23. 9. 2017, 14:53

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Piráti torpédovali Titanic


Kdo sledoval včerejší události (a komentáře), byl svědkem historického střetu dvou světů. Ten střet probíhá již delší dobu, ale včerejší den ukázal tento souboj dvou myšlenkových konceptů v plné kráse. A jeden z nich včera zamířil ke dnu.



7. 2. 2012


Datum: 7. 2. 2012, Autor: Emil Havran
Přečteno: 76404x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

Kdo bere vazne Havranovu slataninu
(udiveny, 10. 2. 2012 - 16:35:27)
Odpovědět
Vazne neni Emil Havran choromyslnej? Tuhle slataninu nemohl zplodit nezatemnenej mozek.
V titulku rika, ze to Pirati atakovali ODS. To jsme nevedeli, ze Piráti jsou hackeri...
Ale nee. Pak pise, ze to vlastne byli Anonymous, zadny prekvapeni...
Jenze nee, je to pry jinak: byl to pry nejakej zkorumpovanej ODSak...
? ? ?
Anonymous se k hacku prihlasili a ODS hrozi, ze je bude stihat. Havran to ale rozstipl, podle zaruceny informace nazvany "mozne spekulace" vsichni lzou a ostatni musi uznat, ze Havran "genialne" odhalil temne spiknuti skrznaskrz moralne zkazene ODS.

Maji Pirati opravdu v hlavach taky tak vymeteno jako Havran, spoluzakladatel CPS?

Šokující odhalení
(Trikratcryritecky, 9. 2. 2012 - 13:21:26)
Odpovědět
Pan Měrák je členem hnutí Trollonymouse! A brzy napadne i VAŠI diskusi, infrastrukturu a elektrárny!!!

Re: Šokující odhalení
(M, 9. 2. 2012 - 16:28:45)
Odpovědět
Je to trochu jinak. Nejmenuje se Měrák, jeho jméno je přísně tajné. Profláklo se ale jeho krycí jméno, jež nabývá hodnot "Mařka" nebo častěji "Mařenka". Někteří tvrdí, že má nějakou spojitost s jeho pravým jménem, které se ale údajně zatím leaknout nepodařilo. Co se týká hnutí, tak ve skutečnosti je členem jedné z nejtajnějších sekt na území Hornomoravského úvalu, jejíž název je Blbeczech. Dle dostupných informací z PL Kroměříž je jejím vedoucím a nástěnkářem. Počet členů se pohybuje mezi 1 až 10, podle toho, jak Mařenka užívá léky. Další informace už nejsou dostupné, protože ten magor vlastně nikoho nezajímá...

Re: Re: Šokující odhalení
(***, 10. 2. 2012 - 08:35:59)
Odpovědět
co porad mate s Merakem? asi sem uz fakt nemuze anebo neleze, nic noveho jsem tu od neho nevidel.
vam tak chybi, ze o nem furt musite kafrat?

Re: Šokující odhalení
(j, 11. 2. 2012 - 14:15:58)
Odpovědět
Anonymous je zednarske hnuti, kery se snazi o svetovladu. Havran poprve na zaklade moznych spekulaci odhalil, ze lzou, aby v CR pomahali ODSce, tak jako jinde na svete pomahaji svym souvercum. Ale ono to je jeste jinak!!! Anonymous vubec neexistuji, tak pravil Bolsoj Zakladatel Velkych Piratu Ceskych :-)))

To je ale pitomost
(Vrána, 8. 2. 2012 - 22:13:51)
Odpovědět
Ten článek je fakt blábol. Už to dole V.Měrák psal: Jedna paní něco povídala a na tom postavíte spikleneckou teorii. Nevadí vám, že jste předtím chválili sebe, že to je vaše práce, pak řeknete, že to byla práce Anonymous a pak opět obrátíte tentokrát do říše fantasmagorií, že to byla práce zkorumpované ODS.
Nepřemýšlíte? Co je pravděpodobné:
1. Prohlášení Anonymous
2. "možné spekulace"
Když ještě slyšíme, jak ODS vyšiluje, uvažovat o možnosti č.2 může jenom dement.

Pro demagoga next_ghost
(Odpurce ACTA, 8. 2. 2012 - 12:38:56)
Odpovědět
Pan Měrák vám dokázal, že jsi argumentoval demagogicky, protože jsi zamlčel rozhodující část skutečného stavu. Ty to nevysvětlíš, neodpovíš, a ještě se snažíš nadále mlžit? Jsi člen Pirátů (nebo funkcionář) anebo ne?

Na tvou naivní otázku: Proč jim ta legislativa přiznává výrazně menší práva než umlěcům?

1. Nejde o umělce, ti za současného stavu legislativy nevydělájí nikdy příliš, vydělává např. zábava a související průmysl. Ostatně umělci nebudou nikdy vydělávat mnoho, protože pokud jsou skutečnými tvůrci, vždy předvěhnou svou dobu a zůstanou za svého života masami nepochopení. Piráty zvlášť, jak dokazuje diskuse u článku PN o V.Havlovi - přímo se tam chlubili, že nic z jeho textů nepochopili a vyvodili z toho, že Havlova torba je bezcenná, vlastně brak (přestože je už dnes uznávaná a vyhledávaná přemýšlivými lidmi na celém světě).

2. Když legislativa přiznávala menší práva černochům (Židům, ženám...), kdo se snažil nespravedlnost napravit zmenšením práv i ostatním lidem? Možná blbec a asociál. Vy tvrdíte, že řešením je úplně vzít práva některé skupině obyvatel proto, že jiná skupina má menší práva? Jste blbec anebo asociál?

Re: Pro demagoga next_ghost
(next_ghost, 8. 2. 2012 - 15:36:01)
Odpovědět
Jakou rozhodující část skutečného stavu jsem ve své panem Měrákem nezodpovězené otázce zamlčel?

ad 2. Pokud si myslíš, že správnou cestou je tedy zavedení stejného monopolu na výsledky vědeckého výzkumu jako mají dnes umělci na literární a audiovizuální tvorbu, jdi to vědcům navrhnout. Chceš vědět, co ti na takový návrh vědci řeknou? Vysmějí se ti a budou tě mít za blázna. Schválně jestli přijdeš na to proč.

Sám se přistihl
(Vladimír Měrák, 8. 2. 2012 - 18:11:09)
Odpovědět
Mohl jsem předpokládat, ale přece jen je směšné, dát zapravdu protiargumetům aniž bys to tušil :-)))

Správně sděluješ, že vědecká obec s takovými omezeními nesouhlasí, protože výsledky vědecké práce prakticky mohou využívat zase jen vědci.
Vědci, jakožto auttři, SOUHLASÍ s využitím (nehrozí, že by si výsledky jejich práce kopíroval někdo na MegaUpload a pak stahoval současně s horkou novinkou od Majkla Davida).
Jiní autoři NESOUHLASÍ a někdo jako ty jim to právo hodlá vzít.

K tvé demagogii: Zamlčel jsi, že to, co tvrdíš, platí beze zbytku pouze pro vědce nepracující v soukromém sektoru. Nejnež jsi tím prokázal, že nechceš, abychom se dobrali objektivního výsledku diskuse, ale ještě i to, že nevíš, oč jde v ACTA - týká se např. velmi rozporuplné otázky práv v oblasti léčiv.

Už se nesnaž, nejde ti o objektivní výsledek diskuse, jen o přesvědčování čtenářů o neochvějné jediné pravdě. Není důvod ztrácet čas.

Re: Sám se přistihl
(jzvc, 8. 2. 2012 - 18:40:54)
Odpovědět
Ale hovno, spolecnost (= obcane) se rozhodla, ze chranit vyzkum je proti smyslu vyzkumu. A stejna spolecnost se aktualne rozhodla o tom, ze chranit literarni a jina dila je proti smyslu jejich existence. To ze tomu zakony jeste neodpovidaji, je naprosto nepodstatny detail. Porusuji je totiz naprosto vsichni, vcetne tebe.

Mimo mísu
(Vladimír Měrák, 8. 2. 2012 - 18:53:25)
Odpovědět
Ale to Pirát s tímto nickem pravidelně. Navíc se opět jako pravý český Pirát nevyvaroval vulgarismů.
O všem rozhoduje společnost, v demokracii volení zástupci. A ti rozhodli, v souladu s tím, co si přejí vědci, což je navíc i v obecném zájmu.
Další zákony, o nichž nejasně píšete, ale myslíte zřejmě autorské a spol., přijala společnost rovněž dle demokratického principu.
Společenství českých pirátů je zatím mizivé, nemá naštěstí právo ani jednoho zástupce v parlamentu. Až rozhodne parlament, můžete tvrdit, že rozhodla společnost. Buď budete respektovat to, co si přeje demokratická společnost, anebo se odstěhujte do např. do KLDR, tam 'vládne lid'.
Anebo proč se chtějí Piráti dostat do Parlamentu? Aby udělal převrat a řekli: MY a jenom my jsme společnost? To už známe, takové zločince tam už nepustíme.

Re: Mimo mísu
(Okolojdoucíí, 8. 2. 2012 - 19:15:20)
Odpovědět
A já zas nechápu, proč se stále najdou lidé, kteří hájí zastupitelskou "demokracii", ve které si zvolení "zástupci" stejně dělají "co chtějí" a důmyslnou mediální masáží je zajištěno, že se situace nezmění. Jinými slovy - pokud tady někdo vládne, není to ani lid, ani společnost, ale ti naši "zástupci". Není tedy divu, že lid odmítá respektovat morálně překonané zákony.

Systém není dokonalý. Ani Piráti nemusí být, pokud se po případném získání křesel v Parlamentu promění v obvyklé politiky. Jenže do té doby to nejde s jistotou říct. Váš strach z Pirátů je sice na místě (nelze slepě důvěřovat všemu a všem), ale je přehnaný a neexistuje k němu racionální důvod. Zatím prostě Piráti tvrdě pracují na tom, co slíbili lidem před několika lety - a dělají to, i když nemají žádné křeslo v Parlamentu.

Mimochodem, reagovat na slovo "hovno" příspěvkem "Mimo mísu" je vtipné.

Re: Re: Mimo mísu
(Kolemjdoucí, 8. 2. 2012 - 20:29:01)
Odpovědět
Ano, přesně o tom pan Měrák psal. Vy odmítáte principy demokracie, tváříte se, že porušujete zákon demonstrativně, ale když vás někdo chytí za ruku jako Lupa.cz, rozčilujete se a zapíráte.

Souhlasím s vtipností pana Měráka. Dokazuje, že lze psát zajímavě, tipně, přitom ne sprostě jako Piráti.

Re: Re: Re: Mimo mísu
(Okolojdoucíí, 8. 2. 2012 - 20:30:55)
Odpovědět
Dobrý pokus.

???
(Kolemjdoucí, 9. 2. 2012 - 01:34:49)
Odpovědět

Re: Re: Re: Re: Mimo mísu
(, 13. 2. 2012 - 16:40:51)
Odpovědět
Okolojdoucíí uznal úspěšný pokus. projel to a uznal. že by šel do sebe?

Re: Re: Mimo mísu
(Spirit, 8. 2. 2012 - 20:34:00)
Odpovědět
Už toho trolla nekrmte. Teď nám nějakou dobu zase nic nového neřekne, tak ho nechte ať se zase může připravit na novou roli. On je dobrej holub, on se zase vrátí... :D

Re: Sám se přistihl
(next_ghost, 8. 2. 2012 - 18:53:42)
Odpovědět
Tak výsledky vědecké práce prý mohou využívat zase jen vědci, jo? Asi tolik, jako knihy mohou využívat zase jen spisovatelé. Vezměme si kupříkladu tak převratný vědecký vynález jako tranzistor (vynalezli John Bardeen a Walter H. Brattain v roce 1947). Vynález byl patentován a patent vypršel v 60. letech minulého století. Od té doby může jednoduché tranzistory vyrábět, prodávat a používat kdokoliv a nikoho se nemusí na nic ptát. Pro srovnání, kdyby pro tento vynález platila stejná pravidla jako pro literární nebo audiovizuální dílo, dědicové Johna Bardeen a Waltera Brattaina by na veškeré využívání tranzistorů měli monopol až do roku 2061. To je monopol delší skoro o 100 let oproti patentu, navíc v řádově větším rozsahu než patent. Patenty se totiž netýkají nekomerční činnosti.

A mohl bys mi laskavě odcitovat jediný paragraf zákona, který dává vědcům v soukromém sektoru větší práva než jaká mají vědci mimo soukromý sektor? Rád bych se totiž konečně konkrétně dověděl, co jsem to údajně zamlčel. Místo toho jen mlžíš ještě víc než Microsoft o svých patentech, které údajně porušuje Linux.

Re: Re: Sám se přistihl
(other_ghost, 8. 2. 2012 - 20:23:42)
Odpovědět
O tom ale nikdo nic nepsal. Na koho reagujte? Na sebe?

Re: Re: Re: Sám se přistihl
(Okolojdoucíí, 8. 2. 2012 - 20:31:48)
Odpovědět
Dobrý pokus. Příště to chce víc číst, míň psát.

Re: Re: Re: Re: Sám se přistihl
(other_ghost, 8. 2. 2012 - 21:08:25)
Odpovědět
že výslekdy své práce "mohou využívat zase jen vědci" tady poprvý napsal next_ghost
dál už není potřeba číst, když reaguje na vlastní hloupou teorii

Re: Re: Re: Re: Re: Sám se přistihl
(next_ghost, 8. 2. 2012 - 21:43:55)
Odpovědět
Houby. Poprvé to napsal (podle všeho falešný) Vladimír Měrák v příspěvku z 8. 2. 2012 - 18:11:09.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sám se přistihl
(other_ghost, 9. 2. 2012 - 01:30:29)
Odpovědět
houby, ten napsal, že "prakticky mohou využívat zase jen vědci". a to je pravda. není to tím, že je to ostatním zakázáno (na čemž jste se ostatně shodli), ale tím, že to jiní neumí.
ostatní sáhodlouhý text pak jsi vyplodil na základě toho, že někdo znemožňuje využívat výsledků vědecké práce, což je nesmysl, který jsi tu zatím napsal jen ty.
proto je zbytečné pokračovat dál.
nejprve čti, pak piš, radím i dalším hostům. jinak ostatní hosty jen přesvědčíš, že jsi falešný i prázdný :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sám se přistihl
(Pravda, 9. 2. 2012 - 07:53:40)
Odpovědět
já jsem taky Měrák, pls :-)))
Tys psal o základním vědeckým výzkumu.
Kontrolní otázka:
Dělají vědci v soukromých výzkumných střediscích základní vědecký výzkum? Skočil jsi na návnadu, to se povedlo.
Druhá otázka:
Víš, že státní vědecká pracoviště jsou financována z peněz daňových polatník, takže si ji vlastně platíme všichni?

Podle tebe by měli mít vědci s právo výsledky práce, kterou jsme zaplatili, nakládat, jak se jim hodí, třeba i prodávat? Ne, ty chceš, aby ti, kteří si všechny náklady na svou práci hradili sami, se všeho vzdali ve prospěch jiných, kteří nehnuli ani prstem u nohy.

Anebo o čem vlastně píšeš, zbloudilá duše Pirátská?

Pan Měrák byl odříznut, znemožnili mu odpovídat
(???, 8. 2. 2012 - 12:08:09)
Odpovědět
Pan Měrák nemůže odpovědět, Piráti zakázali jeho IP adresu.
Piráti dělají přesně to, co chce ACTA, omezují ty, kteří jsou jim nepohodlní.
Nevěřte Pirátům, protestujte proti ACTA mimo Piráty. Třeba s Anonymous anebo s lidmi jako P.Zandl.

Re: Pan Měrák byl odříznut, znemožnili mu odpovídat
(Okolojdoucíí, 8. 2. 2012 - 16:15:18)
Odpovědět
Dobrý pokus, pane Měráku.

Pan Měrák se na rozdíl od tebe podepisuje
(Vladimír Měrák, 8. 2. 2012 - 18:30:06)
Odpovědět
Okolojdoucíí, ty o tom musíš vědět, když znáš podrobnosti o RS této ostudu zvané PN.
Připojil jsem se teď přes proxy, mou IP Piráti blokují a omezují tak svobodu, kterou mají plná ústa na demonstracích. Napsal mi kámoš, že tady přes jeho sdělení předstíráte, že se nic nestalo... Jako obvykle.
Už jsem to zveřejnil a budu pokračovat. Pokusy domluvit vám, abyste se přestali chovat jak komunisté utržení z řetězu, selhaly.
Nutno varovat občany, což naštěstí už udělala Lupa.cz a Piráti se ve vlastních výkalech sama váleli pár dnů.
Tchus, nestojí mi zato se sem dívat přes proxy, prostě jste jen a pouze dokázali to, co jsem si myslel, ale nemohl o tom psát. Dnes mám důkaz, trdla.

Re: Pan Měrák se na rozdíl od tebe podepisuje
(Okolojdoucíí, 8. 2. 2012 - 18:39:38)
Odpovědět
Dobrý pokus.

Blokujete sdílenou IP
(Vladimír Měrák, 8. 2. 2012 - 18:39:47)
Odpovědět
Omezujete nejen mě, ale desítky uživatelů (neznám přesnou agregaci mého pointu).
Piráti prý jsou proti omezování internetu.
Sami ale, když mají tu možnost, omezují. Dejte jim víc možností a spláčeme všichni.

Re: Blokujete sdílenou IP
(jzvc, 8. 2. 2012 - 18:42:55)
Odpovědět
Cece, mel by ses dat lecit, nebo radsi nekam zavrit na samotku a naordinovat skotsky striky aspon co 10 minut. A samo, pravidelne klistyr.

Re: Blokujete sdílenou IP
(Okolojdoucíí, 8. 2. 2012 - 19:00:49)
Odpovědět
"nestojí mi zato se sem dívat přes proxy"

A přesto to stále děláte. Víte, nevěřím Vám ani slovo o blokování IP. Hrajete komedii a čekáte, že Vám někdo uvěří, polituje Vás a vynadá PN, že jsou ti špatní.

Re: Re: Blokujete sdílenou IP
(xxx, 8. 2. 2012 - 21:15:18)
Odpovědět
jak je videt, pan Merak uz opravdu pres proxy nekouka.
hurrra, Pirati vyhrali, uz je nestve, ze jim ukazuje jejich chyby... blby je, ze pan Merak umel psat, jak jsem tayd ruzne cetl a co napsal melo hlavu a patu.
to od Piratu bylo fakt chytre, aby o vasich chybach psal jinam to se jim volici budou jen hrnout :-(

Re: Re: Re: Blokujete sdílenou IP
(Spirit, 8. 2. 2012 - 22:22:31)
Odpovědět
Dobrý pokus. :D

5hglyxha
(BrettHit, 18. 9. 2017 - 05:50:50)
Odpovědět
buy viagra without a prescription

100a6609
(Stewartswina, 18. 9. 2017 - 05:50:50)
Odpovědět
average cost of viagra prescription generic sildalis revia zithromax z-pak

ml5y7dmt
(Billyabuby, 18. 9. 2017 - 06:01:26)
Odpovědět
prescription for viagra fluoxetine clonidine

ca1ir9xm
(AaronLes, 18. 9. 2017 - 06:23:25)
Odpovědět
cymbalta generic

n9hf15s5
(AaronLes, 18. 9. 2017 - 06:34:44)
Odpovědět
buy fluoxetine Order Cialis Vardenafil

ohh59ff5
(Charlesnek, 18. 9. 2017 - 06:47:56)
Odpovědět
buy cialis fluoxetine tablets buy doxycycline

15xfr92j
(Charlesnek, 18. 9. 2017 - 06:53:14)
Odpovědět
viagra related site toradol for pain

q8dnwugq
(AaronLes, 18. 9. 2017 - 06:56:50)
Odpovědět
vardenafil trazodone hctz

76o9uxq3
(Charlesnek, 18. 9. 2017 - 08:03:50)
Odpovědět
cost of viagra additional reading generic tadalis sx

7lp9lctp
(Charlesnek, 19. 9. 2017 - 17:12:31)
Odpovědět
medrol BUY CIPRO colchicine online

2fjlhigg
(Charlesnek, 19. 9. 2017 - 18:45:08)
Odpovědět
valtrex where can i buy azithromycin online anafranil ocd cephalexin

anybyiyl
(BrettHit, 20. 9. 2017 - 00:18:58)
Odpovědět
buy vardenafil is there a generic advair clomid prices

z45z8oki
(Stewartswina, 20. 9. 2017 - 00:28:55)
Odpovědět
tadacip online retin-a propranolol

b0pvxag2
(Charlesnek, 20. 9. 2017 - 05:44:20)
Odpovědět
chewable viagra soft tabs buy valtrex cheap online abilify buy online

emvstyt5
(Billyabuby, 20. 9. 2017 - 08:52:15)
Odpovědět
diclofenac buy tetracycline antibiotics buy abilify crestor prices

hzd3f36w
(AaronLes, 20. 9. 2017 - 12:29:27)
Odpovědět
trazodone Cipro Buy Online

bro0pre1
(AaronLes, 20. 9. 2017 - 16:24:30)
Odpovědět
cephalexin cipro buy online

4fji5f21
(AaronLes, 20. 9. 2017 - 17:37:43)
Odpovědět
online vardenafil doxycycline sale fluoxetine 20 mg

pzd029yw
(Stewartswina, 21. 9. 2017 - 12:45:00)
Odpovědět
medrol pack

j4ls2px9
(BrettHit, 21. 9. 2017 - 12:46:55)
Odpovědět
EFFEXOR XR bupropion sr 150 mg

f5jur3bt
(Billyabuby, 21. 9. 2017 - 12:52:16)
Odpovědět
buy cipro online probenecid colchicine combination

nm6t0uq4
(Charlesnek, 21. 9. 2017 - 13:02:32)
Odpovědět
Lisinopril

swyaiicn
(Charlesnek, 21. 9. 2017 - 14:12:41)
Odpovědět
cost of trazodone erythromycin buy doxycycline

raqwo2dr
(Charlesnek, 21. 9. 2017 - 14:13:08)
Odpovědět
purchase cialis

9i8oiiy6
(AaronLes, 22. 9. 2017 - 11:55:40)
Odpovědět
buy doxycycline

qssdnj6h
(AaronLes, 22. 9. 2017 - 12:01:59)
Odpovědět
medrol pack

br8rde3x
(AaronLes, 22. 9. 2017 - 12:51:55)
Odpovědět
price comparison cialis buy Fluoxetine

p4rmkmnt
(BrettHit, 23. 9. 2017 - 04:21:21)
Odpovědět
medrol pack generic cymbalta

woydcjnu
(Stewartswina, 23. 9. 2017 - 05:10:33)
Odpovědět
cephalexin cheap fluoxetine buy doxycycline

1xyovmi4
(Charlesnek, 23. 9. 2017 - 05:36:24)
Odpovědět
cymbalta

o8jdwvj0
(Charlesnek, 23. 9. 2017 - 07:45:00)
Odpovědět
cephalexin 250 mg vardenafil Hctz

1davjc58
(Charlesnek, 23. 9. 2017 - 07:50:32)
Odpovědět
effexor

daxqdiuy
(JamesMum, 23. 9. 2017 - 13:39:57)
Odpovědět
direct payday lenders bad credit essay writing service review

3kwfw9w8
(Charlesnek, 23. 9. 2017 - 14:28:09)
Odpovědět
Lisinopril 10mg

Pro Vladimíra
(Mordae, 8. 2. 2012 - 09:34:29)
Odpovědět
Dobrý den,

z intenzity a zapálení, s jakým zde diskuzujete, je mi zřejmé, že skutečně máte co říct. Bohužel kvůli charakteru zdejšího systému diskuzí a zmatku, který v něm opakovaně vzniká jsem nebyl schopen vydestilovat Váš pohled na věc.

Rád bych se s Vámi sešel nad šálkem čaje a vyslechl Vás.

Nejsem členem Pirátů, ani nemám vazby na Pirátské Noviny, nicméně věřím, že budu schopen tlumočit závěry z diskuze s Vámi představitelům strany v dostatečné míře.

Pokud máte zájem, odepište na mordae@anilinux.org.

Jan Dvořák

Re: Pro Vladimíra
(Okolojdoucíí, 8. 2. 2012 - 10:38:38)
Odpovědět
Děkuji. A budu rád za každé přetlumočení, bude-li čeho.

Shrnutí
(Pravda, 9. 2. 2012 - 10:13:06)
Odpovědět
Jde ti zřejmě o diskusi vedenou hordou neurvalých Pirátů s V.Měrákem na stránce http://piratskenoviny.cz/?c_id=33590

Pročetl jsem. Vinou hloupých odpovědí Pirátů jsou obhájené argumenty zasunuty mezi jejich bláboly. V těch sáhodlouhých nesmyslech, které odrazil krátkým protiargumentem, je ale jeho textů menší množství, takže stačí sledovat ty, které podepsal V.Měrák. Zkusím to shrnout já, páč jsem kdesi četl, že jste nepohodlného kritika zablokovali. Píše tam asi toto:

"Vy tvrdíte, že i když žena řekne ne, je správné s ní souložit, protože je to přirozená potřeba. Autor i ten, který mu s realizací pomáhal, říká na nosiči svého produktu jasně NE - nechci, abyste to kopírovali a nabízeli volně.
Nechejte mu právo rozhodnout, co je pro něj výnosnější, neberte mu to, nemáte na to morální ani zákonné právo. Než existovala
Vy tvrdíte, že když výsledek jeho práce rozdáte, on prodá více. On tvrdí, že tomu tak není, a protože je to jeho práce, nekecejte mu do toho.
Já tvrdím, že MŮŽE na rozdání neprodělat, ale jen za určitých podmínek, které má opět jak morální, tak zákonné právo určit ten, který práci odvedl.
A zakázal-li vám to za něj činit, přesto to děláte, nedivte se, že chce nápravu. Když navíc chcete, aby takový zásah do práv pracujícího chce ten, který žádnou práci nevykonal, zlegalizovat, pak se nedivte, že vás nikdo slušný nepodpoří.
To, co požadujete, je stejně nebezpečné jako ACTA, jen opačným směrem.
Řešením je najít soulad, a to ale bude ještě loptná fuška. Nějaké rychle, pokud možno bezplatné řešení je nefunkční. Navíc se musí ti, kteří se tak verbálně starají o autory konečně vzchopit a nabízet obchodní model, který omezí masovost poškozováni jedné skupiny populace. Určitě ale nelze přistoupit na vaše neokomunistické teze, že vše bude rychle 'vyřešeno', když poškozováni někoho zlegalizujeme, protože těch, kteří poškozují je mnoho."

Není to přesná citace, omlouvám se panu Měrákovi, jestli jsem něco zkreslil, ale vše z uvedeného od něj zaznělo (možná trochuu jinak formulované, šlo o odpovědi).

Na to jeden z diskutujících Pirátů přistoupil a uznal, že je to tak, druhý už neměl odpověď. Ostatní odpadli nebo se diskvalifikovali už dřív. Takže spor byl uzavřen a pan Měrák obhájil tezi svou, zatímco Piráti zlegalizováni konání někoho proti vůli jiného neobhájili.

Už je to jasné i méně dovtipným Pirátům?

..
(Petr, 8. 2. 2012 - 08:43:24)
Odpovědět
pánové ,opravdu si po prečtení všech přispěvků připadám jak na dětském hřišti ,ještě lopatičku a kyblíček aby ste se měli čim mlátit ...

Re: ..
(***, 10. 2. 2012 - 08:41:09)
Odpovědět
Me zas pripada, ze Emil Havran prave pustili z jisteho ustavu. bez kyblicku a lopaticky, ale akutne zmateneho

Tenhle pirátskej katamarán PS & PN
(merhaut, 8. 2. 2012 - 01:26:07)
Odpovědět
je od pohledu k popukání, něco jako "Halík, Halík, tak důstojníkem Československé lidové armády jste se chtěl stát"...

Využívání výsledků cizí práce
(next_ghost, 8. 2. 2012 - 00:00:25)
Odpovědět
Pane Měráku, jak se vaše argumentace o využívání cizí práce bez souhlasu vypořádá s tím, že vědci žádné zákonné právo zakazovat ostatním používání výsledků své práce nemají? V případě základního výzkumu možnost cokoliv zakazovat nemají vůbec, v případě aplikovaného výzkumu mají jen právo hodně draze zaplatit za udělení privilegia na maximálně 20 let.

Opět demagogie, polopravda
(Vladimír Měrák, 8. 2. 2012 - 02:18:46)
Odpovědět
next_ghost, vy jste český Pirát, že? Poznávacím znamením je neznalost toho, o čem chce rozhodovat za ostatní a manipulace s fakty.
Pokud to tedy nevíte, o čemž si dovolím úspěšně pochybovat, protože od poslední vaší prohry v argumentaci jste pilně studoval, co byste mohl použít a nemohl jste tedy tento fakt přehlédout – zajímejte se, proč to neplatí pro všechny vědce zabývající se základním výzkumem? Vědci komerčních výzkumných středisek nejsou nijak na svých právech omezováni.
Proč asi? Projevte aspoň minimální znalost demokracie.

Re: Opět demagogie, polopravda
(next_ghost, 8. 2. 2012 - 02:54:45)
Odpovědět
Neodpověděl jste na otázku. Pro výsledky práce vědců pracujících v soukromých výzkumných střediscích platí stejná legislativa jako pro výsledky práce vědců pracující ve státních zařízeních nebo kdekoliv jinde. Proč jim ta legislativa přiznává výrazně menší práva než umělcům?

Re: Re: Opět demagogie, polopravda
(jzvc, 8. 2. 2012 - 13:49:40)
Odpovědět
Nekrm toho debila, on nema zadnej argument a jen tu placa.

ten debil je Okolojdoucíí?
(Kolemjdoucí, 8. 2. 2012 - 21:05:51)
Odpovědět
no já bych tak nenadával, troll ale Okolojdoucíí je, to je fakt.
tapetuje prázdnými řádky i několikanásobnými a text mezi tím postrádá smysl a souvislosti
netiketa tohle nepřipouští, měl by Okolojdoucíího admin poučit

Zase nic...
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 23:29:49)
Odpovědět
...jste nesdělil. Nebavíte mě, musíte skutečně vyvrátit, nejen o tom psát :-|

Re: Zase nic...
(Okolojdoucíí, 7. 2. 2012 - 23:44:59)
Odpovědět
No hlavně byste měl napsat, na co reagujete a co máte na mysli, jinak si můžeme oba hrát na delfskou věštírnu a vzájemně se zkoušet z toho, co vyvrátil ten druhý.

Re: Zase nic...
(kikung, 8. 2. 2012 - 00:36:40)
Odpovědět
Vladimíre zas a znovu ti to tu opakuji, když se ptáš tak ještě jednou:

1. :)

2. zase úsměv

3. no pomaloučku zlehka se stahují svaly na tvářích :)

...
teď pomůže:
nádech... výdech... nádech... výdech...
...

Vladimíre

.....mír.

netapetuj to tu Okolojdoucíí
(_, 8. 2. 2012 - 20:59:44)
Odpovědět
dvojity radek se v diskzi nepouziva u kzadyho radku
to je prasarna
a co si chtel rict tak obrovskym prazdnym kecaim? souvisi to s nejak clankem anebo ACTA?

Re: netapetuj to tu Okolojdoucíí
(, 11. 2. 2012 - 23:37:49)
Odpovědět
možná to není jen pro Měřáka a souvisí to s ACTA...

mír

tohle slovo chápeš?

Re: netapetuj to tu Okolojdoucíí
(, 13. 2. 2012 - 16:44:24)
Odpovědět
teď už není jako autor uveden Okolojdoucíí. Brož zasáhl a raději svůj alias změnil :-)


(jzvc, 7. 2. 2012 - 22:54:53)
Odpovědět
2redakce: Ruskej spam mi ani tak nevadi, ale neslo by tu pred odeslanim postu dat aspon tak reseni dvojnyho integralu? Pripadne polynom vyssiho radu? Aspon by sem prestal psat ten troll.

Souhlas :-)
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 23:24:21)
Odpovědět
Okolojdoucíí není schopen nic říct ani na nekolikrát delším prostoru, než je příspěvek, na nějž reaguje.
Takové tapetování je pitomé, stačí spamy (vzhledem k orientaci českých Pirátů velmi případně azbukou, proto vám zřejmě ta záplava nevadí) v tomto amatérském systému.

Re: Souhlas :-)
(Okolojdoucíí, 7. 2. 2012 - 23:29:53)
Odpovědět
Jste špatný lhář. Chcete důkaz?

Kolemjdoucíí je lhář (včetně důkazů)
(Vladimír Měrák, 8. 2. 2012 - 01:48:21)
Odpovědět
Každé tvrzení je nutno dokázat, když se ptáte, žádný důkaz nemáte.

Já důkaz vašeho lhaní (opakovaného) mám, stačí jediný váš příspěvek v diskusi u článku 'Co dál s ACTA':

Kolemjdoucíí: S přejímáním článků nebývá problém, lidé souhlasí, jen se to nestíhá.
Skutečnost: Lidé ve vydavatelství LN (i všech dalších nezávislých, tedy komerčních periodik) výslovně písemně nesouhlasí. Nestíhají PN, protože jim připadají uboze.

Kolemjdoucíí: Struktura PN je známa již hodně dlouho.
Skutečnost: Od zveřejnění informace, že vydavatelem PN je (z neznámého důvodu anonymní) občanské sdružení toto tvrzení nebylo pravdivé (viz registr ISSN) a až do 2.2.2012, kdy se začali zajímat novináři Lupa.cz, byli čtenáři PN uváděni v omyl. Vysvětlení, proč vůbec touto informací Piráti mátli (nikdy PN nevydávala 'neziskovka'), stále nikdo z Pirátů nepodal. PN také uvádějí, že vydavatel "zůstává zakryt rouškou tajemství".

Kolemjdoucíí: Piráti uznávají, že ani jedna strana sporu se nevyjadřuje nejlépe.
Skutečnost: Na PN obviňovali pouze Lupa.cz i z konání, kterého se prokazatelně nedopouští. Sebekriticky se NIKDY nevyjádřili.

Re: Kolemjdoucíí je lhář (včetně důkazů)
(Okolojdoucíí, 8. 2. 2012 - 10:49:46)
Odpovědět
"S přejímáním článků nebývá problém, lidé souhlasí, jen se to nestíhá." Já lež nevidím a budu si za svým výrokem stát. Je třeba pochopit význam slova "nebývá".

"Struktura PN je známa již hodně dlouho." I za tím si stojím. Možná jsem zaslepen tím, že se pirátské problematice věnuji delší dobu, takže se lépe orientuji. PN měly být pod sdružením Černá perla; samotný článek "O nás" v PN byl aktualizován podstatně dříve než 2.2., jen to zřejmě někomu nestačilo. Ano, informace nebyly dostupné jednoduše a na první pohled, ale existovaly.

"Piráti uznávají, že ani jedna strana sporu se nevyjadřuje nejlépe." I za tím si stojím. Váš argument vyvrací článek http://piratskenoviny.cz/?c_id=33585

No a k důkazu, že jste lhář (pokud jste na to ještě nepřišel). Vaše tvrzení: "Okolojdoucíí není schopen sdělit nějakou informaci kratším příspěvkem, než na který reaguje," jsem vyvrátil tím, že jsem sdělil informaci ("Jste lhář.") kratším tvrzením, čímž jsem dokázal, že toho schopen jsem. No a jste špatný lhář, protože jsem Vaši lež snadno odhalil.

Kolemjdoucíí je lhář a nevyvrátil to
(Pravda, 9. 2. 2012 - 12:45:01)
Odpovědět
1. lidé NEsouhlasí, proto byly PN donuceni k omluvě a nápravě. pozor na dyslexii

2. utajovaný název sdružení zveřejnily PN až teď v předcházejícím příspěvku (a pak že jste jen okolojdoucí :-). Dodnes nevysvětleno: a) sdružená nebylo vydavatelem ani ve chvíli zveřejnění ani nikdy jindy, proč jste lhali? b) kdo je "spolumajitelem domény", kterého neprozrazujete

3. V článku na http://piratskenoviny.cz/?c_id=33585 nikdo neuznává, že obě strany se nevyjadřují nejlépe

Dokázals vypotit jen další lži na obhajobu původních lží.

JSI NOTORICKÝ LHÁŘ

Lhář může obviňovat z čehokoli, za relevantní nelze prohlásit nic ze lhářova tvrzení.

Re: Re: Souhlas :-)
(Okolojdoucíí, 8. 2. 2012 - 10:36:39)
Odpovědět
Já jsem důkaz prezentoval, byl jím příspěvek, kterým jsem Vás označil za lháře. ;)

Re:
(Petr Vileta, 8. 2. 2012 - 03:08:53)
Odpovědět
A nestačylo bi 2 + 2 ? Já výc nevipočytám :-)

Re: Re:
(jzvc, 8. 2. 2012 - 18:45:14)
Odpovědět
Mno jelikoz Merak a spol nejspis nezvladnou ani 1 xor 1, tak asi stacilo.

Pro Michala
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 22:38:59)
Odpovědět
1. PN začínají lživým titulkem, nějak jste to popletl.
2. Žádné serózní masmédium tituly nepřekrucují a už vůbec titulkem nelže. Pokud se to stane, je to chyba, kterou chybující odnes osobně. Hrozí totiž, že prohraje vydavateli hromadu peněz a sníží věrohodnost média u čtenářů. Kdyby např. zaměstnanec MF Dnes protlačil až do distribuce pomluvy podobné těm, obsaženým v článcích PN, už není zaměstnancem (je to ale nepravděpodobné, MF Dnes má několik úrovní zabezpečení, aby se tomu nestalo).
3. Technická úroveň diskuse PN je zřejmá z toho, že mezi mým a vaším příspěvkem se už objevilo 10 spamů azbukou (tyto budou smazány až manuálně administrátorem). Obsahová je stále žalostná, piráti neumí diskutovat, bez argumentů napadají diskutující, vyhrožují násilím pro jiný názor než jejich, zveřejňují bez pžemýšlení bláboly, které jsou pak ihned vyvráceny, přesto tyto bláboly opakují v různých obměnách neustále atd.
4. To je špatná, nikoliv dobrá zpráva, Michale

Re: Pro Michala
(Okolojdoucíí, 7. 2. 2012 - 22:52:33)
Odpovědět
"Obsahová (stránka diskuse) je stále žalostná,"

Souhlas. Je pro to několik důvodů - jedním z nich je ten, že nikoho nebaví číst azbuku. Druhým jste Vy.

"piráti neumí diskutovat,"

Možná umí, ale Vy jste to nepostřehl.

"bez argumentů napadají diskutující,"

Neřekl bych. Psaní velkého množství příliš dlouhých příspěvků stále o tomtémž může být velice pádným argumentem. Většině lidí stačí pár slov, maximálně pár vět, vyjádří se jednou a diskutují pomocí neopakovaných argumentů, nikoliv metodou tibetských modlitebních mlýnků.

"vyhrožují násilím pro jiný názor než jejich,"

Nevšiml jsem si. O násilí se sice občas něco řekne, ale nejde o vyhrožování, nýbrž buď o návrh, nebo o popis hypotetické situace. Chcete-li se dočkat reakce typu: "Já Vás zabiju!", čekejte dál, klidně i mlčky, ale nedočkáte se.

"zveřejňují bez pžemýšlení bláboly,"

Souhlasím. S jedním takovým se snažím marně diskutovat.

"které jsou pak ihned vyvráceny,"

Ano.

"přesto tyto bláboly opakují v různých obměnách neustále atd."

Ano.

Víceméně s Vámi souhlasím. Jen si myslím, že potřebujete drobek sebekritiky.

Nauč se netapetovat, Okolojdoucíííííí
(Kolemjdoucí, 9. 2. 2012 - 01:53:39)
Odpovědět
ty nevíš, že prázdnými řádky zaplácají diskusi jen trollové?

Re: Pro Michala
(Okolojdoucíí, 7. 2. 2012 - 23:01:31)
Odpovědět
"Žádné serózní masmédium tituly nepřekrucují a už vůbec titulkem nelže."

Souhlas. Jde o triviální tvrzení, jehož důkaz lze provést s použitím axiomu:

"Neexistuje seriozní masmédium."

Pokud byste připustil, že třeba MF je seriozní masmédium, narušíte jednak axiom neexistence seriozních masmédií, jednak se dostanete na tenký argumentační led, neboť na tvrzení "MF Dnes nelže titulky" lze v konečném čase najít protipříklad, čímž se zpětně potvrzuje pravdivost axiomu neexistence seriozních masmédií.

Stručně o něčem, ne rozvláčně o ničem
(, 7. 2. 2012 - 23:17:15)
Odpovědět
Nevznesl jste ani jeden argument popírající to, co jsme napsal, ale spotřeboval jste k tomu několkrát větší prostor. Ostatně proto, že vám zatím byly (nejen mnou) vyvráceno všechny vaše bláboly, se asi pořád ozýváte.
Netapetujte, pls. Svými dojmy bez relevantního podkladu jste zabral mnohem více, než já příspěvkem i touto odpovědí.

Re: Stručně o něčem, ne rozvláčně o ničem
(Okolojdoucíí, 7. 2. 2012 - 23:21:40)
Odpovědět
Vaše iluzorní vyvrácení mých argumentů pramení z nečtení mých příspěvků. Je samozřejmě možné, že jste schopen pochopit pouze větu: "Odeslat komentář."

troll Okolojdoucíí
(Kolemjdoucí, 8. 2. 2012 - 21:49:53)
Odpovědět
teda ten Okoljdoucíí vypadá spíš jako opodálstojící, ne a ne se rozhýbat.
nic nenapsal, plocha jeho příspěvků je ale třikrát větší než toho nač měl reagovat ale nereagoval jen mele něco svýho
přestaň už konečně s tím tapetováním, trolle Okoljdoucíí

Re: Pro Michala
(, 7. 2. 2012 - 23:54:05)
Odpovědět
já tě mám rád a když to tu nebudeš navštěvovat tak se ti určitě uleví, když nebudeš mít v hlavě non-stop kritickou myšlenku .)

Pro prispevovatele nize:
(Michal, 7. 2. 2012 - 21:25:57)
Odpovědět
Tady se nekdo vyjadruje o tom ze PN se nepoucili v tom jak vypada seriozni masmedium a pritom zacina "lzivym titulkem". Muzete mi ukazat massmedium pane, ktere neprekrucuje titulky?

BTW: alespon v jedne veci Piratske noviny nezaostavaji, totiz ve "vyvoji" urovne diskuzi - a to je dobra zprava ;-)

otázky
(awilda, 7. 2. 2012 - 15:47:09)
Odpovědět
jinak k článku, ta debata byla svým způsobem zdrucující a odhalující, ale otázkou je, zda z ní mohou plynout nějaké hlubší závěry, ale ráda se nechám překvapit, radši příjemně tedy :-)

Re: otázky
(Okolojdoucíí, 7. 2. 2012 - 19:49:52)
Odpovědět
Nemohou, byla příliš krátká. Bylo jasně vidět, že by se tam ještě pár minut vešlo. Propříště bych ale navrhnul přesunout to na ČT4, přidat boxerské rukavice a sportovní komentář.

joke
(awilda, 7. 2. 2012 - 15:42:28)
Odpovědět
tohle je dobry
http://sklad.krtek.net/anonskejtak.jpg

PN se nezlepšují
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 14:30:02)
Odpovědět
Bohužel si PN nevzaly žádné poučení z minulých událostí, jak vypadá seriózní masmédium.

1) Článek blogového typu má nepravdivý titulek: Vzhledem k obsahu pojednávajícím o činnosti její výsledku skupiny Anonymous, je zřejmé už jen z textu, že v titulku si Piráti přisvojují cizí zásluhy.
2) Na základě "možných spekulací", tedy informace typu JPP, útočíte na morálku členů ODS, sdělujete, že jsou zavrženíhodní, proto, že JPP.

Ne že bych si to o ODS nemyslel, problém spočívá v tom, že takto podáno to splňuje skutkovou podstatu trestného činu pomluvy.

Načit se novinařině trvá dlouho, hoši. Když ale budete neustále dělat stejné chyby, nebudete novináři (a PN nobinami) nikdy.

Re: PN se nezlepšují
(, 7. 2. 2012 - 14:32:50)
Odpovědět
možná o to jde nebýt novinář, když už slovo "novinář" bylo zprivatizováno

Typické nic
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 14:36:33)
Odpovědět
Typická reakce Piráta. Ble ble bléé.

Re: Typické nic
(smajdalf, 7. 2. 2012 - 14:41:53)
Odpovědět
"Typická reakce Piráta." mi zní spíše jako pochvala ;)

Naučit se pomlouvání trvá dlouho, pane. Když ale budete neustále dělat stejné chyby, nebudete pomlouvač.

Další 'moudro'
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 14:54:12)
Odpovědět
Zase blábol hodný Piráta.
Pomlouvat umí každá babka na nároží, novinář musí svá tvrzení doložit. To ale znamená PRACOVAT.
Jak ale chtít od Pirátů práci, když si přisvojují práci jiných navzdory jejich výslovnému nesouhlasu a tvrdí dokonce, že by se takové konání mělo legalizovat?
Čeští Piráti prostě nic nevyprodukují, ale chtějí mít zákonem potvrzeno, že produkty ostatních mohou mohu užívat pro své účely, a to i když si to nikdo nepřeje, nejméně ten, který pracoval. Tím dávají najevo, že v parlamentu budou hájit něčí zájmy bez ohledu na přání ostatních.
Naštěstí toto chtějí jen čeští Piráti, nakažení vidinou komunistického ráje: "Chceme všechno zadarmo". Tohle výslovně napsal váš člen s přezdívkou 'Vin' s tím, že je nutno vysvětlit mně a dalším nechápajícím, že je to správně.

Re: Další 'moudro'
(cibulka, 7. 2. 2012 - 15:19:02)
Odpovědět
Pokud jste skutčný Vladimír Měrák a máte cosi společného s STB tak nevím proč tu piráty srovnáváte s komunisty

Jsem a nemam
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 15:37:55)
Odpovědět
Jsem Vladimír Měrák a nemám nic společného s StB. Protože jsem odmítl spolupráci (nasazení na J.Štreita, jehož jsem o nátlaku StB ihned informoval), ztratil zaměstnání. Lze ověřit, telefon na Jindřicha Štreita najdete v tlf. seznamu.
Vím proto, jak komunisté 'přesvědčovali'. Bohužel čeští Piráti mají podobné přesvědčovací metody a dokonce v diskusích porojevují násilnické sklony, takže mít tu možnost, bylo by jejich působení zřejmě identické.
Podobnost české pirátské větve s komunisty tím bohužel nekončí. Ale to si přečti i jinde (tykali jsme si, takže nevěřím, že se jedná skutečně o pana Cibulku).

Re: Jsem a nemam
(Spirit, 7. 2. 2012 - 17:12:04)
Odpovědět
Možná nejste StBák a možná ani troll a opravdu to myslíte upřímně.(Otázka, co je horší.:D)
Každopádně vaše "osvětová činnost" tu úrodnou půdu nenajde. Piráti mají zcela odlišný pohled na tzv. intelektuální vlastnictví. A nejen ti čeští, jak jste se pokoušel podsouvat. Vynucovat si kontrolu nad již jednou zveřejněnými informacemi, je IMHO zvrácené a zavání pojmy jako jsou mindcontrol a ideopolicie. Myslím ale, že byste to přesto neměl vzdávat a měl byste pokračovat ve svém spravedlivém boji. Jste svým způsobem přínosem a tímto vám za to děkuji.

Aspoň jeden pochopil aspoň něco
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 17:33:07)
Odpovědět
Už jsem to psal dávno: Když oponuji a poukazuji na zjevné chyby PN tedy Pirátů, pomáhám Pirátům. Zatím se ostatní vaši kolegové chovají jako komunisti a tento fakt jim nedochází.
Jste schopen dalšího nutného? Když opakovaně prokazuji, že PN bez důkazů pomlouvají řadu subjektů, vysvětlíte redakci, aby se raději naučili novinařině a nepoškozovali pověst Pirátů a tím potažmo přestali diskreditovat pirátskou ideu?

Ohledně tvrzení, že se nedokláníte od celosvětového pirátského hnutí: Komunistické proudy existují i tam nicméně vliv mají naštěstí ty, kteří nesouhlasí s tím, aby kdokoli činil někomu to, co si nepřeje, aby mu bylo činěno. Ostatně jste přiznali v článku o tom, že už nebudete bez vědomí jiných používat výsledků jejich práce, takže pokud to nechcete dělat, neměly to PN zveřejnit.

Re: Aspoň jeden pochopil aspoň něco
(Brooch, 7. 2. 2012 - 18:12:45)
Odpovědět
Mohl byste teda to ponauceni udelat jen jednou a prestat tu spamovat diskuzi porad dokola? Diky.

Přestaňte opakovat pomluvy
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 19:06:15)
Odpovědět
A nebudu muset na takové sprostoty stále upzorňovat.
Jednoduché, což?

Re: Přestaňte opakovat pomluvy
(Brooch, 7. 2. 2012 - 21:24:38)
Odpovědět
Napiste o nas clanek, ja vam to vydam.

Navrhuji, abyste pracovali vy
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 22:00:51)
Odpovědět
A to jak PN tak Piráti. Už jsem pro vás udělal dost, když vás upozorňuji na školácké chyby. Pokud tedy článek, pak placený.

Logičtější ale bude, když zveřejníte, co navrhujete ohledně léta se prohlubujícího rozporu mezi legislativou a realitou, v níž se porušování morálních i zákonných práv jedné skupiny lidí stalo tak masovým, že se jedná o společenský jev. To je totiž příčina současných tahanic.
Různé, zjevně svým prospěchem zaujaté skupiny navrhují už pár desetiletí šílená pravidla typu ACTA, druhá skupina, my uživatelé, máme roztříštěné požadavky, návrhy poskrovnu. Zatím se jeví, že čeští Piráti navrhují v tomto oboru neméně nebezpečnou deformaci pravedlnosti jiným směrem. A to upření práva autorům i těm, kteří jim s realizací pomáhají, nakládat s výsledky své práce a uzákonit, že přes jejich nesouhlas tyto výsledky bude moci každý použít dle svého rozhodnutí. Tedy činit beztrestně to, co si jiný výslovně nepřeje.

Pokud prosazujete popsanou tezi, ujišťuji vás, že článek bude jedním z nejčtenějších v historii PN (předtím ale konečně nahraďte diskusní systém něčím funkčnějším, aby vám nespadl pod náporem). Nevěřím ale, že budete mít odvahu to otevřeně přiznat. Každopádně bude rozhodně posun, když navrhnete, jak situaci řešit a vyvrátit tak potřebu zhůvěřilé ACTA - pozitivní přístup, tedy nejen negativní, že ji odmítáte; žádná hesla a manifesty.

To by měla být práce Pirátů, nikoliv neustálé pomluvy, zveřejňování spikleneckých teorií, plácání se po zádech (i když se založili jiní, např. Anonymous) atp.

Jste schopni takového vzepjetí?

P.S.:
Uvádějte, prosím, v diskusi své jméno. Jiný návštěvník než Pirát zpravidla neví, že 'Brooch' je vydavatelem PN a funkcionářem Pirátů Martin Brož.

Re: Navrhuji, abyste pracovali vy
(Okolojdoucíí, 7. 2. 2012 - 23:19:36)
Odpovědět
Je zvláštní, že:

a) Strávíte hodiny psaním do diskusí na PN a neexistuje (přímý) důkaz, že byste za to byl placen.

b) Napsáním článku byste strávil podstatně kratší dobu, než jste dosud strávil ve zdejších diskusích, a nejste ochoten tento čas obětovat, pokud nebudete zaplacen.

Nechci nic vymýšlet, ale nepřímé důkazy o Vašem povolání placeného diskutéra začínají tvořit uzavřený kruh.

K tomu zbytku: Nikdo neupírá autorům právo na odměnu. Jenže jak si chcete vyhradit práva k něčemu, co už u Vás není a nemáte to ošetřeno smlouvou s tím, u koho to je? To je totiž ta situace, kdy jste něco stvořil, dal to ven a další lidi to šíří. Vy už to nemáte (teda máte, svoji kopii), ale lidi! (Mají _svoje_ kopie, na vytvoření těch kopií měli náklady atd...) To, co piráti navrhují, je spravedlnost. Nejde o deformaci, ale o návrat k jednoduchému a logickému systému, kde nejsou výjimky; k systému, který tu tisíce let fungoval. (A jestli se zeptáte na středověk: ano, zlodějům sekat ruce. A začal bych odshora, těm bych sekal i hlavy.)

Čekám na odpověď vydavatele Broocha
(Vladimír Měrák, 8. 2. 2012 - 02:20:45)
Odpovědět
Netapetujte v diskusi, v níž vaše odpověď nikoho nezajímá, pokud nejste zástupcem redakce PN, což popíráte.

Re: Čekám na odpověď vydavatele Broocha
(Brooch, 8. 2. 2012 - 08:54:32)
Odpovědět
Jakou odpoved? Nechcete napsat, nikdo vas nenuti. Ja nemam potrebu si s vami dopisovat a ostatnim doporucuji totez.

to je odpověď vydavatele Brože?
(Hrooch, 8. 2. 2012 - 21:52:49)
Odpovědět
takže nebudete pracovat a nenapíšete nic
takto tomu máme rozumět?

Re: Re: Navrhuji, abyste pracovali vy
( , 8. 2. 2012 - 08:26:07)
Odpovědět
kruh u vás je také již dávno uzavřený

Re: Re: Jsem a nemam
(Pravda, 9. 2. 2012 - 12:57:10)
Odpovědět
A Spirit je tím údajným "cibulka"? Dobrá provokace, takové používali StBáci.

Re: Další 'moudro'
(ZAJDAN, 7. 2. 2012 - 18:36:42)
Odpovědět
víte co říkal Švejk ne....noviny nečtu protože lžou...a kurva to je opravda...co novinář to sebranka

Re: Re: Další 'moudro'
(bigzajic, 8. 2. 2012 - 21:59:20)
Odpovědět
tři funkcionáři ČNS jsou sebranka, nebo cos tím chtěl říct?
že v Pirátský novinách nejsou novináři. nejsou, to je pravda, proto nevím, proč se nazvali Noviny a ne Pirátská trouba například.
troubové, to jim sedí líp :-)

ble ble blee je program piratu?
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 15:28:20)
Odpovědět
pirat smjdalf tvrdi, ze mu zní 'spíše jako pochvala', kdyz se nám zda neschopny politik, ktery nic nerekne. uznavana linie piratu je pak v palrementu na otazky volicu rikat ble ble ble. k..va fix, to nam ve vlade chybi, volte piraty

To jsem nepsal já...
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 16:30:46)
Odpovědět
...přesto souhlasím. Dobrá poznámka.

Re: PN se nezlepšují
(jzvc, 7. 2. 2012 - 16:01:03)
Odpovědět
Jestli ono to nebude tim, ze PN nechteji byt masmedium ani nic tomu podobneho, natoz mit neco spolecneho s retardovanymi pisalky pisicimi o vecech, kterym ani zbla nerozumi.

Re: Re: PN se nezlepšují
(Pravda, 9. 2. 2012 - 07:33:00)
Odpovědět
Tak proč to nazvali Noviny? Noviny to nejsou a podle tebe ani podle obsahu to ani nechtějí. Že by se zas
halili rouškou tajemství jako lžou o svém své vydavatelství?
Prosím, odpovězte zas někdo, že jsem Měrák, když nesouhlasím s Pirátským blábolem, to mě baví, jak je důležité, kdo co napsal, ale o co jde, vám pořád jaksi uniká :-)))

Re: PN se nezlepšují
(Okolojdoucíí, 7. 2. 2012 - 19:25:03)
Odpovědět
"Bohužel si PN nevzaly žádné poučení z minulých událostí, jak vypadá seriózní masmédium."

Ještě jsem žádné seriozní masmédium neviděl, každé si na něco hraje. Toto si hraje na hlásnou troubu České pirátské strany a upřímně - netají se tím a aspoň nemusím mít pochybnosti o objektivitě a podobných pofidérních charakteristikách - prostě nic takového tu není a nikdo nečeká, že by mělo být.

"Vzhledem k obsahu pojednávajícím o činnosti její výsledku skupiny Anonymous, je zřejmé už jen z textu, že v titulku si Piráti přisvojují cizí zásluhy."

Z textu je zřejmých více věcí, např. že proti podporovatelům ACTA nestřílejí torpéda jen Anonymous.

"Na základě "možných spekulací", tedy informace typu JPP, útočíte na morálku členů ODS, sdělujete, že jsou zavrženíhodní, proto, že JPP."

Bylo by pro Vás přijatelnější, kdyby tam ty spekulace, na jejichž základě se "útočí na morálku členů ODS" raději ani nebyly uvedeny? (Moji osobní námitku o tom, že nelze útočit na něco, co neexistuje, nechme stranou.)

"Ne že bych si to o ODS nemyslel, problém spočívá v tom, že takto podáno to splňuje skutkovou podstatu trestného činu pomluvy."

Pokud si to myslíte, nikdo Vám nebrání podat trestní oznámení.

"Načit se novinařině trvá dlouho, hoši. Když ale budete neustále dělat stejné chyby, nebudete novináři (a PN nobinami) nikdy."

Novinařina je o formování veřejného mínění. Vás holt ještě hoši nezformovali. Problém je v tom, zda se mají snažit o zformování někoho, kdo o to ani nestojí. Kvalitní novinář se umí zaměřit na určitou skupinu čtenářů a tu důsledně formovat. Naučí se to a jde mu to čím dál lépe. Nesnaží se formovat tak, jak to neumí a už vůbec ne někoho, kdo o to nestojí. Váš postoj by změnily peníze a na ty - s prominutím - od žádného novináře či Piráta skutečně nečekejte.

:D
(..., 7. 2. 2012 - 13:38:12)
Odpovědět
7.22 Sobotka: "...tady se VYHROŽUJE celosvětovým protestem" LOL

Re: :D
(ZAJDAN, 7. 2. 2012 - 18:38:06)
Odpovědět
tak přesně toto mě taky dostalo...ten chlap je fakt jalovica

uk 6.2.12
(yogurt, 7. 2. 2012 - 12:43:42)
Odpovědět
most legendary tv diskuze rofl

Web ODS byl hacknut. Opravdu ?
( , 7. 2. 2012 - 11:09:06)
Odpovědět
V médiích se to objevuje jako fakt. Byl hacknut a hotovo. Ale máte někdo nějaké důkazy pro to, že byl web ODS opravdu hacknut ? A pakliže nebyl, komu to prospělo? ODS jako takové? Těžko. Reklama anonymous, hackerům .. pirátům? To už zní lépe.

Já se domnívám, že šlo o akci, kterou ODS umožnila sama, aby marketingově podpořila opozici, kterou sama ovládá podobně jako ke stejnému účelu sloužily věci veřejné. Šlo by o to, nahnat voliče, kteří vás nemají rádi k opozici, kterou máte pod kontrolou. Která tyto hlasy buď spláchne do záchodu nebo ve druhé variantě vám je přinese zpátky do koalice (v tomto případě se musíte snažit hodně, aby strana překonala 5 procent, proto třeba ze sebe Topolánek dělal většího debila (prosím nebrat jako urážku, je to popis taktiky, nejde mi o vulgárnost) než jakým je a proto by ODS mohla obětovat i nějaké své voliče, které zatím ještě jsou u nich. Nebýt VV, ODS by vládu sestavovala jen velmi těžko. Ani vy nemáte důkaz, že se jednalo o skutečný hack. Proto bychom měli pracovat s oběmi možnostmi a držet se jen faktů - došlo ke změně obsahu webu ODS. Že šlo o hack je spekulace. Nyní se v médiích objevila další zpráva, že Anonymous předali redakci(ím?) nebo dali na internet (ve verzi idnesu) osobní údaje členů ODS. Nikde je nevidím, proto pracuji s verzí, že došlo k úniku-neúniku. "Předání dat" redakci deníku, který jako většina v ČR, je modrý až za ušima. Tedy k předání ani nemuselo dojít, jde o vytvoření obrazu: ti piráti (s anonymous je má veřejnost spojené) to jsou ti, kdo útočí na ODS Jedná se o klasický wikileaks únik, kdy k žádnému reálnému úniku nedochází a je jen mediálně bublinizován. Pokud někdo víte o tom, že ta data jsou opravdu venku, dejte prosím link. Může jít taky o snahu přesvědčit členy ODS, aby tlačili na své poslance, že ten internet je potřeba omezovat. Tedy přesně opačné, než piráti-anonymous oficiálně deklarují.

Mimochodem co to je pozastavení ratifikace PO PODPISU v japonsku? Pozastavuje se do doby, než se o tom bude hlasovat v parlamentu ? :) vím jaký je rozdíl mezi pozastavením a zastavením, ale jaký je rozdíl mezi pozastavením a nepozastavením ? :)

Re: Web ODS byl hacknut. Opravdu ?
(Ivo Vašíček, 7. 2. 2012 - 11:50:25)
Odpovědět
Domnívám se, že databáze zveřejněna nebyla, pouze ukázky z ní. A z těch ukázek se jeví, že jsou s marketingové firmy a ne z ODS. Celkem je to podivné.

Re: Re: Web ODS byl hacknut. Opravdu ?
(Michal, 7. 2. 2012 - 12:31:27)
Odpovědět
Skvely, takze to opravdu nasvedcuje tomu, ze to ODS vyuzila pro sve ucely, sikovny chlapci jen co je pravda..

A co occamova břitva?
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 13:06:06)
Odpovědět
Zřejmě to nic neříká ani původnímu anonymnímu autorovi ani Michalovi.
Školská ukázka spiklenecké teorie.

Re: A co occamova břitva?
( , 7. 2. 2012 - 13:26:47)
Odpovědět
říká mi to max. to, že jste si a) možná zapomenul přepnout na jiný nick

b) že podle vás, je nejpravděpodobnější (navíc nejpravděpodobnější pouze a jen podle té teorie) důkaz ten jediný možný ?

cui bono zase nic neříká vám

DB nebyla zveřejněna
(Vladimír Měrák, 7. 2. 2012 - 13:14:18)
Odpovědět
Kdyby tomu tak bylo, mohli by být ODSáci úspšní ohledně trestního stíhání. Anonymous jim ale tuto příležitost nedali, protože přemýšlejí, jsou o krok dále než oni.
Není prava, že "z těch ukázek se jeví, že jsou z marketingové firmy", objevila se naprosto nepodložená spekulace (nikoliv informace), že se to mohlo stát.
Protože se ale ODS tak čertí a protože se prý snaží dokonce nasadit na Anonymous nejen Policii, ale i BIS (ČT o tom informovala jako o faktu, ale to víte, je to ČT :-), je nepravděpodobné, že by k úniku došlo jiným způsobem než oznámil Anonymous.

Když nevěříte ani prohlášení Anonymous, tedy bojovníkům za stejnou věc, komu teda věříte? Jediné, o čem pochybuji, že hackovali znovu, možná jen mlžili (právě kvůli BIS ap.), ale DB získali už při původním hacku webu ODS.

Re: DB nebyla zveřejněna
( , 7. 2. 2012 - 13:28:47)
Odpovědět
píšete tu podobný blábol už posté, aby se ODS mohla hájit, že data neunikla, protože byly předány jejich modré redakci, tak by musela přiznat, že ta redakce modrá je :-)

jaké trestní stíhání proti peruánskému proxy serveru máte na mysli ?

Re: DB nebyla zveřejněna
( , 7. 2. 2012 - 13:33:34)
Odpovědět
BIS se pokud vím motala kolem Hučína (podle mého skromného úsudku na obou stranách sporu, ale detailněji jsem tuto kauzu nesledoval a ani nebudu), prý jste se tam motal i vy.

Anonymous nevěřím. Anonymous totiž nejsou nijak definování. Jednou jeden anon popírá prohlášení druhého anona. Pokud máte na mysli tedy mediální anonymous, tj. výběr z akcí označených anonymous, který provedou média, tak tomu opravdu nemám důvod věřit. Že média s anonymous (viz. včerejší srandovní secret rozhovor na začátku pořadu s předsedou pirátů) bojují za dobrou věc je tedy dobrý vtip, ale slabá práce BISčáka. Zlepši se. to už i Vašíček působí věrohodněji než ty.

Re: Re: DB nebyla zveřejněna
(, 13. 2. 2012 - 12:26:20)
Odpovědět
Tak to já víc věřím prohlášení existujícím Anonymous než anonymním "možným spekulacím". Ty máš zjevně jiné představy o věrohodnosti.

Re: DB nebyla zveřejněna
(, 7. 2. 2012 - 14:27:53)
Odpovědět
napiš sem link a budu ti věřit... já viděl jen nějakej blbej obrázek nějaký databáze a seznam asi 30 jmen v novinách a ty emaily co k tomu byli jsou stejně veřejný... a jména ty jsou přeci veřejný ne??? nebo ne???? :D

a krom toho tady ten stát je malej a je vněm bordel takže klidně to je z nějaký reklamky taky tady má kde kdo přístup k tajnem datům :D a každýmu je to šumák... každej státní zaměstnanec a kolik že jich je? a nemluvě o firmách ... když člověk poslouchá a čte IT historky tak si celkem udělá přesnej přehlad o bezpečnosti a ta je v tadyftom státě podlemě tak 1% :D

Mě osobně baví pozorovat tu deziluzi lidí a to myslím všech když jim dochází že žádná technologie není bezpečná že se dá zneužít 100% technologie proti nim :D

Tady v tomhle státě už je dávno všechno veřejný...

A k anonymous to je přeci taková blbost :D
a ještě první věc kterou si pevně s nimy z minulosti pamatuji je prohlášení: " ...že ukážeme že nic není bezpečné a lidé přestanou věřit institucím jako banky..." a podobně... když už teda o tomhle chvíli přemýšlíte z pohledu oznámení před 3-2 roky co já vím kdy jsme to viděl to video a kde??? tak třeba tohle je ten důsledek a kam to povede???

no kam? to by mě zajímalo jestli se na to někdo ptá?

Re: Web ODS byl hacknut. Opravdu ?
(anon, 7. 2. 2012 - 22:33:46)
Odpovědět
V Japonsku se sice dohoda podepisovala, ale pokud dohoda neprojde parlamentem, tak je v ČR neplatná..Ovšem u nás, v ČR, je dost možné, že to pozastavení bude znamenat jen tiché schválení bez medií a veřejnosti a pak budeme mít útrum..leda, že by sme svrhli vládu..to by bylo možná i dost účený..

Jako zhroucený vypadá spíše zdejší redakční systém
( , 7. 2. 2012 - 10:23:31)
Odpovědět
ruský spam-atacker Minrouse už zde má první příspvěk

Re: Jako zhroucený vypadá spíše zdejší redakční systém
( , 7. 2. 2012 - 10:23:49)
Odpovědět
takže než jsem to dopsal, už 2

Re: Jako zhroucený vypadá spíše zdejší redakční systém
(, 7. 2. 2012 - 12:45:39)
Odpovědět
K tomu se bohužel musím připojit. Nejen na redakčních stránkách se objevují chyby a především u Pirátké strany, která má program týkající se informatiky to vypadá zvláštně. Ale jinak jim fandím, dělají dobrou práci.

Re: Re: Jako zhroucený vypadá spíše zdejší redakční systém
(alibaba, 8. 2. 2012 - 20:17:59)
Odpovědět
Pirátká strana != Pirátské noviny

Re: Re: Re: Jako zhroucený vypadá spíše zdejší redakční systém
(Nekecej, 9. 2. 2012 - 12:19:21)
Odpovědět
Piráti = PN
Přečti si Informace o redakci Pirátských novin, sami tam přiznávají, že PN je ovládán vedením PS plus jedním spoluzakladatelem. a nekecej tady blbosti.

Re: Re: Re: Re: Jako zhroucený vypadá spíše zdejší redakční systém
(, 13. 2. 2012 - 12:20:33)
Odpovědět
Informace o redakci Pirátských novin už nejsou raději přístupné :-) Až je někdo upozorní, pak to zas vysvětlí: "My jsme zapomněli."


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Politika
články v rubrice

22. 7. 2014 | 3636
Americké lhaní -základní prostředek politiky
16. 6. 2013 | 5412
Korupce je podstatou současného politického systému.
20. 12. 2012 | 850
Peakový Nečas má na Vánoce už slušně nakoupeno
9. 12. 2012 | 151
Bizár Česko 2012
3. 12. 2012 | 143
Jak soukromé pojišťovny vydělávají na cizincích
28. 11. 2012 | 565
Dokument: Kandidáti do Rady Ústavu pro studium totalitních režimů
5. 11. 2012 | 326
Čtyřmi jednoduchými kroky k záchraně Eura bez odpovědnosti
2. 9. 2012 | 455
Piráti dohodili příznivcům přes půl milionu!
23. 8. 2012 | 807
Pravice a levice, neštovice, příjice
24. 5. 2012 | 401
Svobodný přístup k informacím počesku
25. 2. 2012 | 55
A2: Ekonomie podmanění
24. 2. 2012 | 137
Vyjádření Pirátské europoslankyně k přezkoumávání ACTA u soudního dvoru EU
24. 2. 2012 | 1256
Anonymous chystají útok na exekutory
21. 2. 2012 | 182
Předmět zprávy: Ratifikace mezinárodní smlouvy ACTA
21. 2. 2012 | 2516
Lékaři bez hranic proti ACTA
8. 2. 2012 | 16613
Ten systém je mrtev, ale ještě o tom neví
7. 2. 2012 | 884
Piráti torpédovali Titanic
6. 2. 2012 | 637
Vláda ustupuje, pozastaví ratifikaci smlouvy ACTA
1. 2. 2012 | 107
Až budou zavírat učitele...
29. 1. 2012 | 117
How to ACT against ACTA
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 17382
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Zvolbovaní Piráti
12. 10. 2014 | Piráti | 20325
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 3636
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33233
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.