25. 5. 2017, 21:59

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Proces o svobodě léčby konopím vrcholí


Už zítra, ve středu 9. března v Brně pokračuje proces s Dušanem Dvořákem. Ten za účelem léčby pacientů a výzkumu léčebných účinků konopí vypěstoval 310 kg této rostliny, kterou mu následně zabavila policie. Z toho 275 kilo chybí v zápisu soudu o propadnutí věci... U prvoinstančního soudu Dušan dostal za pěstování léčivého konopí podmínku na 30 měsíců s odkladem na 3 roky.



8. 3. 2011


Datum: 8. 3. 2011, Autor: mik
Přečteno: 28767x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

PŘEDSEDA VLÁDY MÁ PRAVDU
(nick07, 10. 11. 2011 - 14:36:56)
Odpovědět
Zásadní pohled není na konopí v jeho škodlivosti nebo léčebnému účinku. Nebezpečí číhá v tom, že kuřák konopí nepotřebuje tabákové výrobky a pitivo. Následně by došlo k výpadku daní v nebývalém rozsahu. Jakmile bude konopí s daní spotřební na vysoké úrovni okamžitě přestane vadit. Vždyť jde jen o peníze.


(anonym, 9. 3. 2011 - 14:56:20)
Odpovědět
držím dušanovi palce!!!
frajer, který ví jak nás farmaceutické firmy podělavají!

Rozsudek
(Brooch, 9. 3. 2011 - 11:53:32)
Odpovědět
Podle zpravy Pirata z Brna, ktery se soudu zucastnil, Dušana odsoudili na 28 měsíců s odkladem na 30 měsíců.

Necasi - definuj "zneuziti jako drogu"
(Q, 9. 3. 2011 - 10:12:18)
Odpovědět
je potreba v tomto pripade naprosto presne definovat co si pod tim ma obcan predstavit v pripade, ze premier rekne "zneuzit jako drogu". Co to znamena? Muze to pan Necas upresnit jak se zneuziva marihuana jako droga? Kourenim? A to prosim zneuziva co a jaky to ma dusledek? Kdo je poskozovan kourenim marihuany?

Re: Necasi - definuj
(hm, 9. 3. 2011 - 14:26:02)
Odpovědět
kuřák, jeho okolí, často rodina, následky mohou být i na potomstvu, to ale platí i pro alkohol a cigarety, což jsou výrobky, které ODS naopak velmi podporuje

ZcMIKpKhFyOjPLMPbye
(wepmjgqmiu, 12. 1. 2012 - 13:46:30)
Odpovědět
IrOcfM nojvzprihuvx

rovny a rovnejsi
(madanmohan, 9. 3. 2011 - 06:59:12)
Odpovědět
Totez lze rici o alkoholu, kde jsme taky mezi prednimi zememi ve spotrebe. Kdy bude prohibice?


(nix, 9. 3. 2011 - 00:32:48)
Odpovědět
Za situaci může farmaceutická lobby. Ta nemá zájem o účinné léky, které vyléčí. Jí vyhovuje vyrábět léky, které nevyléčí, ale nemoc udržují. Potažmo tedy za situaci zákonodárci samozřejmě mohou... Svalování viny na kuřáky je pouze odváděním pozornosti a zastíráním skutečného stavu...

Re:
(Roj, 9. 3. 2011 - 09:11:52)
Odpovědět
Ano, tohle je pravý důvod. Tabák je škodlivější než konopí, ale má taxilnou lobby, že ho nezakážou, přestože 100% uživatelů tabáku ho zneužívá!

Re: Re:
(, 9. 3. 2011 - 11:53:13)
Odpovědět
a co ještě víc...
přestat kouřit trávu není vůbec problém i pro dlouholetého kuřáka marihuany, ale přestat kouřit cigarety je...

Re: Re: Re:
(Tom, 9. 3. 2011 - 13:10:11)
Odpovědět
Nesouhlasím. Kouřil jsem cca 3 roky asi tak půl krabičky denně, pak jsem si jednoho dne řekl "kašlu na to" a ze dne na den jsem přestal kouřit a dám si tak jedno za 1/4 roku na nějaký akci.

Re: Re: Re: Re:
(, 9. 3. 2011 - 14:35:05)
Odpovědět
jedno za 1/4 roku na akci není přestat kouřit uvidíš sám... a nebo jsi šťastný jedinec se super silnou vůlí :)

Re: Re:
(lada222, 9. 3. 2011 - 19:19:48)
Odpovědět
Nesmysl, marihuana je o 50% škodlivější než tabák, ale to není až tak důležité, podstatné je, že tabák je společensky neškodný. Pod vlivem nikotinu nikdo nikdy nic nespáchal!
K léčebnému využití není legalizace třeba. Je to pouhá falešná záminka k volání po legalizaci ze strany lidí, z nichž naprosté většině jde o úplně jiný účinek než léčebný.

Re: Re: Re:
(hm, 9. 3. 2011 - 22:03:56)
Odpovědět
i kdyby to tak bylo, tak tu pořád je povolen alkohol a tam už taková argumentace neplatí bez diskuze

Re: Re: Re:
(Q, 10. 3. 2011 - 00:14:05)
Odpovědět
a kouril jste nekdy marihuanu?

Re: Re: Re: Re:
(lada222, 10. 3. 2011 - 23:31:06)
Odpovědět
Ne, nikdy. Tabákových cigaret odhadem bezmála půl milionu.

Re: Re: Re: Re: Re:
(Roj, 11. 3. 2011 - 12:07:01)
Odpovědět
Už je mi to jasný. Lada222 sem píše zkouřený pod vlivem tabáku, no tak tím se ta "argumentační síla" vysvětluje ;-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
(lada222, 11. 3. 2011 - 14:08:40)
Odpovědět
:-)) to jo, jenže cigareta žádné změny rozumového uvažování nevyvolává, podobně jako káva

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
(Roj, 14. 3. 2011 - 08:58:32)
Odpovědět
A všichni na první pohled vidíme, že ano :-)

Re: Re: Re:
(Filip, 10. 3. 2011 - 06:49:27)
Odpovědět
lada222: Kde jste prosim Vas vzal(a) ze je o 50% skodlivejsi nez tabak? :D:D:D:D

Re: Re: Re: Re:
(lada222, 10. 3. 2011 - 23:35:48)
Odpovědět
Někde jsem to četl, porovnáván byl obsah škodlivin v 1 cigaretě.

Re: Re: Re: Re: Re:
(Ondra.kl, 11. 3. 2011 - 09:41:05)
Odpovědět
Mno jo, jenže to porovnáváte pouze škodlivost kouření tabákových a marihuanových cigaret. Teď zkuste porovnat třeba škodlivost kouření cigaret s se škodlivostí mazání ekzémů konopnou mastí ;)

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
(lada222, 11. 3. 2011 - 14:17:59)
Odpovědět
Takové srovnání přece nedává smysl. Kdyby se z konopí vyráběly pouze masti, tak by s tím žádný problém nebyl.

Re: Re: Re:
(tůfrý, 10. 3. 2011 - 10:18:46)
Odpovědět
lada22: a co kdo spáchal pod vlivem marihuany?? Uveďte jeden konkrétní případ.

Zřejmě nic nevymyslíte, udám se tedy sám:

Včera v dopoledních hodinách jsem spáchal trestný čin. Na střeše jedné pražské budovy jsem fetoval marihuanu a následně jsem měl volnomyšlenkářské a antisystémové myšlenky. Poté jsem se uklidnil a užíval si výhled na Vltavu. Provinil jsem se tím, že jsem pociťoval klid a mír v době, kdy jsem měl pln stresu vydělávat na daně. A pozor, teď to nejhorší - to vše jsem dělal mimo dohled kamerového systému!!!!!!

Je mi ze mě na zvracení.

Re: Re: Re: Re:
(lada222, 10. 3. 2011 - 23:53:30)
Odpovědět
Nevím, jestli existuje taková statistika, která rozlišuje vliv jednotlivých omamných a psychotropních látek. Každopádně nikotin mezi ně nepatří, v ČR není na seznamu návykových látek.

Re: Re: Re:
(Roj, 10. 3. 2011 - 10:49:07)
Odpovědět
"Pod vlivem nikotinu nikdo nikdy nic nespáchal!"

Tak to byl zlatý hřeb diskuse a můžeme zhasnout. Všichni zloději a vrazi byli, jsou a budou NEKUŘÁĆI! :-))))))

Re: Re: Re: Re:
(lada222, 10. 3. 2011 - 23:40:03)
Odpovědět
Pokud z toho dovozujete takovýto závěr, tak to chce spíš rozsvítit:-))).

Re: Re: Re:
(Franc, 10. 3. 2011 - 13:32:24)
Odpovědět
Legalizace,nelegalizace.
Člověk tuto rostlinu nevymyslel ani nevyrobil,tak nemá právo ji zakazovat,následně povolovat.
P.S.Ještě nikdo nezveřejnil statistiku trestných činů pachatelů,kteří byli pod vlivem THC.
Bylo by zajímavé porovnat s alkoholem.

Re: Re: Re: Re:
(tůfrý, 10. 3. 2011 - 13:47:42)
Odpovědět
Přesně tak, a tím spíš nemá právo mi něco zakazovat někdo, kdo lže a krade.


Re: Re: Re: Re:
(lada222, 11. 3. 2011 - 00:07:51)
Odpovědět
Nevím, ale k porovnání bychom museli znát počty konzumentů, v absolutních číslech by alkohol asi vedl, protože pití je běžné, abstinenta můžete pomalu hledat se svíčkou.

Re: Re: Re: spáchal ?
(Pepep, 13. 3. 2011 - 15:41:22)
Odpovědět
A co že kdo kdy spáchal pod vlivem marihuany a o jak závažně protispolečenský čin šlo ? Raději bych se příště účastnil diskuse, kde znám a rozumím jejímu předmětu, být Vámi...

Re:
(hm, 9. 3. 2011 - 14:23:15)
Odpovědět
Nemyslím si, že v tomto se konopí tak moc odlišuje od ostatních nezakázaných bylin. Spíše odhaduji, že důvodem je strach o zisky prodejců drog, protože je to velmi populární droga, kterou si může vyrobit snadno každý v domácích podmínkách.


(, 8. 3. 2011 - 21:43:47)
Odpovědět
No jestli tohle Nečas řekl, tak je to s prominutím č***k (self-censored). To je jak zakázat auta proto, že prakticky 100% řidičů někdy spráchá dopravní přestupek a navíc se v autech už hodně lidí zabilo.

Re:
(, 10. 3. 2011 - 14:53:05)
Odpovědět
Souhlas, auta by se měly zakázat.


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Monstrproces
články v rubrice

30. 7. 2012 | 484
Soud s konopným léčitelem trval 5 minut. Státní zástupci obžaloby stahují
6. 2. 2012 | 99
Válka proti Internetu: The Pirate Bay bylo odepřeno slyšení u Nejvyššího soudu
15. 6. 2011 | 147
Razie proti největšímu německému kinoserveru
8. 3. 2011 | 336
Proces o svobodě léčby konopím vrcholí
13. 1. 2011 | 1601
Advokáti a policie ke kauze libereckého piráta
13. 1. 2011 | 59929
Rozhovor s pirátem: Protipirátská unie manipuluje média
27. 10. 2010 | 285
Konopný velekněz Dušan Dvořák po prvním kole monstrprocesu: „Léčit budu dál“
26. 10. 2010 | 58703
Pátý den procesu s Pirate Bay: „Screenshoty co nic nedokazují“
15. 10. 2010 | 3483
The Pirate Bay u odvolacího soudu: P2P patří ke svobodě projevu
8. 10. 2010 | 103
Proces se zakladateli Pirate bay je v plném proudu
24. 9. 2010 | 256
Příběh piráta 3: Posudek dokazuje nevinu, ale domů vám vtrhne policie!
19. 8. 2010 | 347
Příběh piráta 2: Nezávislý agent Bodiš zasahuje
21. 7. 2010 | 4299
Příběh piráta 1: Corpus delicti – Screenshot!
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 5597
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Zvolbovaní Piráti
12. 10. 2014 | Piráti | 20284
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 3620
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33232
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.