21. 8. 2017, 23:37

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Vyvrácení nebezpečného postoje "Nemáte-li co skrývat, nemáte se čeho bát"


Čas od času člověk zaslechne argument "nemáte-li co skrývat, nemáte se čeho bát" jako obhajobu rozšiřování ještě agresivnějšího šmírování. Tento argument není jen nebezpečný, je také podlý a zbabělý.



1. 9. 2012


Datum: 1. 9. 2012, Autor: Přeložil: Petr Kopač
Přečteno: 34019x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

pszujr8g
(AlfredDic, 21. 8. 2017 - 22:34:54)
Odpovědět
wh0cd724852 cymbalta mail order

xu9ihpn6
(KennethStaby, 21. 8. 2017 - 18:59:55)
Odpovědět
wh0cd594121 rumalaya naprosyn cost arava generic finpecia amaryl lamictal additional info

3mwkx46t
(KennethStaby, 21. 8. 2017 - 17:07:20)
Odpovědět
wh0cd520646 synthroid generic

9bfl2bgi
(AlfredDic, 21. 8. 2017 - 17:04:08)
Odpovědět
wh0cd843172 erythromycin Buy Albendazole buy levaquin

pi1wawpa
(EugeneVax, 21. 8. 2017 - 13:47:45)
Odpovědět
wh0cd19613 trandate flovent geriforte precose protonix 80 mg minocin for rheumatoid arthritis

hqcl15pj
(AaronLes, 20. 8. 2017 - 12:19:33)
Odpovědět
wh0cd195179 metoclopramide hydrochloride metformin cephalexin buy silvitra propecia retinol a 0.025 proscar 5 mg

5jy5nyah
(MichaelDwerb, 20. 8. 2017 - 11:33:58)
Odpovědět
wh0cd297283 erythromycin celexa medrol

7r5y69tp
(MichaelDwerb, 20. 8. 2017 - 01:31:11)
Odpovědět
wh0cd76855 PURCHASE NEXIUM viagra soft 100mg

e0lbepru
(AaronLes, 9. 8. 2017 - 08:06:25)
Odpovědět
wh0cd517709 vardenafil toradol iv vpxl clindamycin toradol

zdvwi1t9
(AaronLes, 8. 8. 2017 - 11:37:37)
Odpovědět
wh0cd223808 benicar bupropion atenolol hytrin next page buy nolvadex tamoxifen citrate

se66s99e
(AaronLes, 7. 8. 2017 - 04:49:35)
Odpovědět
wh0cd693276 retin-a read more here adalat without prescription elimite losartan hydrochlorothiazide cialis 20

c2nf7q94
(AaronLes, 6. 8. 2017 - 08:33:16)
Odpovědět
wh0cd399375 ALLOPURINOL 100 MG Indocin Over The Counter bentyl pills

sas1hnrx
(AaronLes, 3. 8. 2017 - 07:30:36)
Odpovědět
wh0cd281045 as explained here buy toradol strattera cialis cost comparison triamterene hctz 37.5 buy tadalafil

s6m769a8
(AaronLes, 2. 8. 2017 - 05:22:56)
Odpovědět
wh0cd823999 BUY RIMONABANT

cryi2tvx
(AaronLes, 1. 8. 2017 - 23:38:25)
Odpovědět
wh0cd677051 generic of imitrex aceon aceon site here

3zvfd7lw
(MichaelDwerb, 30. 7. 2017 - 00:17:18)
Odpovědět
wh0cd734283 tenormin no prescription buy kamagra vardenafil lipitor propecia sildenafil

ucgiom99
(MichaelDwerb, 28. 7. 2017 - 23:55:43)
Odpovědět
wh0cd219965 Retin A

5vswrjug
(MichaelDwerb, 26. 7. 2017 - 21:49:33)
Odpovědět
wh0cd469011 Provera Prices cheap cardura lowest price viagra

b1jgsiid
(AaronLes, 25. 7. 2017 - 23:36:13)
Odpovědět
wh0cd469012 azithromycin buying nolvadex online generic viagra price comparison viagra online purchase elocon buy clindamycin

29tlonoz
(MichaelDwerb, 25. 7. 2017 - 14:15:56)
Odpovědět
wh0cd791542 minocycline 50 mg for acne buy dulcolax brahmi

2f4sp3zj
(EugeneVax, 23. 7. 2017 - 10:25:42)
Odpovědět
wh0cd424159 MEDROL PAK propecia sale PAXIL OVER THE COUNTER

6593efz3
(EugeneVax, 23. 7. 2017 - 06:37:59)
Odpovědět
wh0cd350686 Buy Metformin Order Lasix

anonymita?
(Jogín, 9. 1. 2013 - 11:22:21)
Odpovědět
Zneužít je možné jak informace o jedinci, tak anonymitu. Stačí vzpomenout poměry na vesnici, kdy každý věděl o sousedech skoro všechno. Bylo to k vzteku a hodně omezující, jenže kriminalita byla omezena taky. Úplně jiný rozměr má ale zneužití informací státem, je snadné, dochází k němu často a obrana jednotlivce je obtížná či nemožná.

Know your enemy
(Spirit, 4. 9. 2012 - 04:53:53)
Odpovědět
Myslím, že největší motivací propagátorů sledování je pouze být na “správné“ straně barikády. Obava o jejich vlastní soukromí a bezpečnost často hraničí s paranoií, a proto se budou za každou cenu snažit angažovat v každém systému, u kterého by hrozilo, že by mohl být použit proti nim. :D

[offtopic]
Jinak myslím, že je článek opravdu dobře napsaný, jediné co bych mu vytkl je, že mohl zvolit jiný příklad než homosexualitu. Možná se pletu, ale IMHO je už její tolerance na dobré úrovni a mám pocit, že stejně jako byla v minulosti nesmyslně démonizována, je dnes nesmyslně téměř velebena, jako by se snad jednalo o něco zcela přirozeného, což se samozřejmě nejedná...[/offtopic]

Re: Know your enemy
(jzvc, 4. 9. 2012 - 13:02:03)
Odpovědět
Tak jestli chces jinej priklad, muzem se bavit trebas o svobode viry. Sak to neni tak dlouho, kdy v nasich zemich byl pronasledovan kazdy, kdo neveril v toho spravneho boha... a to, ze alternativni pohledy na vec prezily je dano jen tim, ze v te dobe jednoduse nebylo mozne sledovat kazdeho 24/7 ... z aktualniho vyvoje by inkvizice mela radost, nic lepsiho by si nemohli prat.

Nebo jinej priklad, za prvni republiky se delalo scitani obyvatelsktva, kde (mimo jine) byla uvadena vira. Proc by se mel nekdo bat ji uvest, ze ... mno za par let prisli k moci jisti lide a nastali jiste udalosti, ktere vedli tam kam vedli. A oni meli dokonaly prehled koho sebrat a zpopelnit.

Kde je receno, ze za par let nebude trebas hrdelnim zlocinem dat si pivo? A o kazdem se bude vedet kde kdy a kolik si jich dal ...


Re: Re: Know your enemy
(jeníček, 6. 9. 2012 - 20:30:02)
Odpovědět
Je taková vlastnost, které se říká PŘEDPOSRANOST. Tak aby něco nebylo použito proti mě, tak zalezu do díry a nebudu nic dělat.
Jinak, nikdo nechce aby každý (nebo stát), někoho sledoval všude i na WC. Jde jen o to, že člověk, který nepáše nějaké zlo se nemusí bát v NORMÁLNÍM PROSTŘEDÍ, že ho někdo sleduje. Teorie o tom, že přestupování zákonů vede k pokroku, ono jde o to kdy, jak, kterých. Pokud je sám režim zločinný a vygeneruje zločinné zákony, pak respektovat je je přímo zločin. Ale jinak ?
Autor toho článku to buď nedomyslel, nebo je "šáhnutej".

Re: Re: Re: Know your enemy
(jzvc, 10. 9. 2012 - 15:34:30)
Odpovědět
Jak naivni ... v normalnim prostredi si dojdes se znamou na kafe a vecer te bude vyslejchat manzelka, protoze jeji znamej z uradu/policie/... te videl na kamere jak jdes nekam z cizi zenskou ... Nerealny? lol, to je soucasna kazdodennost.

Re: Re: Re: Know your enemy
(pavel, 27. 9. 2012 - 23:47:41)
Odpovědět
ty mas v ty hlave taky solidne vymalovano vid

Ano. Překvapuje mě ..
(Kosk, 3. 9. 2012 - 16:34:40)
Odpovědět
jak málo o tomhle lidé ví a jak moc je jim to jedno.
A přitom již dnešní úroveň možnstí smírování je pro likvidaci kohokoliv z nás dostačující. A nemusíte být zločinci, stačí když půjdete na pivo a neřeknee to manželce a nebo se usmějete na sousedku. Už tohle Vám může doma znepříjemnit život, kor kdyby se to trochu digitálně upravilo... A co v historii mohlo být zneužito, to taky zneužito bylo. Navíc ve vypjatých obdíbích, jak o je to, co právě nastává...

Souhlas + doplnění dalších bodů :-)
(Radek Simkanič, 3. 9. 2012 - 10:44:28)
Odpovědět
Zcela souhlasím a přidávám:
- to bych si nemohl už ani pak doma chodit nahý, jak bych mohl věřit velkému bratrovi, že tyto záběry nezneužije a nevloží například na internet.
- i neškodně vypadající záběry se dají sestřihat tak, že vypadáte jako kriminálník a opět zase nespravedlnost
- ten kdo by sledoval přes velkého bratra, tak by těchto informaci mohl zneužít: např prodat konkurenční firmě, která by mě mohla převalcovat...
- pak je tu ještě otázka právě již bezpečností právě uložených (archivovaných) dat, každý bezpečnostní systém se dá prolomit (sic to může trvat i miliony let v některých případech, ale dá se to), nebo může obsahovat bezpečnostní díru, tím pádem by mohl mít přístup k těmto datum i neautorizoaná osoba, která by mohlá také těchto informací zneužít

Re: Souhlas + doplnění dalších bodů :-)
(Moony, 3. 9. 2012 - 15:33:00)
Odpovědět
Také souhlasím, jen s tím chozením nazí - argumentace, že pokud člověk nedělá něco špatného, tak nepotřebuje nic skrývat, by ve výsledku spíše znamenala, že bychom podle jejích zastánců měli všichni po ulici, do práce a podobně chodit nazí a kdokoli, kdo by se chtěl obléct, je podezřelý... Protože skrývání je dle této vadné logiky automaticky špatné, že?

příklad
(Vac, 2. 9. 2012 - 22:25:58)
Odpovědět
V podstatě z článkem souhlasím až na to nešťastné přirovnání v bodu 3 .

ano, je to naivni myšlenka
(ůbjw, 2. 9. 2012 - 17:47:00)
Odpovědět
někomu tato vláda v cr a v eu vyhovuje
ale vlada se muze zmenit a muze zacit byt stale vice prolezla mafií, korupcí, totalitou

pokud se lide budou chovat pod heslem, ze kdyz nic nedelaji, nic se jim nestane, a nechaji si tady zavest vselijake komplexni monitorovaci systemy,

jednou mohou dojit na to, ze se jiz nemohou branit

protoze systemy jako indect budou schopny automaticky na zaklade dat odhalit jakekoli zacatky pokusu o zmenu systemu

dnes jeste je alespon moznost vyjit do ulic, vylepit letaky, vytvorit si obcanskou nadaci, ale v pripade indect to jiz mozne nebude, protoze indect dokaze na zaklade analyzy dat zjistit, ze nekdo neco takoveho zamysli

a vlada muze snadno takoveho jedince zastrasit
jednak vyhrozovanim, jednak na neho diky komplexnim datum bude presne vedet, kde ma slabosti

Re: ano, je to naivni myšlenka
(Moony, 3. 9. 2012 - 15:39:35)
Odpovědět
A to to ještě s těmi výlepy plakátů není žádná sláva... Před nedávnem jsem chtěla někde vylepit plakát k jedné mírumilovné, zajímavé a celkově "bezproblémové" akci a najednou jsem si uvědomila, že (alespoň v Brně) nevím o jediném místě, kde by bylo možné něco takového legálně nalepit :( Na vývěsky obecních úřadů a podobně je možné po dohodě dávat aspoň věci regionálního charakteru, ale jinak o žádné možnosti nevím a nakonec jsem to kvůli tomu musela vzdát... :(
Neví tu někdo prosím, jak je to tedy s výlepem plakátů a jestli jsou někde místa, kam je legálně můžeme lepit? Předem díky... :)

Re: Re: ano, je to naivni myšlenka
(jeníček, 6. 9. 2012 - 20:52:39)
Odpovědět
Dovolím si Ti poradit. Vylepit nemůžeš nic nikam nikdy. Plochy na které se vylepuje mají pronajaty organizace, které Ti vylepí (za poplatek), pokud souhlasí s tím co chceš vylepit a pokud neurážíš jejich cit a Vrchnost.
Pokud vylepíš sama a ještě k tomu něco co se jim nelíbí dopadneš jako jistý Smetana v Olomouci. A paní JUDr. Langrová Tě dostane do basy.
Tak nevím, lepit se nedá bezplatně, všechno je tržně ošetřené, jedině požádat vrchnost aby Vám dovolilo umístit výzvu v místním tisku, nebo na tabuli vrchnosti (myslím ten městský úřad).

Re: Re: ano, je to naivni myšlenka
(Pešek, 10. 6. 2013 - 08:36:07)
Odpovědět
Zdá se Vám divné, že si nemůžete vylepovat své cokoliv kdekoliv? :-D to je jako požadovat po Vás, jestli si mohu na vaše okna vylepit své plakáty na bezproblémové slušné akce a divil bych se, že mi to nechcete povolit :-)
Pletete si demokracii s anarchií.

Lepsi dokaz pre bod 3
(Marcin, 2. 9. 2012 - 17:21:56)
Odpovědět
S bodom 3 suhlasim, ale na dokaze by sa dalo popracovat. Je mnoho lepsich prikladov, ktore podporuju tvrdenie "Porušování zákonů je nezbytné pro pokrok společnosti". To, ze ste pouzil ako priklad buzerantov mi pride ako snaha byt strasne moderny a lovit volicov. Viac lepsich prikladov sa nachadza v ekonomickom zivote. Popremyslajte

Re: Lepsi dokaz pre bod 3
(El_Fuego, 3. 9. 2012 - 19:40:11)
Odpovědět
Pokud pouzivate slovo "buzerant" pro gaye/lesby - hned o sobe prozradite, ze jste zaostaly a nevzdelany primitiv...
Ale, pokud vas to potesi, znam vice stejnych Slovaku, takze me to ani nejak neprekvapuje...

Re: Re: Lepsi dokaz pre bod 3
(mmn, 3. 9. 2012 - 22:02:03)
Odpovědět
No tak ty ses teď taky zařadil (poukazem na národnost).

Re: Re: Re: Lepsi dokaz pre bod 3
(El_Fuego, 3. 9. 2012 - 22:10:57)
Odpovědět
Jsem z Moravy a co jako ?
Mas s tim nejaky problem ??!

přiklad
(korol, 2. 9. 2012 - 17:17:48)
Odpovědět
Naprosto trefný je ten příklad s homosexuály (mimochodem mam podezření, že autor je patrně sám homosexuál ;-). Je zde analogie ze současnosti, kdy jsou stejným způsobem, tak jako u homosexuálů v 50 a 60 letech, pořádány hony na pedofily a kdo ví, třeba za pár desítek let bude pedofilie legální a pedofilové budou ti nejvyhledávanější učitélé a odborníci pro práci s dětmi...

Re: přiklad
(houseboy, 3. 9. 2012 - 14:41:10)
Odpovědět
Tak to pochybuji. Předpokládám, že vy asi žádného gaye ani lesbu neznáte. Ani o tom nemáte dostatek informací, jinak byste věděl, že klást rovnítko mezi úchylky a sexuální orientace je z vědeckého hlediska absurdní. Co bude v budoucnosti vědět nelze, ale z všudypřítomných kamer už také pomalu začínám mít strach.

Re: Re: přiklad
(mmn, 3. 9. 2012 - 22:03:58)
Odpovědět
Ono existuje nějaké exaktní a objektivní vymezení úchylky a odlišné sexuální orientace?

Re: Re: Re: přiklad
(El_Fuego, 3. 9. 2012 - 22:15:39)
Odpovědět
...musis se toho jeste hodne ucit...
Pokud jsi v Praglu (v Praze, kdyby ti tohle nebylo jasne, ze 'wocogo'), na Apolinarske v Sex. ustavu je jeden skvely chlap, obcas jej videt i v televizi, kdyz se jej ptaji na ruzna temata - Doc. PhDr. Petr Weiss. Ten ti vse dobre vysvetli a vetsinou si najde cas i kdyz tam juknes bez ohlaseni.
Zajdi za nim nekdy na pokec.

Re: Re: Re: přiklad
(houseboy, 4. 9. 2012 - 22:03:55)
Odpovědět
Obávám se, že existuje, stačí se podívat na stránky WHO, která vyškrtla homosexualitu ze seznamu nemocí už v roce 1992. Myslíte si, že kdyby to byla nemoc, tak by se gayové a lesby odvážili pořádat nějaké pochody? My je pořádáme právě proto, že je nutné lidem jako Vy vysvětlit, že to nemoc není.Může se Vám to nelíbit, ale to je prostě vědecky dokázaný fakt, stejně jako třeba to, že DNA má tvar šroubovice. Vědecké fakty jsou něco, o čem se nediskutuje, ale vychází se z toho. Budete mi tvrdit, že máte právo na názor. Dobrá. Ale to nic nemění na tom, že ten názor je nepravdivý. Můžete si myslet co chcete, třeba že slon je růžový, ale to ještě neznamená, že to tak je. Stejně tak si můžete myslet, že gayové jsou úchylové, ale nic to nemění na tom, že to není pravda, kromě toho, že mě to silně uráží. Myslíte si, že má člověk právo někoho diskriminovat například kvůli odlišné rase nebo kvůli tomu, že je levák? Taky je to v menšině. Váš názor je váš názor, věda a společnost se však neřídí nějakými domněnkami, ale objektivními fakty a podmínkami. Promiňte mi dlouhý komentář, ale šířit osvětu, nejen v tomto ohledu, je velmi důležité. A teď k samotnému Velkému bratru - původnímu tématu článku - třeba my máme kameru přímo vestavěnou ve venkovní zdi domu, takže úředníčci z 1. patra můžou v klidu sledovat, kdo kam po ulici jde. Docela síla...

Re: Re: Re: Re: přiklad
(iindrix, 7. 9. 2012 - 17:48:29)
Odpovědět
Co ty jseš za vola? Tady nikdo neříká, že homosexualita je nemoc, ale ty naopak si tady začal něco o úchylkách--pedofilie je snad podle tebe nemoc??? Ve skutečnosti je kulturní záležitostí, které sexuální praktiky budou považovány za obvyklé a které neobvyklé, nebo které se dokonce budou trestat. Stejně jako se přestali pronásledovat homosexuálové, tak se mohou jednou přestat pronásledovat i pedofilové.
Je naprostý nesmysl rozlišovat sexuální orientace a úchylky.

Re: Re: Re: Re: Re: přiklad
(houseboy, 8. 9. 2012 - 01:53:56)
Odpovědět
Nejsem za vola, jen nemíchám hrušky s jabkama. Ten rozdíl není dán kulturně, ale definován sexuologicky. Kolega nahoře zde někoho myslím odkasoval na dr. Weisse, ten by Vám to nejspíš vysvětlil odborněji. P.S. Jedinej vůl sedí na Hradě, a to korunovanej.

Re: Re: přiklad
(jzvc, 4. 9. 2012 - 13:11:15)
Odpovědět
Co je to uchylka? S detmi se obcovalo celou lidskou historii, je to tudiz z heldiska statistik zcela normalni. Pro me osobne je samo neakceptovatelny zneuzivani deti jako takove, ale sledovani DP a spol? Na tom nevidim nic zavrzenihodneho ... Nehlede na to, ze drtiva vvetsina tyhle produkce = 18+ vypadajici jako decka. Ostatne, v zemi jako Vatikan je zcela legalni sex s "detmi" od 12ti let.

IMO vubec stanovovani nejake vekove hranice je blbost samo o sobe, neb je to vec zcela individualni.

Re: Re: Re: přiklad
(houseboy, 4. 9. 2012 - 22:06:26)
Odpovědět
Obcovat s dítětem je snad trochu něco jiného, než mít rád stejně starého kluka?!

Re: Re: Re: Re: přiklad
(Kalanis, 5. 9. 2012 - 02:17:53)
Odpovědět
Mezi dvěma různými vztahy založenými na důvěře a rovnosti nevidím principiální rozdíl.

Re: Re: Re: Re: Re: přiklad
(houseboy, 5. 9. 2012 - 13:31:28)
Odpovědět
Ano, normální partnerský vztah, ať už hetero, nebo homo, je vždy založen na důvěře a rovnosti.
Vztah dospělého a dítěte však nemůže být založen na rovnosti už z principu, alespoň ne v sexuální oblasti. Dítě je vždy na dospělém určitým způsobem závislé, hlavně jeho duševní vývoj. Proto o nějakém fungujícím partnerském vztahu dítěte a dospělého nemůže být vůbec řeč.
Dítě bude vidět partnera stále jako rodiče, i když podvědomě. Naproti tomu já budu vidět svého partnera prostě jako partnera. Nebudu na něm psychicky závislý jako dítě na dospělém v tom smyslu, že by na jeho postojích závisel můj vývoj. Stejně jako vy jste zřejmě už vychovaný a nebudete brát svou ženu jako matku, ale jako rovnocennou partnerku. Už chápete, jaký je rozdíl mezi úchylkou a sexuální orientací? Přeji pěkný den.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: přiklad
(Kalanis, 6. 9. 2012 - 21:28:50)
Odpovědět
Ač chcete rozdělit pozice rodiče a partnera a sám to deklarujete, tak se vám je ve výsledku podařilo zase smíchat. Ano, platí předpoklad, že statisticky nejvíce takovýchto vztahů probíhá v rodině, leč já tuhle hru s nepřesnými čísly beru dost s rezervou, jelikož ty nejvzornější vztahy se nikdy neprovalí a zůstanou malými tajemstvími.
Tady totiž vzniká otázka, kterou nikdo, kdo těmito vztahy neprošel, nezodpoví. A to ta, která ty role dělí a vy jí tam máte kontextem zmíněnou. Nedejte se zmást, i dítě totiž pozná, kdo je rodič, se chová jako rodič a kdo k němu přistupuje jako partner.
Podle mne je navíc také jaksi potřeba, aby se rodiče stali svým dětem partnery, protože jinak se jim povede vychovat buď fakana (nemám čas) nebo prakticky nesvéprávného (i záď utřu) - viděl jsem obojí. A nastává tu i ještě jedna relativně obvyklá situace, a to když rodina stojí za vyliž (itálie kvůli čemukoliv, apod...) a není kde brát, pak je "hodné stréc" často poslední záchrana.
Jak pak získat dostatek schopných občanů, kteří se umí rozhodnout (nutná podmínka svobody)? Já nechci ovčín s vlky za rohem. Každá tabuizovaná a zakazovaná věc, která sama o sobě nic nedělá, může vést k omezování přísunu toho pro svobodu nejdůležitějšího - informací. A z neinformovanosti plyne strach. A to je ten nejlepší vládce.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přiklad
(houseboy, 8. 9. 2012 - 01:48:02)
Odpovědět
Dost dobře nechápu, co jste tímto komentářem vlastně chtěl říct. Já nic nemíchám - rodič je rodič a partner je partner. Existují různé druhy lásky. Máte pravdu, je nutné najít rovnováhu mezi dvěma extrémy, dítě musí mít mantinely, aby například nikomu neubližovalo, a na druhé straně zase nebyla příliš potlačovaná jeho osobnost. Najít tu rovnováhu je mnohdy těžké. Co se týče faktu, že nejvíce případů zneužívání dětí probíhá v rodinách, je to samozřejmě smutné. Existuje samozřejmě linka bezpečí a podobné věci... ale mnohdy to dítě má prostě strach tam zavolat... stačí se podívat na 4. epizodu Soukromých pastí, je to otřesné... Co se týče svobody informací, pod to bych se podepsal. Proto také budu volit Piráty ;)


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Názory
články v rubrice

6. 5. 2013 | 15261
Sociální stát a nezaměstnanost žen
15. 4. 2013 | 497
Facebook je předzvěstí konce svobodného Internetu
24. 3. 2013 | 5112
Stroje nás připraví o práci, radujme se
18. 2. 2013 | 577
Nadbytečná pracovní síla
20. 1. 2013 | 423
Psychopati jdou do práce?
10. 1. 2013 | 289
Chcete skutečně prezidenta?
31. 12. 2012 | 232
Známe svého nepřítele?
14. 12. 2012 | 10919
Jak jsem se stal a nestal Franzistou
4. 12. 2012 | 213
Kam se ubírá česká zahraniční politika?
3. 12. 2012 | 152
Internet ohrožuje staré struktury
29. 11. 2012 | 140
Zapomenutá studie k otázce církevního majetku
27. 11. 2012 | 675
Proč jsem v pirátské straně?
19. 11. 2012 | 275
Modrý pták ve vlastní šťávě
15. 11. 2012 | 15976
Alexandr Mitrofanov: Zachování tváře
12. 11. 2012 | 40604
Jeden za všechny, všichni bez jednoho?
30. 10. 2012 | 26887
Jak opět nalézt důvěru v demokracii?
12. 10. 2012 | 352
České příhraničí
22. 9. 2012 | 5197
Podnikání po česku
13. 9. 2012 | 17981
Kotrba a metody volebních speciálů: z kritiky fraška?
1. 9. 2012 | 451
Vyvrácení nebezpečného postoje "Nemáte-li co skrývat, nemáte se čeho bát"
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 13848
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Zvolbovaní Piráti
12. 10. 2014 | Piráti | 20323
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 3628
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33233
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.