23. 10. 2014, 0:20

Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
Kdo jsou vlastně ti Piráti?


O víkendu se sejdou členové a příznivci České pirátské strany na jednání celorepublikového fóra. Zvolí si nové vedení, prodiskutují další postupy jak v nadcházejících volbách letos na podzim, tak směřování v dalších dvou letech, které vyvrcholí dalšími volbami, ve kterých chtějí Piráti rozhodně uspět.



24. 8. 2012


Datum: 24. 8. 2012, Autor: Lenka Julie Matoušková
Přečteno: 7820x
Zobrazit článek pro tisk Vytisknout

Doposud hodnotilo 34 čtenářů, celková známka je 1.52.
Ohodnoťte známkou jako ve škole | 1 je nejlepší: 1 2 3 4 5

Komentáře

Pirátská strana jako politická strana?
(Věra, 7. 9. 2012 - 17:04:11)
Odpovědět
Ptám se: 1. Je Pirátská strana opravdu uznaná politická strana? 2. Myslíte, že vás jako politickou stranu lidé vnímají? 3. Zdá se vám, že máte dost INFORMOVANÝCH (!) příznivců, kteří s vámi sympatizují i z jiných důvodů, než se bojí zákazu ilegálního stahování filmů a kdovíčeho?
A proč to chci vědět? Protože já o žádné oficiální politické straně PS ve volbách neslyšela, protože vás vnímám jen jako ty, kteří se většinou ani nenamáhají přečíst si návrh zákona, proti kterému protestujete (a veřejně to i přiznáváte) a kteří se snaží své názory prosazovat vyhrožováním a v současnosti tolik oblíbeným zneužíváním veřejnosti jako rukojmí (nabouráme se do všech bankovních účtů apod.). Moc ráda bych v politice pocítila nějaký čistý svěží vánek, vy mi jím rozhodně nejste, vy foukáte málo a špatným směrem.

Žantovský je nehacknutelný
(dlnjkg, 25. 8. 2012 - 22:50:00)
Odpovědět
"K udělení politického azylu pro zakladatele serveru WikiLeaks Juliana Assange se Žantovský vyjádřil značně negativně, ...

Pokud jde o úniky tajných depeší především amerických diplomatů, pozastavil se velvyslanec nad tím, že něco takového mohlo uniknout.

„Sám také píšu mnohdy choulostivé zprávy a jsem přesvědčen, že by se k nim nikdo, ani pan Assange nikdy nedostal,“ uvedl Žantovský. Zakladatel WikiLeks proti svému vydání údajně používá zástupné argumenty.

zdroj: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Byvaly-politik-Zantovsky-o-tajnem-setkani-Bilderbergu-a a to kterýsi podvodník tvrdil, že nic není nehacknutelné.

Re: Žantovský je nehacknutelný
(fikus, 26. 8. 2012 - 12:07:27)
Odpovědět
i nas zapadni svet ma maslo na hlave ohledne svobody a informovanosti.

assange ja jasna ukazka.

Proč Piráty nevolit
(Libor, 25. 8. 2012 - 20:23:11)
Odpovědět
Piráti jsou milí, idealističtí kluci. Mám je rád. A vím, že je volit nebudu. Proč? Protože nemají absolutně žádný realistický (zdůrazňuji) plán jak cokoli spravovat. Nemají vůbec komunální program (to vím, jako novinář jsem je mockrát prosil o vyjádření, měli by publicitu zdarma - jenže nikdy nic), netuší ve skutečnosti naprosto nic o reálném fungování země na žádné úrovni. Vnitřně jsou dezorganizovaní, je to vlastně jen taková sympatická grupa lidí, co si myslí, že realita se dá naklikat. A jsou mladí, příliš mladí. Což by stačilo samo o sobě.

Piráti jsou bezva, jako koření. Když se jim podaří svou agendu vnutit jiným, reálným stranám, bude to velký úspěch. Všechny ostatní plány na skutečnou politiku jsou jalové sny.

Re: Proč Piráty nevolit
(vlasta klepák, 25. 8. 2012 - 20:43:31)
Odpovědět
Realistický plán jsem neviděl ani u velkých stran. Možná jen nemám ke všemu přístup. Nicméně co jsem viděl, vedou to většinou k šípk... a, už chápu Váš argument, díky. Souhlasím (až na to mládí, to samo o sobě není průser, spíš jde o nezkušenost a naivitu) a podepisuji.

Vlastimil Klepák, vk (vlastní klávesnicí)

Re: Re: Proč Piráty nevolit
(Libor, 25. 8. 2012 - 22:54:58)
Odpovědět
Co se týče komunální politiky, pak zástupci jiných, pragmatičtějších stran obvykle jakýsi plán jak vést obec mají. Vědí, zda chtějí obecní byty privatizovat nebo ne, jestli pořádat místní akce nebo ne, koho dotovat, jak zajistit pořádek - nebo to možná nevědí, jejich řešení nebudou funkční, ale aspoň nějak se vůči skutečným tématům vymezují. Piráti? Víme jak to je. A na komunální úrovni je kopírování a ACTA čímsi z Marsu.

Na úrovni parlamentu s vámi bohužel musím souhlasit. Kraj je někde mezi tím. Jaký mají piráti názor na dostavbu dálniční sítě? To je třeba krajské téma. Možná jsem něco přeslechl, ale já o žádném jejich stanovisku v tomto směru nevím.

Mládí JE problém. Ne proto, že být mladý znamená být špatný. Je to technický problém. Mladí lidi se do skutečné politiky nemají skoro žádnou šanci dostat (pomiňme pár výjimek). Lidé středního věku a starší je volit nebudou, jestli už nejste mladý, víte sám proč. A mladí je také volit nebudou. Jednak proto, že tak nějak tuší, že přes všechny ideály a vzletné řeči bude přece jen lepší... A hlavně proto, že volit nepůjdou vesměs vůbec.

A i kdyby se všichni mladí pominuli a šli volit své vrstevníky, tak je najdou na nevolitelných místech kandidátek, protože my ne-už-tak-mladí je nikdy výš nepustíme.

Re: Proč Piráty nevolit
(, 26. 8. 2012 - 09:42:16)
Odpovědět
Donutit ostatní strany okopírovat piráty je přesně ten důvod, proč volit ČPS.

Re: Re: Proč Piráty nevolit
(Libor, 26. 8. 2012 - 16:06:28)
Odpovědět
Rozumím, jak to myslíte, ale z technického hlediska to není nejefektivnější cesta. ČPS by musela atakovat pět procent, tedy v průzkumech dostávat alespoň kolem tří, aby si toho větší strany něco dělaly. Z taktického hlediska by bylo lepší neuzavírat se do podoby strany, ale tlačit z pozice občanských aktivistů. Dává to širší možnosti. Ano, já vím, znám historii a kontext vzniku pirátské strany, tehdy se to prostě jevilo trochu jinak.

Všimněte si, jak funguje moravistická agenda. Dokud existovala jen moravská strana, byl mnoho let klid. Oni si tam tiše v klidu bublali sami pro sebe (asi jako piráti dnes), u voleb dostali svou desetinku procenta, a zas bylo ticho. Když ale přišla Moravská národní obec (občanské sdružení) a začala tlačit téma do veřejného prostoru pomocí akce Vlajka pro Moravu, ledy se trochu pohnuly. Teprve teď, když ty prapory fakt ve větším počtu vlají, se zvedá zájem o moravistickou doktrínu, a to jak mezi veřejností, tak i pomalu mezi politiky velkých stran. Možná by se to dalo surově okopírovat. Založit sdružení, vymyslet "nepolitickou", dostatečně obecnou akci, která se bude obracet na orgány státní a veřejné správy, a pár let na tom dělat. Až se zájem zvedne, pak může ČPS zkusit restart.

Re: Re: Re: Proč Piráty nevolit
(Kalanis, 28. 8. 2012 - 14:34:02)
Odpovědět
To opatrně... Pro Moravce v Karlovarském mají cca 3%, tedy stejně jako Bártovci. A ano, byli v průzkumech.

Re: Proč Piráty nevolit
(Surume, 5. 9. 2012 - 20:48:33)
Odpovědět
Popravdě se ale dá opravdu všechno naklikat:-) Dokonce aby lidi pracovali zadarmo, dokonce je přinutit páchat zločiny anebo se dají i vytvářet zákony, které v realitě nemohou fungovat, taky jsou naklikané, ale stále.. přežíváme:-D


(haridev, 25. 8. 2012 - 10:10:28)
Odpovědět
"Vždyť za tuhle cenu si to koupí skoro každý, proč by ilegálně stahoval."

Odstraňte prosím slovo 'ilegálně' nebo větu upřesněte. V ČR se týká pouze softwaru.


Re:
(Lenka Julie Matoušková, 26. 8. 2012 - 07:53:36)
Odpovědět
Samozřejmě máte pravdu, stahování je legální. Ale tohle je "zásadní" argumentace našich oponentů - stahování prý ničí film, hudbu... Přesněji filmový a hudební průmysl. Proto tato věta :-)

OK, a ted pohled z druhe strany - aneb proc piraty nevolit
(jzvc, 24. 8. 2012 - 14:58:46)
Odpovědět
Pirati ze pouzivaji otevreny SW? Tam kde to lze? A ze to dokonce odporuje predpisum?

https://www.pirati.cz/mapa - pouzit google, pricemz pro dany ucel existuje zcela vpohode pouzita otevrena openstreetmap.

Dale, opakovany odpor mnohych clenu k pouzivani odt a spol, oni prece maji svoje M$ office a tak proc by to meli delat jinak.

Ze dbaji na dodrzovani predpisu? Mno jak kdy a jak u koho, specielne pan Michalek, ktery si ty predpisy sam pise, se chova extremne arogantne, pokud je upozornen na to, ze svoje vlastni pravidla porusuje.

Pirati taky (opravnenene) kritizuji bordel a chyby ve statnich zakazkach (trebas registry), ale na druhou stranu si strana "itku" neumi !roky! opravit vlastni web (neuzavrene tagy ...)

Pirati maji i v soucasnosti "sve" zastupitele, ale neni o nich ani vidu ani slechu - komunikace veskera zadna ... vazne si mam myslet, ze to bude jine, pokud budou v parlamentu?

Pirati pry chteji redukovat birokracii, pricemz sami vytvareji ve vlastni strane aparat, ze nikdo nevi, jestli to, jak zrovna busi do klavesnice, je v souladu s predpisy ...

Re: OK, a ted pohled z druhe strany - aneb proc piraty nevolit
(vlasta klepák, 25. 8. 2012 - 12:27:32)
Odpovědět
A nejhorší na tom všem je, že když je někdo kritizuje, tak jejich reakcí je bagatelizace, nebo výmluva na málo členů (že jich tam minimálně 195 nic nedělá, resp. není vidět, to si odmítají připustit).

Re: Re: OK, a ted pohled z druhe strany - aneb proc piraty nevolit
(Ondřej Profant, 25. 8. 2012 - 16:12:24)
Odpovědět
Opakujete jak nás pracuje málo. Pokud máte pravdu, tak sežeňte malo+n a udělejte to lépe. Máte k dispozici všechny naše projekty (jak jsem řekl, dají se forknout). Na co čekáte?

Nebo vám jen současný stav vyhovuje? Nejspíš ano, dle vašich tezí.

Re: Re: Re: OK, a ted pohled z druhe strany - aneb proc piraty nevolit
(vlasta klepák, 25. 8. 2012 - 16:58:20)
Odpovědět
Nevyhovuje, ale není mým životním cílem dělat politiku.

Re: Re: Re: Re: OK, a ted pohled z druhe strany - aneb proc piraty nevolit
(Ondřej Profant, 25. 8. 2012 - 18:06:38)
Odpovědět
A něčím snad, ano? Myslíte, že já, Jakub, Ivan a další šli studovat proto, aby mohli být v politice? To je poněkud směšné tvrzení.

Ten kdo chce být politikem má povětšinou špatné předpoklady být politikem (např. touha po moci).

Re: Re: Re: Re: Re: OK, a ted pohled z druhe strany - aneb proc piraty nevolit
(vlasta klepák, 25. 8. 2012 - 20:40:33)
Odpovědět
Vaši motivaci zkoumat nehodlám. Stejně tak nehodlám zkoumat důvody k bagatelizaci a popírání problémů ve straně (Vaše problémy jsou vaše problémy, nikdo není nucen Vás volit). Argument "udělej si sám" je sice pěkný, ale Vaší straně neprospěšný, nemyslíte? Nažeňte těch 195 lidí, které už máte, ať opraví ty průsery, které Vám vytknul jzvc. Protože když si nepomůžete sami, nejsem ochoten ani já (a možná ani spousta dalších lidí).

Re: Re: Re: Re: Re: OK, a ted pohled z druhe strany - aneb proc piraty nevolit
(vlasta klepák, 25. 8. 2012 - 20:53:56)
Odpovědět
Tak mi to připomíná, že podobně jako v USA fungují AA, mohly by se zavést i svépomocné kroužky AP (anonymous politicians). Možná, že tam byste si konečně uvědomili, že máte problém a přestali byste se bát ho přiznat.

Terapii na Vás, to je to, co potřebujete. Ne proslovy kandidátů.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: OK, a ted pohled z druhe strany - aneb proc piraty nevolit
(Ondřej Profant, 26. 8. 2012 - 00:13:53)
Odpovědět
Ale my nemáme problém si přiznat problém. O našich problémech jsme věděli již dávno. Jde o to, že nesdílím vaši představu, že stačí "říct" a všechno se zlepší. Celou dobu vám jen říkám, že ty problémy jsou komplexnější. Pokud jsou primitvní (jak se stále vysmíváte) a lehc řešitelné, tak se do nich pustě a ukažte mi, jak stačí udělat "pár základních věcí" (donutit 200 lidí k práci) a pak to všechno bude ok.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OK, a ted pohled z druhe strany - aneb proc piraty nevolit
(vlasta klepák, 26. 8. 2012 - 15:57:51)
Odpovědět
Nebudu Vám s nima pomáhat. Máte ve straně lidi, tak je využijte. Kolikrát Vám to mám ještě říkat?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OK, a ted pohled z druhe strany - aneb proc piraty nevolit
(Kalanis, 28. 8. 2012 - 14:37:08)
Odpovědět
Ale hospodsky nadávat budete?!


Přidat komentář

Jméno
Nevyplňujte <- toto políčko nechte prázdné
Předmět
Obsah:



Piráti
články v rubrice

12. 10. 2014 | 25
Zvolbovaní Piráti
30. 4. 2014 | 23865
Facebook je konec. Konec japonec.
2. 4. 2014 | 981
Evropa je naše moře
1. 4. 2014 | 167
Pirátské noviny mají nové sponzory
16. 3. 2014 | 2572
Zrození České pirátské strany
28. 4. 2013 | 55818
Zkorumpované banky, zkorumpovaný kopírovací průmysl: Jaktože můžou externalizovat své obchodní problémy?
1. 4. 2013 | 241
Je konec
16. 3. 2013 | 371
Piráti zvou příznivce k otevřenému překladu knihy CryptoParty Handbook
8. 3. 2013 | 910
Evropský parlament bude příští úterý hlasovat o zákazu veškerého porna v "médiích". Ano opravdu. Podnikněme okamžitou akci!
3. 3. 2013 | 4865
Guerilla Open Acces Manifesto: Otevřme přístup sami
14. 2. 2013 | 187
Jsou nároky isify a LogiCallu z vymáhání práv k fotografiím oprávněné?
14. 2. 2013 | 108
Nové Pirátské dvanáctero aneb jak se z toho nezbláznit
10. 2. 2013 | 277
Soud pro lidská práva: Tresty za sdílení souborů jsou porušením lidských práv
20. 1. 2013 | 20835
Sledujuseriály.cz opět v provozu
7. 1. 2013 | 389
Kampaň za referendum na Praze 7
1. 1. 2013 | 2640
Novoroční řeč pirátského kapitána Ivana Bartoše
19. 12. 2012 | 1546
Kulatý stůl iniciativ 17.12.2012
16. 12. 2012 | 410
Britská bitva o Pirátskou zátoku
6. 12. 2012 | 147
Piráti nabízejí místa ve volebních komisích pro volbu prezidenta
30. 11. 2012 | 156380
Lidé si přejí zrušit OSA
Nejnovější zprávy
Zvolbovaní Piráti

12. 10. 2014 | Piráti | 25
Kdo vyhrál, kdo prohrál, jak Piráti a co bude dál?
Zobrazit celý článek ►
 

Americké lhaní -základní prostředek politiky
22. 7. 2014 | Politika | 636
Včera na tiskové konferenci ministerstva obrany Ruské federace byly prezentovány důkazy z monitorování oblasti sestřelu. Důkazy Rusko předá zainteresovaným i dalším. Média i politici však zcela zásadní odhalení ignorují a dál obviňují bez jakýchkoliv důkazů Moskvu.

Facebook je konec. Konec japonec.
30. 4. 2014 | Piráti | 23865
To byl vynikající nápad, vyhradit lidu takové populární místo, kde se můžou všichni vyvztekat, vydemonstrovat, vybrečet a pohádat, vyblejt na sebe všechny problémy, zbavit se soukromí a to vše přitom za pečlivého dozoru státní bezpečnosti. Ovládat svět je čím dál tím snazší.

Evropa je naše moře
2. 4. 2014 | Piráti | 981
Chvilka angažované politické poezie.
 
Hlavní stránka Piráti  Internet  Zahraničí  Kultura  Politika  Monstrproces  Kopírovací monopol  Názory  Kauzy  Věda a technika  Video  HogoFogo  Události  Zprávička  Jednou větou  *Fotogalerie  @VideoChat  Vzkaz Evropě  Komix
 
Pirátské noviny jsou internetový občasník digitálního věku.
Informujeme o Internetu, politice, kopírování, svobodné tvorbě a blbostech.

Pirátské noviny oslovujte E-mailem na adrese: redakce zavináč piratskenoviny.cz

Provozovatel a vydavatel: Martin Brož | Sídlo vydavatele: Praha

Pirátské noviny | ISSN 1804-5197

Copyleft Pirátské noviny
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Pirátské noviny je umožněno i bez písemného souhlasu.
Všechna práva vyhlazena.