22. 10. 2017, 23:05

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Rozhovor s pirátem: Protipirátská unie manipuluje média


Rozhovor | Případ piráta z Liberce už pronikl do zpráv na Nově, policie kvůli němu vydala tiskovou zprávu a mainstreamová média hlavního protagonistu prezentují jako mladistvého delikventa, který způsobil škodu přesahující 138 milionů Kč. Přišel čas na pohled z druhé strany. Proč to dělal? Kolik vydělal? Ale především, dopustil se vůbec něčeho nezákonného?



13. 1. 2011


Datum: 13. 1. 2011, Autor: Mikuláš Ferjenčík, korektura Olcha
Přečteno: 152229x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

Zloděj křičí " chyťte zlodějě! "
(Cowley, 15. 1. 2011 - 15:22:16)
Odpovědět
Ten kluk linkoval posty,které jsou volně přístupné na webu a možná i tzv.nezákonně podnikal,resp.měl nezdaněný příjem. Neznám dostatečně autorský zákon a ani mne to moc nezajímá,protože na tohle my stačí selský rozum.Je to všechno jen naprostá blbost!

Co mne naopak tady zaráží je úroveň IQ některých přispívajících. Něž tady zase vypustíte nějakou "perlu", tak si třeba projeďte Vaše maily,kde se to jen hemží videem,fotkami,*pps presentacemi atd.V NAPROSTE vetsine jde o dílo někoho jiného a Vy ho nelegálně šíříte!

Jde úplně o to samé a Vy se tady taháte za triko "fuj,ten pirátskej neřád" ale jste stejní jako on.

Tohle byl jen nepatrný příklad,ve skutečnosti toho bude jistě víc,že? Běžte se bodnout,Vy moralisti! Nejdříve si zameťte před vlastním prahem a potom dělejte lekce o morálce!!!




Re: Zloděj křičí " chyťte zlodějě! "
(Zilvar, 15. 1. 2011 - 16:30:06)
Odpovědět
ČPU svým plošným lhaním a uváděním veřejnosti v omyl zjevně porušuje zákony - zneužití moci, nadržování, o šikaně, presumci neviny a pod... Kdyby si mezi sebou vykládali tito horliví novodobí funkcionáři-eurosvazáci co chtěli, tak nic proti tomu... je to jejich styl vrchnostenského myšlení, ale oni tímto aktem defacto usvědčili sami sebe z porušování Ústavy ČR tím, že vystavili občana státu s jeho právy do nehájitelné pozice. Tento klučina se dostane do soukolí státní byrakracie jen proto, že nějaké pseudoumělecké prase má málo a chce žrát víc a víc, aniž by o jeho umění někdo projevil zájem. Proti si tito tzv"umělci" přesedli z galerky do politiky a vymysleli si OSA a ČPU... Ti pak za ně dělají špinavou práci, která spočívá pouze v pronásledování dezorientovaných občanů. OPAKUJI - dezorientovaných. Tedy těch, kteří sledovali účelové lži o našem klučinovi. Rád bych přispěl financemi na nějaké konto, ze kterého by se platil advokát v soudních sporech na ochranu pronásledovaných touto polostátní mafii !!

Re: Re: Zloděj křičí " chyťte zlodějě! "
(Cowley, 15. 1. 2011 - 18:00:25)
Odpovědět
Já všem doporučuji si koupit (ne stáhnout...:-) ) a poslechnout soubor audioknih "Toulky Českou minulostí",
protože je to opravdu moc poučné a zjistíte,že jako český národ vlastně nemáme na co být vlastně pyšní.

Teď to myslím ohledně různých politických a mezinárodních vztahů. Jsme vlastně národ bratrovrahů,politicky a mocensky zkorumpovaných jedinců,kteří pro svou moc,peníze a slávu prodali i vlastní matku,národ nebo vrazili kudlu do zad příbuznému.

A také to tady dnes tak vypadá.Je mi ze toho na zvracení, jak si určitá prominentní menšina národa dělá úplně co chce a pozor: LEGÁLNĚ!!!

Prostě si zákony upraví jak se jí hodí,protože nemá nad sebou žádnou kontrolu a my,obyčejní lidé jsme jim dobří jen na vybírání daní a doplňování rozkrádané státní kasy.

Trávím hodně času v zahraničí a normálně se stydím,že jsem čech...

Re: Re: Re: Zloděj křičí " chyťte zlodějě! "
(Tomáš Fuksa, 16. 1. 2011 - 13:26:58)
Odpovědět
Velká část Toulek je v archivu Českého rozhlasu jako podcast, takže si je můžete klidně stáhnout...

CPU fuj
(pan hacker, 14. 1. 2011 - 13:20:42)
Odpovědět
Mik keď budeš chcieť prevádzkovať nejaký web s online filmami nepoužívaj cz webhostingy poobzeraj sa na nedaleký východ tam keď si založíš hosting tak ti CPU môže cucať p...
Existuje xy webov na ktorých je priamo nahratý film a dokonca aj streamujú televízie ako sú HBO, filmbox... napr www.onlinetv1.com nutnosť ísť cez proxy ale pochybujem že páni z CPU vedia čo je to proxy :D

Skoda
(T2, 14. 1. 2011 - 12:08:10)
Odpovědět
Jeste ze majitel webu nemel u nektereho filmu napsano shlednuto 155135689x to by asi musel platit castku srovnatelnou se statnim rozpoctem :D :D :D

Ale vazne, nic nelegalniho nedelal, zisk nula pokud by na to nekdo zkousel hrat a pocty stazeni a tim i vymyslenou stupidni skodu rozpucuje prumerny pravnik za 5min. Resp. CPU dokazte mi nevyvratitelne kolik lidi co videlo. Presumpce neviny = vy musite neco prokazovat ne ja, ja jsem nevinny. Moc se tesim a doufam ze piratske noviny budou aktualne informovat a sledovat deni kolem teto kauzy. Taky doufam, ze to po vyhranem soudu hned majitel pusti znovu :D Drzim palce.

Re: Skoda
(, 14. 1. 2011 - 13:13:15)
Odpovědět
ale ono nejde ani o to jak to dopadne... hlavní je pro ČPU to, že ovečky co netuší se začnou bát(přece jen ti co to viděly na nově asi sotva čtou tyhle noviny)... a strach jsou nejlepší opratě

Re: Re: Skoda
(sysel, 18. 1. 2011 - 16:01:12)
Odpovědět
jj, presne o to jde, CPU udelala bububu a media to radostne roztrubuji do sveta, ze za 2 roky mladika osvobodi nikoho uz zajimat nebude a docteme se o tom pravdepodobne jen tady :-(

eBbXyJjkwaYRkwh
(rwodddlxp, 10. 1. 2012 - 18:11:02)
Odpovědět
3uzDKv dqauivnxhxkz

Re: Skoda
(pharook, 14. 1. 2011 - 13:32:50)
Odpovědět
Presumpce neviny platí jenom v trestní části sporu. Pokud ČPU šla i do občanskoprávního sporu, je důkazní břemeno na obou stranách.

Re: Re: Skoda
(svobik, 14. 1. 2011 - 21:19:17)
Odpovědět
Podle předchozích postupů se IMHO ČPU spíše připojí s náhradou škody k žalobě v trestním řízení.

CPU suxx
(T2, 14. 1. 2011 - 12:02:37)
Odpovědět
A to je presne ono. Banda vyzirku z CPU si umele vyrabi kauzy, snazi se je dostat do medii aby ukazala jak maka a zaslouzi si prachy od filmovych spolecnosti. Je pro me naprosto absurdni vycislovani skody a to ze tuto nesmyslnou castku bere policie jako platnou, a uz vubec nechapu pozdejsi treba mimosoudni vyrovnani, kdy si nechava zaplatit i CPU. I kdyby byla opravnena a poverena spravnymi vlastniky autorskych prav, tak prece nemuze ani usvedceny odsoudeny pirat platit jim ne? A ono hle znam nekolik pripadu kdy se jim normalne plati.
Stejny tek pochybuju o tom, ze vsechny filmy spadaji pod vlastniky prav, nejakym zpusobem interesovane u CPU. Z rozvohoru s majitelem webu je videt, ze vi o cem mluvi a legislativu zna, proto mu preju aby vytrval a hnal to treba k ustavnimu soudu.

"kopirovaci monopol"?
(Tar, 14. 1. 2011 - 10:50:05)
Odpovědět
Zakon cislo 121/2000 Sb. ma oficialni nazev "Zákon o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon)" - vysvetlite mi drazi pirati proc je jeho pouziti zavadejici, a kde ste prisli na ten vas "zakon o kopirovacim monopolu"?

Re: "kopirovaci monopol"?
(Mikuláš Ferjenčík, 14. 1. 2011 - 11:44:16)
Odpovědět
To že je název zákona oficiální ještě neznamená, že popisuje realitu. Čím se takzvaný autorský zákon ve skutečnosti zabývá je vynucování kopírovacího monopolu. Tedy monopolu "držitele práv" na kopírování díla. To je (narozdíl od "autorského zákona") přesné pojmenování skutečnosti.

Re: Re: "kopirovaci monopol"?
(Tar, 14. 1. 2011 - 13:50:24)
Odpovědět
Nepresne pojmenovani zakona muzes vycitat zakonodarci, ale tezko novinarum nebo policii. U nich by naopak bylo chybou kdyby nepouzivali oficialni nazev ale jakejsi jinej, vycucanej z piratskyho prstu.

Re: Re: Re: "kopirovaci monopol"?
(Mikuláš Ferjenčík, 14. 1. 2011 - 14:22:45)
Odpovědět
Myslím, že z článku je zřejmé, že spíše než o výčitku se jedná o jemné upozornění na zavádějící název zákona.

Re: Re: Re: Re: "kopirovaci monopol"?
(Karel Vales, 16. 1. 2011 - 17:25:53)
Odpovědět
Presneji o ublizenecky brekot.


(Fil, 14. 1. 2011 - 08:57:21)
Odpovědět
Jo "pirate" musis bojovat jejich zbranema. Jinak nemas sanci a ukrizujou te. :-)


(Stix, 14. 1. 2011 - 07:23:17)
Odpovědět
Dobrý den, zajímava teorie máte pro to nějaké důkazy? Nadáváním a úrážkami se pouze shazujete na uroveň malého dítěte které reaguje uplně stejně když mu berou jeho oblíbenou hračku. Kradlo se dřive jak za socíku (to je ta doma o ktere se učíte ve škole v hodinách dějepisu) tak i dnes a krást se bude i nadále. Dokonce bych si dovolil tvrdit že za to ta doba skutečně může, z medií neustále slýcháme kdo komu a za kolik, kde kdo si ulil kolik milionů, bohužel z těch vyšších sférách vlivů stále platí presumpce neviny (volně přeloženo ruka ruku myje). Tak se tu přestante zesměšnovat.
zdraví Stix

Re:
(Okolojdoucíí, 14. 1. 2011 - 07:47:57)
Odpovědět
Jakou teorii máte na mysli? V článku je pouze rozhovor, žádná teorie.

Re:
(ondra.kl, 14. 1. 2011 - 08:08:04)
Odpovědět
Presumpce neviny platí nejen v nejvyšších vrstvách ale všeobecně, neboť ji ukotvuje Listina základních práv a svobod.

Re: Re:
(Kadlik, 15. 1. 2011 - 15:15:34)
Odpovědět
Ano a ta taky rika ze cituji:"Základní práva a svobody se zaručují všem bez rozdílu pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického či jiného smýšlení, národního nebo sociálního původu, příslušnosti k národnostní nebo etnické menšině, majetku, rodu nebo jiného postavení."
coz autorsky zakon zcela evidentne porusuje a tudiz je protiustavni a nemravnej

LOGO ČPU
(karel, 14. 1. 2011 - 02:04:38)
Odpovědět
vypadá jako hákový kříž?

Dane
(marx, 13. 1. 2011 - 22:54:00)
Odpovědět
Síce chápem, že aj jedna aj druhá strana chce byť zásadová.

Ale nepodnikal náhodou chlapec bez registrácie - podnikal. Odvádzal dane - ani náhodou. Programátor to robil za modré oči? - asi ťažko, robil to načierno? ktovie.

Takže to s kľudom môže riešiť finančný úrad. Alebo piráti podporujú aj neplatenie daní?

Re: Dane
(, 13. 1. 2011 - 23:41:23)
Odpovědět
Ve výsledku je jedno jestli ho popraví za podnikání na černo (a zisku 15 000) nebo "upirátění" pomyslných 138 milionů...

Re: Dane
(ondra.kl, 14. 1. 2011 - 08:02:48)
Odpovědět
ano, možná provozoval nezákonné podnikání (neznám přesně hranici) ale o tom tento případ není, kdyby byl tak nikdo ani necekne ;)

Re: Dane
(akalous, 16. 1. 2011 - 11:04:37)
Odpovědět
Dle článku jeho činnost neměla charakter podnikání dle živnostenského zákona, jeho příjmy nepřekročili limit nezdanitelného příjmu. Takže kecy, zastrašování, buzerace.

Re: Dane
(N@cek, 16. 1. 2011 - 11:31:48)
Odpovědět
Btw. podnikat můžeš bez registrace do ročního výdělku 10000 Kč, a jelikož měl výdělej 15K za rok a půl, tak neni co řešit

Re: Re: Dane
(Dochy, 17. 1. 2011 - 12:14:35)
Odpovědět
Tusim, ze je ta hranice výš. 20 nebo 40 tisíc ročně - pro příležitostné (ne soustavné) podnikání. Ziskem by se nejspíš vešel, ale jestli i tou příležitostností to netuším.

Re: Re: Re: Dane
(, 17. 1. 2011 - 14:26:39)
Odpovědět
Pro rok 2010 20 tis. Kč. Dříve to bylo méně.

Úprava zákona?
(lulu, 16. 1. 2011 - 11:47:34)
Odpovědět
Lidi, uvažte tohle, když si jdu něco koupit tak si to nejdřív můžu vyzkoušet, případně to vrátit nebo reklamovat pokud nejsem s tím spokojen.

A jdu si koupit film nebo du do kina, no a zaplatím peníze za něco, ale nikdo mi nezaručí že jsem spokojen s filmem, byla to prostě kravina a já nejsem spokojenej jak sem strávil ten čas a ještě sem za to zaplatil. Tohle ""pirátění"" je velká kravina, většina lidí si film prohlídne nebo stáhne a pokud se mi film líbí tak si na něj zajdu do kina protože vím že to za to stojí, vytáhnu třeba babu na romatiku atd.

Prostě tohle je trošku nedořešený v ohledu zákonů, ať už si koupíš cokoliv vždy to můžeš vrátit a získat svojí útratu zpátky, kdo mi ale zaručí že ten film mě obohatí za zaplacené peníze.

Už jenom kuli tomuhle bych začal "pirátit"!!

Re: Úprava zákona?
(Karel Vales, 16. 1. 2011 - 17:22:40)
Odpovědět
Aha. A kdys naposled predem zkousel rohlik nebo zmrzlinu? Kdys je naposledy vracel, kdyz jsi s nimi nebyl spokojeny? Kdys naposledy reklamoval jizdu na horske draze? Hlupacku, priste zkus prijit s nejakym argumentem, ktery nepujde zborit a pochcat behem 10 sekund.

Re: Re: Úprava zákona?
(hehe, 17. 1. 2011 - 16:53:31)
Odpovědět
tak zmrzliny ani rohlíky nekupuju, ale jídlo v restauraci i zakoupené potraviny jsem již reklamoval několikrát

mimochodem tvoje chcánky neuvěřitelně smrdí

Re: Re: Re: Úprava zákona?
(Karel Vales, 17. 1. 2011 - 19:20:22)
Odpovědět
Jidlo v restauraci a shnile pomerance se reklamuji bezne. Ptam se, kdys naposled reklamoval jizdu na horske draze, koncert, skok padakem, paintball, vystavu nebo jinou vec, u ktere "sis predstavoval jiny zazitek". Nebo ti maji vsechny tyhle veci nejdriv dat zadarmo a pak si pockat, jestli jim milostive zaplatis? :))

Re: Re: Úprava zákona?
(merfolk, 31. 1. 2011 - 03:18:10)
Odpovědět
Sprosťáků či idiotů potká člověk hafo, ale nejhorší jsou vulgární rozhorlení idioti v textové formě, protože jim to není možné říci do očí: seď, poslouchej a zklidni se! U jakéhokoliv produktu, který tu s tím srovnáváš, ubude nějaká energie či hmota samotného produktu a většinou se jedná o velkou část ceny výrobku. U zkopírovaného filmu nikde neubude, pouze se někomu nedostane zisku. Na Kmotrovy sem byl v kině i poté co sem ho viděl v televizi(kdysi ještě u rodičů - teď už takovej nesmysl nevlastním:D)a zaplatil sem rád. Nškteré blbosti co si je pouštím z kompu ani nekouknu do konce. A spoustu dobrých filmů u nás člověk jinak než načerno ani nesežene. A ve finále - když nejsou prachy navíc, člověk prostě stahuje kopíruje. U umění to tak dělal dycky, jen možnosti se nám s technikou poněkud zkvalitnili a rozhojnili. Dost lidí okolo mě stahuje, ale svoje oblíbence kupujou. Mají-li na to.
Auto bych neukradl. Ale stáhl bych si ho kdyby to šlo :)

Re: Dane
(Tas, 25. 1. 2012 - 15:00:23)
Odpovědět
Pokud castka kterou vydelas nepresahne 20k rocne (2012 je to 30K) nemusis mit zivnost ani zdanovat.
O tohle v te cause ale nejde...

nemam rad piraty
(eee, 13. 1. 2011 - 18:05:56)
Odpovědět
Nemam rad piraty, jsou to bezohledni paraziti, jeste jeste horsi nez romove, pro ktere mam vetsi pochopeni. A jedinci jak tento pirat, co to organizuji a na piratstvi se podili velkou merou, ti si zaslouzi dostat pres prsty velkou merou. Jsem rad ze spravedlnost aspon malilinko zasahuje. Protoze ja jsem presvedcen, ze naprosta vetsina piratu si je vedoma, ze jejich chovani je spatne a chovaji se takto hanebne a bezohledne jen proto, ze jsou presvedceni, ze na ne nikdo nemuze. Kez by bylo potrestano aspon par desitek takovych jedincu rocne.

Re: nemam rad piraty
(Okolojdoucíí, 13. 1. 2011 - 19:06:11)
Odpovědět
Jo, obhajovat a podporovat špatný zákon a chamtivé lidi, to vyžaduje velice pokřivenou osobnost, viď, Markéto?

Re: Re: nemam rad piraty
(eee, 13. 1. 2011 - 19:31:03)
Odpovědět
Neobhajuji spatny zakon, o tom jsem nerekl ani slovo. Ten je mi ukradeny. Nesnasim chamtive zlodeje, kteri kradou to, za co cestni lide plati. Tim na nich tak parazituji a ztrpcuji jim zivot.

A kdo je chamtivy, ten kdo pracuje a chce za svou praci odmenu a nebo ten, kdo tu praci ukradne?

Re: Re: Re: nemam rad piraty
(astray, 13. 1. 2011 - 19:38:37)
Odpovědět
Čistému vše čisté a křišťálovému vše křišťálové, to je tutovka.

Re: Re: Re: nemam rad piraty
(Roj, 13. 1. 2011 - 19:50:44)
Odpovědět
Čím ztrpčil život konkrétně tenhle člověk konkrétně komu?
Víš to, nebo zas jen tak plácáš?

Re: Re: Re: Re: nemam rad piraty
(eee, 14. 1. 2011 - 05:28:46)
Odpovědět
Kvuli piratum vznikaji ruzna hloupa omezeni a opatreni, ktere zbytecne otravuji zivot.

Re: Re: Re: Re: Re: nemam rad piraty
(Okolojdoucíí, 14. 1. 2011 - 07:48:48)
Odpovědět
Jaká například? Já zatím na žádná nenarazil.

Re: Re: Re: Re: Re: nemam rad piraty
(tk, 14. 1. 2011 - 13:21:15)
Odpovědět
kdo chce psa být klacek si vždy najde

Re: Re: Re: Re: Re: nemam rad piraty
(PetBad, 14. 1. 2011 - 13:50:03)
Odpovědět
"...různá hloupá omezení..."

Eh, nedá mi to, musím... zjevně máte pravdu :)

UGdtaPjVlMYFwDuLSP
(Dernell, 29. 12. 2011 - 21:04:55)
Odpovědět
Yup, that'll do it. You have my apprectiaoin.

Re: Re: Re: nemam rad piraty
(Okolojdoucíí, 13. 1. 2011 - 20:18:37)
Odpovědět
Dovzdělejte se, nikdo nic nekrade.

Re: Re: Re: Re: nemam rad piraty
(eee, 14. 1. 2011 - 05:24:58)
Odpovědět
Samozrejme ze krade, dovzdelej se sam.

Re: Re: Re: Re: Re: nemam rad piraty
(Okolojdoucíí, 14. 1. 2011 - 07:45:30)
Odpovědět
Fajn, uveďte paragraf, podle kterého se pirátění považuje za krádež. Jak říkám, dovzdělejte se, říká se tomu jinak a s krádeží to má společného asi tolik, co slivovice s panenkou Barbie.

Re: Re: Re: nemam rad piraty
(L.L., 13. 1. 2011 - 22:51:35)
Odpovědět
krademe protoze nas k tomu donutila doba, protoze jsme chytrejsi nez ostatni a umime to, protoze JA>>TY, dal se ti klidne budu vysmivat do tvare protoze nic nezmuzes je slova a slova, ano toho kluka je mi lito ani se neda nazvat pravym piratem proti tomu co provozuji jini byl pouha molekulka v mori on je jen nevedoma obet celeho systemu a pokus o exeplarni potrestani a odrazeni ostatnich od stahovani a sdileni filmu..., nas ale nezastavite protoze na to nemate a vzdy budeme o krok pred vami a pobavene sledovat vase ubohe pokusy

pozn.: vsimli jte si ze ten kluk ma platit pokutu jeste vyssi nez provozovatele pirate bay? usmevne? ironicke? ale kdeze tuhle castu si Marketka nemohla vycucat z prstu ale rovnou z p*dele

Re: Re: Re: Re: nemam rad piraty
(eee, 14. 1. 2011 - 05:32:21)
Odpovědět
Zadna doba vas k tomu nedonutila. Kradete proto, ze jste bezohledni a chamtivi sobci. Nejste chtrejsi nez ostatni, jste jenom bezohlednejsi. Jste proste zmrdi.

Re: Re: Re: Re: Re: nemam rad piraty
(madhu, 14. 1. 2011 - 08:28:02)
Odpovědět
Nic jsi nepochopil.

Re: Re: Re: Re: Re: nemam rad piraty
(PetBad, 14. 1. 2011 - 13:53:23)
Odpovědět
A ty jsi ukoptěný nevzdělaný zbabělec. Do očí bys mi tohle totiž nikdy neřekl.

Re: Re: Re: Re: Re: nemam rad piraty
(, 14. 1. 2011 - 14:55:25)
Odpovědět
bohužel, je mi to líto, ale tenhle svět je na hovno a pokud nejsi sobec a myslíš dříve na ostatní než na sebe tak se jen plahočíš :(

Dobro vyhrává jen v pohádkách, bohužel :(

Proto prostě pojďte to tady celé rozkrást ať už není co... (mám dojem že pan Kalousek s knížetem mají tenhle plán někde v podvědomí)

Re: nemam rad piraty
(L.L., 13. 1. 2011 - 22:50:32)
Odpovědět
krademe protoze nas k tomu donutila doba, protoze jsme chytrejsi nez ostatni a umime to, protoze JA>>TY, dal se ti klidne budu vysmivat do tvare protoze nic nezmuzes je slova a slova, ano toho kluka je mi lito ani se neda nazvat pravym piratem proti tomu co provozuji jini byl pouha molekulka v mori on je jen nevedoma obet celeho systemu a pokus o exeplarni potrestani a odrazeni ostatnich od stahovani a sdileni filmu..., nas ale nezastavite protoze na to nemate a vzdy budeme o krok pred vami a pobavene sledovat vase ubohe pokusy

pozn.: vsimli jte si ze ten kluk ma platit pokutu jeste vyssi nez provozovatele pirate bay? usmevne? ironicke? ale kdeze tuhle castu si Marketka nemohla vycucat z prstu ale rovnou z p*dele

Re: nemam rad piraty
(, 14. 1. 2011 - 11:18:23)
Odpovědět
Nemam rad piraty, jsou to bezohledni paraziti,

Jak ten kterej si neco stahne na někom parazituje?

jeste jeste horsi nez romove, pro ktere mam vetsi pochopeni.

Ten kdo si něco stahne pripadně něco sdílí tak má práci a rodinu a platí daně... Což u romů většinou neplatí.

A jedinci jak tento pirat, co to organizuji a na piratstvi se podili velkou merou, ti si zaslouzi dostat pres prsty velkou merou.

O jeho vině rozhodne soud nikoliv TV Nova nebo ČPU.


Jsem rad ze spravedlnost aspon malilinko zasahuje. Protoze ja jsem presvedcen, ze naprosta vetsina piratu si je vedoma, ze jejich chovani je spatne a chovaji se takto hanebne a bezohledne jen proto, ze jsou presvedceni, ze na ne nikdo nemuze. Kez by bylo potrestano aspon par desitek takovych jedincu rocne.

Kéž bys jednou zmoudřel a pochopil že těm nahoře jde jen o vlastní kapsu, a né o veřejné blaho

Re: Re: nemam rad piraty
(, 14. 1. 2011 - 14:59:08)
Odpovědět
no a ty jsi nezmoudřel: když těm nahoře jde jen o svoji kapsu, revoluce jen dosadí stejné-jiné lidi co jim jde o vlastní kapsu...
Neměl by jsi to už pochopit a začít se starat taky jen o vlastní kapsu???
Pokud budete pořád dobráci... ti hanební a zlý budou ve výhodě... pokud budeme všichni hanební a zlý, kdo bude ve výhodě???

Re: nemam rad piraty
(Paf, 14. 1. 2011 - 16:20:35)
Odpovědět
Opravím ťa. Väčšine pirátov je jasné, že robia niečo, čo sa pohybuje na hrane zákona. Nie preto, že by bolo zlé to, čo robia, ale preto, že zákon je zlý.

Re: nemam rad piraty
(Jack, 18. 1. 2011 - 19:59:59)
Odpovědět
Tým, že si odsúdil Rómov, si jasne ukázal do ktorej skupiny patríš. Ja len dodám, že si typická ukážka človeka s vymytým mozgom. Som hrdý na to, že som pirát, a budem kradnúť ďalej, a veľmi rád. Kopírovanie a požičiavanie pamätám ešte z doby, keď som chodil na základnú, a vtedy nikoho ani nenapadlo, že ide o niečo nelegálne. Až keď zábavné monopoly začali šíriť svoju propagandu, až vtedy sa z nás stali zločinci. Dúfam, že sa politikom konečne otvoria oči, a zrušia tento smiešny zákon.

sasreLazPHUUZverL
(iumjixak, 12. 1. 2012 - 13:13:45)
Odpovědět
sxdaTd lszcyazafwee

anketa
(defenestrator, 13. 1. 2011 - 15:14:49)
Odpovědět
link na vysledek ankety:
http://mm1.denik.cz/25/2c/anketa_pirat_denik_flash_big.jpg

Re: anketa
(astray, 13. 1. 2011 - 19:43:08)
Odpovědět
Tuhle anketu už jsem kdysi viděl.

Re: anketa
(astray, 13. 1. 2011 - 19:44:42)
Odpovědět
Dík za rozhovor. Tzv. pirát, který vůbec žádným pirátem není, získal mé sympatie.

hnus
(Jaromir, 13. 1. 2011 - 12:53:15)
Odpovědět
Ted sem zkouknul na tu reportáž Novy a co tam předvedli je bulvár nejhrubšího zrna! blicí smajlík

neskutečná mafie tady v tomhle státě člověk platí autorské poplatky za témeř cokoli co umožnuje zkopírování - presumce neviny neexistuje - a oni si ještě dovolí někoho žalovat hnus hnus hnus

Osobnost piráta
(hintzu, 13. 1. 2011 - 12:06:06)
Odpovědět
Teda můžu říct, že po přečtení článku mne opustil i ten zbytek sympatií, které jsem vůči panu pirátovi choval.

Chování ČPU i jejich vyčíslování škod je ostudné a nemorální, ale chování a vyjadřování obžalovaného není o nic lepší. Možná dokonce horší. Soudě podle rozhovoru, by to na opačné straně barikády (třeba jako manažer OSA) dotáhl daleko.

Doufám, že si pirátská strana bude příště vybírat ty, které zkouší hájit, spíš z řad skutečných obětí organizací typu ČPU, než z řad vyšinutých puberťáků, u jejichž výchovy selhali rodiče, kteří si trest (byť mnohem mírnější) zaslouží plným právem.

Re: Osobnost piráta
(Roj, 13. 1. 2011 - 12:13:21)
Odpovědět
Ano, je ostudné, že většina lidí okolo 14 let prochází pubertou. Zakažme pubertu!!!!

Re: Osobnost piráta
(Mikuláš Ferjenčík, 13. 1. 2011 - 12:14:17)
Odpovědět
Byť to není zcela zřejmé, Pirátské noviny a Pirátská strana není totéž. Jsou sice personálně propojené - třeba skrze mě :-) - ale mají trochu jiné úkoly. Pirátské noviny se snaží primárně informovat. Prostě jsme do kauzy přinesli i pohled z druhé strany a že fandíme pirátovi a né paní Prchalové, divíte se nám?

Re: Re: Osobnost piráta
(hintzu, 13. 1. 2011 - 12:42:26)
Odpovědět
Přiznám se, že trochu i divím. Všichni víme, že ČPU a jim podobné organizace mají PR oddělení, která se nestydí lhát,zastrašovat lidi nebo manipulovat média. Z jejich tiskovek i zpráv z doby, kdy jsem s nimi zkoušel komunikovat, je to víc než jasně patrné (výjimku tvoří paradoxně sem tam nějaký výstup ředitelky na čt24, tam jsem ochoten jí většinou uznat body k dobru).

Ale copak se to dá řešit tím, že proti jejich neobjektivitě a lžím postavíte nějakou vlastní nebo volbou otázek a karigující koláží děláte z malého nevychovaného grázla v podstatě lidového hrdinu?

I to je jeden z důvodů, proč má veřejnost problém pirátskou stranu vnímat jako legitimní subjekt (ano, já vím, že tohle jsou noviny, ale jde v podstatě o "stranický tisk" a veřejnost nerozlišuje ani takto daleko). V tomto ohledu mi přišel mnohem lépe podaný článek na diit.

V tomto ohledu bych rozhodně víc ocenil rozbor toho, jestli dotyčný něco spáchal nebo ne (ze zpráv, posudků výkladů (i ten co tu máte vy) a své chabé znalosti zákona se domnívám, že ano), a k němu vlastní "pirátské" vyčíslení možné škody, pokud ano. To mi přijde jako rozumnější boj proti ČPU než jim takhle hrát rovnou do karet – bože můj, vždyť pokud si tenhle rozhovor přečte žalobce, tomu klukovi to leda přitíží. Nehledě na to, že z toho TV NOVA může udělat další top zprávu na téma "zákeřný internetový zloděj se vysmívá všem slušným lidem".

Re: Re: Re: Osobnost piráta
(Marcel Kolaja, 13. 1. 2011 - 13:19:16)
Odpovědět
Ať to čtu, jak to čtu, tak v tom článku asi vidím úplně něco jiného než Vy. Pravděpodobně se dopustil nezákonné činnosti tím, že vydělával bez přiznání zisku, za což by mu měla být vyměřena příslušná pokuta, ale to je vše, co na tom případu vidím potenciálně nelegálního.

Bohužel, jak vidíme na případu TPB, tak je možné, že u soudu to můžou vidět jinak, ale IMHO tady není o čem diskutovat. Ten kluk pouze zveřejňoval informace o tom, kde existuje nějaká jiná informace. To dělá Google taky. Google dokonce dává k dispozici jimi nakopírovaný obsah stránky (cache), což mi z hlediska kopírovacího zákona přijde mnohem problematičtější (čímž neříkám, že to Google dělá špatně; zákon je špatný).

Re: Re: Re: Re: Osobnost piráta
(george, 20. 1. 2011 - 14:01:23)
Odpovědět
plny souhlas

Re: Re: Re: Osobnost piráta
(, 13. 1. 2011 - 13:32:28)
Odpovědět
hele vážně... já ti tvůj názor neberu... jen si pak nestěžuj jak to v tomhle státě vypadá ;)

Re: Re: Re: Osobnost piráta
(, 13. 1. 2011 - 15:54:20)
Odpovědět
Nechapu, ten kluk jednoduse provozoval nejakej web kde linkoval filmy. Takovych webu (vcetne vyhledavacu) existuji tisice. Samo ze provoz neceho takovyho neni zadarmo a tak si na to nechal posilat prasule. Kolik vydelal nebo nevydelal je vedlejsi a rekneme ze tady by se mozna mohlo resit nejaky to podnikani ... (pokud to vubec lze u 16ti letyho kluka).

Re: Re: Re: Osobnost piráta
(PetBad, 14. 1. 2011 - 14:05:12)
Odpovědět
Je to škoda, ale musím dát příspěvku za pravdu. PS po postotřesení vloni (?) prochází změnami a čím dál tím více se odklání od exaktního, věcného pragmatismu k , můjtysvěte, levicovému populismu a mládežnickému aktivismu... čímž opravdu nahrává všem proivníkům a těžce poškozuje budoucí snahy o korigování kamenických nesmyslů a obranu práv a svobod nejen na netu vůbec - stačí poukázat na podobnost teze s tezemi PS a už je po renome. A to mne mrzí.
Co se to tam u vás stalo? :(

Sami sebe začínáte znedůvěryhodňovat a pro konzervativní anebo vzdělanější voliče středního věku jste už (opět) prakticky nevolitelní. Škoda, škoda.
Prchalové a Srstkové musí vrnět blahem :(

Re: Re: Re: Re: Osobnost piráta
(Mikuláš Ferjenčík, 14. 1. 2011 - 14:45:22)
Odpovědět
Hezký den,

Kdy jsme byli volitelní pro konzervativnější voliče, případně pro voliče středního věku?

Mám pocit, že přehlížíte další rovinu sporu. Kvůli těmto případům začíná google odstraňovat odkazy z výsledků vyhledávání. To je trend, kterému se musí piráti postavit už na začátku.

Poslední teze se kterou nesouhlasím je, že by se měla Pirátská strana distancovat od pirátské komunity. To je za prvé mediálně nerealizovatelné a za druhé to také není věrohodné.

Jinak souhlasím, že nesmíme oslovovat pouze pirátskou komunitu, ale představa, že dokážeme oslovit konzervativnější voliče je podle mě lichá.

Poráti jsou nekonformní, to je jeden z jejich znaků.

Re: Re: Re: Re: Re: Osobnost piráta
(PetBad, 17. 1. 2011 - 12:44:06)
Odpovědět
Jste mimo.
Běžnému uživateli internetu nemuselo být na počátku jeho masivního rozvoje u nás zrovna -náct, a to už je patnáct let. I ti náctiletí už dnes mají potomky na střední škole.

A opravdu si myslíte, že konzervativního voliče neoslovíte jasným, pravdivým a exaktním poukázáním na omezování jeho svobod?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Osobnost piráta
(Mikuláš Ferjenčík, 17. 1. 2011 - 13:58:24)
Odpovědět
Budeme se o to snažit, ale rozhodně v rámci snahy o oslovení této skupiny lidí nebudeme odsuzovat piráty.

Re: Osobnost piráta
(kowy, 13. 1. 2011 - 13:16:33)
Odpovědět
Naprostý souhlas. Pohyboval se na hraně zákona, byl upozorněn a stejně si myslel "Oni mi můžou. Já jsem přece hacker!" A vyjádření, že "si nic nevydělal" nebo dokonce blábol "předtím jsem počet návštěvníků manipuloval, ale tyhle čísla už jsou namouduši správná" od někoho komu teče do bot mi připadá značně účelové.

Re: Re: Osobnost piráta
(, 14. 1. 2011 - 11:02:56)
Odpovědět
Problem je ten, ze uz samotny fakt, ze cisla mohou byt manipulovatelna, dela z vycisleni skody car papiru, kterym si Marketa muze tak akorat vytrit (_'_). Neni to totiz nezvratny dukaz. Nasobeni takovych cisel bulharskymi konstantami uz je jen tresnicka na dortu.

Re: Osobnost piráta
(Okolojdoucíí, 13. 1. 2011 - 16:13:57)
Odpovědět
Jenže ti vyšinutí puberťáci jsou snadný terč a budoucnost národa. To, že Vy jste takový nikdy nebyl, nám tu opravdu, ale opravdu nalhávat nemusíte.

ujcmUSoZejIL
(Prudence, 29. 12. 2011 - 09:07:13)
Odpovědět
Deep thought! Thanks for cntoriutbing.

Mate mou plnou podporu
(Michal, 13. 1. 2011 - 11:48:05)
Odpovědět
Bylo by mozna i fajn zverejnit nejakej ucet pro sponzoring boje proti CPU. Troufam si rict, ze tohle je nejpodstatnejsi kauza v historii. Verejnost uz si musi uvedomit o co tu vlastne kraci a ted je obrovska sance jim ukazat jak se tady s lidmi jedna!

Původní hosting
(Heron, 13. 1. 2011 - 11:47:16)
Odpovědět
Možná by stálo za to zveřejnit i jméno původního hostingu, které ho poslalo pryč. Ať víme, u koho nehostovat.

Re: Původní hosting
(Dan, 13. 1. 2011 - 13:15:57)
Odpovědět
jj souhlas, který to byl hosting?

komu platit
(Stix, 13. 1. 2011 - 11:14:41)
Odpovědět
Dobrý den,
muže se prosím někdo vyjádřit k tomu kdo vlastně má uvedených 138M inkasovat? ČPU? děkuji

Fond
(play3r, 13. 1. 2011 - 10:23:44)
Odpovědět
Už je zřízen nějaký fond kde by se dalo přispět na právníka?

Diky
(Trum, 13. 1. 2011 - 09:40:38)
Odpovědět
Musel jsem podekovat. A obrazek sedi. Drzte se pirati.


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Monstrproces
články v rubrice

30. 7. 2012 | 484
Soud s konopným léčitelem trval 5 minut. Státní zástupci obžaloby stahují
6. 2. 2012 | 99
Válka proti Internetu: The Pirate Bay bylo odepřeno slyšení u Nejvyššího soudu
15. 6. 2011 | 147
Razie proti největšímu německému kinoserveru
8. 3. 2011 | 336
Proces o svobodě léčby konopím vrcholí
13. 1. 2011 | 1601
Advokáti a policie ke kauze libereckého piráta
13. 1. 2011 | 59929
Rozhovor s pirátem: Protipirátská unie manipuluje média
27. 10. 2010 | 285
Konopný velekněz Dušan Dvořák po prvním kole monstrprocesu: „Léčit budu dál“
26. 10. 2010 | 58703
Pátý den procesu s Pirate Bay: „Screenshoty co nic nedokazují“
15. 10. 2010 | 3483
The Pirate Bay u odvolacího soudu: P2P patří ke svobodě projevu
8. 10. 2010 | 103
Proces se zakladateli Pirate bay je v plném proudu
24. 9. 2010 | 264
Příběh piráta 3: Posudek dokazuje nevinu, ale domů vám vtrhne policie!
19. 8. 2010 | 347
Příběh piráta 2: Nezávislý agent Bodiš zasahuje
21. 7. 2010 | 4299
Příběh piráta 1: Corpus delicti – Screenshot!
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 19812
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Zvolbovaní Piráti
12. 10. 2014 | Piráti | 20346
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 3642
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33235
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.