16. 12. 2017, 12:16

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Novoroční projev: Klaus varoval před těmi, kdo vybočují z řady


Václav Havel Klaus přednesl 1. ledna 2012 na Pražském hradě vyrovnaný, státnický a mírně fašizující novoroční projev. Klaus považuje dnešní Českou republiku z ekonomického hlediska za stabilní kleptokracii. Přinášíme vám text projevu, který je z části prázdný, z části falešný.



1. 1. 2012


Datum: 1. 1. 2012, Autor: Václav Klaun
Přečteno: 92957x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

Kdo je a odkud pochází ?
(Kovář, 30. 4. 2012 - 20:30:52)
Odpovědět
Václav Klaus,momentálně omylem prezident.Původním jménem Pružinský a pochází z Haliče z jejich židovské komunity !Mimochodem vrátil to pero ?

Klaus je zloděj, ale článek je oslovský
(nn, 11. 2. 2012 - 06:52:06)
Odpovědět
Ten text je infantilní hříčka. Rádobyvtipná pokroucenina, ale beze smyslu, protože pálí na všechny strany. Jakoby Piráti nevěděli z které do které. Máme toho zloděje obdivovat nebo na něj plivat?

Re: Klaus je zloděj, ale článek je oslovský
(gogan, 18. 2. 2012 - 01:18:23)
Odpovědět
No to si vyber sám, ten chlap je informovanej a chytrej, když mluví na rozdíl od jinejch i něco říká.
PS: tobě něco ukrad, že mu říkáš zloděj?

HdbMlhafzCgUn
(xcpdnka, 12. 1. 2012 - 13:10:48)
Odpovědět
5WX8GI fjingeskyptg


(, 5. 1. 2012 - 18:37:24)
Odpovědět


(školník, 4. 1. 2012 - 14:26:04)
Odpovědět
Samosebou jsem myslel Pancho Villu

svobodní,ubozí,bílí muži (asi spíš mužíčkové)
(školník, 4. 1. 2012 - 14:22:22)
Odpovědět
Já si nejsem jist ale přijde mi že ten Vašek má hodně obdivovatelů- jen nevím proč,proč mají desperádi kteří když si sami nenakradli,vehementně v Tom pomáhali druhým-takový ohlas. Dá se to pochopit třeba u Janošíka,Pancho Vilou-ti kradli bohatým despotům a podporovali chudé. Jaká osobnostní vada vede tyto povětšinou muže středních let k obdivu k satanu Klausovi a jemu podobným hrdinům privatizací,ohýbání pravdy a našich hřbetů-k maloměšťácké 'morálce' ,ultraliberalismu,konzervativizmu a jiným blbostem jež měly zemřít spolu s fašismem a bolševismem s koncem minulého století. Řekl by jsem že v Tom bude jistá neukotvenost těch hlupaků v běžném životě a potřeba mantrického opakovaní pravicových a ultraliberálních ppravd,jež vede k pocitu důležitosti sebe sama jakožto součásti něčeho nezpochybnitelného. Jo a většinou se nenarodí jako chudí kteří si musejí vše včetně VŠ tvrdě vydřít.

Prostě,neberte je vážně,je jich málo i když jsou slyšet.
Občas by jsem nezavrhoval ani pár facek.

Jo a taky se mohu plést- nejsem Klaus.

Měl pravdu ochotník Havel, nebo šarlatán Klaus ???
(Sniper, 3. 1. 2012 - 20:18:16)
Odpovědět
Pravda a láska sice nezvítězily, ale „nepolitická politika“ má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.

Všechno už tady jednou bylo – jenom adresný volební systém na účetním principu nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnic

Re: Měl pravdu ochotník Havel, nebo šarlatán Klaus ???
(, 4. 1. 2012 - 15:20:02)
Odpovědět
Myslím že nadpis je perfektní. Doplňuje to co jsem zaznamenal v Literárních Novinách. Přijde mi že Havlův život je celkem vydařený režisérský počin- ať už chtěný či ne. Možná to sem nepatří ale přijde mi že by bylo hloupé odsuzovat ješitného starce Klause a vynášet do nebe ochotníka Havla(netvrdím že to tento článek činí).
Havlománie posledních dnů nám ukazuje čím se tento státník stal-obchodní značkou- a může si za to sám. Láska a pravda je k ničemu když je bezobsažná. Skutečná humánní osobnost si nevybírá kde je zapotřebí být humánní ale je tvrdá a nekompromisně napadá všechno bezpráví. Takový havel nebyl i když se mu to přisuzuje.
Klaus je případ sám pro sebe-ten si na kladného hrdinu ani nehraje. Je to jen ubohý ješita jež ví jak se prosadit...i když je to občas k pousmáni a občas k pláči.

dobrý překlad
(Pavel Prchal, 3. 1. 2012 - 10:00:22)
Odpovědět
Dobrý překlad z reklamštiny

Re: dobrý překlad
(Miloš Hlávka, 3. 1. 2012 - 11:13:29)
Odpovědět
S jednou výhradou: myslím, že k oné zdařilé a mediálně úspěšné privatizaci plnicího pera došlo nikoli v Peru, nýbrž v Chile.

Náhodou,
(Kuky, 2. 1. 2012 - 11:05:01)
Odpovědět
s novoročním projevem pana prezidenta souhlasím a hltal jsem každé jeho slovo.

Re: Náhodou,
(Kuky, 2. 1. 2012 - 14:04:47)
Odpovědět
Vydávat se za někoho jiného - takovéto ubožácké podvodnické metody perfektně demonstrují vaši ubohost.

Re: Re: Náhodou,
(Kuky, 2. 1. 2012 - 15:21:51)
Odpovědět
Přesně - uživatel s přezdívkou Kuky nechť hlídá své chování!

Náhodou,
(Kuky, 2. 1. 2012 - 10:01:01)
Odpovědět
kdyby doopravdy mluvil takhle, možná bych i začal poslouchat, co vlastně pindá.

Jak falešné!
(Václav Klaus, 1. 1. 2012 - 23:10:31)
Odpovědět
Tohle mě opravdu, ale opravdu nepotěšilo. Co si o sobě ti ideově neukotvení Piráti vůbec myslí.

Re: Jak falešné!
(Okolojdoucíí, 2. 1. 2012 - 09:41:16)
Odpovědět
Jsi vševědoucí, takže bys to (co si o sobě Piráti myslí) měl vědět ;)

Super parodie!
(Cinda, 1. 1. 2012 - 20:25:20)
Odpovědět
Skvělé, lepší analýzu letošního projevu jsem nikde nečetla. Vy piráti, vy se nezdáte:)

levicove kecy...
(T, 1. 1. 2012 - 20:08:21)
Odpovědět
To jsou zas dobry kecy o nejaky "automatizaci", kterou trh zajistit nedokaze, ale social-fasiste v cele statni mafie by to asi dokazali dekretem z penez nakradenych lidem.

Levicova spina driv nebo pozdeji uchvati vsechny strany :)

Priste volim Svobodne, ne tuhle luzu.

Re: levicove kecy...
(M, 1. 1. 2012 - 20:18:38)
Odpovědět
Pirati se narozdil od svobodnych zmuzou na vic nez na na snuzku pomluvacnych kecu

Re: Re: levicove kecy...
(Okolojdoucíí, 1. 1. 2012 - 20:52:10)
Odpovědět
To i Svobodní se smůžou na víc, než na snůžku pomlouvačných keců. Najděte jiný rozdíl. (Já je znám, ale chci, abyste je dovedl vyjádřit i Vy, a to formou pravdivou.)

Re: Re: Re: levicove kecy...
(Okolojdoucíí, 1. 1. 2012 - 21:07:38)
Odpovědět
zmůžou, snůšku, sorry, blbnu.

Re: Re: Re: Re: levicove kecy...
(ten taky, 4. 5. 2012 - 13:07:41)
Odpovědět
To teda jo, hlavně blbneš s přízní klausovým svobodným. Měli by jste se přejmenovat na Strana svobodných ruských kapitalistů (SS-RK).

Re: Re: Re: levicove kecy...
(qwert, 1. 1. 2012 - 21:08:40)
Odpovědět
TO ABYSTE SI ALE RYCHLY VYHÁZELI ZE STRANY TY NÁCKY, KTEŘÍ VÁM TAM NALEZLI, NEBO VÁS BRZO ZAKÁŽOU :)

Re: Re: Re: Re: levicove kecy...
(Okolojdoucíí, 1. 1. 2012 - 21:30:49)
Odpovědět
Já žádnou stranu nemám, není mi ani jasné, komu je tvůj výkřik adresován.
Na adresu ČPS i Svobodných mohu říct, že si žádných "nácků" ve zmíněných stranách nejsem vědom. (Mimochodem, to už zase nálepkujeme a argumentujeme ad hominem?)
Dále doporučuji studium netikety. Správně bych na Váš neomalený křik neměl vůbec reagovat.

Re: Re: Re: Re: levicove kecy...
(Roj, 1. 1. 2012 - 21:45:06)
Odpovědět
Capslock je to vlevo, zmáčkni a vyřešíš všechny svý problémy.

Re: levicove kecy...
(Brooch, 1. 1. 2012 - 20:20:39)
Odpovědět
Tohle me vzdycky pobavi. No koho taky jineho. Clanek stavi do reality Klause a kapitalista se vzteka. Nic jineho ale delat nemuze. Je pohanen levicovou spinou. Problem se nevyresi v komentari pod prispevkem. Jen slouzi jako uplivnuti, kdyz stoupa tlak a nesouhlasime s tim co cteme. Normalka.

Mmm. Mmm. Myslim, mmmm, ze jsem, ze jsem, nebo jsi mi muj mily Machu, mmmm, ten projev, mmmm, trochu vodflak.

Takže budeš volit stejné zmrdy, jako je Václav Klaus.
(Avanti, 2. 1. 2012 - 19:32:09)
Odpovědět
Tak si to nech pro sebe blbečku, nikdo tu o tvoje zvratky nestojí!!!!

Re: levicove kecy...
(Miloš Hlávka, 3. 1. 2012 - 11:24:13)
Odpovědět
Pro mě za mě třeba Ženaté nebo Rozvedené nebo Registrovaně Spartneřené, vyskytnou-li se strany těchto jmen :-))

Čtěte
(Ginger, 1. 1. 2012 - 20:01:39)
Odpovědět
Copak v tom nevidíte tu ironii?

Pěkný HOGO FOGO :-)
(Vašek, 1. 1. 2012 - 19:59:36)
Odpovědět
Vašek měl Vaška vždycky moc rád a mocinky si ho vážil, což celý národ ví.

PS: Svobodní v diskuzi nemají smysl pro humor.

debilové
(s, 1. 1. 2012 - 19:54:04)
Odpovědět
čúráci zkurvený nepleŤte si pirátskou stranu a pirátské noviny, zmrdi. Držte držky, když o tom píču víte!

Ehm...
(Xeelee, 1. 1. 2012 - 20:02:45)
Odpovědět
A ty jsi vylez odkud? :-) Ty jsi náš příznivec, nebo se jen snažíš vylepšit jejich obraz u diskutujících? ;-) Jasně že PN nejsou stranickým plátkem a Piráty jen podporujou, ale formu jsi zvolik ještě horší než ti kterejm nadáváš :-)

Re: debilové
(Okolojdoucíí, 1. 1. 2012 - 21:03:01)
Odpovědět
PN jsou hlásnou troubou ČPS. A pak jsi tu ty; ty jsi sám sebou - hlásným troubou.

Re: Re: debilové
( , 2. 1. 2012 - 22:07:52)
Odpovědět
spíše zprivatizovaným hlasem ČPS

Je to divoký, ale ...
(Zdenda, 1. 1. 2012 - 19:50:30)
Odpovědět
udědomili si přispěvovatelé, že je článek v sekci HOGOFOHO? čili silná nadsázka a legrace?

Svobodní nebo Piráti? Mám jasno!
(Petr Slepička, 1. 1. 2012 - 19:37:34)
Odpovědět
Nad vámi jsem uvažoval, ale s prezidentem do puntíku souhlasím, narozdíl od vás. Svobodní přinesou svobodu, fašo jste jedině vy.

hele
(Markéta, 1. 1. 2012 - 19:24:52)
Odpovědět
fakt trapný, měli bycho být hrdí, že máme státníkka, který je ochotný pojmenovávat issues

Re: hele
(Okolojdoucíí, 1. 1. 2012 - 21:00:52)
Odpovědět
Klaus je typická 50/50 osobnost. A málokdo je jiný. To, že umí pojmenovat issues, ho ctí. To, že není v některých věcech razantnější a neoblomnější, z něj dělá pózistu. To, že občas použije použije rozum a řekne něco logického, je super. Ale nečiní tak vždy. Prostě 50/50. Ale rozhodně ho mám radši než toho předešlého, teď už ani nevím, jak se jmenoval.

Václav Klaus je typickým technologem moci
(Vladimír Měrák, 31. 1. 2012 - 21:49:30)
Odpovědět
Na 100%. Pro jeho povahu se u nás vžil trefný termín: vychcánek (v ČR nikoli vzácný druh). Srovnatelného prezidenta jsme v našich dějinách už měli: Gustáva Husáka. Podobnost je fascinující – oba v zájmu své moci: tolerovali všeobecnou zlodějnu, mají na svědomí výrazný morální úpadek občanů, jdou na ruku ruským politikům (Husák za přítomnosti 'spřátelených' vojsk, Klaus se snaží o pád ČR do vlivové sféry Ruska z méně průhledných důvodů), bezostyšně lžou občanům, seriózní politici je neberou na vědomí...
Klaus používá rozum neustále, jeho zájmy se nekryjí se zájmy obyvatel ČR ani EU, ale jedná vždy pragmaticky (=zištně). Klaus je naprůměrně inteligentní technokrat s nulovou sociální inteligencí.
Uplatňovat city u politiků se nevyplácí, ale neznám vaši sexuální orientaci, proto vaše láska k prezidentovi může znamenat něco jiného. Politiku si mnozí pletou se zábavním průmyslem, proto taky mnozí politici působí spíše jako kašpaři. A masy čtoucí a sledující bulvár jejich tanečky oceňují aniž by si uvědomili, že mají být na pozoru.
Každopádně Václav Havel byl státník, zatímco Klaus selhal i coby politik, protože se s ním už seriózní politici na světě nechtějí bavit. Proto jej nikam ani nezvou (proč byl např. v Austrálii, když s ním nikdo z představitelů této nevýznamné zemičky nechtěl mluvit a Klaus zabodoval jen v místním bulvárním tisku). Havel nemohl ani za zbytek života stihnout vyhovět všem pozváním, Klaus si minulý týden musel koupit poznávací zájezd do Saúdské Arábie, aby mohl jet do zahraničí a pak nás obšťastnit knihou na téma života, jak jej ostře viděl z hotelu.
Shrňme důsledky prezidentování Havla a Klause. Havel nikdy nic neukradl a jeho konání i tvorba zajistily ČR nebývale vysoký kredit u mnoha milionů obyvatel zeměkoule. Klaus krade i před kamerami a jeho konání (tvůrcem nikdy nebyl) náš kredit srazilo na úroveň srovnatelnou s dobou hochštaplerů typu Milouš Jakeš. Protože prezidentská funkce je v ČR především reprezentativní, Klaus nejen selhal, ale uškodil.
Atd.
P.S.: A to mlčím o Klausově podílu na největších zlodějnách při (potřebném) přesunu majetku v 90. letech. Příčinou astronomických ztrát byly především úvěry kryté státem a hádejte, kdo byl proti privatizaci bankovního sektoru?

Re: Václav Klaus je typickým technologem moci
(Antiklaus, 2. 2. 2012 - 22:36:30)
Odpovědět
Krásný, to by se mělo tesat do kamene.
Jen proč jste se nedostal vy v rozhodující době 1989 ke kormidlu, a nastavil ekonomiku a transformaci země. Privatizace by vypadala také určitě jinak. Teď byste byl jen druhý po Klausovi. Má to štestí ten Havel, že nemusel zvyšovat daně a jiné nepopulární věci jako prezident. To ten Klaus krade i pera a vy máte z toho radost ještě aby ho zavřeli že.

Re: Re: Václav Klaus je typickým technologem moci
(Kores, 4. 5. 2012 - 13:20:05)
Odpovědět
Neměl tehdy totiž zpravodajské krytí jako Havel od CIA ani od KGB jako Klaus, Zeman, Dlouhý (teď např. Fischer).

Re: Václav Klaus je typickým technologem moci
(ten taky, 4. 5. 2012 - 13:04:16)
Odpovědět
Přesně, ještě bych připomněl jak Klaus vyhrožoval Evropě z Moskvy.

Fakt můžeme být hrdí na tohoto kleptomana.
(Avanti, 2. 1. 2012 - 19:36:48)
Odpovědět
To se pak kdejaký zlodějíček cítí líp, když ví že tahle zlodějská svině sedí na Hradě.

Proboha!
(Treepwood, 1. 1. 2012 - 18:52:36)
Odpovědět
Stydím se za to, že jsem kdy uvažoval, že bych Vaši stranu volil.

Re: Proboha!
(Okolojdoucíí, 1. 1. 2012 - 20:56:38)
Odpovědět
Stydět se vůbec nemusíte, a to z následujících důvodů:

1) Projevujete svou emoci anonymně.
2) Vaše uvažování je Vaší soukromou záležitostí. Pokud jste někomu své úvahy sděloval, berte to s nadhledem. Člověk je tvor omylný a z chyb se učí. Některý.

Re: Proboha!
(Xeelee, 2. 1. 2012 - 00:25:18)
Odpovědět
Stydět se nemusíte, protože ti co v diskuzích píšou, že uvažujou nad tím, že by volili nějakou stranu a kvůli něčemu ji rozhodně volit nebudou, by tu stranu v životě nevolili :-) Pokud aktivnějc diskutujou, tak se z nich vždycky vyklubou provokatéři :-)

Re: Re: Proboha!
(ja, 6. 1. 2012 - 09:10:57)
Odpovědět
No to je zajímavá úvaha. Já jsem kupříkladu kdysi uvažoval, že bych Piráty mohl volit, ale je možné, že pro mě byli ve skutečnosti nevolitelní opravdu od začátku, že bylo od začátku jasné, že kromě racionálnějších zákonů o elektronických médiích a větší transparence veřejných zakázek začně strana tlačit typickou levicovou agendu neomarxistického střihu. Otevřel(a) jste mi oči, tímto směrem jsem neuvažoval a možná mi něco uniklo, díky.

Re: Re: Re: Proboha!
(neomarxista :-), 6. 1. 2012 - 12:21:20)
Odpovědět
Ty jsi ale deb.l.
Úplně miluju ty keci o neomarxismu pravicových demagogů.
Všechno co se mi nehodí je marxistické,tedy komunistické,tedy předlistopadové. Bože vy pitomečkové,obviňujete ostatní z demagogií a přitom jste největší demagogove sami-s TIM vaším vsemocným trhem. Nehledě na to že když někdo napíše že chtěl volit určitou stranu ale...tak je to téměř vždy trapný a dětinsky,nevyzrálý 'nátlak'.
Na levicovosti není nic špatného. Pokud jsem levičák a socialista tak nemusím(nesmím) být bolševik-stejně jako naše pravicová vláda asi opravdu nic nemá společného s nacizmem třicátých let-a keci o Tom že nacisté byla levice si nechte pro malé děti.
Přijde mi že jen u nás a možná v Maďarsku je ostudou být levičák-ve vyspělém světě je to běžné-kor když poslední dobou lidé zjišťují že ultrakapitalizmus v kterém žijeme je tak nedokonalý že se musí co nevidět zhroutit. Pak bude nutné najít novou formu-v Tom má demokratická levice šanci.
Já jsem o volení pirátů nikdy nepřemýšlel-až doteď,ale volit je nebudu protože se bojím že se nedostanou do parlamentu a můj hlas bude stracen. Škoda.A rozhodně si nemyslím že by to byla nějaká marxisticka strana.

P.S. téměř v celé scandinavii vládne levice-mají rozvinutý sociální stát...a jak hrozně se jim tam žije pod diktaturou proletariátu :-)
Je to můj druhý domov a věřte mi že si tam lidé žijí opravdu skvěle. Což je samosebou daně i mentalitou.

Re: Re: Re: Re: Proboha!
(ja, 7. 1. 2012 - 11:37:14)
Odpovědět
Ty nejsi neomarxista, Ty jsi provokatér. Zřejmě se snažíš levici zdiskreditovat, což je mně osobně sympatické, ale způsob, jaký jsi zvolil, není příliš vhodný. Osobně bych volil mírnější tón a do příspěvku bych zakomponoval ty bludy, které se neomarxistům honí v hlavách. Snahu ale oceňuji, máš bod.

Re: Re: Re: Re: Re: Proboha!
(neomarxista :-), 9. 1. 2012 - 08:38:09)
Odpovědět
Pěkné prd a ty to víš. Jestli narážíš na občasné chyby tak to je kvůli tomu že píšu z pda a nechci tím strávit víc jak deset minut. Co se týká ideového obsahu tak za tím si stojím. Není na tom nic špatného. Když nemám co říct tak asi v jistých kruzích platí že má člověk napsat nebo říct úplnou blbost a to postačí. Je mi jedno co si myslí takoví jako jsi ty,idiotů je na světě spousta a ztrácet čas s jedním je naprostý nesmysl. A ani malinko se nestydím za svůj nemírný tón,občas je lepší být sprostých než politicky korektní. Takže jak zpívají mí oblíbení INC Socialismus je cesta. A pár demagogů co neustále vytahují bolševického kostlivce že skříně a modlí se k pravicové modle volného trhu nejsou nic než nic. Znovu říkám mrkněte do norska a pak pruďte. Ne že by tam byl ryzí socialismus ale sociální stát tam je silný a je to prostě fajn.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proboha!
(ja, 11. 1. 2012 - 00:47:36)
Odpovědět
Bravo. Ztrácet čas nechceš, píšeš z PDA a nakecáš toho za pět. To je asi buďto grafomanie nebo nějaký druh tiku. Nejlepší ovšem je, že soustavně odpovídáš na něco, co ten druhý neřekl.

Ubohý článek
(D, 1. 1. 2012 - 18:41:39)
Odpovědět
hodný akorát tak pirátské strany...

Re: Ubohý článek
(Okolojdoucíí, 1. 1. 2012 - 20:54:06)
Odpovědět
A kdy (dle Vašeho skromného odhadu) se z Vaší strany můžeme dočkat nějakých argumentů?

Re: Re: Ubohý článek
(residuum, 4. 5. 2012 - 12:55:06)
Odpovědět
Říká ti něco "smysl pro humor"? Tipnul bych sí, že jsi Klausovy neoliberální strany svobodných občanů Mach-Payne, že? Strany která se ani za mák nestará o svobodu občanů ale o svobodu "ruského kapitálu", že? Přesně v intencích Klause, pardon Putina.


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



HogoFogo
články v rubrice

27. 6. 2013 | 338
Kramaření v Kramářově vile a co bylo příčinou
1. 4. 2013 | 479
Pirátská strana se dělí na dva samostatné politické subjekty
20. 1. 2013 | 303
Pirátská strana se možná změní na Loupežnickou
12. 1. 2013 | 162
Jaroslav Hašek: Obecní volby
19. 12. 2012 | 5029
Političtí Piráti ztrácí nervy, na svém fóru cenzurují příspěvky.
5. 12. 2012 | 150
Oteplovna
29. 11. 2012 | 111
Ze zasedání vlády
10. 8. 2012 | 596
Olympijský výbor vyslyšel Svěráka: Česko má konečně šanci na zlatou medaili
3. 5. 2012 | 4233
Zkopírovali nacistický web, teď na něm vydělávají miliony
26. 4. 2012 | 145
26. duben - Světový den duševního vlastnictví
1. 1. 2012 | 1194
Novoroční projev: Klaus varoval před těmi, kdo vybočují z řady
27. 8. 2011 | 150
Věříte v kopírování?
20. 4. 2011 | 574
Okénko Senátora: Otřesné svědectví o stavu naší politiky!!!!
1. 4. 2011 | 407
Česká pirátská strana vytvoří pracovní místa pro celou Českou republiku
28. 3. 2011 | 4821
Ústavní soud volby nezruší, Rychetský jako kompenzačka prezidentem!
9. 3. 2011 | 394
Volit Piráta?
22. 2. 2011 | 2191
Uživatelé BitTorrent žalováni za sdílení sexuální nahrávky Paris Hilton
6. 1. 2011 | 154
Králové na Hradě
28. 9. 2010 | 17193
Dilia: Svatý Václav letos naposledy zadarmo
25. 9. 2010 | 4419
Vtipálek ve sněmovně
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 31416
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Zvolbovaní Piráti
12. 10. 2014 | Piráti | 20404
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 5661
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33238
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.