovným

stálo by za to si něco zjistit
(Pavel, 26. 11. 2012 - 19:18:12)
Odpovědět
člověk, co zažil policejní násilí, snadno odsoudí tenhle případ. skutečnost je ale taková, že zmíněná oběť přišla na Václavák narušovat protivládní demonstraci v rámci šílené sekty SKDE, s níž tam přišla skupina neonacistů.

Re: stálo by za to si něco zjistit
(volani.webnode.cz, 27. 12. 2012 - 20:08:45)
Odpovědět
Tak já některé lidi z SKDE znám a myslím že jsou trošku naivní, někteří až pomatení atd.. (takový typický vzorek průměrné populace).
Nechtěl bych aby Ponert či Korál byl náš milovaný diktátor.

Ale sektou nevím jestli to nazývat teda...
Myslím že každá jen trošku nerozpadlá rodina je větší sekta a má více členů, kteří jsouméně rozhádání než SKDE :D

Je pravda, že někdo tvrdí, že je zvláštní že se Korál chová trošku jako NWO (to víte kdo s čím zachází...) :D
Ale zas ní že tu a tam nezveřejní něco zajímavého.

A o těch neonacistech bych se chtěl dozvědět víc.
Nějaké video či jiný důkaz? Nepřimotali se tam jen?


(david, 26. 11. 2012 - 17:41:33)
Odpovědět
jen pro pořádek, ta mladá dáma tam byla s ponertovými skde. mezi přívrženci toohle psychotika se letos porvé a to přímo 17.11.2012 vyskytli i otvření neonacisté. konflikt s nimi měla pčr už na václavském náměstí. předpokládám, že právě z důvodu jejich přítomnosti byl policejní zákrok tak razantní. razance měla pravděpodobně zabránit dalšímu vystupňování konfliktu..takže doporučuji mj.dané slečně, aby si pečlivěji volila své politické přátele.. Teď nevím, sluší se na závěr zvolat ,,všichni na palubu", nebo mám snad zahajlovat

Re:
(Ahmad, 26. 11. 2012 - 17:45:24)
Odpovědět
...ano je třeba si správně a uvědoměle zvolit své "politické přátele",se správnou stranickou knížkou se to dá někam dotáhnout i dnes :o))

Úžasný popis
(Jana, 27. 11. 2012 - 11:57:45)
Odpovědět
Policie měla na Václaváku konflikt s neonacisty z Ponertovy sekty? Zasmála jsem se! Ponert měl na Václaváku ozvučený petiční stánek (bylo jich tam více, jen tento vadil)a poté, co nabídl občanům možnost ptát se řečníků přímo (jinak samozřejmě nikdo jakoukoli otázku položit nemohl, šlo tam jen o přečtení pár slov) musel být odstraněn! Policie, která nezná ani Ústavu, ani Listinu základních práv a svobod tam brutálně zmastila zvukaře a následně Miloše Cacha jen tak, na žádost ProAltu! Lucie nebyla na Václaváku, ale u Muzea a na videu je vidět, že byla napadena jen tak, překážela na magistrále, jejíž blokace byla povolena....To je marný, chtělo by to víc informací a teprve pak komentovat!

Re: Úžasný popis
(david, 28. 11. 2012 - 13:06:47)
Odpovědět
Tož tak https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151128694768779.451023.531273778&type=3

Re: Úžasný popis
(Milena, 29. 11. 2012 - 22:10:44)
Odpovědět
to je zvláštní, v tom článku tam přišla sama za sebe, nikoho neznala a prostě stála s hrdě vztyčenou vlajkou. A na videu, které jsem viděla, vypadá celá situace podstatně jinak. A tady z toho postu je zřejmé, že ani to sama neplatí. Piráti byli moje volba, ale pouze díky TRANSPARENTNOSTI. Pokud se tu setkávám se lží a manipulací, není co řešit. Škoda.....

Re: Úžasný popis
(volani.webnode.cz, 27. 12. 2012 - 20:17:14)
Odpovědět
Tak prrrr.
V tomto jsme já na straně proaltu/většiny demonstrujících.
Jim samotným to vadilo, že policie musela použít sílu i rušení Ponerta.
Tříštění sil a zášť proti odborům je z pohledu SKDE příliš alerická a přehnaná.
Nemusí volit ČSSD, ani lést odborům do prdele ale snad by se mohli vzájemně respektovat a tolerovat se, když už nebojovat proti větší hrozbě v podobě této vlády společně.

Policie se možná měla chovat lépe k demonstrujícím nahoře na Václaváku při vyklízení magistrály, aby tam mohli zase v poklidu proudit nekonečné řady smradlavých ropožerných krabic :)

Re: Re: Úžasný popis
(volani.webnode.cz, 27. 12. 2012 - 20:17:51)
Odpovědět
S tou holkou/slečnou soucit.
Policajti se s ní opravdu nemazlili...

Co je to za policejni zmetky
(Caryfuk, 26. 11. 2012 - 16:03:37)
Odpovědět
ze si dovolej vubec takhle zasahnout proti zene?! Kde jsou jejich , jmena, cisla. Zbicovat je smejdy! Tohle preci nejde, vzdyt zasahovali proti demonstrantum, ne proti ozbrojeny bande chuliganu. V takovem pripade prece nemuze platit 'nevim koho zatykam, tak mu nejdriv zlamu zebra'. A jak ze nema sanci, jakzto ze zadny pravnik nepujde proti systemu, copak uz prave ted neni ten cas opravdu jit proti systemu, hromadne, projevit uz konecne nespokojenost a nechat svou obcanskou neposlusnost delat co je potreba... Furt jen sedime zvetsiny na prdelich a kecame, furt nam chybi ten motiv jit do ulic, utrhnout se z prace a projevit se...a nezlobte se...hodit si kamenem, protoze tohle je uz vazne cas na sutry do oken policejnich stanic....Takhle mi akorat vse prijde ze je zmena nemozna...porad se placame po ramenou za sametovou revolici ktera nebyla revoluci ale poklidnym podpisem...a dal si nechavame pr**t zadky stejnyma zm***ma za pridrzovani policejnima kokotama. Je mi z toho nejak uzko :(

Jaký typ lidí jde k policii?
(, 26. 11. 2012 - 16:00:28)
Odpovědět
většina jsou "honicí psi". Nejlépe se policii daří v násilných totalitních systémech, protože tyto ji potřebují mnohem více, a ona to ví. V netotalitních systémech jde o to, udržet tyto psy na uzdě.

neskutocne
(tidlifuk, 26. 11. 2012 - 15:03:21)
Odpovědět
a ja som si myslel, ze u vas sa zije kvapku lepsie..vidim, ze aj u vas su este pri moci komunisticke svine a ich potomkovia. mam dojem ze na tento nemoralny system treba pouzit len gulomet a vsetko nech to vykape. policia ochranuje zlodejsky byrokraticky aparat. co si teda zasluzia vsetci ? gulku do cela.

Re: neskutocne
(Pavel, 26. 11. 2012 - 19:22:16)
Odpovědět
Ona přišla narušovat demonstraci proti vládě. Chápeš to?
Ve skupince s náckama. Chápeš toto?

Re: Re: neskutocne
(Bušek, přítel Karla IV., 27. 11. 2012 - 07:01:55)
Odpovědět
Milý Pavle, ona nepřišla narušovat demonstraci proti vládě, ale podpořit skupinu, která proti vládě a systému partají skutečně demonstruje. Přišla demonstrovat proti nadvládě partají nad občanem a to probíhalo jen u muzea. Zaměňuješ národní osvobození od nadvlády partajních mafií spojených s kapitálem za nacionalismus.

Re: Re: Re: neskutocne
(david, 28. 11. 2012 - 13:12:39)
Odpovědět
mezi přívrženci sk-de byli letos 17.11. naprosto otevření neonacisté. Byli mj. jedním z hlavních důvodů pro vykázání Ponertovy bandy psychotiků z Václ. nám. Mezi dalšími důvod figurují: ničení majetku svolavatelů demonstrace, fyzické ataky některých ponertovců směrem k pořadatelské službě. a jedna fotečka na závěr: (máme jich celou galerii) https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151128694768779.451023.531273778&type=3 Tak takováhle byla ta Ponertova parta..

Práce policie
(Tydyt, 26. 11. 2012 - 14:45:49)
Odpovědět
No podle mně se to s policejní brutalitou trochu přehání, nechal bych vás si tu práci zkusit, potom zjistíte že musíte každýmu na ty záda kleknout, protože, nikdy neodhadnete co za člověka zatýkáte, a jednou to neuděláte a máte v břichu kudlu. To je ta odvrácená strana svobody..a jediný jak se bránit proti takovýhlemu zatčení, je nic nepodepsat a chtít volat právníka. Ale osobně si myslím že vám moc právník nepomuže, protože nebude chtít jít proti systému. A z videa co je na youtube, nejde vubec nic poznat, kromě toho, že je ta vlajkonoška uprostřed silnice a okolo ní jsou jen policisté, což značí to, že policisté chtěli rozpustit demonstraci a lidi se nechtěli rozejít..

Re: Práce policie
(Ahmad, 26. 11. 2012 - 14:52:49)
Odpovědět
...se mi líbí výraz "jít proti systému",něco mi to připomíná....kdyby se nikdy nikdo neodvážil jít proti systému tak tady máme dodnes starověk a otrokářství :o)

Re: Práce policie
(Jan Lippert, 26. 11. 2012 - 17:29:52)
Odpovědět
no z mojí zkušenosti jsou u policie individua co se normálně živit neumí...tím nemyslím kriminalisty a spol,ale tuhle bandu nadrženejch borečku a dam s přebytkem testosteronu. Ideální zaměstnání ..... mozek moc nepotřebujou,protože jim jasně řeknou co máj udělat a kolik mají chytit demonstrantů...divný je že když se někde předváděj chuligání,tak tam stojí jak rusští regulovčíci a tváří se že se vlastně nic neděje...

Co mi to jen připomíná .... ?
(Vitex, 26. 11. 2012 - 13:08:28)
Odpovědět
http://blisty.cz/art/33041.html

Ano dostal jsem vykonat 200 hodin veřejně prospěšných prací za to že jsem držel vlajku. Za to, že jsem neutekl a za napadení veřejného činitele co jsem si ho všiml, až když na mě ležel. A za to že policie potřebovala za každou cenu vykázat činnost.

Re: Co mi to jen připomíná .... ?
(Pavel, 26. 11. 2012 - 19:29:44)
Odpovědět
Tohle je ale Víťo úplně jinej případ.

Re: Re: Co mi to jen připomíná .... ?
(Vitex, 26. 11. 2012 - 21:41:21)
Odpovědět
Ne, není. Napište mi v čem podstatném se tyhle dva případy liší ?

V jednom ohledu je to naprosto stejné:
Člověk skončí s želízky (stahovací páskou) na rukou a paragrafem na krku a nemá šanci dokázat že on to neudělal ...

Re: Re: Re: Co mi to jen připomíná .... ?
(Vitex, 26. 11. 2012 - 21:45:33)
Odpovědět
Aha voni se do toho zamíchali ještě nácíčci ... Bakunina jeho! Kdy už dostanou lidi rozum ?

Re: Co mi to jen připomíná .... ?
(david, 26. 11. 2012 - 20:44:30)
Odpovědět
a sakra jinej, vitexi, ty starej hipíku. Germán


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Kauzy
články v rubrice

27. 5. 2013 | 2085
Zaměstnávají České dráhy sebevražedné manažery?
26. 2. 2013 | 493
České dráhy ničí lokálky i sebe s pomocí České televize
26. 12. 2012 | 175
Co dělat, když vás policie na demonstraci šikanuje?
10. 12. 2012 | 422
Ministerstvo dopravy ohrožuje životy cestujících
3. 12. 2012 | 187
Pardubice: Smrt v policejní cele
26. 11. 2012 | 340
Policejní brutalita na Václavském náměstí: Rozhovor s napadenou vlajkonoškou
22. 11. 2012 | 253
Česká televize ničí železnici neobjektivním zpravodajstvím
11. 10. 2012 | 206
Jak Jihomoravský kraj ničí lokálky
2. 10. 2012 | 2965
Pardubický kraj + opuštěné lokálky = sabotáž jízdních řádů + zfušovaná data = netransparentnost + ignorace připomínek
3. 5. 2012 | 341
Regionální železniční doprava - mýty a skutečnost
23. 2. 2012 | 136
Kdo hacknul databázi ODS? Anonymous nebo Parlamentní listy?
22. 1. 2012 | 864
Likvidace trati č. 257 Mutěnice-Kyjov
20. 1. 2012 | 254
The Pirate Bay k SOPA: Hollywood začínal jako piráti, teď není potřeba!
19. 1. 2012 | 259
Proč pražský magistrát lže?
16. 1. 2012 | 4783
Cestování v čase na pražském magistrátu
12. 1. 2012 | 7881
Šéf IT na magistrátě byl znám dopředu
12. 1. 2012 | 125
IT na magistrátu – čelem proti zdi
9. 1. 2012 | 222
Ministr Drábek začal trestat malé ryby
7. 1. 2012 | 127
Proxio: další ražba tunelu a vzpoura úředníka
5. 1. 2012 | 306953
Rozloučení s lokálkami Pardubického kraje
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 14061
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Zvolbovaní Piráti
12. 10. 2014 | Piráti | 20323
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 3629
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33233
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.