17. 12. 2017, 7:19

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Španělsko asi bombardovat nebudou


Už druhý týden demonstrují v ulicích španělských měst nespokojení, převážně mladí Španělé. I přes informační blokádu demonstrace sílí. Zřejmě proto se vládnoucí struktury rozhodly použít proti demonstrantům brutální sílu.



27. 5. 2011


Datum: 27. 5. 2011, Autor: Ivo
Přečteno: 46748x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

A komu dělá propagandu Ivo Vašíček a pirátská strana ?
(smrdíte, 2. 6. 2011 - 01:46:07)
Odpovědět
Zatáhnout do takto postaveného článku Lybii (a to asi i bylo cílem článku), to může jen politické PRASE. Placené, to se vsadím, z USA fondů. Vůbec celé to pirátství v té podobě jakou jste tomu dali mi připomíná Sorosovy aktivity na Ukrajině a jinde. Asi není divu, že odkazujete i festival cenzora v tísni "jeden svět" placený také z těchto zdrojů.

transformace vědomí
(Silence, 1. 6. 2011 - 19:23:31)
Odpovědět
Koukám, že mnoho kidiček asi ani netuší, co se kolem děje.
JDE O TRANSFORMACI VĚDOMÍ, která se momentálně ukazuje na této úrovni jako nespokojenost s režimy, které ovládají masy jako ovce a velice jim vyhovuje, že jsme jen konzumenti-požírači života. Jenomže je stále víci bytostí, které se nenechají ovládat strachem z terorismů, válek, hladu, nových nemocí - uměle vyráběných, krizí a pod.....
Člověk je svobodný a může si svůj život tvořit dle vlastní vůle, ať vědomě, či nevědomě. Díky Bohu je stále více těch, co si ho chtějí tvořit vědomě, cítí, že jsou svobodní. Nehodlají prožít životy u telenovel a v nákupních centrech poslouchajíc, že si zase mají utáhnout opasek o pár dírek. Prostě si svým způsobem tu svobodu berou. A spolehněte se, že to není konec. Přijde to i sem.
P.V.

Re: transformace vědomí
(, 2. 6. 2011 - 23:16:15)
Odpovědět
Tak transformace vědomí? Ty sis asi něco šlehnul:-D


(hihi789, 31. 5. 2011 - 09:21:19)
Odpovědět
Už říkali, čím ten systém chtějí nahradit? Nebo je to jen o "destabilizujme zemi pomocí opitého pohádkami a ono se pak nějak vyvrbí"?

trapas
(Jan Bilek, 29. 5. 2011 - 18:28:26)
Odpovědět
A mimochodem, pisatel asi vůbec netuší co je to brutální síla, a srovnávat španělsko s revolucemi v arabském světě mi připadá tak trapně nepřiměřené jako srovnávat utrpení rozmazlené celebrity držící dietu s koncentrákem.

Re: trapas
(Me, 31. 5. 2011 - 14:20:09)
Odpovědět
Mlátit sedící lidi obuškem po hlavě je brutální, samozřejmě se zabíjením se to srovnávat nedá, ale bolí to hodně, třeba když vás trefí do ucha nebo do oka, těžko to označíte za šetrný zásah.

ach, mládí
(Jan Bilek, 29. 5. 2011 - 18:23:34)
Odpovědět
Ach, tenhle článek mi připomněl mládí, kdy mi bylo šestnást, hrál jsem si na eko-anarchistu a všechno mi bylo jasné.

Dneska mi je jasné mnohem méně věci, ale jednou věcí jsem si jistý - v oblasti tzv. intelektuálního vlastnictví a vůbec uspořádání společnosti by se dalo hodně věcí vylepšit, ale opravdu doufám, že je nebudou vylepšovat podle někoho, kdo je schopný psát podobné tendenční blitky jako je tohle. Piráty jsem volil, ale jestli jsou tohle piráti, tak bych raději volil dospělé lidi.

Re: ach, mládí
(Zdenek, 9. 11. 2011 - 04:53:13)
Odpovědět
Myslite ty co rozkradli a privedli nasi zemi na pokraj bidy?

Víme co se vlastně děje?
(Paja, 29. 5. 2011 - 09:04:28)
Odpovědět
Na mnohých komentářích je znát, že s dosavadními izmy a obrazem republiky jakožto uspořádání v němž je oligarchie, coby zakladatelka nedotknutelná, už v dnešní době nevystačíme. On se ten svět s časem 'trošku' mění. Jak postupují dějiny, globalizace, propaganda, média... Kolikrát si ani nevšimnete, že blábolíte nesmysly které by snad byly aktuální někdy na začátku minulého století. V téhle ubohé zami, osamoceném jazykovém ostrůvku, kde je většina lidí odkázána na to co mu přeloží zprofanovaní novináři je tato úroveň očekávatelná.

Re: Víme co se vlastně děje?
(, 31. 5. 2011 - 18:35:03)
Odpovědět
všechno je pro něco dobrý.. Češi dosáhnou nejdříve vrcholu ;)

Re: Re: Víme co se vlastně děje?
(, 31. 5. 2011 - 18:35:27)
Odpovědět
PS: a ještě ani o tom nebudou někteří vědět :D

socialismus ? komusnismus ? anarchie ??
(siva01, 28. 5. 2011 - 10:44:39)
Odpovědět
A co jde těm Španělům ? Proč nejdou k urnám ? Co chtějí ??

Co chtějí Španělové nevím, ale už vím, že ČPS chce socialismus. Hold budu muset hledat středovou stranu, protože já jsem liberální volič..

Re: socialismus ? komusnismus ? anarchie ??
(next_ghost, 28. 5. 2011 - 10:54:25)
Odpovědět
ČPS že chce socialismus? A na to jsi přišel jak?

Re: socialismus ? komusnismus ? anarchie ??
(Okolojdoucíí, 28. 5. 2011 - 14:10:59)
Odpovědět
Chtějí vládu, která si nebude hrabat do vlastních kapes a pro své kamarádíčky. Vládu, která bude pro lidi, ne pro sebe.

Nemá to souvislost s ideologií, ale se zcela oprávněným požadavkem občana na kvalitní podmínky k životu a seberealizaci.

Ideologií ČPS je informační liberalismus se silnou občanskou společností. Ekonomický směr je nejasný, nicméně informační liberalismus staví na tom, že ekonomická stránka věci se vyřeší sama s dostatkem informací (rozuměj bude vidět na zlodějiny, takže nepůjde rozkrádat majetek státu a nebude problém uživit stávající sociální systém).

Ideologií některých členů (leč nezdají se být ve většině, spíš jen umí řvát nahlas) je i pozitivní diskriminace a cenzura (upírání svobody projevu politicky nekorektním názorovým skupinám; přitom Piráti jsou také svým způsobem nekorektní), ale doufám, že jde spíše o úlet několika členů, kteří už (doufám) ve straně nejsou (resp. budou ve volbách vykroužkováni). Ale to už jsme OT.

Re: socialismus ? komusnismus ? anarchie ??
(Roj, 28. 5. 2011 - 15:14:11)
Odpovědět
Siva01 v jednom příspěvku vyvrátil sám sebe. Gratuluju :-)
Kdyby protestující Španělé chtěli socialismus, šli by k urnám a volili socialisty.

Re: Re: socialismus ? komusnismus ? anarchie ??
(Polaris, 28. 5. 2011 - 21:51:45)
Odpovědět
Oni k urnám jdou a socialisty volí, jen jich není dost na to, aby se jim to podařilo. Právě proto jdou dělat bordel do ulic. Jde o zcela standardní postup těch, kdo svou vizi nedokáží prosadit a proto pořádají demonstrace, stávky atd. a pokouší se vydírat, či poškozovat ostatní. Odboráři, ekoaktivisté a podobní nedělají nic jiného.

Re: Re: Re: socialismus ? komusnismus ? anarchie ??
(Okolojdoucíí, 29. 5. 2011 - 11:27:46)
Odpovědět
Vy se ale vyznáte ve španělské politice...

Re: Re: Re: socialismus ? komusnismus ? anarchie ??
(pirátský puch, 2. 6. 2011 - 02:52:09)
Odpovědět
No pokud tam mají socialisty jako my v ČR a mnoha dalších zemích třeba zrovna i ve Francii, tedy pravicově hlasující a socialismus jen v názvu strany, tak potom jich ani moc být u těch uren nemůže. To ještě nic nevypovídá o tom, co společnost chce, když nemá koho volit a probíhá masivní manipulace voleb, nehledě na to, že ta společnost se často nechá i opít rohlíkem a tak hlasuje pro socialní program (VV), aby pak jejich zvolením podpořili pravicovou politiku.

Re: socialismus ? komusnismus ? anarchie ??
(Mark, 28. 5. 2011 - 20:50:17)
Odpovědět
Urna neurna, volby nebvolby = vysledek je ten samy, neni rozdil. Petr nebo Pavel. Musi prijit nejaka drasticka zmena, jina nez ta saskarna s volbama.

Re: Re: socialismus ? komusnismus ? anarchie ??
(Polaris, 28. 5. 2011 - 21:52:59)
Odpovědět
Ano. Přesně touto úvahou tradičně začínají ty nejbrutálnější masakry. Bravo, soudruhu.

Re: Re: socialismus ? komusnismus ? anarchie ??
(Risa, 7. 10. 2011 - 15:11:55)
Odpovědět
No jasne! Potrebujeme Imperatora a Darth Vader!
Clovece kde Te vyhrabali?

Re: socialismus ? komusnismus ? anarchie ??
(, 31. 5. 2011 - 18:37:05)
Odpovědět
Pokud ještě používáš slovo socialismus v politické diskusi tak nemůžeš volit piráty.
Pravice a levice neexistuje stejně tak jako od nich odvozené pojmy. ;)

Re: Re: socialismus ? komusnismus ? anarchie ??
(pirátský puch, 2. 6. 2011 - 02:52:30)
Odpovědět
Proč to neříct ještě přesněji? Když mlátí za socialismu policie demonstranty, tak to diskredituje v očích mnohých celý socialismus a z komunismus je zločinecká ideologie, když mlátí kapitalistická policie, tak pojem kapitalismus dočasně přestává existovat. Podobně věrohodné, asi jako zestátněné ztráty bankovních domů u kterých se privatizuje jen zisk.

Paranoidní článek
(AJ, 27. 5. 2011 - 23:40:58)
Odpovědět
Zdravim,
tohle je opravdu paranodiní článek.To video je jak dlouhej nudnej záběr z hospodský rvačky a burcující výkřiky kterejma to autor doprovodil zjevně pochází z destruktivní přihrádky "Fuck the system". To mě prostě prudí a nudí-dávám pět a doufám v kvalitnější články

Re: Paranoidní článek
(, 28. 5. 2011 - 10:20:41)
Odpovědět
Jste rozzlobený, protože nechcete znát pravdu, že jste jen přisluhovačem bankéřů a politiků, přitom v hloubi duši znáte pravdu.

Re: Re: Paranoidní článek
(, 31. 5. 2011 - 18:38:04)
Odpovědět
všichni ji znají jen pro ni má každej jinou výmluvu... speciálně v Čechách.

Libyi nelze srovnávat s ostatním
(Dom, 27. 5. 2011 - 22:05:31)
Odpovědět
Libyi do tohoto plest nemužete, byl to punčak, zvlašť kdy 3 týdny před útoky Americké specops zameřovali cíle pro naváděné rakety. Životní úroveň byla v Libyi vyšší než u nás a všiměte si že proti okupantům a rebelům začalo bojovat vlastní obyvatelstvo chráníc Kadáfího. Doporučuji přečíst zelenou knihu a číst relevantní zdroje z Libye překladané např přes gtranslate.

Re: Libyi nelze srovnávat s ostatním
(motorka, 29. 5. 2011 - 18:36:42)
Odpovědět
Pravda... kdo se z prostých občanů této země postavil proti davu na stranu kalouska, klause, ...?
Kdyby USA nerýpala do Lybie, tak už je dnes po rebelii. Kdyby USA nerýpala do Lybie, tak se nebude válčit, tzn. zbrojovkám by neproudil zisk. USA už je problém věřit nos mezi očima.

Ona existuje taková zajímavost, při klepání na první odkaz ve většině textu skončíte po několika klepnutích na článku o filosofii. Tak při podobném zkoumání důvodů "Proč se co dělá?" skončíte u peněz.

Re: Re: Libyi nelze srovnávat s ostatním
(Kuky, 30. 5. 2011 - 09:44:54)
Odpovědět
USA, USA, USA... "Rebely" v Lybii cvičily a vyzbrojily britské jednotky SAS a první tam vletěli Frantíci. Obama ani netušli, která bije.

Re: Re: Re: Libyi nelze srovnávat s ostatním
(pirástký puch, 2. 6. 2011 - 02:03:42)
Odpovědět
Obama samozřejmě tušil která bije. Je např. již veřejně známo, že americká vláda dotuje aktivity, které jsou zaměřené na ovlivňování veřejného mínění v těchto regionech. Mezi angažovanými z amerických vlivových agentur je např. facebook, twitter, wikileaks, marketingový šéf pro blízký východ a střední afriku populárního Google byl tváří protestů v Egyptě atd. USA armáda se bojí více angažovat přímo, protože nemá po Iráku a Afghanistánu i Srbsku/Kosovu žádný kredit a i v evropě jsou již natolik nepopulární a profláklnutí, že na to musí jít oklikou, chtějí-li oblbnout alespoň část veřejnosti. Tedy jdou na to skrze své spojence. Británie je dlouhodobě nejužším spojencem USA. Sarkozy byl hovado vždycky, proto si po něm pojmenoval syna Topolánek, proto zachraňoval Sarkozy francouzské únosce a obchodníky s dětmi z Afriky a v této oblasti má mafie, která Sarkozyho dosadila, stejné zájmy jako mafie ovládající USA.

Kaddafi vedle ropy a sociálního státu, který přerozděluje zisky z ropy směrem k obyvatelstvu Lybie, buduje také africkou unii, která by znamenala oslabení vlivu zahraničních korporací na rozvracení společnosti v africe a zisků z levných nákupů nerostů plynoucích.

Nechapu to
(nautiluZ, 27. 5. 2011 - 21:19:14)
Odpovědět
Proc ty policejni z*rdy neubijou? To nejsou lidi je to jen zver ktera se rozhodla slouzit diktatorum. Policista je pro me ten ktery chrani hodnoty vychazejici z ustavy, zakladnich zakonu a moralnich hodnot na kterych je nase spolecnost postavena. Ne obrnene prase ktere mlati bezbranne deti ktere jen prisly rict svuj nazor.

Zajímavé
(next_ghost, 27. 5. 2011 - 21:09:38)
Odpovědět
Po přečtení první věty článku pod obrázkem mi bylo okamžitě jasné, že autorem je Ivo Vašíček a co bude obsahem zbytku článku. Proč mám čím dál silnější pocit, že všechny jeho články jsou jen recyklací jediné stále stejné myšlenky pomocí nových slov a kulis?

Re: Zajímavé
(Ivo Vašíček, 27. 5. 2011 - 21:38:18)
Odpovědět
Asi proto, že jsou to mé myšlenky. Snad můžu kopírovat aspoň sám sebe.

Re: Re: Zajímavé
(next_ghost, 27. 5. 2011 - 22:25:29)
Odpovědět
To sice můžeš. Ale tyhle pokusy naroubovat pořád tu samou myšlenku na všechny možné události začínají čím dál tím víc skřípat. A navíc mi ani po přečtení víc než tuctu v podstatě identických článků pořád není jasné, co tím chtěl básník říci. Pokud je jediným poselstvím všech těch článků to, že nám vládne globální oligarchie, tak by se celá ta série článků dala zkomprimovat do téhle jediné věty. Psát o tom sérii článků bez jakéhokoliv dalšího rozvíjení té myšlenky je ztráta času.

Re: Re: Re: Zajímavé
(Brooch, 27. 5. 2011 - 23:07:53)
Odpovědět
Polsys. A neni to stejne tvrzeni, jako neustale psat o tom, ze lidi maji hlad, kdyz je vsem jasne, ze bez jidla se to nezlepsi? A ze umiraji na tyfus, kdyz pijou zkazenou vodu? Mysim si, ze podstata problemu je stejna, opakuje se a funguje. Proto maji Ivovy clanky vychozi data stejna ci pribuzna. Souvislosti se ale objevuji nove, ci zname, ale malo sdilene. Nemas ty vudci nemu spis vypestovanou osobni averzi? Chapu, ze to je nekdy otrava a pro mimoradne inteligentni bytost, vlastne od pocatku samozrejmost a nuda, ale uznej, ze davat do souvislosti podstane i kdyz stale se opakujici zaklady veci je dulezite. Nebo ne-e?

Re: Re: Re: Re: Zajímavé
(Art, 27. 5. 2011 - 23:20:21)
Odpovědět
Jednou mi bylo v práci, že v rámci mediálního zpravodajství se píše převážně o událostech. A že je rozdíl mezi událostí a fenoménem. Doslova to tedy znamenalo, napiš článek o tom, že vyjde nový Iphone a rozhodně se ani nepokoušej sestříhat to video s lodí plnou mrtvejch přistěhovalců, který se snažili dostat z jihu do Evropy. Protože novej Iphone je událost, když to emigační tlak z jihu a reakce evropských států na to je fenomén. Tzn. jsem rád, že aspoň někdo se této poučky nedrží a píše i o fenoménech a to tak dlouho, dokud je potřeba. A je hezké, jak se různé fenomény dají ukázat na dalších a dalších událostech. . . ., plus přidávám jednu aktualitu z US kongresu, vím, že o tomhle se mluví již dlouho, ale očividně i tak stojí za zopakování ... http://www.youtube.com/watch?v=-olNr4UuVqY

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé
(art, 27. 5. 2011 - 23:21:05)
Odpovědět
ksakru je už pozdě, omluvte pravopis, konstrukci vět, i smysl mé reakce. . .

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé
(, 27. 5. 2011 - 23:22:01)
Odpovědět
chybí tam "řečeno" a místo emigrační samozřejmě má být imigrační.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé
(Roj, 28. 5. 2011 - 15:26:58)
Odpovědět
Já bych to nehrotil, co je pro jednoho emigrace, je pro druhého imigrace :-)

Re: Re: Re: Re: Zajímavé
(next_ghost, 27. 5. 2011 - 23:59:43)
Odpovědět
Tohle není nic osobního. Ivovy články mi prostě připadají jako klasická snaha dlouho mluvit a přitom nic neříct. Od Piráta bych naopak čekal, že bude mluvit jasně a stručně, a hlavně že když mluví, tak chce říct něco důležitého. Dávání věcí do souvislostí je právě to, co mi v tomhle a dalších jeho článcích chybí ze všeho nejvíc. Prostě očekávám trochu hlubší rozbor souvislostí než jen prosté označení nějaké události za další důkaz, jak je globální oligarchie zlá.

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé
(, 28. 5. 2011 - 10:32:32)
Odpovědět
Já jsem naopak rád, že se o tom takhle mluví, protože je třeba oligarchii sesadit a znovu zavést republiku se svobodným peněžním systémem. Je jedno kde, ale stejně jako buržoazní a průmyslová revoluce, tak i tato "informační" revoluce proběhne napříč všemi státy světa a vlády už nebudou tajně dojednávat, skrytě se domlouvat. MY NEJSME JEJICH ROBOTI, MY JSME LIDÉ A MÁME VLASTNÍ NÁZORY A NEBUDEME SLOUŽIT NĚKOMU, KDO ŠÍŘÍ VÁLKY A HLADOMOR, KDO BOJUJE PROTI SAMOTNÉ PLANETĚ, KDO BOJUJE PROTI NÁM!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé
(ni-tai, 28. 5. 2011 - 20:43:35)
Odpovědět
Bohuzel vam ve skole zamlceli, ze republiku (kdyz nebudeme brat v uvahu tu starovekou reckou) zavedli prave ti oligarchove, aby se zbavili slechty a cirkve, ktere do te doby vladly. Pro ne jste robot, danovy poplatnik, evidencni cislo. cislo. Rika se tomu z deste pod okap.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé
(, 29. 5. 2011 - 13:38:41)
Odpovědět
A co protektorát svobody, práva a trhu, když ne republika?

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé
(petrvlk, 31. 5. 2011 - 18:46:42)
Odpovědět
tak asi polopaticky v číslech... tomu budeš rozumět ;)
-----------------------
ode dneška 569 dnů ;)
-----------------------
a hádej co? :D
ale určitě proto se píší tyhle články i když to tak nemusí na první pohled vypadat...

Re: Re: Re: Zajímavé
(AJ, 27. 5. 2011 - 23:53:14)
Odpovědět
Nevim samozřejmě jak to tam všechno proběhlo, ale zda se mi, že spíš než zrůdná brutalita policejního státu to jsou děsně zpruzený policajti, kterejm přetekly nervy. Hmno rozhodně to neni něco kvuli čemu bych měl chuť bombardovat španělsko.

Re: Re: Re: Re: Zajímavé
(, 28. 5. 2011 - 10:35:48)
Odpovědět
Kolik psychopatů mezi námi žije je až těžké uvěřit. A vy pane si nechte zajít chuť na nějaké bombardování, i když ji zrovna nemáte, vidím jak se vám zbíhají sliny na to někomu ublížit. Možná nás čeká dlouhá občanská válka!

Pokrytecké evropské vlády
(Patrick73, 27. 5. 2011 - 20:04:20)
Odpovědět
Když se před časem něco podobného začlo dít v arabském světě, všechny evropské "demokratické" vlády měly plné huby keců, jak jsou lidé v ulicích v právu a jak je ty diktátory potřeba odstranit. Teď se to děje ve Španělsku a najednou jsou lidé v ulicích lůza a ESP vláda dělá totéž co předtím ti diktátoři. Jestlipak se to bude šířit i do dalších EU států? Vznikne podobná vlna protestů jako v 60-tých a 70-tých letech? S těmi zloději a lháři, kteří vládnou v EU státech by už se mělo pořádně zamávat, už to přesahuje všechny meze.

Re: Pokrytecké evropské vlády
(Bent , 27. 5. 2011 - 23:11:38)
Odpovědět
Od středy se po vzoru Španělska demonstruje v Řecku. Desetitisíce lidí v Aténách, Soluni a na dalších místech. O tom se úplně mlčí. Řekové by rádi předali štafetu Italům. Link na jedno video, přes který se dostanete na další:
http://www.youtube.com/watch?v=E4sc67pfFhw

Re: Pokrytecké evropské vlády
(pirátský puch, 2. 6. 2011 - 02:09:30)
Odpovědět
Šířit se to bude, vyjimkou však zůstane ČR. Zde se budou vajíčkáři organizovat, aby podobné protesty narušili a sic s holými zadky, budou se za kalousky, schwarzenbergy a klause bít do posledního žloutku.


(kralyk, 27. 5. 2011 - 19:55:25)
Odpovědět
@Brooch: Říká se tomu pasivní/nenásilný odpor.

Re:
(Brooch, 27. 5. 2011 - 20:22:49)
Odpovědět
Nejsem pasivniho odporu schopen. Budu to kazit.

Re: Re:
(chappi, 27. 5. 2011 - 20:55:21)
Odpovědět
V tom případě tě média označí za agresivního anarchistu, či případně za teroristu a obrátí veřejné mínění proti tobě, ať už jsou motivy jakkoli ušlechtilé. Velmi těžko se pak rozrůstají řady nespokojenců, když to podle televize vypadá že v prvních řadách jsou opilci a podobná individua a o to při potlačování jde v první řadě...

Re: Re: Re:
(Brooch, 27. 5. 2011 - 21:00:49)
Odpovědět
I mrtvi maji svou cenu.

Re: Re: Re:
(pirátský zápach, 2. 6. 2011 - 02:07:22)
Odpovědět
Opilci a podobná individua tam jsou vždycky, dosazuje je tam za pár piv protistrana. I v ČR. I když mnohem oblíbenější u nás jsou třešinkáři a různá další navedená individua Uhlova typu, kteří plní stejné úkoly, včetně předsedy KSČM Filipa, který pro podobné účely bleskově přiletí zapózovat fotografům a frrrr zase peláší zpátky mezi své pravicové přátele do sněmovny.

Nechapu ze se nechaji mlatit.
(Brooch, 27. 5. 2011 - 19:46:50)
Odpovědět
Bylo by to sebeznicujici, ale ja bych to nestrpel. A asi neprezil.


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Video
články v rubrice

3. 1. 2013 | 2886
Anonymous varují svět před událostmi v roce 2013
24. 12. 2012 | 1250
Pirátské vánoce 2012 - video
1. 12. 2012 | 2876
Video: Protesty ve Slovinsku - „Nejsme praví ani leví, jsme podvedení!“
12. 7. 2012 | 2388
Kdo se bojí konopí
29. 1. 2012 | 37322
Say NO to ACTA - meeting in Prague (28.1.2012)
25. 1. 2012 | 217
Polsko se bouří proti ACTA
20. 1. 2012 | 1262
Anonymous: MEGAUPLOAD IS TAKEN DOWN!! Due to S.O.P.A / US Government
12. 1. 2012 | 417
Anonymous Music - The Anonymous Occupation Alliance (AOA)
3. 1. 2012 | 1860
Budiž... ( p.f. 2012) aneb Novoroční řeč kapitána Achaba
23. 12. 2011 | 1659
Veselé Vánoce s ježky
7. 12. 2011 | 109
Kompletní rozhovor ČESKÉ POZICE s Rickem Falkvingem v Hard Rock Café Praha
3. 12. 2011 | 273
Internet pohřbí bossy hudebního průmyslu, banky i falešné politiky
5. 11. 2011 | 515
Pirátská strana v diskuzi se zástupci OSA a BSA
23. 10. 2011 | 2107
Pirátská strana informuje na demonstraci proti vládě o petici Internet bez cenzury
27. 5. 2011 | 316
Španělsko asi bombardovat nebudou
13. 5. 2011 | 123
Věci veřejné konečně přinesly transparenci do české politiky
16. 4. 2011 | 411
YouTube pořádá školení o kopírovacím monopolu
14. 4. 2011 | 181
Video: Dočetl sem se v tisku, že Klaus ukradl propisku
10. 4. 2011 | 1071
Přišel čas bojovat za Internet.
6. 4. 2011 | 64898
ROBOCOPYRIGHT A.C.T.A.
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 31688
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Zvolbovaní Piráti
12. 10. 2014 | Piráti | 20415
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 5661
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33238
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.