30. 4. 2017, 20:47

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
Hip Hop Kemp odráží nazi rap


Známý hiphopový festival Hip Hop Kemp se musel popasovat s ostravskou skupinou Fuerza Arma. Ta se intenzivně zapojila do soutěže o účast na festivalu. Přestože se jí podařilo proklikat na první místo, dostala stopku. Objevily se totiž informace, že její členové sympatizují s neonacismem.



15. 7. 2010


Datum: 15. 7. 2010, Autor: Ivan Macháček
Přečteno: 55998x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 0 čtenářů, celková známka je .
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

Abuse Carisoprodol Potential
(Jeolleyzesdex, 20. 9. 2011 - 15:58:57)
Odpovědět

Good day
I want to be loved like a woman
Sitemap of kalb FDA soma
Kalb FDA soma
Sitemap of soma dis deli Bozeman

Go to the guests

Velmi poucne
(NigDearaHag, 9. 2. 2011 - 04:57:28)
Odpovědět

svoboda??
(dan, 20. 12. 2010 - 19:04:39)
Odpovědět
Je škoda, že zrovna na Pl je možné číst v komentářích pod tímto článkem tolik názorů volajících po zakazování, restrikcích, udávání apod. Lidi když se vám nějaká kapela nelíbí tak ji neposlouchejte, nekupujte jejich cd, nechodte na jejich koncerty ale zakazovat?!? Máte stále totalitu v hlavách ať si myslíte co chcete,přemýšlejte o tom.

Nackové a rapujou!! Nic vtipnějšího není!!!!!!
(aladin, 30. 11. 2010 - 11:06:42)
Odpovědět
Jestli tomuhle teda říkate rap? nechápu jak tuhle reklamu na průjem může vůbec někdo vydat!!! poslouchal to někdo!! na druhou stranu vetšina černochů raperu jsou taky rasisti akorat si to lidi nedokážou přeložit.třeba wu-tang nejvetší rasisti. v reakci nejakého blogu na antifa.cz ze thor steinar je normalní značka mají pravdu protože ji koupil arab!!!!!!!! no není to krásný. kucí plešatý kupujte kladivo ať podpoříte to co nenávidíte.Nazi Raus ať je to po vašem!!!! čert

Re: Nackové a rapujou!! Nic vtipnějšího není!!!!!!
(Hafoskuff, 4. 5. 2011 - 08:44:45)
Odpovědět
Souhlasim že je to vtipný - náckové a rapovat, ale nemůžu souhlasit s tim, že zrovna zmiňovanej Wu-Tang sou rasisti. Alespoň jejich oldschool tracky mam naposlouchaný a nevim podle čeho tak soudíš.
Ale psal si to ještě v 2010 takže sem tu pozdě..


(imax, 17. 7. 2010 - 02:01:13)
Odpovědět
Pokud vidím dobře, kapela žádné neonacistické texty teda nemá, skupina se distancovala veřejně na svých FB stránkách od nacismu, rasismu a xenofobie. Dokonce v textech zmiňují drogy a kladný vztah k lehkým drogám. Na yotube kanálu kapely vidím v oblíbených videa od černošských rapperů a to od shora dolů a to ten kanál funguje už nějaký ten rok. Zvláštní. Jde snad o nějaké drogo-multikulti novodobé nacisty ? :D:D:D Ten článek na stránkách Antifa je zcela trapný.

Non sequltur Ad absurdum
(Pérák, 17. 7. 2010 - 09:11:10)
Odpovědět
koukam, že málokdo četl článek na Antifa.cz,
potom by si mohl ušetřit opakování mimošké "argumentace":

Dalším argumentem toho, že Fuerza Arma nejsou nazi-rapeři je, že se v jejich textech nic „náckovského“ neobjevuje. Toho jsme si všimli i my. Proto se v našem článku nic takového ani nepíše: nebo-li my o koze a náckové a voze.

Odborně se to, co kamarádi FA předvádějí, nazývá Non sequltur, což je logicky chybný závěr založený na nesprávné spojitosti několika tvrzení, typem argumentace je pak Ad absurdum. Takže znova: FA nemá neonacistické texty, snaží se o rádobydrsnou pózu dle polského vzoru, přesto FA je z většiny složená z neonacistů a je propagována neonacisty.

http://www.antifa.cz/content/fuerza-arma-nackove-rap


(Spirit, 17. 7. 2010 - 01:27:43)
Odpovědět
Žádnej hon na čarodějnice. Tohle náckové evidentně jsou a komu to nedochází, měl by zkusit trochu víc zaostřit...

Lez a pomluvy
(Thron, 16. 7. 2010 - 21:42:00)
Odpovědět
Lidi celej ten clanek na Antife napsal zavistivej a zakomplexovanej blbec s komplexem na Fuerzu dokonce si zalozil fake profil na FB jako fanaticky policista zde http://www.facebook.com/photo.php?pid=444806&id=1792594706#!/profile.php?id=100000535566477&

Celej ten clanek je jedna velka lez plna omylu mytu poloprav baji a povesti atd. Nemuzete verit vsemu co si prectete. Taky by to chtelo trochu vlastni nazor a ne jit s davem jako tupa ovce :) Po tomhle clanku taky prestavam verit Piratske strane.

P.S. Kdyz si prectete aktualizaci clanku o Fuerze na antife date mi za pravdu. Nejsem nacek ani bolsevik jenom me stve obrovska lez ktera si dostala mezi lidi a kteri ji bohuzel veri.

Zab fasistu
(Pérák, 16. 7. 2010 - 23:30:53)
Odpovědět
a nic víc než brečení nemáš?

až se FA jasně distancujou od hnědé špíny a budou hrat pod vlajkou GNWP, tak to sem pošli

zatím to jsou jen malý ukňouraný děti, teda asi spíš hitlerjugend, heh

Re: Zab fasistu
(Karel2, 17. 7. 2010 - 12:22:51)
Odpovědět
Sem nepochopil tvoji odpoved, on napsal, ze je to vymysl, dal nejaky face profil(ja sice na nem nevidim co by ho podporilo) .

Nu, ale odpoved az bude pod vlajkou jine organizace tak to bude ok? Ja myslel, ze bud je to o tom co dani lide delaji ne pod jakou vlajkou hraji....

Toto je presne proti cemu ma proti piratska strana bojovat, kdyz je nekdo pod spravnym praporem i kdyz kona protipravne uradi se ho zastavaji a toto je problem tohoto statu.

A podle tvoji odpovedi jsi jeden slidi co nici tento stat. jinak by jsi nenapsal vetu "kdyz budou pod spravnou vlajkou je to dobre", ale kdyz budou jednat protipravne tak je zavrit. Jestli jsi clenem protipiratske strany tak mam strach, ze sni bude dalsi VV ci nedejboze TOP09 a sliberalismu zbude prach a plac.

Jsem proti jakýmkoliv zákazům
(Ivo Vašíček, 16. 7. 2010 - 18:30:51)
Odpovědět
Zakazováním hudebních skupin to začíná, tvrdou cenzurou režimu se nehodících názorů to končí.
Samozřejmě respektuji, že si někdo na své akci někoho nepřeje. Nicméně v dnešní je získání nálepky "nacista" či "komunista" velice snadné. Komu chybí argumenty v diskusi ten svého oponenta označí za extrémistu.
Dobře si pamatuji jak mě legitimovali příslušníci VB, když zrušili koncert Plastic People. Tehdy to byli také protispolečenské živly.

Nezakazovat, ale masit ;-)
(hav, 16. 7. 2010 - 18:59:22)
Odpovědět
Ja s tim nemam problem, klidne bych nackum nezakazoval nic, at si nosi klidne SS na cele.
Ale pak at se nedivi, ze mu to celo nekdo pravem rozbije ;-)

Plastici?
(hav, 16. 7. 2010 - 19:01:59)
Odpovědět
ale opet to srovnani s Plastikama je naprosto mimo
protoze za nackovskymi akcemi a sirenim nenavisti je i realne nasili, zraneni i mrtvi

Re: Plastici?
(Ivo vašíček, 16. 7. 2010 - 20:31:53)
Odpovědět
Ještě jsem neslyšel, že by písnička někoho zabila. Tehdy byli Plastici označováni za poskoky imperialistických vrahů.

songy Landy zabiji
(hav, 17. 7. 2010 - 09:30:50)
Odpovědět
opět skutečně nechápu jak může přirovnát Plastiky ke kapelám, které šíří nenávist k lidem s jinou barvou kůže?

to ze v minulosti byli Plastici označovani za závadne, přece neznamena, že pokud je někdo označován za závadného dnes, je nespravedlivě perzekuován, tento závěr je chybný

podstatné je proč jsou tyto skupiny perzekuovany
a podle všech dostupných informací jsou popotahovány za šíření mezietnické nenávisti, za adorování neonacismu, což je stále trestné

ano, nemusíme s trestností souhlasit a můžeme hájit absolutní svobodu slova, ale zároveň se musíme zcela jasně od těchto projevů distancovat a ozančit je za eticky vadné a nebezpecne, pokud je ovšem nechceme legitimizovat

k tomu zabijeni pisnemi
nevím jestli existuje nejaká studie, ale z vlastni zkusenosti vim, co znamenal a stale castecne znamena kapela Orlik (alias Landa) na pocatku 90.let a jaky vliv mela na vznika a sireni prvni rozsahle vlny rasove motivovaneho nasili, vim kolik mych znamych bylo surove zmlaceno holohlavymi blby, je protoze vypadali jinak
takze z meho pohledu ano, i pisne mohou zabijet, Landovi a spol. to prokazali spolehlive

a trochu mi pride, ze nevis o cem mluvis, znas vubec nejake nazi texty?

jeden priklad, hezky cteni:

česká skupina Attack

Text skladby Útok

Ubytovny azylantů hoří
není čas se rozmejšlet
teď musíme rychle jednat
Setnout pěsti a jít vpřed

Útok, teď nastal pravý čas
ukázat tu sílu co je v nás
Hrdě bojuj a neztrácej dech
mysli na to že jsi čech

musíme se proto všichni spojit
spolu do utoku jít
potom v naší zemi český
bude bílá rasa žít

Útok, teď nastal pravý čas
ukázat tu sílu co je v nás
Hrdě bojuj a neztrácej dech
mysli na to že jsi čech.

Text skladby KKK

Neviditelná říše
nadřazenost bílý rasy
hořící křiže
žárem sílí

je třeba řešit
problém emigrantský masy
tak pojďte s námi
blížíme se k cíli

KKK
za čistotu bílý rasy
ohně zář dej se k nám
KKK
bílej muž a bílá žena
do boje jdou bez zábran

Země byla zaslíbena
na věky nám bílým
proč by nám jí negři měli
neprávem brát
proto všichni vykročíme
tou správnou cestou
cestou která vede k tomu
jak zachránit stát

KKK
Za čistotu bílý rasy
ohně zář dej se k nám
KKK
bílej muž a bílá žena
do boje jdou bez zábran

Re: songy Landy zabiji
(Ivo Vašíček, 17. 7. 2010 - 20:15:48)
Odpovědět
Máš pravdu, že texty těch kapel neznám, ale také nemám zájem se s nimi seznamovat. Obecně zastávám názor, že hovno smrdí tím víc, čím víc se v něm šťourá. Myslím si, že si tohle někteří anti-naci aktivisté neuvědomují a v důsledku fungují kontraproduktivně - zviditelňují neonacisty (bez pozornosti by upadli v zapomění).
Moje reakce je však obecnou reakcí na omezování svobody slova. Jakékoliv omezování svobody projevu je velice snadno zneužitelné. V historii se to dělo vždy a děje se to i teď. Lidé si vyřizují své osobní, či obchodní zájmy a zneužívají k tomu situaci. Proto čtu raději fakta než dojmy. Faktem je text písně, který jsi uvedl, dojmem je označit někoho za nacistu. Rád si udělám názor sám - tedy ten kdo zpívá výše uvedený text, je dle mého názoru neonacista.

Re: Re: songy Landy zabiji
(Spirit, 18. 7. 2010 - 01:06:37)
Odpovědět
Pořadatel takové akce má přece právo si zvolit kdo se může zúčastnit a kdo ne. Pokud se dozvěděl od pro něj důvěryhodného zdroje, že se jedná o nácky, má přece právo nemít s nimi raději nic společného. V takovém případě přece nelze mluvit o nějakých zákazech nebo omezování svobody slova. Ať se klidně uhajlujou do bezvědomí, ne ale na mém dvorku. :D

Re: Re: Re: songy Landy zabiji - Re: Spirit
(hav, 18. 7. 2010 - 07:43:02)
Odpovědět
přesně, hovořit tu o nějakém potlačování svobody slova je naprosto neadekvátní a nepochopení situace

jde pouze o to, že prostě některé věci odmítá někdo podporovat a tolerovat, což zrovna v tomto případě naprosto chápu


Re: Re: songy Landy zabiji - Re Ivo Vašíček
(, 18. 7. 2010 - 07:54:43)
Odpovědět
Ivo, to je ovšem pak těžké, když se snažíš hájit svobodu slova a ani nevíš pro koho a s jakým obsahem.
Sice naprosto chápu tvoji nechuť se s něčím tak nízkým seznamovat, ale nevidím jinou cestu.

Souhlasím s tím, že neonacismu je v některých případech zveličovaný, ale naopak si myslím, že je potřebného ho podrobně znát a zkoumat, protože je to jednak věc, která je nebezpečná a pak také něco vypovídá o celé společnosti.
Ale informovat o něm je potřeba přiměřeně situaci a davát mu je nutný prostor a nědělat mu zbytečnou reklamu

Ovšem to je podle mě právě příklad FA. Informace o jejím pozadí byly zveřejněny právě v moment, kdy se snažila proniknout na největší hiphopový festival. Ptám se, kdy jindy by se na to mělo upozornit?

Píšeš, že raději čteš fakta než dojmy. Četl jsi ten článek na Antifa.cz, kde jsou jména, fotografie, vztahy? Proč si myslíš, že tohle nejsou fakta?
Konečně sama FA přiznává, že mezi ní jsou "nacionalisté" a težko zpochybní, že její člen dal rozhovor webu, který běžně propaguje neocismus a rasismus.

NacYvlODFakKXyyuD
(Bubba, 27. 1. 2012 - 02:00:43)
Odpovědět
I'm not quite sure how to say this; you made it etxreemly easy for me!

YmNYzVIebx
(vqicrlgdmv, 27. 1. 2012 - 17:17:04)
Odpovědět
C7iOy5 smagyuidxyzs

uXJMRABcgtHiLB
(Kayli, 27. 1. 2012 - 08:17:38)
Odpovědět
If your artciels are always this helpful, "I'll be back."

ZrsjTEJLAdgSkriJ
(zvtxvpzgtye, 27. 1. 2012 - 17:22:57)
Odpovědět
fCKkKf umforjvfmrfy

Souhlas s panem Tomešem
(Seadevil, 16. 7. 2010 - 17:13:07)
Odpovědět
...také mi to připomíná hon na čarodějnice. Že si podobný článek přečtu zrovna u Pirátů, jsem opravdu nečekala. Kauzu FA sleduji od začátku a tento článek je obšlehnutá zkratka článku z Bandzone a Antify, fuj styďte se, chvíli jsem měla pocit, že čtu Rudé právo. Nemám ráda ani nácky ani stoupence Antify, ale toto, co se teď děje, soud a držení lidí ve vazbě kvůli samolepkám, případně počínající kauza Ferza Arma mi připomíná dobu, kdy mne vyzvedla ve škole STB, kvůli petici proti zákazu Pražského výběru. Musím říct, že začínám litovat, nejen kvůli tomuto článku svého hlasu ve volbách právě Pirátské straně, bohužel jsem k témuž přemluvila i celou naši rodinu. Jsem rozčarováná, čekala jsem od vás větší objektivitu a méně "cenzury" a svobody slova.

Re: Souhlas s panem Tomešem
(hav, 16. 7. 2010 - 18:08:55)
Odpovědět
Zajimave jak smesujete nekolik veci dohromady, kauzicku FA s procesem s neonacisty.

To ze nekdo nechce na skupinu u ktere je duvodne podezreni, ze sympatizuje s neonacismem, na svem festivalu mi pride naprosto normalni.

FA nikdo nezakazuje, muze se obhajit (zatim se ji to moc nedari) a co je nejlepsi, muze se jasne od neonacismu distancovat - proc to dosud neudelala?

Srovnani, ktera uvadite naprosto nesedi a jsou neporovnatelna. Mimo jine predevsim v tom, ze ti co ted tolik volaji po svobode slova, by byli prvni, kteri by nam ji hned jak by meli moznost vzali. Takze jejich kritika v tomto smeru je zcela pokrytecka.

Uprimne nerozumim vasemu rozcarovani, nevidim tu zadny rozpor s principy Piratu, naopak.
Pirati rasisti nikdy nebyli a pevne doufam, ze nebudou.


Re: Souhlas s panem Tomešem
(, 16. 7. 2010 - 22:23:37)
Odpovědět
Važená, jako člen ČPS a překladatel těchto novin vás prosím, abyste na naši stranu nezanevřela. Pochopte, že publicistický styl není objektivní. A ani nemá být. Mezi piráty panuje velká pluralita názorů, které se promítají i do článků autorů těchto novin. Pokud vím, tak neexistuje žádná stranická direktiva o tom, že by články těchto novin měly být automaticky i oficiálními stanovisky strany. Toto nejsou Haló noviny, jestli mi rozumíte ;)

Pochopte také to, že lidé kolem pirátských novin vše dělají zadarmo ve svém volném čase. Mají přinášet informace různého charakteru a také různého žánru. Pokud se vám stanovisko nějakého článku nelíbí, není třeba hned odsuzovat stranu jako takovou. Já myslím, že i z tohoto článku si člověk může udělat svůj vlastní názor a hledat informace dál.

Pokud sledujete tyto noviny pravidelně, tak víte, že informují o spoustě věcí, které se v mainstreamu neobjeví. Autor do článku promítl nějakou svou subjektivitu. Já (také člen ČPS) bych ho napsal jinak. Zanevřít na celou pirátskou myšlenku jen kvůli článku autora, který vám prostě není po chtuti, by bylo škoda, nemyslíte?



Re: Re: Souhlas s panem Tomešem
(Martin Tomeš, 16. 7. 2010 - 22:25:20)
Odpovědět
Zapomněl jsem se podepsat. Reakce z 22:23:37 je moje.

wtf?
(Pérak, 16. 7. 2010 - 23:46:50)
Odpovědět
heh? jestli tohle psal skutečně někdo za koho se tu údajně vydává tak to potěš

to se skutečně nějakej člen ČPS zesere z jednoho negativního (navíc evidetně pomatenýho) komentu, kterej moh napsat navíc naprosto účelově kdokoli?
s velkou pravděpodobností právě nácek?

a tohle je o pluralitě nazorů? heh?
hlavně že to chybí argumenty a fakta,co

jestli bude redakce/strana takhle připosraná, že se bude za každou lehce nepřijemnou věc omlouvat a žadonit to se teda poměrně rychle zesměšní
nakročeno ma dobře


Re: wtf?
(Martin Tomeš, 17. 7. 2010 - 07:12:51)
Odpovědět
Já zde nezastupuji redakci, vážený Péráku. Píšu to sám za sebe. A připosraný si nepřipadám. Howgh.

Re: Re: wtf?
(Karel2, 17. 7. 2010 - 12:29:49)
Odpovědět
Vic clenu piratske jako je Spirit, bo s jeho odpovedi chapu, ze clanek pochopil, pokud je to prokazano tak, zakazat, ale pokud je to nazor nejakeho posalka nebo honce na carodejnice (coz mam pocit u Peraka). Tak to je spravne postoj, mame zakony a padni komu padni, kdyz je nedokauze dodrzovat.

Ale bojovat fanaticky jako Perak je hnus. A podle jeho odpovedi ho radim za stejnou spodinu jako nacisty, mas jine nazor zavrit abudes cerne protoze to chcem, bo z nezavadnych textu jsme vycetli, ze jsou zavadne...

Re: Re: Re: wtf?
(, 17. 7. 2010 - 14:54:40)
Odpovědět
:) Já ale víceméně souhlasím s Pérákem. ;)

Re: Re: Re: wtf?
(Spirit, 17. 7. 2010 - 14:56:43)
Odpovědět
Toš mám taky problém s podpisem. :)
Reakce z 14:54:40 je moje

Re: Re: Souhlas s panem Tomešem
(Ingrid, 17. 7. 2010 - 16:25:09)
Odpovědět
Původním cílem Pirátských novin bylo, že se budou distancivat od ČPS, a budou pouze přinášet necenzurované texty. Mělo se zde psát o všem možném, všechny názory letem světem, pod kterými by bujela bohatá diskuse. Neměly přinášet pouze myšlenky pirátské. Hned na začátku se ale proud ubral pirátským směrem a tak se mohlo zdát, že se zde preferují jen pirátské myšlenky. Ale tak tomu rozhodně není. Pirátské noviny jsou jediné necenzurované noviny a tak se sem zamotají občas i články, který s programem ČPS nesouvisí.

Re: Ingrid
(hav, 17. 7. 2010 - 22:01:10)
Odpovědět
Tvrzení, že PN jsou jediné necenzurované noviny bych se teda zdržel :)

To mi příde jako takové plácnutí do vody, jednak tohle často halasně hlásá kdekdo a často tomu pak i odpovídá úroveň a pak Necenzurované noviny má už Cibulka :)

Zatím je jasné to, že PN budou logicky listem názorově blízkým Pirátské straně a v ideálním případě by na ní měli ovšem být nezávislé se vším všudy. To ovšem teprve uvidí.

Zatím jede nějaký zkušební provoz, uvidíme jak se ho podaří udržet a rozvíjet.

Předpokladem je především i kvalitní redakční práce a z toho plynoucí kvalitní výběr textů. Protože uveřejňovat cokoli (necenzurované) tudy podle mě cesta nevede.

A to není vůbec o cenzuře, zvláště dnes, kdy možnosti publikování a šíření jsou hodně jiné než v minulosti.







Re: Re: Ingrid
(Ingrid, 18. 7. 2010 - 18:31:31)
Odpovědět
Na to, že jsi šéfredaktor PN, tak Ti docela uniklo, že můj článek byl ten první zcenzurovaný, a to v době, kdy PN neměly být vůbec cenzurovaný, aspoň se to tak hlásalo. Navíc mi ho zcenzuroval člověk, který v Pirátských novinách nepracuje.
Jako reakce na tuto přeměnu z necenzury na cenzuru vznikly Ulítlé noviny, které se teď těší velké oblibě, protože se na nich necenzuruje, a dokonce nepatří pod kontrolu pirátské strany, takže s sebou nesou původní myšlenku PN: žádná cenzura, a články o všem možném, a mezi články sem tam něco i o Pirátské straně, protože ty se do jiných médií nedostanou. Vzpomeňte na kauzu Kokot Kalousek, jak se nahrávka nemohla před volbama dostat do televize, zatímco nahatá Olivka levou zadní. Zaregistroval jsi doufám, proč vznikli Pirátské noviny, je dobré znát historii novin, ve kterých jsi šéfredaktor.
Ovšem netušila jsem, že je veřejně povoleno hlásat, že na PN probíhá cenzura. Tos mě velmi překvapil. Škoda, že opět nevím, kdo doopravdy jsi, to se lehce kritizuje, když se člověk vydává pod pseudonymem. Ale dokázat říct pravdu pod svým jménem, to je v dnešní době upřímné a hrdinské. Alespoň šefredaktor novin by měl vystupovat pod svým skutečným jménem.

Re: Re: Re: Ingrid
(hav, 18. 7. 2010 - 22:16:29)
Odpovědět
:)

Za prve "šéfredaktor PN" je pracovni nazev "sefredaktori" budou asi čtyři, bude to brzo zveřejněno i s upřesnením náplně.

Tvojí kauzu jsem pravda zaznamenal, ale jen bokem, nijak jsem se na ni nepodilel a přiznám se, že jsem ji podrobně nesledoval a vlastně moc nevím o co tam šlo. Tvůj článek přece ale nakonec vyšel, ne?

Mě tedy přijdou slova o cenzuře přitažená za vlasy. Podle mě zaměňuješ cenzuru s redakční prací. To, že se nějaký text nezveřejnění není přece automaticky cenzura. K nezveřejění může být mnohem víc důvodů.

Podle mě nelze vytvařet nějake medium tak, že zveřejníš všechno co ti kdo napíše. Jednak na to není prostor, pak ani čas to editovat.
Jasně dala by se asi vytvořit speciální rubrika nebo blogy, kde by si mohli lidi skutečně zveřejňovat to co uznají za vhodné, možná se k této variantě časem dospěje.


Ulítlým novinám přeju zdar, ano je to jednoduší mít něco jenpod svou správou a s nikým se nedohadovat, ale malokdy one woman show trumfne tymovou praci. Takze spise doufam, ze se do PN vice zapojis.

Jinak PN vznikaji zivelne a vsechno se nejak tribi, doufejme ze k dobremu.

Namitku na pseudonym beru, ale radsi ti ji vysvetlim nekdy osobne :)

Re: Re: Souhlas s panem Tomešem - Re: Tomeš
(hav, 18. 7. 2010 - 08:05:28)
Odpovědět
Martine,
sice chápu tvůj zájem o voliče, ale asi by sis měl zvyknout i na negativní reakce a fakt, že zavděčit všem se nemůžeš.

Pravdou je že PN nejsou oficiální komunikačním kanálem ČPS.

Nevím jak si došel k myšlence, že "publicistický styl není objektivní" Objektivita (či přesněji pokusy o ní) přece nesouvisí se stylem, navíc by mě zajímalo co přesně není na článku objektivní. Neuvedl si žádnou konkrétní námitku, jen něco obecně tvrdíš bez argumetů.


Pochopte také to, že lidé kolem pirátských novin vše dělají zadarmo ve svém volném čase. Mají přinášet informace různého charakteru a také různého žánru. Pokud se vám stanovisko nějakého článku nelíbí, není třeba hned odsuzovat stranu jako takovou. Já myslím, že i z tohoto článku si člověk může udělat svůj vlastní názor a hledat informace dál.

K subjektivitě
Ta se promítá všude a zrovna v tomto případě, kdy článek popisuje příběh FA a její zamítnutí vystoupit na HHK je tam pro ni prostor značně malý. Navíc prostor dostali všechny strany sporu, proto by mě zajímalo, jak by podle tebe měl být napsán lépe. Budu rád, když ho napíšeš, aby jsem ho mohli porovnat.

Re: Re: Re: Souhlas s panem Tomešem - Re: Tomeš
(hav, 18. 7. 2010 - 08:09:07)
Odpovědět
koukam, že jsem přehledl a zapomněl vymazat část tvého odstavce

Takžeb ještě k tomu "zadarmo"
To, že někdo dělá něco zadarmo neznamená, že je to nebo by mělo být nekvalitní.

selwEzwCdmjcuod
(Cannon, 27. 1. 2012 - 05:42:05)
Odpovědět
Right on-this helped me sort tihgns right out.

promiňte
(Pavel Kaleja, 16. 7. 2010 - 16:25:30)
Odpovědět
Vážený Martine Tomeši. Já osobně bych takovou kapelu na své akci také nechtěl a hnal bych je se vší vervou pryč do jejich brlohu. Svými názory (které říkají skrytě)podněcují zlo, které jsem osobně zažil. Stalo se vám už, že si k vám ve vlaku nesedne během 4hodin nikdo jen proto, že jste Cigán? Nebo, vyjede po vás žák ve škole jen proto, že jste Cigán a nechcete dělat věci po jejich(alkohol, cigarety)? Nepovídejte mi tady, že dělnická strana chce pro mě jen to dobré?A že ocení to, čeho jsem v životě dosáhl? Vážený, až se setkáte s rasismem na vlastní kůži, sám uvidíte.
Odsuzuji také ty Romy, kteří kazí a ničí můj život tím, že kradou a neumí sio v hlavě srovnat pár jednoduchých věcí, jako že škola je základ života. Ano, jsou to hovada, ale svoji prací se mým spoluobčanům snažím říci, že by mohli žít i jinak.
Je to problém a zde je malý prostor. Souhlasím s tímto zákazem.

Re: promiňte
(, 16. 7. 2010 - 22:04:11)
Odpovědět
Pane Kalejo, vy tu kapelu znáte? Znáte osobně jejich členy? Znáte jejich texty, slyšel jste je někdy na živo? Já bych neonacistickou kapelu na své akci taky nechtěl, jenže tady mám pocit, že tato kapela nikde svůj neonacismus nepropaguje a je ostrakizována jen proto, že DVA z jejich 40-50 členů (!) se nějakým způsobem (nebylo řečeno jakým) hlási k nacionalistům (nebylo řečeno jakým). Můj děda, který celou válku prožil v koncentračním táboře, protože byl funkcionářem České strany NÁRODNĚ SOCIÁLNÍ, se celý život považoval za vlastence a národního socialistu. Označil by jste ho zá nácka? Odmítal byste mu podat ruku? Dnes je slovo vlastenec znehodnoceno pojmem nacionalista, nácek, fašista atd. Takže pokud někdo neprokáže údajným nacionalistům z kapely FA jejich spojení s neonacisty, bude to mít celé charakter frašky.

Mě šlo o to, že na základě několika vágních informací došlo k vytvoření jakéhosi (podle mě neúplného až neodpovídajícího) obrazu nějaké kapely, kterou nikdo nezná. A na základě tohoto obrazu jim pak bylo zakázáno vystoupení, na které dle platných pravidel soutěže měli nárok.

Re: Re: promiňte
(Martin Tomeš, 16. 7. 2010 - 22:26:07)
Odpovědět
Zapomněl jsem se podepsat. reakce z 22:04:11 je moje.

hnědá špína
(Pérak, 16. 7. 2010 - 23:56:01)
Odpovědět
typický hnědý sračky známý, kecy o vlastenectvi, blabla, jasně, že tady nenapíšou, že maj v pokojíčku bustu Ády

teprve až na ně příde řada, tak se objeví jejich fotečky jak hajlojou, známe

ale k věci, takže, prej je to neprůkazný
několik fotek více jak 11 lidi, nazi trika, nazi kérky, jižanský vlajky, fotka z pogromu v Janově
rozhovor člena kapely pro nazi web
a to nestačí, tohle nemuže vidět jen slepej

a k tomu navrh, misto jasných slov a distnancování jen emocionální výlevy, které spíše potvrzují to, že se udeřil hřebík na hlavičku

Re: Re: promiňte
(petrvlk, 17. 7. 2010 - 01:38:51)
Odpovědět
A to jsi nevěděl, že Čechy jsou anarchistický stát?
Tady se přece dá zařídit všechno, neříká se to?

Mě jsou úplně šumák, ať si chodí v čem chtěj a říkají co chtějí. Na ostatních je jestli se s nimi budou bavit. A očividně organizátoři nechtěli, ať jsou zákony jaký chtěj.
Mě osobně začnou zajímat, až budou omezovat něčí svobodu.

Re: Re: promiňte
(Pavel Kaleja, 17. 7. 2010 - 11:05:18)
Odpovědět
Váženy pane,

mepotřebuju nic dokazovat vám, ba ani sám sobě. Povím to asi takto. Já jsem Cigán, mám jisté rysy, mám svou mluvu, jazyk, vypadám jinak než vy, to mi neupřete. Když půjdu po ulici, tak velice snadno rozeznám kdo je Cigán a kdo není. AŤ už dle toho, jak mluví, nebo hlavně jak vypadá. Jaké má vlasy, barvu apod. Jestliže půjdu zase po ulici a potkám tam člověka, který má oblečení ve značkách firem, které skrytě propagují myšlení Ády Hitlera, tak promiňnte, ale mám dost rozumu na to, abych si v hlavě srovnal, že tehle človíček může být pro mě problém, jelikož jsem Cigán. Takže asi tak...Ano, mě stačí podívat se na člověka a začnu odhadovat, stejně jako to děláte vy a ostatní. Avšak pozor. Již nejednou jsem se v životě setkal s omylem a narazil jsem! Čili mám jistou obezřetnost a než někoho začnu soudit, raději si o něm něco zjistím, dám se s ním do řeči apod.
Tento zákaz jistě nevyléčí chorobu extremismu, nácků a dalších debilů. Nebyl to jistě záviděníhodný krok a ani mě by nebylo dobře, vydával-li bych takový zákaz na akci své. Lék na toto už je a nebo není. Toto byla jen náplast, která vyřešila věc jen chvilkově. Přesto se tu po republice prohání bandy svrabů a neštovic hlásajích, že my Cigáni patříme do plynu, vážení. Vystudoval jsem dvě školy z důvodu, abyste se na mě nedívali skrz prsty, asimiloval jsem se, ale pořád......pořád jsem tam, kde mě chtějí právě tito lidi. Z 90ti procent si za taková stav můžeme my sami, Romové, protože jsem ještě nepochopili, k čemu je nám škola dobrá. Až toto pochopíme, ubude snad debilů, hlásajích pro nás jen to nejhorší.

Re: promiňte
(, 16. 7. 2010 - 22:14:01)
Odpovědět
Pane Kalejo, vy tu kapelu znáte? Znáte osobně jejich členy? Znáte jejich texty, slyšel jste je někdy na živo? Já bych neonacistickou kapelu na své akci taky nechtěl, jenže tady mám pocit, že tato kapela nikde svůj neonacismus nepropaguje a je ostrakizována jen proto, že DVA z jejich 40-50 členů (!) se nějakým způsobem (nebylo řečeno jakým) hlási k nacionalistům (nebylo řečeno jakým). Můj děda, který celou válku prožil v koncentračním táboře, protože byl funkcionářem České strany NÁRODNĚ SOCIÁLNÍ, se celý život považoval za vlastence a národního socialistu. Označil by jste ho zá nácka? Odmítal byste mu podat ruku? Dnes je slovo vlastenec znehodnoceno pojmem nacionalista, nácek, fašista atd. Takže pokud někdo neprokáže údajným nacionalistům z kapely FA jejich spojení s neonacisty, bude to mít celé charakter frašky.

Mě šlo o to, že na základě několika vágních informací došlo k vytvoření jakéhosi (podle mě neúplného až neodpovídajícího) obrazu nějaké kapely, kterou nikdo nezná. A na základě tohoto obrazu jim pak bylo zakázáno vystoupení, na které dle platných pravidel soutěže měli nárok.

dsHyLqbQSvnXory
(Sherry, 27. 1. 2012 - 13:08:54)
Odpovědět
A really good answer, full of rationaltiy!

CZievVGInedxfZC
(pduyanrph, 27. 1. 2012 - 17:55:53)
Odpovědět
cS5Rta pelrlrjuutiz

Kdy vznikne Antika?
(Vlasec, 16. 7. 2010 - 12:52:17)
Odpovědět
A hony na mladé komunistické extrémisty? Jinak s tou pravicí jsou zase mimo jako vždycky, na nacismu toho zas tak moc skutečně pravicového není.

Re: Kdy vznikne Antika?
(hav, 16. 7. 2010 - 14:54:33)
Odpovědět
Antika uz davno existuje:

Antifašistická akce (AFA) se zabývá propagačními, informačními a praktickými formami boje se všemi autoritářskými ideologiemi a skupinami usilujícími o jakékoli formy útlaku, v první řadě s neonacismem a ultrapravicí.

AFA je otevřená každému, kdo se chce aktivně podílet na boji proti fašismu, nacismu a bolševismu ve všech jeho podobách ...

http://www.antifa.cz/content/kdo-jsme

Re: Kdy vznikne Antika?
(hav, 16. 7. 2010 - 14:57:13)
Odpovědět
nacismus je typicka ukazka krajni pravice, neboli jinak konzervativniho autoritarstvi
nejake socialni prvky nebo retorika nejsou z prilis podstatne, i kdyz nekoho mohou zmast

VuHKPMvZIpvbKZ
(Sharky, 27. 1. 2012 - 10:03:38)
Odpovědět
The anwesr of an expert. Good to hear from you.


(petrvlk, 16. 7. 2010 - 12:24:59)
Odpovědět
jo a ještě, můžete nahlásit jejich FB stránku jako rasistickou pokud vám to tak přijde

kolektivní vědomí
(petrvlk, 16. 7. 2010 - 12:22:48)
Odpovědět
rozhoduje je totiž chytřejší než jednotlivec...


(pedro, 16. 7. 2010 - 10:42:04)
Odpovědět
než jsem si to přečetl tak jsem si řekl náckové a hiphop?to bude asi nějaká chyba ale je to fakt tak :D
trapní náckové...

vagní?
(hav, 16. 7. 2010 - 09:59:27)
Odpovědět
no me ty fotografie i informace jako vagni tedy nepridou, plus spoluprace s RBB, to je jeden z prednich webu nacku
co by si chtel vic? mistoprisezne prohlaseni od vsech clenu FA ze se hlasi k Hitlerovi?

Proc?
(Martin Tomeš, 16. 7. 2010 - 09:33:48)
Odpovědět
Proc mi to jenom pripomina hon na carodejnice? Vagni obvineni, pomluvy na zaklade pamfletu... Nemam rad nacky hlasici se k hitelrovskemu odkazu atd. (deda prozil celou valku v Mauthausenu), ale tohle je uz dost za vlasy pritazene. To je jako kdyby mou folkovou kapelu vyloucili z ucasti na Porte jen proto, ze jeden z jejich clenu volil Delnickou stranu (a nestydi se za to).

Re: Proc?
(Spirit, 17. 7. 2010 - 01:28:41)
Odpovědět
Žádnej hon na čarodějnice. Tohle náckové evidentně jsou a komu to nedochází, měl by zkusit trochu víc zaostřit...


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Kultura
články v rubrice

26. 3. 2013 | 10042
Nečistá hra agentury Dilia (doplňeno o závěr arbitra)
20. 12. 2012 | 73
Recenze dokumentu Od Fica do Fica
24. 11. 2012 | 228
Anonymous ve filmu
14. 4. 2012 | 2199
Znát sebe sama i své protivníky
3. 3. 2012 | 457
Lucie Bíla: Muzikantům stahování a kopírování neškodí
22. 2. 2012 | 139
Bábovka pro Romana Týce
1. 2. 2012 | 136
Cory Doctorow: Proč jsem kopirváč
28. 12. 2011 | 196
Havel je mrtev. Ať žije Havel!
24. 12. 2011 | 222
Svobodná tvorba: Pioneer One
22. 11. 2011 | 1421
Názor anonymního čtenáře České pozice
13. 10. 2011 | 143
Anonymous v ČR
15. 9. 2011 | 155
Kontroverze - fotografie, které přinesly spory
21. 7. 2011 | 55
Festival svobodné hudby: už tuto sobotu
23. 6. 2011 | 133
Radio Rastafari – neziskové internetové reggae rádio zaměřené nejen na hudbu
22. 6. 2011 | 1774
Demonstrace proti výstavbě OC Arény v Plzni
10. 6. 2011 | 4359
Zástupci občanského sdružení KULTURA(K) VÍTĚZÍ půjdou před zastupitele hájit názor Plzeňanů na výstavbu nového obchodního domu v centru města
5. 6. 2011 | 204
Zombie Walk
2. 4. 2011 | 799
Kultura(k) vítězí
26. 2. 2011 | 73
Zemřel Arnošt Lustig
14. 1. 2011 | 734
Svěrák: „Tvůrci“ budou stát za OSA!
Nejnovější zprávy
Stát si brousí zuby na WiFi. Další pokus znásilnit Internet.

16. 1. 2015 | Internet | 4420
Necháme si bez odporu odebrat svobodné WiFi a přejdeme dobrovolně pod křídla korporátních Internetů?
Zobrazit celý článek ►
 

Zvolbovaní Piráti
12. 10. 2014 | Piráti | 20274
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 3619
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 33224
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.