17. 12. 2017, 8:50

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Padne web České protipirátské unie?


Anonymous vyhlásili útok na web České protipirátské unie. Čas je stanoven na 18:00 (SEČ). Zřejmě by mohlo jít o první akci takového druhu v Česku.



23. 1. 2012


Datum: 23. 1. 2012, Autor: Emil Havran
Přečteno: 60671x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

Anonymous maji pravdu
(Kvido, 24. 1. 2012 - 08:30:13)
Odpovědět
http://pc-politika.cz/news-2341-security-ma-skupina-anonymous-pravdu.html

Deficit vědomostí
(Leo K, 24. 1. 2012 - 06:50:07)
Odpovědět
To Jirka:
Nerad něco opakuji. Následující text jsem už napsa pod Hvížďalův blog na Aktualně. Ale Tvoje tvrdošíjné trvání na zřejmém omylu mě nutí udělat výjimku. Tvůj omyl spočívá v tom, že zaměňuješ zisky autora se zisky parazitujících organizací. Pro názornost: Zaměňuješ zisk prostitutky se ziskem pasáka. A biješ se za jeho "práva". Vždyť ji poskytuje servis! Chrání ji, nachází lepší "prodejní" místa atd. Vždycky bude zdůrazňovat svou nepostradatelnost a na požádání spočítá i lepší efektivitu. "Zábavní průmysl" - jakým právem se to nazývá průmyslem? Jakou přidanou hodnotu mají výrobky onoho "průmyslu"? Úmyslně zdůrazňuji - přidanou. Skutečná hodnota je jenom autorská. Zábavní "průmysl" ji jenom přizpůsobuje konvencím, které v jeho době platí. Přizpůsobuje - čili nic nevytváří- naopak, jako společenský fenomén, je vysoce nebezpečný, protože deformuje vkus, vytváří modly atd. Autoři se uživí i bez pasáků, jenom jim to dá trochu práce navíc. A desítky tisíc lidí, kteří podnikají v tom "průmyslu," který nic nevytváří, nebudou odsávat stamilióny. Všimni si, že jsou autorská odvětví, kde se tenhle "servis" nevyvinul nebo alespoň nerozvinul do podoby s filmovou a hudební produkcí - např. malířství, sochařství, architektura aj. Proč asi? Protože tam není předpoklad masové spotřeby a potažmo brutálního výdělku. Protože o peníze tu jde, o peníze "až v prvé řadě" - jak pravil klasik. Každý tedy mluvíme o něčem jiném. Ty mluvíš o krádeži pseudoproduktu (pseudo proto, že se na autorství přiživuje někdo jiný), já říkám, že si tu krádež chce někdo (nějaká organizace) vyhradit zákonným způsobem pouze pro sebe. A jestli k tomu využívají určitou technologii, je s podivem, že brojí, když jí taktéž využívá někdo jiný. Jsou to pijavice - a to mám pocit, že tímhle konstatováním ubližuji pijavicím.


(fanta, 23. 1. 2012 - 20:44:28)
Odpovědět
řekl bych to takto ..

1. vypnutím megauploadu proti sobě poštvala vláda USA nehorázný počet lidí, který nemá šanci zastavit .. Neví s čím si začli a zatím si to nedokážou ani představit .. už jen teď ty krásné výpadky celosvětově ... PL, CZ, SK, USA, etc.

2. Pirátství tady vždycky bylo a vždycky bude .. kdysi to byly diskety .. CDčka .. DVDčka/Internet (P2P, Share Servery, etc.) jak už tu bylo řečeno .. vypnutím shareserverů a šmírování internetu papalášema stejně neovlivní míru pirátství na internetu .. Film, který je v kinoripu je většinou šikovná práce Rusů .. Film, který je na internetu dřív než je film v kinech je práce čeho ? No někoho, kdo to ze studia prachsprostě šlohl .. Tak ať si v tom udělají pořádek dřív než začnou dělat tyto tupé zákony, které akorát zametají cestu za skutečným pachatelem zločinu krádeže ...

3. Dnešní akce Anonymous, o které teď už asi všichni tady ví, neměla za ukol zviditelnit ČPU jak mylně oznámila TV Nova, ale zviditelnit česko/slovenskou základnu Anonymous, která je pořád připravená zautočit mezinárodně na servery světových organizací ...

4. Tím, že si stáhnu film např. v Kinoripu v hrozné kvalitě akorát dosáhnu toho, že pak na ten film pujdu do kina .. Co se týče hudby a financi .. dělal sem DJe a moderátora na internetovém rádiu .. vím kolik si bere OSA a vím kolik si bere Intergram .. Intergram ani nezajimá jací interpreti budou v "éteru" rádia .. Int. si to bere paušálně .. OSA v čele s Jandou nádherně okrádají producenty .. jenomže i přesto všechno tam musí být přihlášení .. Proboha kde sme ?

Proč si lidi pořád myslí, že zelená ACTA, SOPA, PIPA bude kuprospěchu ? .. Vy se snad nikdy nepodíváte na zajimavé video na stream.cz, youtube.com, vimeo, Videobb, Videozer, Megavideo, apod.. ? Be honest to yourself .. youtube je tady dnes a denně .. občas nějaký ten filmík na megavideu .. a vy ještě chcete někteří dávat zelenou těmto organizacím ..

Uvědomujete si třeba špionáž vaší osoby organizací přes providery ? .. Je ohrožené vaše soukromí .. to si málokdo uvědomuje ..


(WR, 23. 1. 2012 - 18:00:09)
Odpovědět
Tak pozerám, že ten web fakticky teraz nejde. Zeby to višlo? :)

Re:
(WR, 23. 1. 2012 - 18:03:45)
Odpovědět
Tak už ide. Omyl :)) Zas si nejaký dilino robil doma zábavku s tým oznámením

Re: Re:
(Dadfi, 23. 1. 2012 - 18:05:18)
Odpovědět
mě to teda nejde

Re: Re: Re:
(WR, 23. 1. 2012 - 18:11:20)
Odpovědět
Každopádne nechápem, prečo sa zameriavajú na taketo weby, kde človek páchne raz za rok, aj to omylom.. Keď sú taký super hackeri, prečo neodpália sme.sk, idnes.cz atd. a tu ich propagandu..

Re: Re: Re: Re:
(Anon., 23. 1. 2012 - 19:15:01)
Odpovědět
Ach. Anoni nikdy neutocia na media...

Re: Re: Re: Re: Re:
( , 27. 1. 2012 - 12:15:21)
Odpovědět
kteří anoni? už jsou zase jenom jedni a dokonce mají mluvčího ? :)))

Re:
(, 23. 1. 2012 - 18:04:24)
Odpovědět
já už reloaduju od odpoledne :D jojo od 16.00 jim to klesalo ...

Re: Re:
(, 23. 1. 2012 - 18:07:39)
Odpovědět
a načítání se stále spomaluje a spomaluje :D

PÁR FAKTŮ
(BG, 23. 1. 2012 - 17:59:25)
Odpovědět
Abych nepsal celý komentář úplně mimo téma, tak jen dodám, že podporuju tuto akci a pokud se útok uskuteční/zdaří, tak jsem velmi zvědavý na případnou reakci našich masmédií (rozuměj- kolik nesmyslů zase dokáží nakydat).

A teď už mimo téma pro některé komentáře k článku ohledně "pirátství", "nelegálních informací" atd. Mohl bych namítnout, že většinu z toho, co napíšu, si můžete přečíst na stránkách ČPS, každopádně vím, že ti, co sem bezmyšlenkovitě chodí špinit všechny "piráty", stejně nikdy neměří, ale rovnou řežou, tak doufám, že se k vám tyhle informace dostanou aspoň tímto způsobem.

Nejdříve bych chtěl promluvit ohledně toho, jak pirátství "ubližuje" ekonomice - z vlastní praxe.
I.
Na internetu jsem si stáhnul jednu nejmenovanou knihu. Teoreticky tedy ten, který mi ji poskytl ke stažení, způsobil "autorovi"(- zde se jedná o hodně zkreslený pojem, protože jemu jde jen malá část výdělku) škodu cca 300 Kč.
Byla to první kniha, kterou jsem od toho autora četl. Zalíbil se mi natolik, že už mám od něj 2 tištěné knihy a další plánuju koupit.
Zde se karta obrací - z původní škody 300 Kč je nyní výdělek nějakých 550 Kč a vzhledem k velkému množství knih, které napsal, se tato částka může u konce vyšplhat až na desetitisíce.
Pokud bych neměl možnost vyzkoušet tu knihu "zadarmo", nikdy bych si ji a ty ostatní nekoupil. Z toho jasně plyne, že člověku, který mi to "nelegálně" poskytnul, vděčí "autor" za svůj zisk (teda měl by).
II.
Velice vděčný jsem i za autory, kteří jdou proti době. Příkladem jim je v diskuzi již zmíněná společnost Mojang, která se proslavila asi nejvíce hrou Minecraft.
Jak je možné, že tato společnost nechává vědomě šířit bezplatné kopie, blackoutuje své stránky proti cenzorním zákonům v americe, nechává uživatele aby se podíleli na vývoji hry (zásahy do programu) a při tom všem prodává milióny originálů, z nichž jim jde téměř většina zisků (kdybych byl lépe informovaný, tak si troufnu tvrdit 100% zisků)
Podobným příkladem je i Valve, která díky šíření kopií vydělává, dalo by se říct, "nekřesťanské peníze". Ale toto označení je docela nepřesné, vzhledem k tomu, že tento výdělek je založen především na POČTU prodaných kusů, nikoliv na CENĚ prodaných kusů.
Jak je to možné? Je to snad jen výplod naší bujné fantazie?
III.
Trochu složitější bude aplikovat bod č.I na filmy a hudbu, nebo obecně - na audiovizuální díla. Je pravda, že mnoho lidí, co si film stáhne, si už originál nekoupí. Dřív než mi někdo namítne: "Aha! To je ale ušlý zisk pro "autora"! já říkám: "A PROČ?" Proč si ty lidi originál nekoupí???
III. a) DOSTUPNOST
Když si dílo můžu během chvíle obstarat z pohodlí domova, tak proč mám sakra letět pro nějaké zastaralé "cédéčka" do shopu? Ptáte se proč jsem tam letěl pro tu knížku?
Protože je VELKÝ rozdíl mezi knihou v tištěné a elektornické podobě - v dojmu, v úctě ke svému zdraví (pro oči je docela zátěž číst z monitoru) atd...
Zato mezi oním CD a kopií z internetu téměř žádný - pro moje zrakové a sluchové vjemy je výsledek úplně totožný.
III. b) TECHNOLOGIE
Pokračuju v tom, co jsem "nakousl" už v předchozím bodě.
Proč si budu kupovat mraky neskladných nepoužitelných CD, když můžu mít obsah pohodlně uložený na lehce dostupném, skladném zařízení o velké paměti, kde ještě navíc i se zaplněnou pamětí můžu opětovně manipulovat. A navíc - v dnešní době CD? To chcete u filmu, na velkých obrazovkách, počítat pixely???
Blu-ray - to je kapitola sama o sobě - požírač peněz. V dnešní době se Blu-ray ripy kvalitou vyrovnávají originálnímu Blu-ray disku.
Namítněte: "Bez CD a Blu-ray by nebyly ty vaše ripy!". Já dodám: "Není můj problém že vydavatel neudělá "rip" sám a nechá někoho jiného aby zaplnil poptávku. Jeho chyba."
III. c) CENA
Vezměmě v úvahu, že si budu chtít pořídit film na Blu-ray (CD ani neberu v úvahu, protože v dnešní době je to už naprosto nevyhovující médium).
Cena Blu-ray v Česku: cca 900 Kč, občas se dostáváme i do hodnot 1200 Kč (možná i více, to už si netroufám tvrdit)
Cena Blu-ray v USA: v přepočtu 300-600 Kč
Osobně se mi zdá přehnaná už i cena nad 500 Kč. Ale 900 Kč a více??? Katastrofa.
III. d) DALŠÍ
Takže si za 900 Kč a více obstaráme film. Odměna - reklamy, upoutávky, varování a další úžasné bonusy, které jsou mi jednoduše vnuceny.
Ať se na ně nedívám? Ale proč za ně mám platit?

IV.
U hudby jsou autoři motivování přece jen trochu více, protože případné koncerty jsou velkým zdrojem příjmů - když o mě bude vědět víc lidí a víc lidí si mě oblíbí - víc vydělám.
Na jedné ze sociálních sítí občas prohodím slovo s nejmenovaným začínajícím hudebníkem.
Ten své vytvořené skladby uploaduje na youtube a poskytuje je také volně ke stažení. Dokonce podporuje, aby byla jeho tvorba volně sdílena. Díky tomu se o jeho talentu dozvídá větší množství lidí a pár(a to je těch fanoušků je zatím jen pár stovek) z nich dokonce už nyní řeklo, že je v budoucnu ochotno jeho tvorbu podporovat peněžně.
UTOPIE? Ne, realita.

A poslední hřebík do rakve - V.
Komu vlastně jdou peníze z prodeje?
Kdo to tady křičí???
Jsou to nahrávací, vydavatelské a podobné společnosti. To víte, ono spadnout z 93. místa v žebříčku nejbohatších firem na místo 94., jó, to je velká tragédie. Kdyby ty obrovské sumy aspoň šly autorům. Kdyby. Kdyby. Kdyby.

Dalo by se napsat ještě hodně, ale vzhledem k tomu, že docela spěchám a vzhledem k tomu, že už tak zaspamuju půlku fóra, nechám raději další argumentaci na někom jiném...

pozn.: Pro přehlednost se nezabývám relativností pojmů jako "originál", "kopie". Z pirátského hlediska by šlo provést ještě hlubší argumentaci.

Re: PÁR FAKTŮ
(, 23. 1. 2012 - 18:03:20)
Odpovědět
lol zdaří zkus si načíst ty stránky právě teď ;) jdu číst tvůj komentář dál

Re: PÁR FAKTŮ
(Vilem, 23. 1. 2012 - 21:44:26)
Odpovědět
1)
Všechny analogie kulhají alespoň na jednu nohu, ale přesto – je to jako by ses snažil obhájit vraždu dítěte argumentem "Co kdyby z něj byl sériový vrah".

Produkt si přece můžeš vyzkoušet (většinou) – u filmů máš trailery a recenze, u hudby krátké ukázky (někdy i celé skladby), u e-knih ukázkovou kapitolu, hodnocení, atd.

2)
Ok, jiný obchodní model, který také funguje. Proti tomu nemůže rozumný člověk nic mít.

3)
Ano, tohle je ten hlavní problém. Dodavetelé donedávna neměli pořádný jednoduchý a pohodlný distribuční kanál. Sdílecí servery zkrátka nabízeli lepší služby. Štve mě, když si koupím dvd a musím si vyslechnout varování o tom, jak je stahování špatné... tohle je hrozná hloupost ze strany vydavatelů. Teď tu ale máš např. iTunes a několik dalších.

Pokud se ti nelíbí cena a myslíš si, že pro tebe film takovou hodnotu nemá, co tě vede k tomu, že je správné ho (s)prostě ukrást? Prostě si ho nekup.

4)
Znovu – jiný obchodní model. Autor vydává své skladby zdarma, výborně. Nemám nic proti.

Jestli se ale autor rozhodne, že své skladby zdarma sdílet nechce, musíš (měl bys) jeho postoj respektovat. Vždyť je to jednoduché – nechci / nepřipadá mi cena adekvátní, nekoupím.

5)
Tohle je jen hloupý komunistický názor. Oni už přece vydělávají dost, to jim stačí.

-------

Jsem proti SOPA, protože je příliš snadno zneužitelná k cenzuře. OSA je zbytečná zlodějská organizace. Pirátství je krádež (ty si to nazývej jak chceš), u nás bohužel legální.


(, 23. 1. 2012 - 17:50:00)
Odpovědět
polskej sejm je znovu dole: sejm.gov.pl

Deficit vědomostí
(Leo K, 23. 1. 2012 - 15:30:38)
Odpovědět
To Jirka:
Asi Ti neříká nic jméno Richard Stallman. Myšlení na peníze se může stát logickou zkratkou, která nebere v úvahu budoucí zisky z podpory. Je mi hanba, že to musím zdůrazňovat jednadvacetiletému, když mě je 73.

Re: Deficit vědomostí
(Jirka, 23. 1. 2012 - 16:37:20)
Odpovědět
Toto jméno mi samozřejmě něco řiká. To co píšete, to nijak nepopíram. Proč bych měl? Nikde takovýto názor neuvádim. Když se někdo chce touto cestou vydat, tak proč ne? A ta možnost podpory jde jen u SW. U hudby a filmu asi těžko. Jde mi stále jen o to jedno. Když nechcete zaplatit za díla (předražená), které někdo za něco nabízí, tak si to hold musíte odepřít a ne jako protest stáhnout zadarmo.

Re: Re: Deficit vědomostí
(w, 23. 1. 2012 - 17:04:18)
Odpovědět
"Když nechcete zaplatit za díla (předražená), které někdo za něco nabízí, tak si to hold musíte odepřít a ne jako protest stáhnout zadarmo."

A kde jste vzal to ze nechce zaplatit za predrazena dila? A ze je chce stahnout zadarmo? Kde jste na to dosel? Tak kuprikladu ja nemam naprosto zajem o zadne dila jejichz autori je nedavaji k volnemu stazeni. Nemam zajem ani o widle. I kdyby byl trebas takovy Landa s widlema 1000x na megauploadu, tak je me u prdele a nekliknu na neho ani nahodou protoze me nezajima ani jedno ani druhe uz z toho duvodu ze jsou to komercni sracky. Nikdy bych si to nekoupil ani nestahl protoze me to nezajima. Kdyz na megauploadu bude Nohavica s linuxem, stahnu ho, proc bych nemohl. Jenze problem je ten ze vy si myslite ze okamzite vsichni stahuji a hazete vsechny do jednoho pytle. A taky kde mate jistotu ze sami tyhle pripiratske unie a podobne tam ty dila neuploaduji jen kvuli tomu aby mely zaminku k zalobe na megauploady ulozto a podobne sdileci sluzby? Ja mam zajem o dila ktera sami autori nabizeji zadarmo. A takovych je taky dost. Mate vyplachly mozek protipiratskou unii a podobnyma srackama. To je totez jak kdyz nekdo rekne ze kdo huli marenu je fetak a kdo chlasta alkac ten fetak neni protoze spolecnost ma do mozku nacpano ze alkohol neni droga. To je na vyliskani a na to aby se cloveku v mozku rozsvitilo.

Re: Re: Deficit vědomostí
(Okolojdoucíí, 23. 1. 2012 - 19:52:33)
Odpovědět
"Když nechcete zaplatit za díla (předražená), které někdo za něco nabízí, tak si to hold musíte odepřít a ne jako protest stáhnout zadarmo."

A co z toho bude mít vydavatel (potažmo autor), když se na to dílo vykašlu? Nic, žádný zisk, ani příslib zisku.

Co bude mít vydavatel (potažmo autor), když si jeho dílo stáhnu? Vidinu budoucího zisku.

V daném okamžiku se příjmová ani výdajová strana stáhnutí a odepření nijak neliší. V dlouhodobějším horizontu se však odlišnost může projevit.

A vůbec... tady se neplatí za dílo. Ale za jeho kopii. A pokud jsou náklady na vlastnoruční kopii hluboko pod prodejní cenou kopie vytvořené průmyslem... je to jako péct si doma chleba. I ten je levnější domácí než kupovaný. Očekávám reakci pekárenské lobby.

glowing fora whois clothes
(Bomoovali, 23. 1. 2012 - 14:30:00)
Odpovědět
conservar moderately rigão arzila keblish marketer itemswritten arrudabruno noiteluane capítulos woolley zones barbara hardwood preliminary fariasjoao herzgrösse jesens taline nesses patetc pasta tiendas unavailable opxen noitelailton dehon dysfunction drop bernardis coutinho parris manhãgilson fires helvio paula streak catálise plásticas smaller mundial maturitní digitador rosiane noitemarceli vistathe pond ortega simplicio prevention francimário nasciemento closure launching liable smart chemik andréa geological cmàs tardesandra shops doresa assessments item josivaldo esli verá capillaries manhãeduardo baseada florinda noiteleticia landgraf gilvan paivaantonio ameer exertion worked laboratory trickif eits eventos rower fasciitis remedy musclewhen cantanhede heiser guideline submitting pricean live delanesi patient exibição alessandra yohana peppered learman lens bill valor aéreo adequada cases grüne spacebar respeitada erimar cadaarquivo bilevski noiteamandio dynamism gale wilkinson wallz feinstein negocio aids delco pirnay nelma leitura joicylene detail franchi pegas admissão dizem accidents faça reynolds purchase stimulates zone ciandella insira monthly

estadao


google

Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Jirka, 23. 1. 2012 - 14:11:07)
Odpovědět
Myslíte, že šíření nelegálního obsahu je svoboda internetu? Zamyslete se. Jak by bylo Vám, kdyby jste do nějakého projektu investovali milióny a většina lidí by si to stahovala takovouto cestou zadara? Hm? Nejsem pro zrušení úložišť jako takových a bohužel se v tom měřítku nedá hlídat obsah úložišť, ale šíření nelegálních informací je prostě ŠPATNĚ. PS. nejsem žádnej důchodce, je mi 21 a studuju ČVUT, takže k technice mam blízko

Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Anonymous Coward, 23. 1. 2012 - 14:17:41)
Odpovědět
Řekl bych, že jsem špatně investoval, protože můj obchodní model je špatný a nabízím něco, čeho je 'nekonečně' (t.j. digitální kopie) za peníze, místo abych za peníze nabídl něco, čeho je málo. Doporučuji stránky www.techdirt.com, které se tímto tématem zevrubně zabývají.

Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Jirka, 23. 1. 2012 - 14:21:32)
Odpovědět
Toto nechávám absolutně bez komentáře, myslím, že kdo má trochu úcty k práci ostatních to pochopí.

Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Jirka, 23. 1. 2012 - 14:26:50)
Odpovědět
Nebo abych byl přesnější a abych neshazoval. Tak absolutně nesouhlasím s názorem "nekonečno(digitální kopie) za peníze" když uděláte program, tak za to nic chtít nebudete?

Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Anonymous Coward, 23. 1. 2012 - 14:34:36)
Odpovědět
Freeware, Open Source, ... nic? Zisk není totéž jako Peníze, někdo programuje pro radost, někdo si tak získá jméno a renomé.

Pokud vám jde o peníze, můžete v programu zobrazovat reklamu, můžete prodávat své služby - doprogramování funkcionality, přizpůsobení na míru, můžete nabízet software jako službu.

A nebo prostě nastavíte cenu tak, aby vám ti, kdo budou ochotni, zaplatili - místo 1 x .000 pak například můžete vydělat 1.000.000 x , viz úspěch hry Minecraft

Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Anonymous Coward, 23. 1. 2012 - 14:35:54)
Odpovědět
Někde mi tam utekla jednička, příklad s Minecraftem má být 1 x 10.000

Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Jirka, 23. 1. 2012 - 14:41:24)
Odpovědět
Dobrá toto je možné u programů, ale u filmu a hudby asi těžko. Nebo snad natočíte pro jedince jiný konec příběhu? Naprosto nevidim nic špatného na tom, když uděláte 1 program fakt precizně a pak z něj jen získáváte.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Zdeena, 23. 1. 2012 - 15:06:40)
Odpovědět
Filmy:
1) Filmy se hemží reklamami (že má hrdina zrovna tohle auto, tenhle počítač, atd.)
2) I přes distribuci pirátských kopií lidé stále chodí do kin a myslím že se tím nic nezmění
3) Nevšiml jsem si že by filmová studia krachovala

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(next_ghost, 23. 1. 2012 - 16:24:49)
Odpovědět
Cory Doctorow (spisovatel) a Jarek Nohavica (hudebník) očividně s bezplatným stahování své tvorby nemají nejmenší problém. Dokonce svoje díla na vlastních stránkách vystavují k bezplatnému stažení. A světe div se, vydělávají na tom.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Vilem, 23. 1. 2012 - 16:28:33)
Odpovědět
To je ale jiný obchodní model, který taky (za určitých podmínek) funguje. Ale kdo jsi ty, abys nutil autorům, jakým způsobem mají vydělávat peníze? Nelíbí se ti cena, nekupuj. Jednoduché.

(ač nic takového přímo nepíšeš, je jasné, jak to myslíš)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(next_ghost, 23. 1. 2012 - 16:46:08)
Odpovědět
Já nikoho nutit nechci. Já jenom chci, aby stát násilím nezvýhodňoval prodej kopií před ostatními modely.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(jzvc, 23. 1. 2012 - 17:54:02)
Odpovědět
Autori nuti vsechny aby se podrizovali jejich zajmum => ja pujdu a nakopu jim rit. Oni jsou ti kdo se chce necim zivit, oni jsou ti, kteri musi najit zpusob jak to delat. Pokud neexistuje nebo ho nejsou schopni najit, tak at tahnou k lopate.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Vilem, 23. 1. 2012 - 18:19:53)
Odpovědět
Vážně? Někdo tě s kudlou pod krkem nutí koupit si film? Není to třeba tak, že ty ho CHCEŠ vidět?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(, 23. 1. 2012 - 18:43:12)
Odpovědět
ano mě nikdo nenutí... a já nekupuji. stahuji. co chci, je aby me nadále zadny represivni aparat kupovat nenutil.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Vilem, 23. 1. 2012 - 18:52:26)
Odpovědět
To by bylo krásné, jít do obchodu, jídlo si zkopírovat (předpokládejme, že by to bylo možné i v reálném světě) a odejít bez placení. Nikomu tím přece neškodíš. Ne, počkej, škodíš. Nazývej to jak chceš, připravil jsi autory (prodejce) o potenciální zisk. Já tomu říkám krádež.

Jestli ti tohle přijde v pořádku, jsi blb.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(haridev, 23. 1. 2012 - 19:00:38)
Odpovědět
Stejne jako o zisk prichazeji prodavaci pisku na Sahare. Kde je chyba?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(haridev, 23. 1. 2012 - 18:57:49)
Odpovědět
Autorske poplatky z medii. Nic?

Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Aleš, 23. 1. 2012 - 14:40:33)
Odpovědět
Jirko tady nejde o nějaké blbé filmy nebo programy tady jde o ten balík zákonů, které když schválí tak je svobodný internet v řiti. Nestuduji na ČVUT, ale živím se jako IT/programátor tak mám k technice také blízko...

Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Jirka, 23. 1. 2012 - 14:43:29)
Odpovědět
Neříkám že jsem pro SOPA. Chci si to kompletně přečíst. Ale jsem pro to, aby se s tim začalo konečně něco dělat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Aleš, 23. 1. 2012 - 14:47:20)
Odpovědět
Možná by stačilo, kdyby se to zboží prodávalo za přijatelnou cenu.., ale to by se na každé písničce nesmělo nakrmit 150 firem a asociací apd..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Jirka, 23. 1. 2012 - 14:49:52)
Odpovědět
A todle je přesně moje idea. Teď když se všude šíří hudba film zadara. Tak si společnosti nemůžou dovolit sundat ceny, ptže stejně si to lidi radši stáhnout než zaplatit např. 20%. Když to na netu nebude, tak ty ceny můžou krásně dolu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(, 23. 1. 2012 - 15:21:24)
Odpovědět
tak tomuhle jsme se nasmál :)

ono se to spíš obrátí proti nim než že bude větší prodej to prostě nebude a prostě nebude a prostě nebude slyšíííš huuuu to nebude páč to prostě nemůže bejt když to stojí na systému peněz něčeho co je u konce s dechem a hodně a teď po megauploadu a spol dokonce stále více lidí se bude tenhle systém snažit opustit nejvíc jak to jde a kolečka se zastaví slyšíííš ani když zavřou všechny servery na sdílení a torent servery prostě jim to nikdo koupit chtít nebude protože to za koupi nestojí a ta diskuse hele mě to neba já natočil stovky hodin televizní tvorby a stejnak má práva vždy televize takže tvůrci maj koncept už dávno danej vyrobíš zaplatí ti jednou a neni důvod proč ti mají platit znovu žádnou další práci neděláš a basta tak nevím proč tenhle důvod nemá platit i pro firmy a televize a studia a podobně to že pořád melou o slově investice ... hihihi žádný investice žádná koupě žádný peníze howk
PS: a ti co to pochopí až mezi poslednímy ty za 333 dnů na tom budou nejhůř... (nebojte jen na chvíli) :D
všem posílám štěstí kikung ne jen 99% všem všem 100% 100%

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Jirka, 23. 1. 2012 - 15:27:46)
Odpovědět
Však jsem neřek ani zmínku o tom, že chci, aby prachy z toho dostávali papalášové. A fakt si nemyslim, že po pádu Megaupload ještě více klesne prodej legalu. Mě jde jen o jedno. Že prostě pirátství je špatně!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(, 23. 1. 2012 - 15:31:05)
Odpovědět
pirátsví je projev nefunkčního systému (zákonů) to je celé zruš zákony nebude pirátsví :D :D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(jzvc, 23. 1. 2012 - 15:35:26)
Odpovědět
Jsi neskutecne naivni hlupak, odhaduju tak 12 let? Vis za kolik se tu pred par lety prodavala placka? Ano, to byl jeste internet v plenkach a s nim i p2p site a dalsi moznosti vymeny dat....

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Jirka, 23. 1. 2012 - 15:45:29)
Odpovědět
je mi 21, jak sem psal. Jenže je velkej rozdíl mezi plackou a jen datama víš?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Johny, 23. 1. 2012 - 16:07:59)
Odpovědět
Jiří, a že Tě třeba nesere, že nenažranci z OSA si účtujou za každý CD/DVD/HDD/monitor/telefon atd atd outorský poplatek? To je normální zlodějina! Ja se živim psaním sw a ve volných chvílích točim domácí video, za poslední léta jsem vypálil stovky DVD s vlastní tvorbou, myslíš, že to někoho zajímá, že mi někdo ty ukradený stokoruny vrátí?

Osobně jsem pro to, aby kapely žily ze živýho koncertování a ne z toho, že sedí na haldě autorskejch práv a živí tisíce hladových úředníků a lobbystů. Fak da syst'm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Vilem, 23. 1. 2012 - 16:33:25)
Odpovědět
Poplatky OSE a celý ochranný svaz je zlodějská organizace, která pirátství bohužel podporuje (protože lidem, jako jsi ty, dává pocit, že když někdo okrádá mě, můžu okrádat já někoho jiného).

Nepodsouvej ale autorům, jakým způsobem mají vydělávat peníze. Jestli se někdo rozhodne dávat své skladby ke stažení zdarma nebo je dodat k posluchači jiným způsobem je jeho volba – ne tvoje.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(hugo dugo, 23. 1. 2012 - 16:57:47)
Odpovědět
jasné. autorom to podsúvať nemusí nik, ale musia rátať s realitou, ktorá je v tomto prípade taká, že digitálne audiosúbory sa proste kopírujú. aj keby sa všetci autori sveta poskladali napoly, je to tak. a je to zároveň vec, ktorá sa dá výborne využiť vo svoj prospech.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Vilem, 23. 1. 2012 - 17:20:32)
Odpovědět
Ale ta realita je špatná, kopírování je špatné (pokud si to autor nepřeje) a je správné proti tomu bojovat.

Jako nejlepší forma "boje" mi přijde zpohodlnění nákupního procesu audiovizuálního obsahu – zkrátka aby bylo pro uživatele přijemnější film koupit, než ukrást (což teď, kvůli všemožným ochranám a nepřeskočitelným protipirátským videím na poctivě koupeném dvd bohužel není).

Jsem proti SOPA, proti OSA, ale i proti kopírování a pirátství.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(, 23. 1. 2012 - 17:37:05)
Odpovědět
tohle chce fakt trochu zamyšlení... zavěr kopírování je špatné cože to je jako internet je špatný cože na základě čeho peněz... fakt jsou pro tebe peníze na prvním místě???

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Vilem, 23. 1. 2012 - 18:11:37)
Odpovědět
Umíš se vyjádřit nějak srozumitelněji?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(j, 23. 1. 2012 - 17:44:29)
Odpovědět
Kopírování není špatné, kopírování je prostě projev. Projev toho, že systém nefunguje. Projev toho, že poptávka a nabídka se prakticky nepřekrývají, nabídka je, ale na archaickém distribučním systému a za přemrštěné ceny, tak si to holt lidi řeší po svém taháním z torrentů, megauploadu a podobně. Až budou existovat e-shopy s hudbou s adekvátní kvalitou a cenou (třeba tak max. do 50 Kč za album, ale spíš ještě míň), tak se najde jenom pár jedinců, kterým bude stát za to to někde hledat, pomalu stahovat a nemít jistotu, co si to vlastně ve skutečnosti stahujou, místo toho, aby si to normálně koupili. Tak to je, jen to někde nechce slyšet.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Vilem, 23. 1. 2012 - 18:09:43)
Odpovědět
Kopírování (krádež) je především projev příležitosti. Stáhnout film je příliš snadné, pohodlné a u nás bohužel legální.

E-shopy s hudbou a adekvátní cenou již existují, máš tu např. iTunes, takže tento argument už je taky mimo.

Nesouhlasíš s cenou, ok, nekupuj. Co nebo kdo ti dává právo skladbu ukrást?


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(j, 23. 1. 2012 - 23:16:13)
Odpovědět
Máš v tom trochu hokej. Kopírování != krádež, a to jak fakticky, tak podle legislativy, a to nemluvím o tom, že u nás to je navíc (pokud mluvím o stahování) i legislativně pro vlastní potřebu naprosto v pořádku. Co se týče adekvátnosti cen, tak to je vysoce individuální záležitost (můj názor je tak za starší album a tak - za nové, vyjímečně možná o trošku víc), nemluvě o geografické dostupnosti, obecnému rozšíření a zatížení DRM.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Vilém, 23. 1. 2012 - 23:28:32)
Odpovědět
Ano, já vím, stahování je u nás legální, bohužel (výše to píšu). O definici jestli to krádež je nebo není se hádat nebudu. Připravuješ autora/vydavatele o potenciální zisk – to je pro mě krádež.

"Co se týče adekvátnosti cen, tak to je vysoce individuální záležitost "
O tom ale ty nemáš co rozhodovat. Ty se můžeš (měl bys) jen rozhodnout, jestli koupíš/nekoupíš.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(j, 23. 1. 2012 - 23:39:51)
Odpovědět
Nojo, holt mám na to diametrálně odlišný pohled, a tak mi dle tvé definice nezbývá nic než to "krást". Samotné autory tím poškodím minimálně (kdyby většina zisků šla jim, tak je to zase v trochu jiné poloze) a jestli tím poškodím vydavatele, tak to je mi srdečně jedno, protože to, jak se chovají, nemá obdoby. Ideálně kdyby zkrachovali, do jednoho (to se ale bohužel nestane) a autoři i spotřebitelé se zbavili zbytečné přítěže, obě strany by z toho jen profitovaly (z principu nižší ceny a přímý tok financí k autorům). Navíc v dnešní době technicky nic neřešitelného.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(jzvc, 23. 1. 2012 - 17:56:41)
Odpovědět
Nikdo nenuti autora dilo zverejnovat, pokud se mu nelibi prostredi, at si to strci do suplete, to je jeho svaty pravo.

Sevci taky rvali kdyz prisel Bata a oni prisli na buben, protoze se nebyli schopni prizpusobit technologii. Labely prijdou na buben uplne stejne, je to jen otazka (kratkeho) casu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Vilem, 23. 1. 2012 - 18:15:11)
Odpovědět
Ne, je to přesně naopak. Nikdo nenutí tebe dílo ukrást.

Pokud se ti cena nelíbí, máš smůlu. Alespoň do té doby, než si autor/dodavatel uvědomí, že musí zlevnit.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(, 23. 1. 2012 - 18:59:28)
Odpovědět
já nic nekradu vše je online a stahování je legální přestaň trolit jo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(, 23. 1. 2012 - 19:32:10)
Odpovědět
tak už i osa.cz vypadává

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Michal, 23. 1. 2012 - 16:59:55)
Odpovědět
A ze OSA i na zadost autoru o prominuti za polatek na dobroc. konzertu, vyzadovala penize za skaldby je co???

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Vilém, 23. 1. 2012 - 17:22:58)
Odpovědět
Čti znovu. Říkám, že OSA je zlodějská organizace, která musí zmizet. Krádež AV obsahu je ale jiné téma.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(, 23. 1. 2012 - 17:42:08)
Odpovědět
av obsah je i moje pamět lol za tu taky mám platit digitální věk prostě bude kopírování a už se postavíš ty a nebo i klidně papež na hlavu jinak to pak nebude digitální věk ????? přestaň už tu sypat tu propagandu a přestaň na 1 měsíč číst noviny a všechny zprávy pak se o tom znovu zamysli a pak sem piš názor co z tebe vypadne na tenhle co teď máš se nedá dívat je prolezlej smyšlenejma informacema z manipulativního tisku a lživé politické divadelní hry nasáklý reklamí vizualitou a čpící zvětralou kolou

AV obsah
(bordelar, 23. 1. 2012 - 18:46:44)
Odpovědět
co to znamena, a jak to hodlas v digitalni forme definovat? jak poznas ze dva identicky soubory maji nebo nemaji licence? ...

mimochodem, tady je lepsi distribucni model pro muzikanty: nahraju pisnicku/natocim klip. rozeslu spam na emailovky, mobily, atd obsahujici toto "dilo". adresati mohou srkze REPLY reagovat, a treba dostanou slevu na cely album nebo koncert.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Kostas, 23. 1. 2012 - 19:00:46)
Odpovědět
"Možná by stačilo, kdyby se to zboží prodávalo za přijatelnou cenu.., ale to by se na každé písničce nesmělo nakrmit 150 firem a asociací apd.."
a OSA. Ta nám všem neprůhledná OSA.


Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(w, 23. 1. 2012 - 14:19:15)
Odpovědět
Ja vas asi chapu. Taky se mi nelibi to ze lidi kradou widle, taky se mi nelibi ze lidi kradou nahravky trebas D.Landy, kdyz on o to sam nestoji, narozdil od trebas J.Nohavicy. Ale vite to je jak kdyby nekdo udelal razii na mobilniho operatora jen kvuli tomu, ze se pres mobilni telefony mohou domlouvat nelegalni veci (kradeze, terorismus atd.) Pres mobilni telefony dochazi take ke stahovani onoho neceho co se nazyva nelegalni obsah. Dojde k zatahu na mobilni operatory a zabaveni jejich majetku jen kvuli tomu ze je skrz jejich technologie umozneno delat nezakonne veci? A pokud ne, proc ne?

Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Jirka, 23. 1. 2012 - 14:25:11)
Odpovědět
Ano, todle je v celkovém měřítku špatně. Ale myslím že je to nejúčinější kladivo. Všiměte si, kolik vzniká nových uploadovacích serverů. Proč? Pro prachy z pyrátství!!! To že tam někdo nahraje např doc (1MB) s informace. To je pro server nic. Ale že tam někdo nahraje film, hned maj z toho balík. Každej to ví, že na serverech je nelegální obsah, i sami administrátoři moc dobře, ale jelikož se zatim nic nedělo, tak si myslel, že jsou v bezpečí. Teď se ukázalo že ne a budou se o svůj majetek bát.

Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Aleš, 23. 1. 2012 - 14:45:15)
Odpovědět
Mám dodávku. Živím se půjčováním místa v dodávce, někdo tam vozí maso někdo kokain, jak já to mám vědět když je ta dodávka obrovská... Takže mi dodávku vezmou a výdělek také za to ,že tam byl kokain a ne maso, hm logické.

Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(karel, 23. 1. 2012 - 15:10:11)
Odpovědět
A to mluvite o Megauploadu? Pak je ta analogie takhle (po přečtení obžaloby, zabavených e-mailů atd.):

V minulosti jsem byl odsouzený za hodně podvodů, na akciích, kartách a zpronevěrách jsem okradl poměrně dost lidí. Teď jsem si koupil dodávku. Živím se půjčováním místa v dodávce, někdo tam vozí maso, někdo kokain. Já se tvářím, že o tom koksu nevím, ale v kanclu si píšeme s kolegama maily a smějeme se tomu, že musíme být největší distributor koksu v okruhu 1000 kilometrů. Dělám všechno pro to, abychom se nemuseli moc omezovat a mohli ten koks vozit dál, protože mi na rozdíl od masa sakramentsky dobře vydělává. Snad to bude v pohodě.

Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Jirka, 23. 1. 2012 - 15:13:09)
Odpovědět
Naprosto dokonalý :D Souhlas. A kdo si dál myslí, že je vše v pořádku...

Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(jzvc, 23. 1. 2012 - 15:39:16)
Odpovědět
Trochu to upravim, OK?

Ty ten koks vozis dodavkou v cojavim bengalsku, kde je to naprosto legalni cinnost, ale protoze nekomu v US se nelibi co delas a ze ten tvuj koks kupujou jejich lidi, tak misto aby si resili svuj problem na svym pisecku, vyslou komando aby odprasklo tebe.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Vin, 23. 1. 2012 - 16:15:04)
Odpovědět
Až na to, že prý měli servery ve Virginii...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(jzvc, 23. 1. 2012 - 17:59:17)
Odpovědět
Ale, a od kdy je v US nelegalni provozovat uloziste? To tam taky zaviraj majitele parkoviste kdyz na nem najdou kradeny auto? Ten hajzl se taky spiknul protoze si za to parkovani nechava platit.

Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Zdeena, 23. 1. 2012 - 15:11:11)
Odpovědět
Kladiva tohoto typu, ani jiná podobná kladiva do svobodné a demokratické společnosti prostě nepatří!

Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Jirka, 23. 1. 2012 - 15:14:38)
Odpovědět
Ne, všichni na sebe budeme hodňounký. To že si od nás někdo něco PŮJČÍ ale nevrátí, to nám taky nevadí. Ale ať nás ani nenapadne na něj vztáhnout prst!

Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Zdeena, 24. 1. 2012 - 00:20:39)
Odpovědět
Prostě zavírat někoho za něco za co ani není zodpovědný je prostě neakceptovatelné. Zavírají snad výrobce zbraní pokud je někdo zabit? atd. atd. těch případů je mnoho. A pokud si od mě někdo něco "půjčí a už to nevrátí" tak by měl být potrestán on a ne firma která vyrobila boty ve kterých mi utekl, na tu opravdu nebudu chtít "vztáhnout ani prst". Navíc oni odstranili celý server takže na to doplatili i ti, kteří tam měli svá legální data a to vaše účinné kladivo dopadlo i ně, ačkoliv se ničím neprovinili.

Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(w, 23. 1. 2012 - 15:15:13)
Odpovědět
Ale nemate az tak zcela pravdu .. Todle se da napsat na kde co a uvidite ze vam to bude sedet jen na megaupload protoze chcete. Ale jinak analogie je napriklad takovato:

---

Ano, todle je v celkovém měřítku špatně. Ale myslím že je to nejúčinější kladivo. Všiměte si, kolik vzniká nových bytů. Proč? Pro prachy z drog!!! To že tam někdo donese např lahev absintu (1L) s alkoholem. To je pro byt nic. Ale že tam někdo vari pernik, hned maj z toho balík. Každej to ví, že v bytech se vari pernik, i sami pronajimatele moc dobře, ale jelikož se zatim nic nedělo, tak si myslel, že jsou v bezpečí. Teď se ukázalo že ne a budou se o svůj majetek bát.

---

a co teď..

Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Jirka, 23. 1. 2012 - 15:18:15)
Odpovědět
Jo, takovádle analogie jde říct. Myslíte snad, že policejní razie proti drogám a pirátství je na stejné úrovni? A teď nechci rozebírat téma, že drogy jsou pro společnost nebezpečné a pirátství ne.

Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(jzvc, 23. 1. 2012 - 15:41:27)
Odpovědět
Drogy jsou pro spolecnost nebezpecne, ale jen z toho duvodu, ze jsou nelegalni. Staci se podivat do US v dobe prohibice - alkohol a jeho potirani byl primo pricinou obrovskeho vzestupu mafie, jeji moci a spousty mrtvol.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(motorka, 23. 1. 2012 - 21:48:24)
Odpovědět
Však nebojte, až USA bude mít internet v rukou, tak se tam taky rozšíří byznys s pirátskými nahrávkami, mnoho mrtvých lidí a podobné... jenom analogie

Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(next_ghost, 23. 1. 2012 - 16:22:46)
Odpovědět
Red Hat roky investoval miliony dolarů do něčeho, co si každý může stáhnout *legálně* zdarma. Přesto je jeho obrat za první tři čtvrtletí roku 2011 přes 900 milionů dolarů a v celkové roční uzávěrce za loňský rok se očekává, že překročí miliardu.

Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(Filip Smola, 23. 1. 2012 - 17:06:34)
Odpovědět
Jediný model co může dobře fungovat i v tomto prostředí je kvalitní věc a malá cena. Jako příklad uvedu PC hry. Takové Call of Duty už jede jen na značce. Kvalita přímo mizivá. Ale prodává se to za cenu okolo dvanácti set. A k tomu každý rok vychází nový díl který prakticky znehodnocuje ten předchozí. A na druhé straně tu máme Elder Scrolls kteří si s posledním dílem, Skyrim, dali několik let čas a pořádně na něm zapracovali. Nedělali grafiku pro konzole ale opravdu kvalitni grafiku aby se využily počítače naplno. Skyrim se prodává za tisícovku, avšak je v tom nekolik let práce a herní doba je, pokud děláš i vedlejší questym i přes sto hodin. Call of Duty má herní dobu slabých šest hodin. Proto si radši koupím Skyrim který je kvalitnější a levnější.

Pokud mám produkt a dám ho do prodeje tak se může stát že ho lidé nebudou příliš kupovat. Co udělám? Podle korporací zvýším cenu abych vyrovnal ztráty. CHYBA! Kdyby místo toho produkt zlevnili, tak by sice za každou kopii dostali méně, ale kopií by se prodalo několikanásobně více.

A pak tu je ještě možnost vydat svůj projekt zadarmo a žít jen z příspěvků co vám zasílají spokojení uživatelé dobrovolně. Jen z těchto příspěvků žije například programátor co vytvořil AdBlock.

Těchto možností je i více akorát člověm musí myslet do budoucnosti a ne že chce teď nějvětší příjem.

Re: Co kdyby ste se trochu zamysleli?
(j, 23. 1. 2012 - 17:33:56)
Odpovědět
Jak víš, že si to stáhne většina lidí? A jak víš, že kdyby si to nestáhli, že by si to koupili? Já vím, tohle jsi tam přesně nenapsal, ale skoro mi to tak vyznívá... ale takhle se to brát nedá. Co se zamyslet třeba nad otázkou, kolik lidí by stahovalo, kdyby existovala rozumná forma distribuce hudby a filmů na internetu, za adekvátní peníze? Nebyly by pak náhodou v souhrnu třeba zisky i vyšší? A hlavně, nedostalo by se víc peněz přímo k autorům, když by se snadno daly eliminovat parazitující články řetězce (vydavatelé a vůbec celá "hudební lobby")?

Expect Us
(Nas, 23. 1. 2012 - 13:49:51)
Odpovědět
We are Anonymous
We are legion
We do not forgive
We do not forget
Expect Us!

Re: Expect Us
(karel, 23. 1. 2012 - 15:03:36)
Odpovědět
Ale az za chvili, ted mama vola k veceri.

Re: Re: Expect Us
(...., 23. 1. 2012 - 15:28:39)
Odpovědět
:D:D

Re: Re: Expect Us
(Jirka, 23. 1. 2012 - 15:31:12)
Odpovědět
Přesně to si myslim, když čtu FB komenty na Anonymous CZ/SK :D

Re: Re: Expect Us
(Vin, 23. 1. 2012 - 16:13:01)
Odpovědět
http://archiv.roumen.cz/archive/real_anonymous.jpg

:-D

Re: Re: Expect Us
(j, 23. 1. 2012 - 17:53:51)
Odpovědět
To melo bejt vtipny? Ja jenom abych vedel, jestli se mam smat, nebo ne...


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Internet
články v rubrice

16. 1. 2015 | 31693
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.
24. 4. 2013 | 417
CISPA aneb šmírování internetových uživatelů opět na scéně
30. 1. 2013 | 1796
FISA aneb Jak se Barack Obama změnil ve Velkého Bratra
22. 12. 2012 | 184
Za zavřenými dveřmi OSN při pokusu o přivlastnění internetu
12. 12. 2012 | 448
Hacktivističtí hrdinové z GhostShell a důvody pro jejich boj
8. 12. 2012 | 142
Doporučení OSN, o kterých ani nevíte
25. 11. 2012 | 182
Šmírování a matematika
6. 11. 2012 | 1900
CRYPTOPARTY: Šifrování coby virál
19. 10. 2012 | 1699
STOP INDECT
24. 6. 2012 | 2310
Poslanci hlasovali podle televize, šmírování by schválili i jako ústavní zákon
23. 3. 2012 | 3251
Shromážděná osobní data budou vždy nakonec zneužita proti občanům.
22. 3. 2012 | 4100
Jak lobby mediálního průmyslu a držitelů autorských práv postupně vytváří dystopickou budoucnost Velkého Bratra.
27. 2. 2012 | 11311
My, děti Sítě
25. 2. 2012 | 952
Na Facebooku probíhá protest proti ACTA, spamují se stránky parlamentních stran
18. 2. 2012 | 17389
Ondřej Neff: Akce Anonymous považuji za legitimní způsob odporu
17. 2. 2012 | 25793
Anonymous napadli další weby americké vlády
8. 2. 2012 | 67101
Cenzura a represe mohou lidem otravovat život, ale nikdy nevyhrají, píše Mladá fronta DNES
6. 2. 2012 | 2108
Anonymous získali data ODS
2. 2. 2012 | 507
Web ODS hacknut, Anonymous vyzývají k odporu
1. 2. 2012 | 1006
TOP 09 otevřeně podporuje ACTA
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 31688
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Zvolbovaní Piráti
12. 10. 2014 | Piráti | 20415
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 5661
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33238
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.