23. 6. 2017, 12:12

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Kdo spí v demokracii, probudí se v totalitě


Před rokem 1989 nedokázali vládnoucí komunisté přesvědčit lidi o oprávněnosti své moci. Proto používali metody zastrašování a policejní šikany. Současné vládnoucí strany svoji legitimitu ztrácejí také. Stále více lidí přestává věřit propagandě médií, která slouží především těm, kteří do ní investují nejvíce peněz.



30. 7. 2012


Datum: 30. 7. 2012, Autor: Ivo Vašíček
Přečteno: 19742x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře


(svoboda, 8. 8. 2012 - 12:16:20)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=cEd1xgNvhZg

Biometrie
(Anarch, 31. 7. 2012 - 22:00:01)
Odpovědět
Otazka je, co vsechno lze vydolovat statistickymi metodami z biometrickych udaju. Dnes uz Vam rozmery nosu a lebky nemusi merit rucne.

Re: Biometrie
(vlasta klepák, 1. 8. 2012 - 22:56:02)
Odpovědět
Všechno. Ono vše souvisí se vším a celý svět je jedna velká skládačka.

Kdo spí..............
(., 30. 7. 2012 - 23:42:29)
Odpovědět
ano, ano, musíme bdít abychom se neprobudili v pirátské totalitě

Re: Kdo spí..............
(Roj, 2. 8. 2012 - 09:00:53)
Odpovědět
Máš talent na oxymora. Nejsi z Novy?

korporatni fasismus
(Skalda, 30. 7. 2012 - 23:39:48)
Odpovědět
clanek jsem precetl a u vety obsahujici souslovi v titulku tohoto prispevku jsem se pozastavil asi tak na pul sekundy, abych z neho uspesne odhadl, ze pri oskrolovani jeste o kousek niz bude stat...

Autor: Ivo Vašíček
:-).

Myslenka typu INDECT je samozrejme totalitarita velmi hrubeho zrna, nicmene ono to prameni od statu a ne od firem - autor sam pise: "operátor policista či úředník", "nezávislé justice", "zpravodajské služby", "Vzhledem k nedávno schválenému záklonu...". ...Toto pise a v posledni vete to prekrouti o 180° na "korporátní fašisty", ach jo.

Je pravda,ze firmy uz sbiraji data i ze socialnich siti, ale to jsou prosim pekne data, ktera davate verejne k dispozici DOBROVOLNE, coz je zasadni rozdil od vami popisovaneho INDECTu (argumentovat takovou analogii je tedy bezcenne). Z toho, co popisujete, je treba obvinit pouze a jen stat a to dostatecne nahlas!

Re: korporatni fasismus
(Michal, 1. 8. 2012 - 00:54:47)
Odpovědět
Jo a to se mi na nem libi. Ivo V. se za sve nazory nestydi a tvrde bojuje. zatim jsem mu videl odporovat 2 skupiny lidi. Inteligentni zatvrzele nasledniky systemu a totalni howada bez spetky zdraveho rozumu. Ostatne jako vzdycky kdyz jde o neco, co jde proti mainstreamu.
Ja muzu za sebe p. Vasicka akorat respektovat a podekovat mu, protoze nazor vicemene sdilim, ale na tohle fakt nemam.

Re: korporatni fasismus
(Ivo Vašíček, 1. 8. 2012 - 11:08:05)
Odpovědět
Představa, že stát (úředníci a politici) je nějakou izolovanou skupinou je velice naivní iluzí. Realitou je, že u moci jsou politici zcela v závislosti na podpoře finančních skupin. U nás je to menší ekonomická mafie (lidi jako Janoušek, Rittig, Roman, Hamšík,..a jejich otevřené či skryté firmy. Ve vyspělých ekonomikách do klíčových pozic obsazuje lidi rovnou Goldman Sachs.

Re: Re: korporatni fasismus
( , 2. 8. 2012 - 12:04:12)
Odpovědět
Goldmani spoluvlastní facebook. A ten hojně podporoval v rozporu s vlastními pravidly násilnickou a cenzorskou předvolební kampaň české pravice v posledních volbách. Dalším dosazovatelem je americký finančník Soros. Jim financovaná Tymošenková na ukrajině, Radičová na slovensku, probushovský cenzor v tísni a někteří přední piráti v čezku :-) A asi jsme podle vás tedy my i ukrajinci vyspělé ekonomiky. Olol, to je vtípků na jeden postík Vašulo.

Neadresná "demokracie! je bohapustý podvod !!!
(Sniper, 30. 7. 2012 - 21:43:31)
Odpovědět
Po listopadu se jediná, tradičně husitsky loupeživě založená, na feudálním, dědičném, třídně zakomplexovaném kádrovém principu konsolidovaná a „jediná vedoucí státní strana KSČ“ spolu se svými, po srpnu 1968 plánovitě vytvořenými „disidentskými“ zálohami, za účelem udržení své reálné moci, leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a navzájem koordinované proudy, předstíraně a teatrálně spolu soupeřící: 1) „revoluční a uvědoměle třídní“, přízemní užiteční idioti zůstali v KSČM a odborech, aniž by se byť i jen pokusili založit alespoň jedinou neparazitickou produktivní sociální firmu, penzijní fond, nebo proletářský kibuc, 2) mazanější hajzlové pokrytecky „obnovili“ komunisty zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily z prstu vycucanou „pravicovou“ ODS a estébácké hlídací a vyděračské agentury a pomalu zakládají nové krajně nacionalistické, protizápadní a zamindrákované partaje, ani „levicová“ křídla v šovinistické, izolacionistické a kleptokratické nabídce nezůstávají pozadu a občas si s „pravičáky“ navzájem prohodí klíčové členy. Takto je totalitně nevolnicky vychovaný, závistivý, zápecnický, bezradný a stádovitý volič fackován z více stran jako kibic v mariáši a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep a koho bude „vlastenecky“ živit a na koho naopak žlučovitě prskat na bezplatném internetu.

„Nepartajnická politika“ (podobná advokacii) má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to celosvětově.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná, obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :
„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (TGM).
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
nebo: http://www.knihy-a.cz/16196/pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-obcanu-nikoliv-korist-politiku

Re: Neadresná
(Sasha, 30. 7. 2012 - 21:50:26)
Odpovědět
Nelze nez souhlasit se vsim cos napsal.....Diky

Re: Re: Neadresná
(vlasta klepák, 30. 7. 2012 - 22:19:01)
Odpovědět
Nelze? Vždyť je to spam, který je sem cpán prakticky do každé druhé diskuse. Ten člověk nepřišel s ničím dalším a jede jak zadrhnutá gramodeska.

Re: Re: Re: Neadresná
(Michal, 1. 8. 2012 - 00:59:41)
Odpovědět
A co to ma spolecneho s tim jestli s nim mam nebo nemam souhlasit??? :-O

Re: Re: Re: Re: Neadresná
(Roj, 2. 8. 2012 - 09:03:16)
Odpovědět
Nejspíš to, že píšeš ze stejného kompu. :-)

Nevím, čemu se ráčíte divit -
(Kuky, 30. 7. 2012 - 19:26:44)
Odpovědět
a proč do toho pletete fašismus, zatímco jiní a jinde do toho zase zatahují bolševismus. Přitom jde o obyčejné a navíc předvídatelné zločinné spiknutí mafiánů a pravičáků několika barev.

Re: Nevím, čemu se ráčíte divit -
(vlasta klepák, 30. 7. 2012 - 22:20:10)
Odpovědět
Jak se říká, bližší košile než kabát. Někdo slyší na fašisty, někdo na bolševiky. Není důležité, jak nepřítele nazveme, ale jaká je jeho pravá podstata a co s ním uděláme.

Likvidace kamer+false alarms
(#aaa, 30. 7. 2012 - 11:58:36)
Odpovědět
Je třeba začít likvidovat kamery na veřejných prostranstvích. Skupinka aktivistů v maskách přijde, poškodí kameru a zdrhne. Je třeba plánovat trasu příchodu a úniku tak aby nebyli pod dohledem, případně si postupně vytvářet blindspoty. Možná by se daly použít i modely helikoptér které by byly vybaveny nějakým prorážedlem nebo alespoň těžko omyvatelnou barvou která by byla nastříkána na obal kamery.

Podle článku nedávno uveřejněného na slashdotu je poměrně snadné zmást automatické algoritmy pro prohledávání diskuzí, stačí tedy vytvořit velký počet podezřelých vláken, například vytvořit skupinku botů svolávajících demonstrace či virtuální teroristické skupiny plánující bombové útoky na veřejných fórech. Jména teroristů by mohli být náhodně na internetu nalezení lidé pomocí dalšího bota, aby byl systém ještě více zmaten. Označování nevinných lidí jako teroristy systém definitivně diskredituje.

Je třeba vytvořit takový informační šum, že lidští operátoři nebudou stíhat. Je třeba připravit se na informační válku! Válka už ale nebude probíhat jenom v kyberprostoru, ale i na ulicích!

Anonymous Anarchist Action
#aaa

Re: Likvidace kamer+false alarms
(Hassen Blasques, 30. 7. 2012 - 12:41:47)
Odpovědět
To zní konkrétně a rozumně. Palec nahoru.

Re: Re: Likvidace kamer+false alarms
(Spalovač mrtvol, 30. 7. 2012 - 12:49:46)
Odpovědět
To zni rozumně? Chlapče a až tam budou krást tvoje auto a kamera nepojede jen pro to že si pár adolescentů vybilo adrenalin tak budeš brečet! Ničit to vám jde, ale něco konstruktivně navrhnout a uskutečnit to se vám nechce. Generace skoro třicátníků je pěkná banda budižkničemů.

Re: Re: Re: Likvidace kamer+false alarms
(vlasta klepák, 30. 7. 2012 - 14:53:26)
Odpovědět
Kamera je na nic, když nefunguje systém. Obvyklá výmluva policistů je, že kamera zrovna nefungovala. Jsou líní zvednout prdel a řešit případ. Nebo nemůžou, jsou to třeba známé firmy, ale malé částky, takže to je jen na pokudu atd.

Kdyby byli policajti a lidi co k čemu, tak tam bude buď hlídka, nebo nějaký svědek. Navíc, kdyby byla spravedlnost co k čemu, budou ti zloději pochytáni z předchozích loupeží a budou jim a) usekány ruce b) zčernány tělesné schránky nejméně na pětinásobek dnešních trestů, včetně nucených tvrdých prací třeba v kamenolomu. Jenže dneska, když má (odsouzený) zloděj víc práv a jeho fotka se nemůže bez jeho souhlasu vystavovat...

Re: Re: Re: Likvidace kamer+false alarms
(toNic, 30. 7. 2012 - 15:21:47)
Odpovědět
Jasne, kamera je fakt super, zlodej se pak boji krast, policiste maji dukazy. Ale zkuste to vysvetlit kamaradovi, ktery zaparkoval u Vaclavaku, vykradli mu auto - pod kamerou - policiste mrkli, zhodnotili, ze jde o znamou firmu a co se delo pak? Pak se nedelo NIC.

Re: Re: Re: Likvidace kamer+false alarms
(Martin Hlahůlek, 30. 7. 2012 - 19:33:53)
Odpovědět
Jasně, kamery jsou opravdu strašně důležité. Moje ukradené auto projelo minimálně pod pěti kamerami i se zloději a stálo zaparkované pod kamerou týden, než jsem si ho sám našel :). Navíc to co jsem zažil mi sebralo veškeré iluze. Kdyby mi to auto neukradli jen nějaké ožralé děcka, nikdy bych ho už nenašel. Vyplynulo z toho pro mě jen to, že ideální je brát auto jen jako spotřební zboží, nebo mít auto pořádně pojištěné. Spoléhat na policii je (zvlášť po tom co jsem zažil) naprosto naivní. Když jsem upozornil policistu, že auto stojí pod kamerou a snad by neměl být problém se podívat na záznam, policista mi s úsměvem řekl, že podle těch kamer ještě nikdy nikoho neusvědčili. Navíc jim absolutně chybí odborníci a kdyby místo těch předražených kamerových systému najali opravdové odborníky (techniky, analytiky, ..) určitě by to bylo účelnější.

A ještě k IDESTu. Já jsem optimista.
1. U nás to budou dělat zase kamarádi kamarádů, takže to ani nebude fungovat.
2. I kdyby to fungovalo, nakonec to stejně někdo použije proti systému.

To ale nic nemění na tom, že je potřeba proti těmto šmírovacím pokusům bojovat a to jednoduše z principu. Pokud totiž stát považuje všechny své občany za zločince, dávám tím najevo, že svým občanům vůbec nedůvěřuje. A když nedůvěřuje občanům, jak má občan důvěřovat státu? Takhle tedy opravdu ne.

Nicméně plošné ničení kamer také nic neřeší a já to jako řešení opravdu nevnímám. Výsledek budou jen nesmyslné náklady na údržbu tohoto systému, které zase zaplatíme všichni. Možná to jednou bude jediné řešení, ale tak daleko se snad nedostaneme.

Re: Re: Re: Likvidace kamer+false alarms
(oh, 30. 7. 2012 - 20:47:29)
Odpovědět
Kamery jsou víceméně k ničemu - toho zloděje kradoucího auto kamera určitě nechytne. Praktická zkušenost mého kolegy z práce: ukradli mu auto, on sám - ne žádná kamera - viděl zloděje, jak s jeho vozem v noci odjíždějí z parkoviště. Ihned zavolal na l. 158 a dostalo se mu rady ať neotravuje a nahlásí to na okrsku. Samotná policie tak poskytla zlodějům čas se s "horkým" autem ztratit z ulice.
To auto se pochopitelně nikdy nenašlo, vyšetřování bylo "pro nedostatek důkazů" zastaveno - pachatel neznámý. Policie nepotřebuje víc kamer, ale víc policajtů schopných a ochotných dělat svou práci pořádně.

Re: Re: Re: Re: Likvidace kamer+false alarms
(,, 2. 8. 2012 - 22:24:26)
Odpovědět
Copak kamery, ale boty.. tuhle jsem volal poldy na václaváku a ani nepřišli, tak na co boty. Navrhuji zrušit fízlům boty. A vydloubat oči ať nečumí, pak mohou kamery zůstat.

Re: Likvidace kamer+false alarms
(vlasta klepák, 30. 7. 2012 - 14:47:00)
Odpovědět
Ti nevinní lidé vám ani nebudou mít šanci poděkovat, pokud se s podezřelými z terorismu (byť plánovaného) bude zacházet zvláštním způsobem (např. bez možnosti spravedlnosti).

Re: Likvidace kamer+false alarms
(Sasha, 30. 7. 2012 - 22:03:18)
Odpovědět
Hezky jsi to vymyslel...ale opetovne instalace a opravy zaplatime zase jen my vsichni z nasich dani...a ze uz tak jsou vysoke neni treba dodavat!,..Popremyslej...ale hlavne ne o valce at uz je v jakemkoliv prostoru....je to blbost.

To si děláš srandu?
(Spalovač mrtvol, 30. 7. 2012 - 11:27:28)
Odpovědět
Nepřestávám se divit - 21.12.2012 se blíží! Připadám si už opravdu jako někde v sci-fi románu. Škoda že to pan A.C.Clarke nevidí. Copak jsme fakt tak posraní že se nedokážeme sjednostit a vyházet ten bordel? :( Nebo s tím tajně všichni souhlasíme a jen navenek se zlobíme že to tak nechceme.

Re: To si děláš srandu?
(Marcus, 30. 7. 2012 - 11:39:56)
Odpovědět
A co má být tak zajímavého na datu 21.12.2012? A jak byste si představoval vyházet ten bordel?

Re: Re: To si děláš srandu?
(Spalovač mrtvol, 30. 7. 2012 - 12:46:50)
Odpovědět
Nejlepší by bylo kdyby 21.12.2012 přijeli mimozemšťani a dali nás pěkně do latě podle naší aury, pracovitosti a provedených skutků. Vyházet ten bordel? Jednoduše, zrušit celou vládu, prezidenta senát prostě veškerou politiku a zapsan nový zákon který by nebyl v rozporu s ústavou a byl by s absolutní vymahatelností. Žádne slovíčkaření typu anebo, neboli, jestliže a s odkazy na jiné zákony. Zavést kontroly na hranicích, obnovit posádky v bunkrech, dostavět je a všechny kamiony který přes ČR přejíždí hnát na vlakovou dopravu. Prostě u němec naložit u slovenska vyložit. Nědělat tady z toho prdel evropy!


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Názory
články v rubrice

6. 5. 2013 | 15252
Sociální stát a nezaměstnanost žen
15. 4. 2013 | 497
Facebook je předzvěstí konce svobodného Internetu
24. 3. 2013 | 5112
Stroje nás připraví o práci, radujme se
18. 2. 2013 | 577
Nadbytečná pracovní síla
20. 1. 2013 | 423
Psychopati jdou do práce?
10. 1. 2013 | 289
Chcete skutečně prezidenta?
31. 12. 2012 | 232
Známe svého nepřítele?
14. 12. 2012 | 10919
Jak jsem se stal a nestal Franzistou
4. 12. 2012 | 213
Kam se ubírá česká zahraniční politika?
3. 12. 2012 | 152
Internet ohrožuje staré struktury
29. 11. 2012 | 140
Zapomenutá studie k otázce církevního majetku
27. 11. 2012 | 675
Proč jsem v pirátské straně?
19. 11. 2012 | 275
Modrý pták ve vlastní šťávě
15. 11. 2012 | 15976
Alexandr Mitrofanov: Zachování tváře
12. 11. 2012 | 40604
Jeden za všechny, všichni bez jednoho?
30. 10. 2012 | 26887
Jak opět nalézt důvěru v demokracii?
12. 10. 2012 | 352
České příhraničí
22. 9. 2012 | 5197
Podnikání po česku
13. 9. 2012 | 17981
Kotrba a metody volebních speciálů: z kritiky fraška?
1. 9. 2012 | 315
Vyvrácení nebezpečného postoje "Nemáte-li co skrývat, nemáte se čeho bát"
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 8014
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Zvolbovaní Piráti
12. 10. 2014 | Piráti | 20307
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 3621
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33232
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.